Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кому належать автомобільні бренди?

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобільна промисловість завжди страждала тим, що у взаєминах фірм-виробників було складно розібратися. Після того як криза грунтовно підкосив її практично у всіх країнах, автогіганти почали перепродувати свої бренди. У цій плутанині стало незрозуміло, хто тепер відповідає за знамениті марки.

Автомобільна промисловість завжди страждала тим, що у взаєминах фірм-виробників було дуже складно розібратися. Після того як світова фінансова криза грунтовно підкосив її практично у всіх країнах, європейські та американські автогіганти почали судорожно перепродувати свої бренди. У цій плутанині стало незрозуміло, хто тепер відповідає за знамениті марки. Online812 простежив складну історію взаємин найбільших автомобільних брендів.

Зберегти свою самостійність на конкурентному ринку вдається небагатьом. В основному це найбільші бренди, до сих пір знаходяться в руках родин своїх засновників. Так, наприклад, автоконцерн Peugeot Citroen досі на 30,3% (45,1% голосуючих акцій) належить родині Пежо. Акціями також володіють співробітники концерну (2,76%), є і казначейські акції (3,07%). Решта акцій знаходиться у вільному обігу.
До речі, компанія Peugeot SA придбала 38,2% акцій компанії Citroën ще в 1974 році, а вже через два роки довела цю частку до 89,95%. Так що на сьогоднішній день «Пежо» практично повністю контролює перш самостійний «Цітроен».
Баварський концерн BMW, який в 1959 році фактично одноосібно врятував від продажу Герберт Квандт, до сих пір залежить від його родини. В кінці 50-х збитковим німецьким брендом зацікавилася конкуруюча компанія Daimler-Benz, але Квандт не став її продавати, і вклався сам. Сьогодні його вдова Джоанна Квандт і діти Стефан і Сюзанна контролюють 46,6% акцій BMW і живуть досить непогано. Стефан Квандт якийсь час навіть займав пост заступника голови правління компанії. Незважаючи на те, що в різний час Ford, General Motors, Volkswagen, Honda і Fiat пропонували дуже вигідні угоди, спадкоємці Квандта відмовляються від продажу, оскільки вважають збереження бренду за сім'єю справою честі.
Ford Motor управляє Вільям Форд-молодший, правнук знаменитого Генрі Форда. Сам Генрі Форд завжди мріяв бути одноосібним власником компанії. У 1919 році Генрі і його син Едсел викупили акції підприємства у інших акціонерів і стали єдиними власниками свого дітища. У тому, що акції їм продали без проблем, сумніватися не доводиться, адже першими акціонерами були: торговець вугіллям, його бухгалтер, банкір, який довіряв торговцю вугіллям, два брата, у яких була майстерня з виготовлення двигунів, тесля, два юриста, один клерк , власник галантерейної крамниці та людина, яка випускав вітряні двигуни і пневматичні гвинтівки.
Пізніше бізнес завжди передавався у спадок. Так батько нинішнього директора, залишивши рада директорів, передав кермо влади синові, залишаючись при цьому найбільшим акціонером. У січні 1956 року «Форд Мотор Компані» знову стала відкритим акціонерним товариством. У XXI столітті у компанії насчітивет близько 700 000 акціонерів. При цьому сім'ї Форд належить 40% голосуючих акцій, що визначає основну політику компанії, а решта акцій знаходиться у вільному обігу.
Трохи раніше інших, в 2007 році, Ford пережив серйозну кризу. За рік він втратив 12,7 млрд. Доларів. Сім'я Фордів намагалася подолати ситуацію, і навіть змушена була продати фамільний маєток і переїхати в садибу поменше. Проте, щоб хоч якось вибратися з боргової ями, концерну довелося продати Aston Martin (який належав Ford на 100%) консорціуму інвесторів за $ 925 млн. До 2008 року, під напором японських конкурентів, ситуація тільки погіршувалася. Акціонери почали позбавлятися від акцій «Форда». Так вчинив і один з найбільших інвесторів - мільярдер Кірк Керкорян, що скоротив свою частку в компанії до 4,89% (107 млн ​​акцій).
До недавніх пір «Форд» міг похвалитися ще двома британськими брендами - «Ягуар» (в 1989 році «Форд» купив Jaguar за 2,5 мільярда доларів) і «Ленд Ровер» (у 2000 був перекуплений «Фордом» за 2,75 мільярдів доларів у BMW). У 2008 обидва бренди через величезні борги були виставлені на продаж. У червні 2008 року їх викупила індійська Tata Motors.
У березні 2010 року шведський автогігант Volvo досяг угоди з китайською компанією Zhejiang Geely про продаж Volvo Cars за 1,8 млрд доларів. У серпні цього року Ford, як колишній власник Volvo, отримав від Geely 1,3 млрд. Доларів готівкою і кредитні ноти на суму 200 млн. Доларів. До кінця року китайці також переведуть на рахунки Ford ще 300 млн. Доларів.
На сьогоднішній день крім автомобілів зі своїм ім'ям, Ford Motor володіє марками Lincoln та Mercury. Також «Форд» володіє 33,4% акцій Mazda і 9,4% акцій «Кіа Моторс Корпорейшн».
Німецьким Porsche володіють сім'ї Порше і Піх - спадкоємці засновника компанії Фердинанда Порше і його сестри Луїзи Піх. Сімейному клану належать акції компанії, що дають право прийняття ключових рішень, і невелика частина привілейованих акцій, що котируються на фондових біржах Німеччини. До речі, ушлая сімейка вельми суттєво впливає на автомобільний ринок Німеччини. Так, наприклад, Фердинанд Піх (онук Фердинанда Порше), з 1993 по 2002 рік очолював Volkswagen.
У 2009 році у сімейного концерну з'явився перший великий зарубіжний акціонер. Ним став катарський емірат, який викупив 10% акцій холдингу.
До речі, сама компанія Volkswagen фактично належить Порше, і навпаки - з 2009 року Volkswagen володіє 49,9% акцій компанії Porsche AG.
Спочатку автоконцерн Volkswagen був державним. У акціонерне товариство він був реорганізований тільки в 1960 році, і по 20% акцій в його капіталі отримали федеральний уряд Німеччини і уряд Нижньої Саксонії. На 2009 рік основними акціонерами концерну були: 22,5% - Porsche Automobil Holding SE, 14,8% - Нижня Саксонія, 30,9% - приватні акціонери, 25,6% - Іноземні інвестиційні інститути, 6,2% - Німецькі інвестиційні інститути. У серпні 2009 року, Porsche SE і Volkswagen Group досягли угоди, за яким Volkswagen і Porsche AG будуть остаточно об'єднані до 2011 року.
Крім власного виробництва, підрозділами групи Volkswagen в даний час є: Audi (придбана у Daimler-Benz в 1964 році), Seat (з 1990 року Volkswagen Group володіє 99,99% акцій), Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini (компанія була придбана дочірньою компанією Audi в 1998 році).
Hyundai Motor «підняв з колін» один-єдина людина - Чунг Монг Ку, старший син засновника промислової групи Hyundai. В кінці 90-х років він серйозно взявся за якість автомобілів. За якихось 6 років кореєць зміг збільшити продажі на ринку США 360% і посісти четверте місце серед імпортних брендів.
Сьогодні 4,56% акцій Hyundai володіє національна пенсійна служба Південної Кореї, яка терпіти не може Чунга, і кожен раз всіляко перешкоджає його переобрання. В принципі, їх сумніви зрозумілі - в 2007 році, 72-річний Чунг був засуджений до трирічного тюремного ув'язнення за розкрадання 90 млрд вон (77 млн ​​доларів) через шахрайські схеми. Пізніше апеляційний суд призупинив дію цього вироку і перевів Чунга на громадські роботи, але репутація була безповоротно втрачена. У 2010 році районний суд Сеула все-таки зажадав від екс-голови ради директорів виплатити компенсацію в розмірі 70 млрд вон (близько 60 млн доларів) за прийняті ним бізнес-рішення, невигідні для Hyundai.
Компанія Kia Motors на сьогоднішній день є другим за величиною південнокорейським виробником, і сьомим у світі. Вона входить в Hyundai Kia Automotive Group, і здебільшого належить Hyundai Motor Co. (38,67% акцій), Ford Motor (9,4%), Credit Suisse Financial (8,23%), співробітникам (7,14%), Hyundai Capital (1,26%).
Ще один великий азіатський виробник - корпорація Suzuki Motor, на власному балансі має всього 16,9% акцій. Рештою володіють: Millea Holdings - 3,86%, Mitsubishi UFJ Financial Group - 3,28%, General Motors - 3%, ще 16,24% акцій знаходяться у вільному обігу. У січні цього року став до найбільшим акціонером Suzuki Motor приєднався Volkswagen AG, викупівшій19,9% акцій за 222,5 млрд ієн ($ 2,5 млрд). При угоді Suzuki отримала право на половину цієї суми придбати акції німецької корпорації.
Концерн «Рено» за останні 60 років поступово виходить з-під контролю держави. До 1945 року Renault було на 100% приватним. Однак під час війни заводи компанії були зруйновані, а самого Луї Рено звинуватили у співпраці з фашистами і засудили. Великий підприємець помер у в'язниці, а його фірму благополучно націоналізували. Однак з роками державна частка почала знижуватися. І якщо в 1996 році Renault був державним більш ніж наполовину, то в 2005 році йому вже належали тільки 15,7% акцій. У 1999 році Рено і Ніссан зробили висновок, мабуть, найміцніший автомобільний альянс. Ніссан на 44,4% належить французькому виробнику, а Рено, в свою чергу, віддав 15% акцій японцям.
П'ятий за величиною автомобільний концерн DaimlerChrysler дуже полюбився арабам. Власник топових марок Maybach, Mercedes-Benz, Mercedes-AMG і Smart, в якості головного акціонера має арабський інвестиційний фонд Aabar Investments (9,1%), 7,2% акцій володіє уряд Кувейту, ще близько 2% належить емірату Дубай. Поруч з такими брендами дивно бачити наш КАМАЗ, 10% акцій якого Daimler придбав в 2008 році. Німецький автоконцерн заплатив за акцій «КАМАЗа» 250 млн дол. Відразу і 50 млн залишив до 2012 року. В результаті угоди Daimler отримав одне місце в раді директорів «КАМАЗ». У лютому цього року концерн купив ще 1% акцій виробника вантажівок.
До речі, в інших компаніях DaimlerChrysler володіє великим пакетом акцій: 85,0% Mitsubishi Fuso Truck and Bus, 50,1% - Automotive Fuel Cell Cooperation, 19,9% Chrysler Holding LLC (в 2007 році 80,1% акцій підрозділу були продані за $ 7,4 млрд приватному інвестиційному фонду Cerberus Capital Management, LP), 10,0% Tesla Motors, 7,0% Tata Motors Ltd.
Японська Toyota Motor Corp., президентом якої є онук засновника компанії Акіо Тойода, на 6,29% належить The Master Trust Bank of Japan, 6,29% - Japan Trustee Services Bank, 5,81% - Toyota Industries Corporation, 9% складають казначейські акції.
General Motors, довгий час займав лідируюче положення на автомобільному ринку, на сьогоднішній день контролюється державою (61% акцій). Його основними акціонерами є: уряд Канади (12%), Об'єднана профспілка працівників автопромисловості США (17,5%). Решта 10,5% акцій були розділені між найбільшими кредиторами.
Знаменитий автоконцерн досі володіє марками Chevrolet, Pontiac, Buick, Cadillac і Opel. Ще зовсім недавно він володів і контрольним пакетом акцій шведської компанії Saab (50%), але після кризи, в січні 2010 року продав фірму голландському виробнику спортивних машин Spyker Cars.
Влітку 2008 року компанія General Motors прийняла рішення про продаж марки Hummer, і майже рік намагалася продати її то китайцям, то російським, то індусам. В результаті єдина перспективна угода з китайською Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery Co зірвалася, і 26 травня 2010 р c конвеєра заводу General Motors в американському місті Шрівпорт зійшов останній позашляховик марки.
Крім цього «Дженерал Моторз» був великими акціонером декількох компаній. Наприклад, ще недавно він мав по 20% акцій японських компаній Fuji Heavy Industries (автомобілі Subaru) і Suzuki Motor Corporation, а також 12% Isuzu Motors.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов