- Гігантський «Супершеф» більше схожий на локомотив, ніж на автомобіль
- «Тойота» на цей раз стала законодавицею мод в класі міні-венів
Наша сеть партнеров Banwar
Головне бій на міжнародному автосалоні, що проходить в ці дні в Детройті, розгорнулося між позашляховиками американських, корейських і японських компаній
Подорожчання палива завдало відчутного удару по флагманів американської автоіндустрії. Величезні ненажерливі позашляховики виробництва «Дженерал моторс» перестали користуватися попитом. Зайняти місце мастодонтів поспішили більш економічні японські і корейські джипи. Однак на автосалоні в Детройті американці вирішили дати бій заморським гостям, презентувавши кілька новинок, які покликані скласти конкуренцію кроссоверам з Далекого Сходу. Попит на позашляховики зростає в усьому світі - в тому числі і в Україні, тому сутичка між джипами всіх мастей стала одним з найголовніших подій Детройта цього року.
Гігантський «Супершеф» більше схожий на локомотив, ніж на автомобіль
У класичних американських позашляховиків і пікапів є майбутнє, якщо перевести ці будівлі $ на альтернативні джерела палива. Гігантський семиметровий пікап-лімузин «Форд Супершеф», більше схожий на локомотив, ніж на автомобіль, здатний споживати бензин, етанолову суміш, а також водень. Задні двері відповідно до сучасною модою розорюються проти ходу машини. Центральної стійки між передніми і задніми дверима не передбачено. Подібне дизайнерське рішення в Детройті можна зустріти досить часто: в сконструйовані таким чином машини набагато зручніше сідати, що важливо для Америки - країни товстих людей. Кажуть, що саме американці, які купують найбільше автомобілів у світі, змусили деяких автовиробників збільшити на пару сантиметрів розмір сидінь в машині. Ця новина облетіла автомобільний світ незадовго до початку роботи детройтського автосалону. Друга позашляхова новинка від компанії «Форд мотор» - кросовер «Едж» - щось середнє між джипом, універсалом і міні-веном. «Паркетник» зі скромним за американськими мірками мотором об'ємом в 3,5 літра і потужністю 250 кінських сил покликаний протистояти корейським і японським машинам такого ж класу. Цікаво, що на платформі «Еджа» буде проводитися ще два «паркетника» - «Лінкольн МКХ» та «Мазда СХ-7», що не дивно: адже обидва автомобільних бренда в тій чи іншій мірі входять до складу компанії «Форд мотор».
«Тойота» на цей раз стала законодавицею мод в класі міні-венів
Розуміючи, що лише за рахунок функціональності та економічності переграти американські кросовери буде вже непросто, корейські виробники вирішили залучити потенційних покупців величезною кількістю корисною і не електроніки, якою буквально напханий концептуальний «паркетничек» «Кіа Соул». Його творці розповідають, що передня панель автомобіля побудована навколо колонок, а зовсім не навпаки! У салоні важко відшукати місце, де не було б встановлено динамік або рідкокристалічний монітор. А з бардачка на якійсь подобі підноса висувається цілий ноутбук! При нагромадженні техніки корейці не забули про самому прозаїчно - в задніх дверях «Соула» є спеціальний відсік для мокрих або брудних речей. Ще один корейський виробник «Хюндай» привіз в Детройт свій концептуальний кросовер-купе «Талус». Уже не раз автомобільні компанії намагалися зробити щось середнє між спортивним купе і позашляховиком, однак концепти рідко йшли в серію, хоча машини виходили дуже красивими. Головною їхньою проблемою була слабка оглядовість. Справа в тому, що чим вище у автомобіля кліренс, тим більше доводиться піднімати сидіння водія. Інакше йому просто не буде видно, що відбувається попереду машини. До того ж потужний мотор змушує робити капот довше і вище. Як і належить автомобілю завтрашнього дня, «Талус» напханий новітніми технологіями: системою нічного бачення і бездротовим Інтернетом.
Японці, за небагатьма винятками, навіть не стали вступати в боротьбу з різноманітними американськими кроссоверами. Наприклад, «Тойота» на цей раз стала законодавицею мод в класі міні-венів - її новий кубічної форми мікроавтобус може вмістити до восьми пасажирів. Цікаво, що останній задній ряд можна перетворити в зручний диван - потрібно лише відкинути ліве крісло другого ряду і скласти праве і центральне крісла. Водійське крісло також відкидається і обертається навколо своєї осі. Таким чином салон машини при необхідності перетворюється в затишну кают-компанію або кінозал. Ну і яка ж «Тойота» майбутнього обійдеться без гібридного мотора! До речі, японські компанії частково розділилися в своєму пошуку двигуна найближчого майбутнього. «Міцубісі» продовжує експериментувати з електромоторами, встановленими в колесах машини. Її новий концепт CT з дуже яскравим зовнішнім виглядом оснащений бензиновим двигуном об'ємом всього в один літр. Зате сумарна потужність електричних мотор-коліс складає майже 140 «коней», що робить «крихітку» майже гоночним автомобілем.
Німці, на відміну від американців, які прориваються в класи малолітражних позашляховиків, навпаки, посилюють позиції в сегменті величезних джипів. Першою великою семимісний позашляховик презентувала не так давно «Ауді», про плани по розробці власної будівлі $ заявив БМВ. У свою чергу, «Мерседес-Бенц» в Детройті презентував спадкоємця легендарного мерседесовского «кубика», що випускався в Австрії протягом тридцяти років! Зовнішність нового найбільшого з джипів «Мерседес», який не поступається за оснащеністю останньої моделі «шестисотого», вже не настільки одіозний і незграбний. Від колишнього військового духу не залишилося і сліду. Випускатися позашляховик буде в США на заводі в Алабамі, а в Україні з'явиться ближче до осені.
Читайте нас в Telegram-каналі , Facebook і Twitter