Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Конфлікт поколінь: в кого вони такі?

  1. Досвідчені батьки і діти з іншого світу
  2. Системний погляд на історію батьків і дітей
  3. Використовувані матеріали:
8489

Наша сеть партнеров Banwar

Автор публікації: Лілія Коскор, event-менеджер

Проблема батьків і дітей стара, як наскальні малюнки, але кожне покоління проходить цю історію з нуля. І якщо хтось бурчить: «У мій час молодь такою не була», значить, він переходить в розряд «батьків» і починає морально застарівати.

Якщо серйозно, давайте проаналізуємо, ніж нинішні батьки і діти відрізняються від поколінь в минулому, позаминулому столітті? Чи потребують сьогоднішні діти в наставництво так само, як 20-50 років тому?

Досвідчені батьки і діти з іншого світу

За всю історію людства батьки і діти змінювали один одного майже непомітно, але якщо раніше батько був наставником для сина в будь-якій професії (столярному, ковальській справі, будівництві, і т. Д.), То сучасний школяр сам вчить батьків відкривати акаунт у соціальних мережах і розбиратися з навороченим айфоном.

Розрив величезний, ми дійсно живемо в різних світах. «Тролінг», «Селфі» і «чекінг» - такі ж незрозумілі слова для багатьох дорослих, як для їхніх дітей «мажор», «самвидав» і «рибний день».

В демографії, суспільних науках, маркетингу широко застосовується класифікація поколінь:

  1. Покоління Х - люди, народжені в період 1965-1982 рр.
  2. Їхні діти - покоління Y, покоління Міленіуму, народжені до 2000 року
  3. Покоління Z - нинішні діти і підлітки

Ікси виховувалися і росли на цінностях Радянського Союзу. Їх становлення припало на період розпаду країни, коли всі вчорашні морально-етичні орієнтири втратили значення. В якомусь сенсі символом цього покоління став персонаж з мультфільму дядько Федір, який влаштувався в селі, завів господарство, став майже самостійним фермером і цілком міг бути батьком для своїх непристосованих батьків. Можна сказати, що батьки і діти помінялися ролями.

Ікси не відчувають зв'язку з культурними ідолами минулих поколінь, хоча їх цінності (сімейність, стабільність, відданість) перегукуються з цінностями попередніх поколінь. У роботі вони віддані керівнику, справі, цінують стабільність, для них важлива хороша сім'я, затишок і достаток.

Ігреки, які виросли в любові і достатку, демонструють більшу впевненість в собі, вони енергійні і непосидючі, відкриті і легкі - швидко вчаться, легко адаптуються. Вони легко змінюють місце роботи, серед них багато фрілансерів, в особистому житті воліють легкі відносини без зобов'язань.

Іноді ігрек називають поколінням «ЯЯЯ», іноді - дітьми індиго, ховаючи за цим терміном повну нездатність зрозуміти сутність цього покоління.

Зети, нинішні діти, виростають ще більш гнучкими, відкритими, вільними, однак часто інфантильні, за що їх називають поколінням памперсніков.

Причини такого різкого відмінності батьків і дітей ясні і зрозумілі всім, хто живе на території колишнього Радянського Союзу: країна розвалилася, на її уламках виросли люди з іншими цінностями. Технічний прогрес і розвиток інформаційних технологій ще сильніше змінили якість життя і вплинули на життєві орієнтири знову підростаючого покоління.

Однак європейські та американські експерти розмежовують покоління приблизно так само, хоча з європейськими країнами нічого подібного не відбувалося. Різниця в моральних орієнтирах батьків і дітей в різних джерелах пояснюється піками і спадами культурних течій або рівнем народжуваності - демографічний спад, а потім демографічний вибух і знову спад. Так в чому ж причина?

Системний погляд на історію батьків і дітей

Робити висновки завжди складніше, ніж зібрати матеріал для аналізу, і зовсім не тому, що експерти щось не враховують, а тому, що іноді висновок знаходиться в іншій площині, як, втім, і причини відмінностей.

Для тих, хто знайомий з системно-векторної психологією Юрія Бурлана, відмінності поколінь гранично ясні.

Базове поняття, яким оперує системно-векторна психологія Юрія Бурлана, - це поняття вектора. Вектор визначає напрямки бажань людини, його здібності і таланти. На фізичному рівні вектор виражається ерогенною зоною.

Всього векторів вісім: чотири нижніх, які визначають лібідо людини, а саме м'язовий, анальний, шкірний, уретральний, і чотири верхніх вектора, що визначають інтелект людини, - зоровий, звуковий, оральний і нюховий.

Детальніше про властивості, якими вектори наділяють людини, їх взаємодії, розвитку і можливості можна дізнатися на тренінгу по системно-векторної психології Юрія Бурлана. В контексті проблеми «батьки і діти» нас цікавить два вектора: анальний і шкірний, які, до речі, докладно розбираються на безкоштовних вступних лекціях .

Отже, знаменитий анальний вектор . Носії анального вектора в хорошому розвитку володіють такими якостями, як надійність, порядність, акуратність, відданість справі, родину, роботу, повагу. Вони лякаються нововведень, для них нове - це добре забуте старе в кращому випадку.

Шкірний вектор дає своїм власникам гнучкість, пристосовність, адаптивність; Шкіряник - новатори, схильні до змін. Чи не сидять на місці, бояться «покритися пилом», їх природна завдання - полювання і видобуток (у наш час грошей).

Легко помітити, що характеристики векторів практично повністю збігаються з основними характеристиками поколінь. Ікси мають властивості анального вектора, ігреки - хлопці, що проявляють властивості шкірного вектора . Хоча набір векторів кожної конкретної людини може бути будь-яким, але загальні тенденції в поведінці поколінь відслідковуються явно.

Людство розвивається від простого до складного, проходячи стадії одну за одною. Якщо розглядати епохи розвитку свідомості, то, згідно з системно-векторної психології, після м'язової, доісторичної епохи, коли напрацьовувалось кількість осіб виду Homo, пішла анальна, історична епоха.

Ознаменувалася ця епоха освітою етносів, народів, сімей. Цінності анального вектора були в пошані у всього людства. Люди пишалися приналежністю до сім'ї, клану, народу. Цінували спокій, прагнули до стабільності, передавали знання від батька до сина.

Але ніщо не стоїть на місці - людина змінює світ, а світ змінює людину. Стрімкий прогрес і стрибок інформаційних технологій зумовив перехід в іншу, шкірну епоху розвитку людства, а покоління X і Y як раз і виявилися на межі двох епох.

Ікси, що ввібрали в себе досвід людства довжиною в дві тисячі років, змушені жити в іншому вимірі, в іншій епосі. Ігреки увібрали в себе атмосферу шкірної епохи і відповідають їй більше, ніж ікси.

Сьогодні нам вкрай необхідно швидко вчитися, добре орієнтуватися, багато комунікувати, і це норма. Звичайний менеджер в день виконує набагато більше роботи, ніж ще 20 років тому виконувалося за тиждень.

А діти - як лакмусовий папірець, відображають особливості сьогоднішнього дня, вже не кажучи про те, що народжуються вони з великим потенціалом, набагато більшим, ніж їхні батьки. Всі вихователі та психологи відзначають, покоління Z має вроджене чуття до гаджетам, на раз освоює програми, з пелюшок вбираючи інформацію з Інтернету з батьківських айфонів і планшетів. Однак є й інша сторона медалі: коли в дитячій грі виникає ситуація, і потрібно домовитися, то діти втрачають будь-який інтерес до гри, йдуть від проблеми.

Покоління Z не дарма називають памперснікамі. З точки зору покоління X (анального вектора), вони не готові заводити сім'ю і скрупульозно вивчати свою професію; з точки зору покоління Y (шкірного вектора), у них немає бажання полювати, заробляти гроші і пробиватися по кар'єрних сходах.

Хто ж вони, сучасні діти, які заперечують наші цінності, слова, спосіб життя? Яким буде світ за часів покоління Z і якими будуть їхні діти?

Але повернемося до дня сьогоднішнього. Що ми можемо зробити прямо зараз? Батькам необхідно з особливою увагою ставитися до дітей, які в якийсь момент переростають дорослих, і не ламати паростки, а допомагати їм пробитися; викладачам потрібно спробувати наздогнати своїх учнів в освоєнні сучасних технологій і не соромитися у них вчитися, а роботодавцям - враховувати те, що нинішнє покоління хоче займатися цікавою справою.

І в першу чергу, всім нам необхідно розуміти себе та причини процесів, що проходять в прихованому психічному кожної людини.

Проблема батьків і дітей - це одна з тисячі проблем, з якою доводиться стикатися щодня. І найцікавіше, що ця проблема перестане існувати, коли більшість людей усвідомлюють її причини. Проблема просто зникне.

Наостанок хороша новина: зрозуміти, наскільки ми різні і наскільки однакові індивідуально, в колективі, в поколінні, в етносі, - цілком під силу кожному. Важливо не запізнитися.

Використовувані матеріали:

  1. Інтернет-видання «Обозреватель», 12 червня 2014 г. «Особливості трьох поколінь українців: чому ми такі і в чому наші діти будуть краще нас»
    ( http://vesti.ua/poleznoe/56184-osobennosti-treh-pokolenij-ukraincev )
  2. https://ru.wikipedia.org/ Поколеніе_X

Автор публікації: Лілія Коскор, event-менеджер

Стаття написана за матеріалами тренінгу «Системно-векторна психологія»Якщо серйозно, давайте проаналізуємо, ніж нинішні батьки і діти відрізняються від поколінь в минулому, позаминулому столітті?
Чи потребують сьогоднішні діти в наставництво так само, як 20-50 років тому?
Так в чому ж причина?
Хто ж вони, сучасні діти, які заперечують наші цінності, слова, спосіб життя?
Яким буде світ за часів покоління Z і якими будуть їхні діти?
Що ми можемо зробити прямо зараз?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов