- Агрегат для халтурки
- Компресор для вмілої роботи
- Професійне обладнання для фарбування автомобіля
- Чи важливий тип приводу компресорного агрегату?
- Кілька корисних порад при покупці компресора
- Цікаве відео: компресор «зроби сам»
Наша сеть партнеров Banwar
Не всі компресори однакові. Перед тим як вибирати компресор для фарбування автомобіля, потрібно чітко знати, для якої роботи він вам потрібен, адже фарбування бувають різного класу (якості). Давайте розберемося в цій справі детальніше.
Агрегат для халтурки
Перше, що можна розглянути, так це найдешевший компресор за 100 $. Його характеристики приблизно такі: одноциліндровий, поршневий (під будь-які лакофарбові роботи краще купувати поршневий), масляний (масляні довше служать), ресивер на 25 літрів, видає 130 літрів в хвилину (л / м), 8 атмосфер. Таким агрегатом зручно починати вчиться фарбувати паркани, ворота, двері та інші елементи.
Однак цим компресором ще можна вчитися підфарбовувати машини. Його цілком вистачить на фарбування однієї невеликої деталі, наприклад, крила або двері (через брак тиску повітря можуть зриватися патьоки). також можливо пофарбувати машину плямою , Але не більше того.
Компресор для вмілої роботи
Що стосується так званої напівпрофесійної роботи, то підійде компресор за 200-300 $. Тут можна розглянути характеристики двох варіантів:
- Поршневий, масляний, ресивер на 50 літрів, 2 циліндра, набирає 330 л / м., 8 атмосфер.
- Поршневий, масляний, ресивер на 100 літрів, одноциліндровий, набирає 330 л / м., 10 атмосфер.
Ці агрегати підійдуть для більш масштабних робіт, наприклад, коли потрібно пофарбувати всю сторону, передню частину машини або зробити фарбування автомобіля переходом на прилеглі деталі. А що стосується повного фарбування автомобіля, то вони обидва можуть перегріватися, що буде негативно позначатися на їх експлуатації.
Перший буде грітися через малого обсягу ресивера (50л.), А другий - не встигати набирати повітря, за його активної витраті (великий ресивер - 100л.). Для варіанту №1 можна поліпшити ситуацію, якщо додати другий ресивер на 50л.
Професійне обладнання для фарбування автомобіля
І ось ми підійшли до самого зручного і надійного варіанту для забарвлення машини. Його вартість 1200 $. У цього агрегату наступні характеристики: поршневий, пасової, масляний, ресивер на 200 літрів, набирає 515 л / м, 10 атмосфер.
Цим компресором можна фарбувати будь-які машини, в тому числі і вантажні. Агрегат з такими характеристиками практично не знає перевантажень. Це один з кращих компресорів для автомаляра.
Якщо ви ще не визначилися, який вибрати компресор під забарвлення автомобіля, то вибирайте золоту середину. Це буде цілком розумним і виправданим рішенням. Виняток може бути в тому випадку, якщо ви прийняли серйозно зайнятися малярка і вже давно знаєте, в чому полягає фарбування автомобіля своїми руками . У цьому випадку бажано придбати найдорожче устаткування, тому що тільки воно буде складатися з якісних деталей і прослужить десятки років.
При виборі, вкрай бажано пам'ятати, що гарне обладнання для фарбування автомобілів дешевим не буває.
Чи важливий тип приводу компресорного агрегату?
Сучасні компресори бувають з прямим і ремінним приводом. Прямий привід передбачає безпосередню передачу крутного моменту колінчастого валу воздухонагнетающей частини. У ремінних компресорів крутний момент передається від ведучого шківа до веденого за допомогою ременя.
Для фарбування автомобіля, та й взагалі для будь-яких цілей, краще вибирати ремінні компресори. Вони дорожчі прямоприводной, але мають цілий ряд переваг. Перш за все, варто відзначити, що у агрегатів, крутний момент яких передається безпосередньо, за визначенням дуже високі обороти. Це означає, що обороти колінчастого валу дорівнюватимуть оборотам двигуна, а це від 2800 об / хв.
На замітку
Високі обороти коленвала і, відповідно, висока частота ходу поршня (поршнів) призводить до перегріву. Як відомо, охолодження компресорів повітряний і його може не вистачати. Крім того, при високих оборотах в тій чи іншій мірі присутній масляне голодування, чому поршнева група швидше зношується.
Через перегріву прямоприводной компресори не підходять для професійної роботи. Їх можна купувати тільки для аматорських потреб. Якщо потрібно іноді щось підфарбувати, продути або накачати колесо, то такі компресори цілком підходять.
На замітку
Перегрів циліндрів і головок компресорів з прямим приводом небезпечний для пластикових фільтруючих елементів, які чомусь мають в безпосередній близькості до джерела тепла. Тому, купуючи компресор, слід віддавати перевагу агрегатів з металевими фільтрами.
Ще один важливий недолік прямого приводу - ускладнений запуск. Електричний двигун при старті навіть з вільним валом відчуває перевантаження, а якщо йому потрібно ще й обертати коленвал, долаючи тертя кілець об стінки циліндрів, то його потужності може не вистачити. На жаль, нерідко власники прямоприводной компресорів взимку просто-напросто не можуть їх запустити, а відчайдушні спроби призводять до перегорання обмоток електродвигуна.
Ремінні компресори оснащуються аналогічними двигунами, але ведучий шків набагато менше веденого. Завдяки цьому вал двигуна навантажується набагато менше, а обороти колінчастого валу в кілька разів нижче. Працюючи на 800-1000 оборотах на хвилину, воздухонагнетательная частина не перегрівається, а поршнева встигає добре змащувати. Чим менше діаметр ведучого шківа, тим легше запуск агрегату.
Кілька корисних порад при покупці компресора
Вважається, що чим більше поршнів у агрегату, тим краще. Зазвичай так воно і є, однак варто звертати увагу не тільки на кількість циліндрів, а й на їх обсяг. У компресора може бути і два, і три циліндра, але більш продуктивним буде той, у якого більше літраж робочих камер.
На замітку
Має значення і матеріал, з якого зроблені циліндри. Хорошим вибором вважається агрегат з чавунними циліндрами. З алюмінію у них тільки головки. Перевірити, з якого металу виконаний циліндр, зовсім нескладно - потрібно скористатися магнітом.
Якщо компресор необхідно часто переміщати з місця на місце, то варто підшукати модель з чотирма коліщатами. Особливо це стосується великих і, відповідно, важких агрегатів. Що стосується вибору виробників, то сьогодні має сенс орієнтуватися не стільки на країну виробника, скільки на популярність марки і вартість моделі.
На закінчення слід сказати пару слів про шлангах для пневмоінструменту. Щоб повністю розкрити потенціал компресора, необхідно користуватися якісними шлангами великого діаметру. Оптимальним внутрішнім діаметром перетину шланга для фарбування вважається 8 мм.
Цікаве відео: компресор «зроби сам»
Читайте також:
Чи важливий тип приводу компресорного агрегату?