Наша сеть партнеров Banwar
У 80-ті роки команда Audi прославилася на ралійних трасах завдяки знаменитому Sport Quattro. Саме ця модель стала піонером впровадження повного приводу в ралі і довгий час не знала собі рівних. Паралельно випускалося і серійне купе. Звичайно, зараз у всіх Audi є версії Quattro, але прямого спадкоємця легендарного автомобіля немає. Тому керівництво концерну Volkswagen задумалося про створення сучасного Sport Quattro. Перший однойменний концепт-кар з'явився ще три роки тому. Про те, що роботи над новим купе все-таки ведуться говорить і нвоий концептуальний Audi Sport Quattro. Своїм незграбним силуетом концепт-кар дійсно трохи нагадує знаменитого предка. Однак, він трохи більше (4602 мм в довжину, 1964 мм в ширину) і значно важче (1850 кг), не дивлячись на кузовні панелі з алюмінієвих сплавів. В анфас Sport Quattro виглядає досить грізно завдяки величезній «пасти» решітки радіатора і вузьким фарам. Оптика, до речі, світлодіодна і з активною матрицею. Пара вентиляційних отворів в бампері доповнена стильними «зябрами», а додаткові щілини розміщені в передніх крилах. Легкосплавні 21-дюймові диски «взуті» в покришки розміром 285/30 ZR21. Поліпшити аеродинаміку покликані передній спліттер, накладки на порогах, загострений задній спойлер і карбоновий дифузор. Розширені «плечі» купе підкреслені прямокутними ліхтарями.
В обробці салону поєднуються шкіра і карбон. Передня панель за формою нагадує крило літака. Обід рульового колеса виконаний плоским знизу. Аналоговий тахометр поєднується з двома кольоровими дисплеями, причому їх конфігурацію можна змінювати. Компактна центральна консоль нахилена і трохи повернена до водія. За спортивними ковшоподібними кріслами знаходиться розпірка, що збільшує жорсткість кузова.
Sport Quattro отримав гібридну силову установку. Бензиновий 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом розвиває 560 л. с., а електромотор - 150 л. с. Сумарна потужність становить 700 л. с., а максимальний обертовий момент - 800 Нм. З 8-ступінчастою автоматичною трансмісією розгін до 100 км / год займає 3,7 с, а максимальна швидкість - 305 км / ч. Цікаво, що при цьому автомобіль здатний проїхати 50 км на електротязі, а завдяки системі відключення циліндрів середня витрата палива вдалося знизити до всього 2,5 л / 100 км. І, звичайно ж, збережений постійний повний привід Quattro.
Очікується, що серійний Audi Sport Quattro з'явиться в 2015 році.
Повні версії статей опубліковані в журналі "Тест-Драйв" № 09 '2013