Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Комфорт в меню мерседес мл

  1. Переваги передпускового підігрівача Eberspaher HYDRONIC D5W SC на Mercedes-Benz ML.
  2. Установка передпускового підігрівача
  3. Переваги наших послуг

Наша сеть партнеров Banwar

Ринок середньорозмірних позашляховиків розвивається день у день, і сьогодні ми мимоволі стаємо свідками появи нових гравців. А чим же можуть нас порадувати старожітелі, такі як, наприклад, «німецько-американський» Mercedes-Benz ML, який два роки тому оновився і сьогодні бере участь в нашому тест-драйві.

Друге покоління популярного позашляховика ML від Mercedes-Benz було представлено в 2005 році на автосалоні в Детройті (див. «Тест-Драйв» № 3 (17) за 2005 р). Через кілька місяців машина, яка збирається на американському заводі в Алабамі, надійшла в салони дилерів.

Перше, що безсумнівно впадає в очі при знайомстві з новим ML (заводське позначення кузова W164), - це його зовнішність. Зберігши знайомі обриси і пропорції, художники додали в силует кузова більше строгості і спокою. До речі, незважаючи на більш легке сприйняття великої машини, її габаритна довжина, навпаки, збільшилася на 15 см. При детальному огляді кузова притягують погляд такі деталі, як оптика, яка стала значно цікавіше за наповненням, окантовка віконної лінії, практично втратила плавних заокруглень по краях , і загальна стрімкість силуету. Присутні й традиційні атрибути великих повнопривідних автомобілів: рейлінги на даху і опціональні підніжки. Під переднім і заднім бамперами виділяється срібляста захист днища, але на перевірку вона виявляється всього лише пластиковою імітацією. Задня частина кузова привертає оригінальним рішенням конфігурації стійок даху: крайня захована від очей під тонованим склом і створюється враження, що «козирок» над багажником нічим не підпирає, тільки склом. Крім опрацювання зовнішності, чимала робота була проведена і в аеродинамічній трубі: коефіцієнт лобового опору в залежності від версії може бути зменшений до 0,34. Крім зовнішніх змін, значні перетворення торкнулися і ходову частину. На відміну від першого ML (W163) тепер несучим елементом є кузов, а не рама, що має найкращим чином позначитися на керованості автомобіля на дорогах з твердим покриттям. Схеми підвісок залишилися такими ж: спереду подвійні поперечні важелі, а ззаду - чотирьохважіль схема. А ось з настройками і пружними елементами відбулися істотні зміни: крім базової пружинної підвіски, тепер доступна і пневмопідвіска, причому остання може бути двох видів.

А ось з настройками і пружними елементами відбулися істотні зміни: крім базової пружинної підвіски, тепер доступна і пневмопідвіска, причому остання може бути двох видів

У першому випадку (з пневматикою) машину можна буде піднімати на бездоріжжі, а на трасі комп'ютер автоматично притисне ML на 15 мм ближче до землі. У базового автомобіля кліренс становить 200 мм, у версії з «простий» пневматичною підвіскою - від 180 до 260 мм (також з'являються електроннокеровані амортизатори: система Adaptive Damping System), а якщо замовити спеціальний пакет Pro Off-Road, то в максимальному положенні пневмоподвески ( з чотирьох фіксованих) кліренс буде вже значним для підкорення серйозних вибоїн: 290 мм. У разі купівлі пакета для їзди поза доріг, крім постійного повного приводу, водій отримує можливість блокування міжосьового і заднього міжколісного диференціалів, а в роздавальної коробці з'являється демультіплікатор з передавальним відношенням 2,93: 1. У базовій же версії передбачені тільки електронні імітації блокувань - система Four Electronic Traction Support, система допомоги спуску з гори Downhill Speed ​​Regulation і спеціальний режим роботи педалі акселератора і коробки передач при русі по бездоріжжю. Двигуни розташовуються поздовжньо спереду, всього запропоновано шість варіантів моторів: порівну бензинових і дизельних. ML 350 оснащений мотором V6, що розвиває 272 л. с. при 6000 об / хв і 350 Н · м при 2400 об / хв. Також пропонується два бензинові агрегати V8: 5,0-літровий (306 л. С., 460 Н · м) і один з найпотужніших атмосферних серійних V8 - 6,2-літровий (510 л. С., 630 Н · м) . Останній є прерогативою самої потужної версії ML 63 AMG і відрізняється від базової версії повністю переналаштованою ходовою частиною, гальмами, зміненим зовнішнім виглядом і доповненим салоном. Дизельні двигуни теж можуть бути як V6: (обидва 3,0-літрові) - відповідно 190 л. с. і 440 Н · м у ML 280 CDI; і 224 л. с. і 510 Н · м у ML 320 CDI, так і V8 - 4,0 л 306 л. с., 700 Н · м (ML 420 CDI). Коробка передач пропонується тільки автоматична 7-ступінчаста. Гальмівні механізми на всіх 6-циліндрових версіях дискові вентильовані спереду і просто дискові ззаду, а у більш потужних - вентильовані на всіх колесах. Не обійшлося без електронних помічників: крім традиційних ABS, EBD, ESP, вище згаданої 4-ETS і DSR, може бути встановлена ​​система Pre Safe, яка в разі можливої ​​аварії готує все системи пасивної безпеки до зіткнення. У базовій комплектації передбачено шість подушок безпеки (фронтальні, бічні і надувні «фіранки»), крім цього можна опціонально встановити бічні подушки для задніх пасажирів. Природно передбачені місця для установки дитячих крісел, а в базову комплектацію також входять ремені безпеки з преднатяжителями і обмежувачами зусилля, а в якості опції можна замовити спеціальні адаптивні підголовники передніх сидінь Neck-Pro. Крім ML, на цій же платформі випускається і два великих автомобіля: семимісний вседорожний GL (див. «Тест-Драйв» № 12 (38) за 2006 р) і новий R-Сlass, який є сумішшю міні-вена і позашляховика.

«Тест-Драйв» № 12 (38) за 2006 р) і новий R-Сlass, який є сумішшю міні-вена і позашляховика

Салон занурює водія і пасажирів в строгу, але в той же час стильний обстановку. Такому настрою сприяють не тільки оздоблювальні матеріали та властивості крісел, а й стилістика оформлення. У перші моменти складно порахувати кількість виділених кілець в салоні: вони на дефлекторах вентиляції, на панелі приладів, на регуляторах центральної консолі, ну і фірмова емблема по центру керма природно не забута. Четирехспіцевий кермо регулюється по вильоту і куту нахилу в широких межах, а на його верхніх спицях розташувалися кнопки управління бортовим комп'ютером і аудіосистемою.

Четирехспіцевий кермо регулюється по вильоту і куту нахилу в широких межах, а на його верхніх спицях розташувалися кнопки управління бортовим комп'ютером і аудіосистемою

Сидіння теж обладнано безліччю регулювань, більшість з яких оснащені сервоприводами, вручну доведеться налаштовувати лише рівень поперекового підпору. Сидіння підійде водіям будь-якої комплекції, а його профіль буде комфортний для тривалої їзди на великі відстані. Незважаючи на видатні зовні валики бічної підтримки, назвати її дуже помітною насправді не можна. Звичних кнопок настройки сидінь, розташованих на двері, більше не знайти, вони по загальній моді «переїхали» на подушку сидіння, але тим не менше користуватися ними зручно. У подальших деталях ергономіка видає типові риси Штуттгартский марки. Ну, де ще можна зустріти горезвісний перевантажений лівий подрулевой важіль? За ним примостився ще один - налаштування параметрів круїз-контролю.

За ним примостився ще один - налаштування параметрів круїз-контролю

Але в ML, як і GL, як і нові S-Сlass (див. «Тест-Драйв» № 11 (37) за 2006 р) і CL (див. «Тест-Драйв» № 6 за 2007 р), конструктори заповнили порожнє місце праворуч від керма: туди встановили новий селектор автоматичної коробки передач. Користуватися ним дуже просто і легко - не відриваючи рук від керма, рухом вгору включаємо задню передачу, вниз - Drive, а натисканням на торець - переводимо в паркувальний режим. Позбувшись від важеля коробки по центру трансмісійного тунелю, важко було очікувати появи там рукоятки гальма стоянки. Вона, як і в багатьох інших моделях, виконана у вигляді третьої педалі зліва. Щоб зняти машину з такого «ручника», досить потягнути за важіль зліва від керма, поруч з яким розташований традиційний перемикач світла. Панель приладів має два чітко виділених колодязя зі сталевими обідками, в яких розташувалися шкали спідометра і тахометра, а також невеликі топливомер і покажчик залишку палива. Нехай вас не бентежить розмітка спідометра всього лише до 160 км / год - автомобіль, що потрапив на тест-драйв, спочатку передбачався для продажу в США, а після прибуття в Україну всі прилади перепрошили. Між «колодязями» - два монохромних дисплея. На нижній виводяться свідчення коробки передач і термометра, а в верхньому можна перегортати більшість цікавить вас інформації. У верхній частині центральної консолі розташувався екран бездіяльною в наших широтах навігаційної системи, на який також можна виводити інформацію про стан аудіосистеми і налаштування останньої. Вибрані моделі встановлюється «музика» Harmann Kardon якісно відтворює знайомі мелодії. Нижче - блок клімат-контролю з звичними в США Фаренгейтом і лаконічним інтерфейсом. А ще нижче - кнопки підігріву сидінь, відключення системи стабілізації, включення DSR і вседорожного режиму трансмісії. На центральному тунелі два глибоких підстаканники, а підлокітник - двосекційний. Ящик для рукавичок не вражає своїми розмірами, зате обладнаний підсвічуванням і вміщує паперу формату А4.

Оглядовість з місця водія хороша, незважаючи навіть на непоказні дзеркала. Власник встановив в них європейські відображають елементи, і завдяки опуклим зонам по краях вдалося значно розширити кут огляду. Передній габарит починаєш відчувати з перших же хвилин їзди, а здавати заднім ходом допомагає парктроник, хоча і без цього в разі опущених підголівників заднього сидіння огляд непоганий. На задні сидіння влаштуватися легко, благо двері відкриваються на великий кут, а відстань від подушки до стійки кузова велике. Тут буде зручно як двом пасажирам, так і трьом - по ширині місця достатньо, а центрального тунелю майже немає. Трохи заважатиме видатний по центру блок регулювання клімат-контролю, поруч з яким знайшлося місце також двом 12-вольта розеток і попільничці. По висоті і по відстані до спинок передніх сидінь запас хороший, ось тільки якщо водієві подобається низька посадка, то під переднє сидіння ступні вже не поставити. При подорожі удвох можна відкинути центральний підлокітник з висувними підстаканниками і закривається боксом.

Кришка багажника оснащена електроприводом, а відкривається вона за допомогою кнопки на ключі, дублюючої на передній лівій дверний карті, або просто потягнувши за ручку зовні. Саме відділення має правильні форми і чималий обсяг у 550 л. Тут же передбачено безліч гачків і петель для кріплення вантажу, а під фальшполом, крім «докатки» та інструменту, є місце для зберігання дрібних предметів. При бажанні задні сидіння легко складаються, утворюючи практично рівну підлогу. Обсяг вантажу, що перевозиться в останньому випадку перевищує два кубометри.

Обсяг вантажу, що перевозиться в останньому випадку перевищує два кубометри

Двигун заводиться простим обертом ключа, і дізнатися про його готовність до дії можна лише по відхилилася стрілкою тахометра. У русі мотор жваво відгукується на дії длінноходной педаллю акселератора, а коробка передач працює м'яко і плавно ...

джерело: testdrive.com.ua

Двигун - серце автомобіля і від того як він працює, залежить робота всього його організму. Щоб він працював без перебоїв, до нього ставлять передпусковий підігрівач. Передпусковий підігрівач - пристрій, який допомагає зробити запуск двигуна автомобіля комфортним при будь-яких погодних умовах.

Переваги передпускового підігрівача Eberspaher HYDRONIC D5W SC на Mercedes-Benz ML.

Передпусковий нагрівач - пристрій, який полегшить запуск двигуна, збільшить ресурс роботи, створить комфортну атмосферу в салоні. Після установки його у вас з'являться такі переваги:

  • Зменшення витрати палива.
  • Рівномірний прогрів циліндрів і поршнів двигуна.
  • Підігріте масло запобігає тертя і знос деталей.
  • Постійний комфорт і тепло в салоні автомобіля.

При запуску двигуна не витрачається паливо на його прогрівання. Підігріті поршні і циліндри рухаються рівномірно. Зменшується зношування деталей двигуна за рахунок зниження коефіцієнта тертя.

Установка передпускового підігрівача

Встановлюється підігрівач під лівим переднім крилом. Перед цим треба демонтувати паливний бак. Якщо немає досвіду в установці подібних пристроїв, той краще самому її не проводити.

Замовивши таку послугу, ви позбудетеся непотрібних турбот, пов'язаних з можливою несправністю машини. При цьому у Вас буде гарантія на роботу і пристрої 2 роки, на відміну від установки його своїми силами.

Сплативши послугу з встановлення передпускового підігрівача в сертифікованому установчому центрі Eberspaher в Москві, ви отримаєте

  • Дотримання всіх технологій.
  • Застосування спеціальної капронової захисту рідинних шлангів.
  • Гофровану захист електропроводки.
  • Спеціальні термокольца на вихлопну трубку.

Переваги наших послуг

Після замовлення послуги з установки передпускового обігрівача Eberspaher HYDRONIC D5W SC на Mercedes-Benz ML в нашому центрі, ви отримаєте:

  1. Комфорт в автомобілі з гарантією роботи пристрою.
  2. Установку органу управління - FanControl-GSM.
  3. Можливість контролювати підігрів.
  4. Безкоштовні консультації з обслуговування.

Наші майстри зроблять установку підігрівача в короткі терміни і відповідально.

Замовляйте наші послуги на сайті і безпосередньо в сервісному центрі - і ми з задоволенням поспішаємо вам на допомогу.

джерело: webastomsk.ru

Ну, де ще можна зустріти горезвісний перевантажений лівий подрулевой важіль?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов