Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Конструкція і пристрій хабів, принцип роботи колісних муфт

Наша сеть партнеров Banwar

В автомобілях типу Kia Sportage-1, Opel Frontera, Nissan Patrol і т.п. відсутня міжосьовий диференціал. Крутний момент з коробки передач через роздавальну коробку передається в співвідношенні 50/50 на задній і передній міст тільки після жорсткого зачеплення карданних валів між собою. Далі момент переходить через передній карданний вал на передній міжколісний диференціал, який розподіляє крутний момент на ШРУСи, які обертають маточину колеса. Для того щоб колеса оберталися разом з Шрусамі в маточину переднього моста встановлюють муфти вільного ходу (хаби). Хаби здійснюють жорстку механічне блокування коліс з Шрусамі.

При їзді автомобіля по нормальним дорогам целесобразно відключати повний привід і хаби, щоб колеса оберталися вільно. В результаті істотно поліпшується "накат автомобіля" і скорочується витрата палива.

На позашляховиках зазвичай встановлюються хаби трьох типів:
1) Ручні;
2) Автоматичні;
3) Вакуумні.

1 - Ручними хабами з заводу машини комплектувалися рідко, хоча на сьогоднішній день саме ручні хаби найбільш надійні. Вони є у вільному продажу і можливість ними замінити свої не складає проблем.

В даний час існує декілька фірм-виробників муфт вільного ходу (хабів) з ручним включенням (виключенням). Найбільш поширені - це вже добре відомі муфти торгових марок WARN (США) і AVM (Бразилія). І тільки недавно на ринку вперше з'явилися вироби молодий, але вже непогано себе зарекомендувала торгової марки "AміcA" (Україна).
Чим же цікаві колісні муфти "AміcA" в порівнянні з вже існуючими брендами, що змушує власника позашляховика зупинити свій остаточний вибір саме на виробах цієї фірми?
По-перше, це їх безсумнівна надійність. Муфти мають абсолютно нову запатентовану конструкцію, що забезпечує їм 100% гарантію включення / вимикання в важких умовах експлуатації. Невимогливість до виду мастила і до її кількості, чіткість включення-виключення, використання легованих сталей (в зарубіжних виробах корпус для полегшення виготовлений з силуміну, матеріалу легкого, але механічно ненадійного), підшипників кочення і повноцінних сальників при виробництві хабів робить їх гідними конкурентами з існуючими імпортними аналогами. У разі необхідності дані муфти, на відміну від існуючих колісних хабів, дозволяють в будь-яких польових умовах провести їх діагноста і ремонт, за рахунок використання уніфікованих окремих вузлів (підшипників, сальників). Вузол включення хабів "AміcA" надійно захищена від попадання води у внутрішню частину, в той час як цей вузол в ручних муфтах інших виробників є їх найбільш вразливим місцем, сприяючи вільному проникненню води в корпус муфти, що різко скорочує термін експлуатації муфти і підшипника колеса автомобіля.
Крім того, на всі вироблені ступичні муфти вільного ходу "AміcA" дається повна гарантія терміном 12 місяців незалежно від пробігу автомобіля. Це означає, що при виникненні будь-яких проблем при експлуатації муфт вони ремонтуються або замінюються на нові за рахунок виробника з продовженням гарантії. Це говорить про наявність відмінно налагодженої сервісної служби з технічної підтримки продукції, що випускається фірмою "AміcA" продукції. На закордонні аналоги така гарантія в Україні не надається.
Важливим фактором при виборі ручних муфт для свого "бойового коня" є їх вартість. В цьому плані ручні муфти "AмісA" успішно конкурують з аналогами, адже їх ціна значно менше зарубіжних виробів (приблизно на 30-35%).
Усі пропоновані комплекти муфт до різних марок позашляховиків містять повний набір кріпильних болтів, що далеко не завжди забезпечують їх зарубіжні побратими.
Проведені польові випробування ручних муфт (хабів) в умовах важкого бездоріжжя весняних Карпат показали їх здатність працювати з великими критичними навантаженнями, не боячись ні в'язкої глини, ні весняного паводку.
На закінчення можна з упевненістю сказати, що ручні муфти "AміcA" не тільки не поступаються за своїми експлуатаційними параметрами продукції зарубіжних аналогів, а й у багатьох випадках перевершують їх.
У будь-якому випадку, зупинивши свій вибір на муфтах вільного ходу "AміcA", Ви маєте 100% -у гарантію впевненої їзди по бездоріжжю, не боячись виходу з ладу цього такого важливого для повного приводу вузла.

Розглянемо класичний пристрій ручного хаба:

Вал ШРУСа за допомогою шліцьового з'єднання входить до складу провідної шлицевую втулку (3) хаба Вал ШРУСа за допомогою шліцьового з'єднання входить до складу провідної шлицевую втулку (3) хаба. У відключеному стані рухлива шліцьова втулка (2) знаходиться зліва (по малюнку) і не входить в зачеплення з провідною шліцьовій втулкою, що дає можливість корпусу муфти (1) вільно обертатися навколо ведучої шліцьовій втулки. Таким чином ми маємо відключений привід колеса.

При включенні муфти рухлива шліцьова втулка переміщається вправо (по малюнку) і з'єднує корпус муфти з провідною шліцьовій втулкою, даючи можливість передаватися крутним моментом до колеса.

У хабах українського виробництва "Аміса" застосована абсолютно інша, нова конструкція, захищена патентом на корисну модель. Основний принцип дії показаний на малюнку:

Тут з'єднання ведучої шліцьовій втулки з корпусом муфти відбувається за допомогою рухомих циліндричних шпонок Тут з'єднання ведучої шліцьовій втулки з корпусом муфти відбувається за допомогою рухомих циліндричних шпонок. Завдяки великій площі контакту циліндричних поверхонь шпонок і застосування легованих загартованих сталей у виробництві муфт дозволяє їм передавати критичні крутний момент до колеса без побоювання пошкодження механізму. Велика довжина шпонки в порівнянні з її діаметром, незалежний рух шпонок під дією потужних пружин дає гарантію чіткого включення (і виключення) хаба, невимогливість до виду мастила і до її кількості.

Провідна шліцьова втулка обертається на потужному кульковому підшипнику, ручка перемикача захищена надійним сальником від попадання всередину води і бруду. Ну а щоб не забруднити руки при включенні-виключенні хаба, є спеціальний ключ для ручки перемикача.

Дізнатися більше про хаби "AmisA"

Конструкція муфт "AmisA" запатентована.

2 - Автоматичними хабами комплектувалися з заводу практично всі машини. Принцип дії автоматичних хабів полягає в тому, що коли крутний момент подається на передній карданний вал (підключили повний привід), шруси починають обертатися. Тут в роботу вступають автоматичні хаби, які здійснюють блокування. Для виведення з зачеплення хаби і шруси необхідно зупинитися, вимкнути повний привід. Здати назад 3-5м. для того, щоб остаточно вивести з зачеплення маточину і хаб. В іншому випадку відключиться передній карданний вал від заднього. Повного приводу не буде, але весь передній міст буде обертатися в холосту. На перший погляд ніби все чудово навіть з машини виходити не треба. Але на жаль мінусів набагато більше ніж плюсів:
У хабі при їзді на задньому приводі один об одного сточуються Силумінові (на Kia Sportage) кільце-трёхшіповік і пластикова обойма механізму зачеплення муфти, і в найвідповідальніший момент, коли необхідний повний привід, його не буде тому, що кільцю хаба не вистачатиме ходу для забезпечення зачеплення ШРУС-ХАБ-КОЛЕСО.

Автоматичні хаби не забезпечують 100% блокування. При невдалій спробі в'їхати в гірку, з подальшим скачуванням назад на нейтралі, автоматичні хаби будуть 100% відключені. Таким чином, в деяких випадках вони можуть вимкнутися, і повного приводу не буде до тих пір поки машина не проїде вперед або назад до зачеплення хаба з Шрусов. Якщо це станеться в розмокшій глині, то ви можете міцно засісти і цілком можливо, що у Вас не буде цих 1-2 метрів, необхідних для зачеплення хабів.

3 - Вакуумні хаби "сама довершеність". Ними машини комплектувалися рідше, ніж автоматичними, але теж досить часто.

Механізм роботи вакуумних хабів насправді є передовим. Коли водій підключає повний привід, подається електронний сигнал на Ваккумний насос, який бере розрядження з вхідного колектора, і по системі трубок відсмоктує повітря з хаба, що призводить до його наближенню до маточини і відповідно блокування. При відключенні відбувається зворотний процес - подається повітря і хаби від'єднуються від маточин, машина переходить в задньопривідний режим. Відповідно все робиться автоматично і не треба здавати назад після відключення повного приводу.

Але тут є і недоліки. Вся система вакуумних хабів залежить від герметичності трубок і сальників. Вони швидко зношуються і починають підкачувати повітря, воду, бруд і т.д. Результат позначається негайно - хаби перестають спочатку повністю блокувати, а потім взагалі розрідження не вистачатиме, навіть на те, щоб зрушити їх з місця.

В результаті можна зробити наступні висновки:
Якщо Вам постійно потрібен повний привід, і дуже багато часу Ви проводите на бездоріжжі, то краще встановити ручні хаби
Якщо більшу частину часу Ви проводите в місті, то для Вас досить автоматичних хабів. Просто їх треба іноді перевіряти, і при критичному зносі замінювати на нові.
Вакуумні хаби встановлюються на всі нові машини. Міняти їх не доцільно до тих пір, поки вони не вийдуть з ладу.

Чим же цікаві колісні муфти "AміcA" в порівнянні з вже існуючими брендами, що змушує власника позашляховика зупинити свій остаточний вибір саме на виробах цієї фірми?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов