Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кондиціонер: Профілактика прохолоди

  1. Етап 1. Перезаправка
  2. Етап 2. Внутрішня чистка
  3. Етап 3. Зовнішня прибирання

Наша сеть партнеров Banwar

Напередодні літа ми вже розповідали про особливості експлуатації автомобільних кондиціонерів і систем клімат-контролю (див Напередодні літа ми вже розповідали про особливості експлуатації автомобільних кондиціонерів і систем клімат-контролю (див. «АЦ» № 20'2014 ). Сьогодні ми вирушили на столичну СТО, щоб подивитися, як обслуговують кондиціонери ті, хто цим займається більше десяти років. За твердженням директора даної станції технічного обслуговування Сергія Кубая, у них є роками відпрацьована методика обслуговування кондиціонерів. Наприклад, комплексне обслуговування автомобільних систем кондиціонування повітря включає в себе три етапи.

Етап 1. Перезаправка

Перший етап - відкачка робочого газу, холодоагенту і мастила, вакуумирование системи і перевірка на предмет втрати герметичності, закачування масла, холодоагенту і барвника. Краще, коли все це здійснюється за допомогою спеціального стенду за правильною технологією і з перевіркою системи на герметичність. Деякі такі стенди навіть здатні визначати якість холодоагенту. Якщо вам в систему раніше заправили неякісний робочий газ, стенд відкачає його в приймальний резервуар, але в подальшому відмовиться заправляти в систему. Ще установка цікава тим, що, якщо постачальник на СТО вирішив заощадити і купив китайський холодоагент, вона відмовиться заправляти його в систему кондиціонування автомобіля. До речі, вся процедура діагностики і закачування масла, газу і барвника здійснюється стендом за алгоритмом виробника кондиціонерів. Гаражні «специ», як правило, не мають подібних стендів - володіючи звичайним компресором і ресивером з холодоагентом, вони не можуть провести повноцінну перевірку. А якщо ще під капотом вашої машини немає таблички, який фреон застосовується і скільки його потрібно заправити в систему, то газ можуть «недолити» або «перелити». В обох випадках кондиціонер не буде нормально працювати, що спричинить не тільки зниження ефективності охолодження, але і зменшення ресурсу дорогого компресора. І ще один важливий момент - за допомогою такого обладнання вам в систему можуть закачати під виглядом якісного низькоякісний фреон.

У систему закачують свіжі масло і барвник, а старе відкачується в окрему тару.

Перевірку системи кондиціонування здійснюють під різним тиском.

Флуоресцент барвник, який на СТО закачують в систему додатково, необхідний по дуже простій причині. У разі витоку холодоагенту вам не потрібно буде повторно заправляти систему робочим газом, щоб шукати місце витоку. Таким чином ви економите і час на пошук місця розгерметизації, і кошти, так як заправку для перевірки не роблять безкоштовно. Завдяки наявності флуоресцентного барвника в системі зону в місці витоку видадуть сліди бризок цього барвника. Так що якщо вас запитують, заливати чи барвник, краще дайте добро. Вартість перезаправлення з використанням спеціального обладнання і добавкою барвника коливається від 280 до 500 грн. Ціна залежить від того, скільки холодоагенту довелося додавати в систему. Добавка барвника коштує 30 грн.

Добавка барвника коштує 30 грн

Вся процедура діагностування і закачування відбувається за алгоритмом, який «прописує» виробник кондиціонерів.

Місце витоку холодоагенту з барвником легко виявляється за допомогою світла ультрафіолетової лампи і жовтих окулярів.

Потреба в процедурі перезаправлення-дозаправки виникає в разі зниження ефективності роботи системи охолодження салону, появи сторонніх шумів при роботі кондиціонера кожні 3-4 роки експлуатації автомобіля. А якщо автовласник помітив (при щорічному обслуговуванні кондиціонера), що за один літній сезон експлуатації система втрачає до 100 грамів холодоагенту, процедуру перезаправлення потрібно проводити щороку. При цьому бажано пошукати «винуватця» витоків. Якщо його заміна коштує не так уже й дорого, тоді краще буде замінити деталь, яка втратила герметичність. Дорогі вузли є сенс міняти тільки в тому випадку, якщо за сезон втрачається більше 300 грамів холодоагенту.

Етап 2. Внутрішня чистка

Другий етап включає в себе заміну фільтру салону і бактеріальну чистку радіатора випарника кондиціонера, який «захований» в конструкції торпедо. Бактеріальна чистка має на увазі подачу на радіатор спеціального миючого, дезінфікуючого розчину в пароподібному стані. Для цього застосовують спеціальний пристрій, який заправляється дезинфікуючим складом. Такий «антибіотик» вбиває всі мікроби, які дав притулок шар пилу і вологи на поверхні випарника. Волога тут з'являється в результаті процесу конденсації - при контакті теплої, зволоженого повітря зі стінками сот випарника, на яких через їх більш низької температури осідають частинки води. Мікрочастинки пилу, пилку і іншого сміття проникають сюди через повітряний фільтр салону, особливо при його забрудненні, коли повітря просочується через щілини навколо корпусу фільтра. Антибактеріальна обробка обійдеться в 390 грн.

Брудний повітряний фільтр салону призводить до перевантаження електровентилятору системи вентиляції салону і зниження його ресурсу.

Фільтри салону бувають двох типів - звичайні і вугільні. Перші захищають радіатор-випарник і салон від попадання пилу зовні автомобіля, а другий - ще й від пилку, джерела алергії, а також деяких шкідливих речовин в складі відпрацьованих газів автомобіля. Проникаючі при забрудненні фільтра салону в радіатор випарника пил, пилок та інше сміття під дією вологи провокують не тільки розмноження хвороботворних бактерій, але і виникнення корозії на поверхні радіатора. Через це він може втратити герметичність, а заміна випарника, наприклад, на Subaru Forester, обійдеться мінімум в 3200 грн. Вартість фільтрів салону коливається від 95 грн. за прості до 270 грн. - за вугільні. Варто відзначити, що потреба в чищенні випарника суттєво знижується, якщо перед стоянкою вимкнути кондиціонер і дати вентилятору системи просушити радіатор-випарник. Так на ньому не залишається вологи, яка після розігріву провокує розмноження бактерій.

Періодичність бактеріальної чистки - раз в три роки або при появі неприємного запаху в салоні.

Періодичність бактеріальної чистки - раз в три роки або при появі неприємного запаху в салоні

Етап 3. Зовнішня прибирання

Третій етап включає перевірку, а при необхідності чистку радіатора-конденсора. Він розташовується перед основним радіатором системи охолодження, відразу за декоративними гратами радіатора. По ряду причин цей вузол потребує періодичного чищення. По-перше, при його забрудненні погіршується теплообмін, що уповільнює процес перетворення холодоагенту з пароподібного стану в рідке, а значить, компресора доводиться більш інтенсивно працювати, що скорочує його ресурс. По-друге, забруднене радіатор-конденсор перешкоджає проходженню через нього повітря до радіатора системи охолодження двигуна. Це може привести до перегріву двигуна з усіма витікаючими наслідками, які вимагають дорогого ремонту. По-третє, забруднене радіатор-конденсор в цілому погіршує «продування» моторного відсіку, що викликає зростання температури під капотом. А це спричиняє зниження терміну служби патрубків, сальників, різного роду ущільнень і електропроводки. Перевірити ступінь забруднення радіаторів можна шляхом їх просвічування. Якщо світло проходить рівномірно по всій площі радіатора, значить, все нормально, якщо є затемнення, потрібна чистка - продування стисненим повітрям, промивка струменем води під невеликим тиском. Найбільше сміття накопичується в щілини між радіаторами. Для найбільш ефективної чистки потрібно демонтаж радіаторів. У багатьох сучасних іномарках для цього доводиться знімати всю передню облицювання, включаючи бампер. Потреба в чищенні конденсора виникає при ознаках перегріву двигуна, при постійно включеному вентиляторі системи охолодження двигуна.

Перевірка радіаторів на просвіт - спосіб контролю ступеня їх забруднення.

Хочу застерегти автовласників, які застосовують або хочуть використовувати аматорські очисники радіаторів кондиціонерів, що продаються в аерозольних балончиках. У моїй практиці було кілька випадків, коли через рясний впорскування аерозолю відбувалося «заливання» електродвигуна вентилятора, і він перегорає. Особливо це актуально для машин старих конструкцій.

Фото Андрія Яцуляк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов