- Лічильник гарячої води не крутиться, що робити споживачеві
- Які можуть бути причини несправності лічильників води
- Коли несправність лічильника зафіксували контролюючі організації
Наша сеть партнеров Banwar
Будь-яке технічний пристрій має термін служби, заявлений виробником. У реальності, збій в роботі приладу може статися набагато раніше, це залежить:
- від дотримання технологічних процесів на підприємстві;
- від чесності виробника, в плані відповідності матеріалів заявлених в паспорті , Тим, які пішли на виготовлення деталей приладу;
- від параметрів вимірюваної субстанції, відповідають вони стандартам чи ні;
- від технічних характеристик і стану провідних систем.
В найбільшій мірі це відноситься до лічильників води і особливо гарячої . Тому, що робити, якщо зламався лічильник гарячої води, необхідно знати кожному споживачеві.
Лічильник гарячої води не крутиться, що робити споживачеві
Найпростіший вихід - замінити прилад новим пристроєм. А що робити, якщо лічильник води зламався через рік, а то й через місяць? В першу чергу, звернутися до паспорту і перевірити терміни гарантії.
Придбання вимірювальних засобів в магазинах, в цьому випадку має перевагу. Точка продажу знаходиться недалеко і можна обмін здійснити безпосередньо на місці. Якщо сервісна компанія встановлювала прилади зі свого фонду, то швидкість заміни непридатного до експлуатації пристрою залежить від сумлінності організації.
Не треба забувати, що при виявленні неполадок в роботі КПУ, перш за все, необхідно довести до відома про це власну керуючу компанію або ЄЇРЦ району. Вся справа в специфіці нарахувань за час користування водою без приладів обліку. За наявності письмової заяви власника, нарахування за витрачені ресурси будуть зроблені з розрахунку середніх показань приладу за попередні місяці. Інакше, можливо отримати суму, нараховану виходячи з нормативів на одного прописаного в житло. На жаль, в законі немає чіткого позначення дій комунальних служб в подібних випадках.
Які можуть бути причини несправності лічильників води
Вміючи звертатися з подібними пристроями, споживач може спробувати самостійно відновити працездатність приладу. Але, перш за все треба визначити причину несправності. Це можливо:
- через розгерметизацію корпусу;
- при некваліфікованої установці приладу призвела до перекосу водомірної вставки або при недотриманні напрямку руху води і обертання крильчатки;
- через стару водопровідної мережі, що призводить до швидкого засмічення фільтра або затору в самій системі;
- при поломці лічильного механізму приладу;
- через втручання користувача в роботу механізму лічильника;
- через температурних параметрів рідини, що перевищують рекомендовані виробником значення.
Подавши заяву в письмовій формі про несправності приладу, можна приступати до заміни або ремонту водолічильника. Ремонт, що виконується спеціалізованими організаціями, за вартістю вийде не дешевше нового пристрою. Якщо звичайно терміни гарантії вже вийшли. Прилади на гарантії, виробник може відремонтувати за свій рахунок. Але, краще вимагати новий прилад на заміну.
Як завжди, в разі виходу з ладу вимірювального пристрою, власнику доведеться доводити, що він тут ні до чого. Саме тому, доведеться запрошувати сантехніка з ЖЕУ для огляду і зняття приладу. Далі, можливо буде потрібно експертиза приладу, що теж ляже на плечі споживача. У більшості випадків власник, зафіксувавши документально вихід з ладу приладу, проводить його заміну на власні кошти. На ці дії, дається 30 днів з дати подання заяви.
Коли несправність лічильника зафіксували контролюючі організації
Представники житлової компанії або ЖЕУ мають право раз в 2-3 місяці проводити перевірку працездатності КПУ і відповідності поданих споживачем даних. Тому, при виявленні контролерами значущих ушкоджень корпусу пристрою або лопнула сполучному кільці, скріплюються два відсіки приладу, можна нарвати на штраф за несправний лічильник води.
Довести в цьому випадку, що користувач не причому, практично неможливо. Залишається тільки мінімізувати втрати. Тут можна тільки потурбуватися довідками, про відсутність прописаних в квартирі осіб на період від попередньої перевірки до моменту виявлення несправності. Або, оплачувати за весь період по нормативам плюс підвищують надбавки.
Слід пам'ятати, що перевірка стану КПУ організаціями відпускають ресурси, повинна супроводжуватися видачею акта із зазначенням осіб задіяних в процедурі. Перешкоджати перевірці не рекомендується, це в інтересах споживача. Якраз для випадків, якщо лічильник гарячої води не працює, що робити в першу чергу можна відразу визначитися. Це - перевірити дату останньої перевірки і гарантійні зобов'язання магазину.
А що робити, якщо лічильник води зламався через рік, а то й через місяць?