Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Компресор ЗІЛ-130

  1. Рекомендації по ремонту компресора
  2. Збірка вузлів компресора
  3. випробування компресора
  4. Установка компресора на двигун.
  5. Заміна ущільнювальних кілець плунжеров розвантажувального пристрою компресора на автомобілі

Наша сеть партнеров Banwar

Компресор двигуна ЗІЛ-130

Причинами поломки компресора буває поява шуму і стуку, поява масла в конденсаті зливаються в повітряних балонах. Це ознаки зношених поршневих кілець.

Компресор ЗІЛ-130

Рекомендації по ремонту компресора

Блок-картер. В процесі експлуатації на картері компресора можуть з'явитися тріщини і відколи. При наявності тріщин на стінках Картера його слід замінити. Невеликі тріщини на фланці кріплення картера до двигуна, захоплюючі не більше одного отвору під болт кріплення, допускається заварювати або наплавляти.

Перевірка розмірів циліндрів блоку компресора повинна проводитися індикатором розміром 50 ... 75 мм. Заміряти циліндри слід в двох взаємно перпендикулярних напрямках: вздовж осі колінчастого вала і перпендикулярно до неї, а також в двох поясах верхній і нижній частинах циліндра.

Компресор ЗІЛ-130

При ремонті циліндри розточують з подальшим хонингованием під один з двох ремонтних розмірів. Неціліндрічность відремонтованих циліндрів допускається в межах не більше 0,03 мм.

Герметичність блоку циліндрів перевіряється стиснутим повітрям під тиском 1 МПа (10 кг / см) у водяній ванні. Поява бульбашок повітря вказує на негерметичність.

Роз'ємні площині блоку не повинні мати забоїн. Неплощинність допускається не більше 0,04 мм. Щуп товщиною 0,05 мм не повинен проходити під лекальної лінійкою, встановленої на площині блоку.

Випресування колінчастого вала

Поршні.

Підбір поршнів по циліндрах виробляється з зазором між стінкою циліндра і поршнем 0,03 ... 0,09 мм. При цьому поршень, вставлений в циліндр разом зі щупом товщиною 0,03 мм, повинен переміщатися при натисканні великим пальцем, а з щупом - 0,09 мм повинен заклинювати.

При цьому поршень, вставлений в циліндр разом зі щупом товщиною 0,03 мм, повинен переміщатися при натисканні великим пальцем, а з щупом - 0,09 мм повинен заклинювати

розміри поршнів

Для відмінності поршнів ремонтних розмірів на днище поршня вибита цифра +0,4 або + 0,8, по якій визначають ремонтний розмір. На поршні номінального розміру мітка не ставиться. Номінальний і ремонтний розміри поршнів

його поршень

Поршневі кільця

. Поршневі кільця підбирають по пружності і по зазору в замку. Пружність кілець (при стисканні до зазору в замку 0,2 ... 0,4 мм) Для всіх кілець повинна бути 20 ... 40 Н (2,0 ... 4,0 кгс). Спосіб перевірки поршневих кілець на пружність для компресора аналогічний перевірці поршневих кілець на пружність для двигуна.

Спосіб перевірки поршневих кілець на пружність для компресора аналогічний перевірці поршневих кілець на пружність для двигуна

Розміри поршневих кілець

Для визначення зазору в стику треба встановити поршневі кільця в циліндр на відстані 10 ... 15 мм від верхнього краю циліндра і перевірити зазор в стику кільця щупом аналогічно перевірці для кілець двигуна. Зазор в стику кільця повинен бути 0, 2 .. .0, 4 мм

При підборі поршневих кілець одночасно перевіряється їх прилягання до стінок циліндра. Зазор між стінками циліндра і кільцем на Півдні, що розташовується на 30 ° від кінців стику, не допускається. Допускається просвіт до 0,03мм на сумарною дузі до 90 °.

Поршневі кільця підбирають по канавках поршня, в яких кільця повинні вільно переміщатися без заклинювання. Зазор між канавкою і компресійним кільцем по

висоті повинен бути в межах 0,035 ... 0,072 мм, а маслос'емниє - 0,035 ... 0,08 мм.

Поршневі пальці.

Для полегшення підбору пальців отвори поршня і поршневі пальці розсортовані на чотири групи через 0,003 мм і маркуються фарбою різних кольорів.

Неціліндрічность поршневого пальця допускається не більше 0, 0015 мм.

Розміри поршневих пальців

Колінчастий вал.

У разі зносу кулькові підшипники слід спресувати і замінити іншими.

Шейки колінчастого вала перевіряють на знос за допомогою мікрометра розміром 25 ... 50 мм.

При зносі шатунних шийок вала більше 0,05 мм треба перешліфувати шийки під ремонтний розмір або замінити колінчастий вал. Номінальний і ремонтні розміри наведені в табл. 8-2.

При ремонті масляний канал колінчастого вала повинен бути прочищений і пройдуть стисненим повітрям.

Шатун.

При великому зносі верхньої голівки шатуна треба розгорнути отвір до діаметру 14,000 ... 14,019 і запресувати ремонтну втулку.

розміри шатунів

Посадка втулки в отвір шатуна проводиться з натягом 0,062 ... 0,1 15 мм. Після запресовування втулки в ній повинно бути просвердлений отвір для змащування. Отвір втулки під палець підганяється розгорткою по діаметру поршневого пальця так, щоб в сполученні пальця з втулкою був забезпечений зазор 0,004 ... 0,010 мм. Підібраний поршневий палець від зусилля пальця руки повинен щільно входити в отвір верхньої головки шатуна.

шатун

По діаметру отвору верхньої головки шатуна; шатуни розбивають на п'ять груп (див. табл.8-5) через 0,003 мм і маркують нанесенням фарби. Шатуни з поршневими пальцями підбираються однієї групи. Допускається встановлювати пальці сусідньої групи. При ремонті в нижню головку шатуна компресора встановлюють тонкостінні вкладиші, залиті антифрикційним сплавом АМ01-20. Маркування зменшених ремонтних вкладишів на 0,3 мм або 0,6 мм нанесена на сталевий поверхні вкладиша. Вкладиші номінальних розмірів маркування не мають.

Допускається непаралельність осей верхньої та нижньої головок не більше 0,1 мм на довжині 100 мм. У разі необхідності шатун треба правити.

При заміні шатунів треба перевірити їх по масі. Різниця в масі шатунів для одного комплекту не повинна бути більше 5 м

Головка блоку циліндрів.

Головка блоку циліндрів повинна бути перевірена на герметичність і викривлення. Герметичність повітряної порожнини перевіряється стиснутим повітрям під тиском МПа (10 кгс / см).

Рознімна площину головки не повинна мати вибоїн і викривлення. Неплощинність допускається не більше 0,05 мм. Щуп товщиною 0,05 мм не повинен проходити під лекальної лінійкою, встановленої на площині головки.

Щуп товщиною 0,05 мм не повинен проходити під лекальної лінійкою, встановленої на площині головки

Головка блоку циліндрів

Задні кришки картера.

Биття торця кришки по місцю сполучення з ущільнювачем допускається не більше 0,06 мм.

Торець кришки повинен щільно прилягати до конусної частини ущільнювача задньої кришки. При наявності тріщин або зносу поверхонь, що труться кришки і ущільнювача їх слід замінити.

Шків. При наявності тріщин і відколів шків слід замінити. Перед установкою на компресор треба перевірити балансування шківа. Балансувати шків статично. Допустимий дисбаланс шківа компресора 0,5 Нам (50 г-см).

Збірка вузлів компресора

Збірка вузлів компресора повинна проводитися в умовах, що виключають потрапляння бруду і пилу на що збираються деталі.

Перед складанням деталі компресора повинні бути ретельно промиті в знежирюємо розчині і висушені.

Укручування штуцерів і пробок компресора рекомендується проводити з клеєм АК-20. Ущільнювальні прокладки, крім прокладки головки блоку циліндрів рекомендується змащувати гумовою смолою ... іншими герметиками.

Установка підшипників колінчастого вала.

Напрессовать підшипники на корінні шийки вала за допомогою оправлення моделі І 806.04.002 і молотка. Посадка підшипників на шийки валу повинна бути виконана в межах натягу 0,002 ... 0,030 мм.

Перевірка радіальному зазору шатунних підшипників.

Закріпити колінчатий вал в лещата. Встановити шатун на шийку вала і закріпити його болтами з гайками (момент затягування 16 ... 18 Н-м (1,6 ... |, 8 кгс.м). При цьому шатун повинен вільно обертатися на шийці вала від руки з однаковим зусиллям в будь-якому положенні . Зазор між шийкою вала і підшипником шатуна в цьому випадку повинен перебувати в межах 0,026 ... 0,076 мм`.

Збірка поршня з шатуном і кільцями.

При з'єднанні поршня з шатуном треба поршневий палець змастити чистим маслом, застосовуваним для двигуни.

Посадка поршневого пальця в отвір поршня проводиться відповідно до розбивкою на групи.

Після запресовування в отвори поршня поршневого пальця за допомогою оправлення моделі І 2306.04.00! встановити стопорні кільця.

Встановити поршневі кільця на поршень компресора. Установка кілець на поршень компресора виробляється так само як на поршень двигуна, за допомогою спеціального пристосування. Верхні компресійні кільця встановлюються на поршень внутрішньої виточенням вгору, нижні (скребкові) - зовнішньої виточенням вниз. Замки кілець встановлюють в різні боки по колу під кутом 1200.

Збірка головки циліндрів.

Закріпити головку в лещата. Ввернути в гнізда головки сідла 7 (ріс.8-22) за допомогою квадратного ключа, підклавши під них прокладки 8. Встановити на сідла випускні (нагнітальні) клапани 5, а на клапани - пружини 4. Одягти на пробки 3 прокладки 2 і ввернути пробки в гнізда головки. Потім закріпити їх балонним ключем, вставивши в отвір ключа комірець.

Потім закріпити їх балонним ключем, вставивши в отвір ключа комірець

Головка циліндрів компресора

Ввернути в головку кутник відведення рідини, штуцер відводу стисненого повітря і заглушку.

Збірка блоку-картера.

Якщо втулки | (Ріс.8-1 1) плунжера Випрессовиваемие, їх слід запресувати в отвір блоку з натягом 0,045 ... 0,115 мм. При цьому необхідно витримувати розмір 35,0 мм від роз'єму блоку до втулки. Запресувати в отвір блоку сідла 10 клапанів натягом 0,02! ... 0, О75 мм до упору в заплечики отворів за допомогою оправлення моделі І 806.04.003. Встановити напрямні 7 впускних клапанів.

Вставити в отвори втулок плунжери 4, попередньо вдягнувши на них кільця ущільнювачів 3. Вставити в плунжер один шток 6 в зборі з гніздом 5. Встановити коромисло одним кінцем на виступ гнізда штока і, одночасно вставивши другий шток, встановити інший кінець коромисла виступ другого штока. Вставити в отвір блоку направляючу пружини коромисла. Встановити пружину коромисла за допомогою викрутки.

Встановити пружину коромисла за допомогою викрутки

Блок-картер компресора

Встановити і закріпити штуцер в отвір блоку. Ввернути шпильки в блок, якщо вони вибиралися при розбиранні. Поставити блок-картер на плиту передньою стороною вниз

Встановити вертикально колінчастий вал 0 підшипниками, направляючи передній підшипник через гніздо заднього підшипника. Натискаючи однією рукою на рукоятку преса і підтримуючи другою рукою вал, запресувати підшипники гнізда картера в зборі з валом. Для установки колінчастого

вала можна використовувати також комплект пристосувань моделі І 806.04.100.

Установка поршнів.

Відвернути гайки і зняти кришки шатунів. Перевірити установку кілець на поршні і розташувати замки кілець під кутом 120 ° по колу. Для установки поршня в зборі з кільцями і шатуном в циліндр треба вивести стягнутий гвинт З (ріс.8-12) пристосування з прорізи упору 5, надіти хомут 1 на кільця поршня, знову завести стягнутий гвинт в проріз і, обертаючи його, стиснути кільця так , щоб вони розташувалися в канавках врівень з поверхнею поршня.

установка поршнів

Після цього змастити циліндр маслом і вставити спідницю поршня в циліндр і, злегка постукуючи по днищу поршня дерев'яним або гумовим молотком, дослати поршень в циліндр компресора до кінця, направивши підшипник на шийку вала. Таким же шляхом встановити інший поршень в циліндр компресора. Встановити кришки шатунів з вкладишами, усиновити замкові шайби і навернути гайки на шатунні болти. Затягнути їх моментом 16 ... 18 Н-м 1,6 ... 1,8 кгсм.

Стопоріння гайки здійснюється отгібкой середнього вуса замкової шайби на дах шатуна і одного з крайніх вусів на збігається грань гайки. Напрямок отгібкі третього уса- байдуже.

Для установки поршнів можна користуватися також оправкой моделі І 803.00.004.

Оправлення для установки поршня

Устинівка головки циліндрів.

Встановити впускні клапани на сідла блоку, покласти прокладку головки на роз'ємну площину циліндрів, вставити пружини впускних клапанів.

Встановити головку блоку, одночасно притримуючи пружини впускних клапанів, навернути гайки на шпильки блоку і закріпити голівку гайками за допомогою кутового торцевого або накидного ключа. Момент затяжки 12 .. .16 Н .м (12 .... |, 6 кгс. М).

Встановити на блок з прокладкою патрубок підведення повітря і закріпити його болтами.

Установка кришок компресора.

Запресувати гумову манжету в гніздо передньої кришки <: допомогою оправлення і молотка, закласти в неї консистентне мастило, встановивши кришку прокладкою на роз'ємну площину блоку і закріпити її ботами, підклавши пружинну шайби під головки болтів.

Перед установкою задньої кришки треба поставити пружину ущільнювача в гніздо колінчастого вала, встановивши її кінець в отвір вала. Вставити ущільнювач в гніздо, з'єднавши його з пружиною. Встановити кришку <: прокладкою і закріпити її болтами, підклавши пружинні шайби під головки болтів. Ввернути в кришку штуцер підведення масла в компресор.

Установка шківа компресора.

Встановити шпонку в паз вала за допомогою молотка, встановити шків на конус переднього кінця колінчастого вала, направивши проріз шківа на шпонку. Навернути гайку, запрессовивая шків на конус до упору, потім зашплинтовать гайку.

Установка нижньої кришки кронштейна.

Закріпити компресор в лещата, щоб при валочні площину картера була спрямована вгору. Покласти прокладку на площину картера, встановити кришку на картер, загорнути чотири болта, підклавши під головки пружинні шайби, і закріпити

кришку-кронштейн.

Закінчивши збірку компресора, треба перевірити його роботу на спеціальному стенді (ріс.8-13) або на двигуні.

випробування компресора

При випробуванні компресора на стенді частота обертання валу компресора повинна бути 1800 ... 2000 хв. До компресора повинно бути підведено масло И20А, ГОСТ 20799-75

під тиском 0,25 ... 0,30 МПа (2,5 ... 3, Про кгс / см2), температура масла 35 ... 50 ° С.

Компресор рекомендується обкатати на холостих обертах протягом п'яти хвилин. У процесі обкатки слід переконатися у відсутності течі масла, перегріву підшипників і в відсутності стуку поршнів, пальців і випускних клапанів.

При 800 ... 2000 хв колінчатого вала компресора і повідомленні балона 3 з навколишнім середовищем через калібрований отвір діаметром 1,6 мм і довжиною 3 мм тиск в ємності через 50 має сягнути величини НЕ менее` 0,6 МПа (6 кгс / см2).

Випробування компресора на масло пропускну здатність, проводиться при 800 ... 2000 хв і тиску масла 0,25 ... 0,30 МПа (2,5 ... 3,0 кгс / ОМ2). При цьому кількість масла, яке витікає через зливний отвір кришки картера компресора (при відкритому калібрувальному отворі), має бути не більше 220 г протягом хвилини.

Перевірка роботи розвантажувальної системи здійснюється шляхом здачі стисненого повітря під тиском не більше 0,5 МПа (5кгс / см2) в канал розвантажувальної камери, при цьому плунжери 4 (див. Мал.8 -11) повинні піднятися і повністю відкрити впускні клапани 8.

Схема стенду випробування

При знятті тиску плунжери під дією поворотної пружини повинні чітко повертатися у вихідне положення. Цю операцію проробити не менше трьох разів.

Перевірити випускні клапани на герметичність, приєднавши головку компресора до балона 3 (ріс.8-13) ємністю 1 л, як зазначено на схемі, при тиску 0,60 ... 0,65 МПа (6,0 ... 6,5 кгс / см2) . При цьому падіння тиску в балоні не повинно бути більше 0,04 МПа (0,4 кгс / см2) протягом хвилини.

Перевірка на герметичність з'єднань здійснюється мильним розчином при тиску повітря 0,65 МПа (6.5 кгс / см2).

Перёд установкою на компресор регулятора тиску його треба перевірити, випробувати і відрегулювати для роботи в заданих межах тиску повітря.

Установка компресора на двигун.

Встановити шайби, потім вручну компресор на двигун, направивши прорізи кришки-кронштейна на шпильки головки циліндрів. Навернути від руки гайки кріплення компресора. Одягти на шків ремінь приводу, відрегулювати натяг ременя і затягнути гайки.

При установці компресора необхідно забезпечити зазор не менше 5 мм між відводить шлангом радіатора і повітряним патрубком компресора. Зазначений зазор досягається шляхом повертиванія відвідного шланга радіатора Зазор необхідний для запобігання перетирання шланга патрубком компресора.

Заміна ущільнювальних кілець плунжеров розвантажувального пристрою компресора на автомобілі

Перевірку стану ущільнюючих кілець плунжеров розвантажувального Пристрої та їх заміну можна робити без зняття головки компресора. При цьому треба дотримуватися такого порядку:

  1. Пустити двигун і довести тиск в пневматичній системі до спрацьовування регулятора тиску.

2. Зупинити двигун

  1. Зняти гумовий шланг, що з'єднує повітряний фільтр двигуна з компресором. При порушенні герметичності розвантажувального пристрою в патрубку підведення повітря до компресора прослуховується характерний шум повітря, що пропускається, а по манометру пневмо системи відзначається деяке падіння тиску.
  2. Знизити тиск повітря в пневматичній системі до нижньої межі регулювання, при цьому плунжери повинні бути опущені.
  3. Зняти патрубок підведення повітря, вийняти пружину і коромисло. Потім підняти гніздо штока і зняти його разом зі штоком, після чого витягти плунжер з гнізда гачком з дроту, ввівши його в отвір діаметром 2,5 мм в торці плунжера або підвівши стиснене повітря в горизонтальний канал розвантажувального пристрою блоку циліндрів.
  4. Замінити зношені ущільнювальні гумові кільця на плунжер. Перед установкою плунжери з кільцями ущільнювачів слід змастити маслом, застосовуваним для двигуна.

Дивіться наступні статті

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов