Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Конструкція акумуляторної батареї

Наша сеть партнеров Banwar

Сучасна акумуляторна батарея складається з наступних основних частин:   моноблок (корпус), службовець резервуаром для електроліту;   кришка;   пластини;   сепаратори;   з'єднувальні висновки

Сучасна акумуляторна батарея складається з наступних основних частин:

  • моноблок (корпус), службовець резервуаром для електроліту;
  • кришка;
  • пластини;
  • сепаратори;
  • з'єднувальні висновки.

моноблок

Спочатку корпус (моноблок) акумуляторної батареї був дерев'яним, викладеним всередині листовим свинцем, потім - ебонітовим. Перші корпусу акумуляторних батарей з синтетичних матеріалів з'явилися в 1941 р (їх почала виробляти австрійська фірма BAREN), а поліпропілен для виготовлення корпусів почала використовувати американська фірма Johnson Controls. В даний час всі сучасні акумуляторні батареї мають поліпропіленові корпусу, виняток становлять застарілі моделі, в основному вироблені в Росії з моноблоками з ебоніту. Ебонітовий корпус не має жодного безперечного гідності, але йому притаманні два великих недоліки: велика маса і нетехнологічність виробництва. Усередині моноблок будь акумуляторної батареї розділений на осередки (три або шість, в залежності від напруги батареї - 6 У або 12 В) для окремих блоків пластин.

кришка

Кришка корпусу закриває межелементние з'єднання батареї і щільно прикріплюється (приварюється) до моноблоку. В обслуговуються і малообслуговуваних батареях в кришці можуть розташовуватися індикатор рівня щільності електроліту (побічно свідчить про ступінь зарядженості того акумулятора, в банку якого індикатор встановлений) і отвори для контролю рівня і доливання електроліту, що закриваються пробками. Для того щоб уникнути підвищення тиску всередині закритого корпусу (т. К. В процесі заряду акумулятора відбувається електроліз знаходиться в електроліті води, при цьому на позитивній пластині виділяється кисень, а на негативній - водень) в кришці (або в пробках) виконані спеціальні газовідвідніканали . В сучасних батареях газовідвідніканали мають форму лабіринту, що дозволяє затримати всередині корпусу краплі електроліту, що буря газом, і повернути їх в електроліт. Тим самим з одного боку усувається вихід у зовнішнє середовище шкідливих кислотних випарів, а з іншого - запобігає втрата електроліту. У батареях застарілих конструкцій (наприклад, з ебонітовими корпусами) загальна кришка відсутня, її роль виконує мастика, якою заливаються межелементние перемички.

пластини

Пластини акумулятора забезпечують протікання основних електрохімічних процесів роботи батареї. Пластини акумулятора є свинцеві решітки з нанесеною на них активної масою. Спочатку активна маса решітки являє собою порошок з дрібно розмеленого свинцю з додаванням легуючих матеріалів, які надають пластин необхідні технологічні властивості. Раніше в якості основного легуючого матеріалу застосовувалася сурма, зараз використовуються складні сплави, рецепти яких провідні світові виробники тримають в секреті. У процесі формування, що представляє собою багаторазовий цикл заряду-розряду, активна маса пластин набуває кристалічної структури, необхідну для правильного функціонування акумулятора (активна маса позитивної пластини перетворюється в PbO2, негативною - в Pb). Хімічна реакція між активною масою і електролітом відбувається на поверхні частинок активної маси, тому її роблять пористої, щоб матеріал добре просочувався електролітом і в реакції брав участь його максимальний обсяг. Крім того, більшість фірм-виробників батарей розробляють свою рецептуру легуючих домішок, що дозволяють поліпшити характеристики пластин. Склад таких домішок і рецептури результуючих сплавів в значній мірі визначають, наскільки надійно і довговічно буде працювати акумулятор.

сепаратори

Для запобігання короткого замикання між різнойменно зарядженими пластинами між ними розташовується ізолятор - діелектрична прошарок, звана «сепаратор». На перших акумуляторах сепаратор був тонкий лист шпону, пізніше шпон замінили скловолокно і мікропористий ебоніт (Міпора). Сучасні сепаратори виготовляють з мікропористої пластмаси (міпласта). В сучасних батареях сепаратор виконаний у вигляді конверта, надягнутого на позитивні пластини. Це дозволяє підвищити надійність акумуляторних батарей, так як в цьому випадку обпливають в процесі тривалої роботи батареї з позитивних пластин активна маса ( «шлам») залишається всередині конверта, а не осідає на дно корпусу і не досягає негативних пластин (в результаті чого відбувається коротке замикання ). Крім того, конверт-сепаратор дає можливість встановлювати пластини прямо на дно моноблока, що дозволяє збільшити об'єм ефективно використовується електроліту при тих же габаритах батареї. У батареях без конверта-сепаратора щоб уникнути короткого замикання між пластинами блоки пластин встановлюються на спеціальні ребра на дні моноблока, в результаті чого створюється так зване «шламовое простір». Це збільшує габарити батареї і знижує її надійність. Поява конверта-сепаратора, поряд зі зміною рецептури сплаву решіток пластин, дозволило створити мало- і обслуговуються батареї.

сполучні висновки

Елементи батареї з'єднуються між собою послідовно за допомогою межелементних з'єднань (МЕМ). Існують два основних типи МЕМ:

  • традиційні МЕМ, при яких елементи з'єднуються між собою поверх кришки акумуляторних батарей. В даний час цей вид МЕМ застосовується в деяких вітчизняних батареях і батареях для важких вантажівок (виконання Heavy Duty);
  • МЕМ, при яких з'єднання бареток проходить через стінки секцій за допомогою контактного зварювання.

Борни (виходять назовні корпуса електричні контакти) батарей виготовляються зі свинцю і мають стандартизовані розміри. Розташування, тип і розмір висновків випливають з вживаності батарей і вказуються в каталогах. Також з каталогу акумуляторних батарей можна дізнатися розмір моноблока і тип фланця кріплення моноблока до корпусу автомобіля.
Ряд автомобілів вимагають специфічного типу моноблока (японські автомобілі, деякі моделі BMW) або специфічних висновків (японські автомобілі з тонкими клемами і автомобілі Ford колишніх моделей). Позначення батареї в каталозі, що відповідає даній моделі автомобіля, однозначно вказує на наявність або відсутність вищевказаних специфічних особливостей.

Якщо ви вирішили купити автомобільний акумулятор з доставкою , Зверніть увагу на перераховані вище особливості.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов