Наша сеть партнеров Banwar
Керівник американського відділення Volvo Лекс Керсемакерс підтвердив, що в гамі шведської компанії з'являться компактні автомобілі 20-й серії. Вона встане сходинкою нижче майбутніх моделей «Сорокового» сімейства , Яке в наступному поколінні матиме не тільки хетчбек V40, але і кросовер XC40. А ще в січні юристи Volvo в США подали заявку на реєстрацію торгових марок V20 і V30: очевидно, під цими назвами продаватимуть компактні хетчбеки або універсали.
Керівник перспективних розробок Volvo Хенрік Грін, в свою чергу, розкрив журналістам видання Autocar деякі технічні деталі. «Двадцятки» будуть створені на тій же компактної модульній платформі CMA, що ляже в основу «сорокових» машин: її без проблем можна масштабувати для маленьких автомобілів. За словами Гріна, зменшити довжину значно простіше, ніж ширину, але в сприйнятті машини як компактної важливіше саме довжина. У шведів вже є і відповідні силові агрегати - це трьохциліндровий турбомотор 1.5 сімейства Drive-E, які знову ж призначалися для моделей V40 / XC40 і вже майже готові до виробництва. Технічно вони розраховані на установку в будь-який автомобіль Volvo аж до флагманського кросовера XC90. У найбільш потужної версії турботройка буде розвивати близько 150 к.с. Поряд з бензиновими і дизельними модифікаціями компанія планує запропонувати і електричну версію.
Volvo Concept 40.1
Зрозуміло, що з двадцятої серією шведи розраховують потіснити такі моделі, як Audi A1 і Q2 , А також Mini. За попередньою інформацією, в першу чергу на світ з'являться хетчбек і кросовер, але не виключений і седан S20 - таку модель можуть зробити в розрахунку на китайський ринок, де маленькі четирехдверка як і раніше популярні.
До речі, Лекс Керсемакерс також озвучив цікаву деталь вольвовськой стратегії. Компанія буде випускати виключно глобальні моделі для продажу у всіх частинах світу. У цю парадигму цілком укладаються плани поставляти довгобазні седани Volvo S90L китайської зборки в США. А ще ми точно не побачимо в найближчі роки «непрактичні» моделі на кшталт купе-кабріолета Volvo C70. Керсемакерс на цей рахунок чітко заявив: «Купе і кабріолети в наших планах відсутні. На даний момент ми фокусуємося на більш прозаїчних автомобілях ».