Наша сеть партнеров Banwar
23 червня 2017 року в 09:41 229
Автомобільні реле застосовуються в автомобілях в якості сполучних ланок між вимикачами, що знаходяться в салоні, і енергоємним обладнанням - вентилятор, обігрів сидінь, освітлення, сервоприводу склопідіймача, склоочисника і т.п. Вимикачі невеликого розміру, виконані в сучасних автомобілях в дизайнерському стилі, не здатні безпосередньо комутувати потужне навантаження - її контакти і тонкі дроти швидко згорять. Тому і застосовують автомобільні реле в якості посередника між силовий і слаботочной частинами.
Автомобільне реле має просту конструкцію. При натисканні на вимикач подається невелика напруга на обмотку котушки, яка знаходиться всередині корпусу пристрою. На котушці виникає електромагнітне поле, яке притягує до себе рухливе коромисло. Коромисло з іншого боку безпосередньо пов'язане з силовими контактами, розрахованими на великі струми і напруги. Контакти замикаються один з одним, коммутіруя вихідний ланцюг, і включають потужне електрообладнання.
Схема автомобільного реле.
1 - автомобільне реле, 2 - навантаження
Силові контакти можуть бути:
- нормально відкритими (NO) - при подачі керуючого сигналу вони замикаються;
- нормально закритими (NC) - при включенні автомобільного реле вони розмикаються;
- перемикаються (SPDT) - є три силових виходу, один з яких при відсутності керуючого напруги з'єднаний з першим виходом, при включенні пристрою, з'єднується з іншим
Компанія OMRON випускає автомобільні реле декількох серій - G8VA (наприклад, G8VA-1A4T-R01-DC12 ) І G5SB (наприклад, G5SB-14-DC9 ).
Автомобільні реле G5SB-14-DC9 мають один SPDT-контакт, керуюча напруга - 9 В DC, керуючий струм - 44,4 мА. Вихідні силові контакти здатні комутувати струм величиною до 5 А при 250 В AC:
Моделі G8VA-1A4T-R01-DC12 мають компактні розміри - 15,5 × 15,0 × 16,4 мм. Один SPDT-контакт здатний комутувати струм величиною до 15 А при 250 В AC. Котушка управляється за допомогою напруги в 12 В DC.
Зовнішній вигляд G5SB-14-DC9
Зовнішній вигляд G8VA-1A4T-R01-DC12