Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Конструкторське бюро імені Смирнова

  1. Технічні характеристики:

Наша сеть партнеров Banwar

ГАЗ-24 "Волга" - радянський серійний легковий автомобіль середнього класу з кузовами типу седан і універсал, заднім приводом і переднемоторной компонуванням. Випускався в 1968-1986 рр. (Модифікація 24-10 - до 1992 року) на Горьківському автомобільному заводі (ГАЗ, нині ТОВ "Автомобільний завод" ГАЗ "в складі" Групи ГАЗ ", Нижній Новгород). Широко використовувався державними установами та службами (таксі, міліція," швидка допомога "і ін.). Наймасовіший легковий автомобіль Горьковського автозаводу.

Розробка ГАЗ-24 почалася в 1960 році, автомобіль створювався як заміна попередньої "Волги" - ГАЗ-21 (випускалася з 1956 по 1970 рр.), Можливості подальшого поліпшення якої були майже вичерпані. Керівником проекту спочатку був Олександр Невзоров (автор ГАЗ-21), до групи увійшли художники-конструктори Леонід Циколенко і Микола Кірєєв. Перші пошукові розробки сильно нагадували американські автомобілі кінця 1950-х рр., З їх аеродинамічними формами і кілямі- "плавниками". Однак ці естетичні рішення швидко вийшли з моди, і в подальшому прототипи ГАЗ-24 придбали більш суворі незграбні форми.

До 1964 року в цілому склався зовнішній вигляд нової "Волги", була спроектована агрегатна частина. Еволюційними нововведеннями, в порівнянні з ГАЗ-21, стали повністю синхронізована коробка передач, гідровакуумний підсилювач гальм, покращене опалення салону з обдувом заднього скла, гнуті бічні стекла і ін.

Врахування особливостей умов експлуатації в СРСР в ході проектування, а також специфічне призначення автомобіля (велика частина «Волг» не була призначена для продажу в особисте користування і експлуатувалися в таксопарках та інших державних організаціях) визначили ряд специфічних рис конструкції, наприклад, збільшений дорожній просвіт, посилений (і більш важкий) несучий кузов, велика "живучість" на поганих дорогах, звична ремонтникам і зручна при експлуатації в автогосподарствах з централізованим обслуговуванням шквор невая підвіска і т. д.

Що стосується базового 2,5-літрового чотирициліндрового двигуна, то він був форсований і кілька перероблений в технологічному відношенні варіант мотора від ГАЗ-21, створеного свого часу з великим запасом для подальшої модернізації і цього запасу на той момент ще аж ніяк не вичерпав.

Для постановки в серію нової моделі була проведена модернізація заводу. Збірка перших ГАЗ-24 почалася восени 1967 року, що досвідчені партії будувалися в 1968 році (32 машини) і 1969 рік (215 машин). Масове виробництво седана стартувало 15 липня 1970 року народження, а в 1972 році завод освоїв випуск ГАЗ 24-02 - варіанти з кузовом універсал.

У 1967-1974 рр. випускалися машини першої серії, в 1974-1985 рр. - модернізованої другої серії (зміни в основному торкнулися зовнішнього вигляду і підвищення безпеки салону). У 1986-1992 рр. з конвеєра сходили автомобілі третьої серії (ГАЗ-24-10) з новими 98-сильними двигунами, поряд модернізованих вузлів, повністю переробленим салоном і оновленими деталями оформлення кузова. Цей поділ носить умовний характер і заводом не використовувалося.

У кожну з трьох серій входили машини ряду модифікацій: для роботи в таксі (ГАЗ-24-01 та ін.), Міліції, універсал для медичних служб (ГАЗ-24-03), варіант c двигуном потужністю 195 кінських сил для МВС і КДБ СРСР (ГАЗ-24-24 / 34).

Існували також малосерійне і експериментальні версії: спеціально підготовлені автомобілі для ралійних гонок, машини в кузові фаетон і пікап, автомобілі супроводу олімпійського вогню, а також передньопривідний ГАЗ-24-95 підвищеної прохідності (побудовано близько п'яти примірників). Агрегати ГАЗ-24 використовувалися в мікроавтобусах РАФ-2203 "Латвія", що випускалися в 1976-1997 рр. Ризькій автобусній фабрикою в Латвійській РСР, пізніше - Латвії.

З 1970 року експортні варіанти ГАЗ-24 продавалися за кордоном радянсько-бельгійською компанією Scaldia-Volga. Ці машини, які мали назви Volga M24 Berline (седан) і Break (універсал), поставляли без двигунів в Бельгію, де їх оснащували бензиновими або дизельними двигунами Peugeot Indenor. Радянські автомобілі, через дешевизну бензину і складності обслуговування автолюбітелямі- «приватниками», що не оснащувалися дизельними моторами.

При переході на 24 модель першому ведучому конструктору Невзорова вдалося відстояти скасування поділу потоку на експортні та внутрішні машини. Введено єдине виконання, тобто комплектуючі всіх машин були однаковими. Подібна схема викликала невдоволення багатьох суміжників, так як раніше за випуск експортної продукції (деталей з експортними індексами) вони отримували валюту. Це не стосується дрібниць на кшталт шильдиков на латиниці. Машини, призначені на експорт, проходили приймання поряд з ГБ-шним спецверсіями, спочатку представниками Міністерства зовнішньої торгівлі, потім (початок сімдесятих) военпредамі.Ето все відмінності експортних варіантів ГАЗ-24 без урахування праворульних і тропічних модифікацій.

У 1992 році виробництво всіх варіантів ГАЗ-24 було припинено в зв'язку з повним зносом кузовних штампів, на конвеєрі її змінила модель ГАЗ-31029.

Представлений нами автомобіль "Волга" ГАЗ-24 був придбаний в 1989 році і експлуатувався до 1992 року видатним політичним і державним діячем Росії, чинним Президентом Російської Федерації - Володимиром Володимировичем Путіним.

Представлений нами автомобіль Волга ГАЗ-24 був придбаний в 1989 році і експлуатувався до 1992 року видатним політичним і державним діячем Росії, чинним Президентом Російської Федерації - Володимиром Володимировичем Путіним

У 1985-1990 роках Володимир Володимирович працював в НДР. Проходив службу в територіальній разведточке в Дрездені під прикриттям посади директора дрезденського Будинку дружби СРСР - НДР. Протягом відрядження за вислугою років був підвищений у званні до підполковника і на посаді до старшого помічника начальника відділу. У 1989 році був нагороджений бронзовою медаллю «За заслуги перед національною армією НДР». З цілком зрозумілих причин офіційна інформація закрита, а з матеріалів преси та уривчастих інтерв'ю випливає, що в НДР В. В. Путін отримував досить пристойну платню - 1800 східнонімецьких марок плюс ще сто доларів в якості надбавки.

За словами Людмили Путіної: «Ми, звичайно, намагалися економити, збирали на машину». Родині вдалося відкласти гроші на особистий автомобіль, в той час Волги ще були в ціні. Після закінчення закордонного відрядження і повернення в СРСР, за словами Путіна, він добровільно відмовився від переходу в центральний апарат зовнішньої розвідки КДБ СРСР в Москві і знову повернувся в штат першого відділу (розвідка з території СРСР) Ленінградського управління КДБ. З початку весни 1990 року основним офіційним місцем його роботи був Ленінградський державний університет (ЛДУ) (колишній ім. А. А. Жданова). В ЛДУ Путін став помічником ректора Станіслава Меркур'єва з міжнародних питань. Меркур'єв пізніше рекомендував Анатолію Собчаку Путіна як виконавчого працівника і на довгий час необхідність в особистому транспорті у Володимира Володимировича відпала. Проте пізніше він став володарем ще двох унікальних Волг ГАЗ-21 і незвичайної Ниви, але це вже інша історія.

"Волга" ГАЗ-24 в реєстраційних документах якої одним з власників значиться Володимир Володимирович Путін була виявлена ​​співробітниками КБ.

Волга ГАЗ-24 в реєстраційних документах якої одним з власників значиться Володимир Володимирович Путін була виявлена ​​співробітниками КБ

Автомобіль зазнав реставрації, в концепцію якої було закладено завдання зберегти якомога більше автентичних деталей цього історичного артефакту, свідка періоду становлення молодого, амбітного політика.

Фахівці КБ Смирнова черговий раз показали високий професіоналізм і завдяки набутим за багаторічну роботу з унікальними ТС навичкам, довели, що при певному підході в роботі просте везіння може переходити в розряд статистично вивіреного запланованого результату. Завдяки такому підходу і професійного чуття, ми продовжуємо радувати своїх замовників все новими вдалими знахідками.

Ця машина є єдиним в світі представницьким автомобілем вітчизняного виробництва перебували в експлуатації самим великим людиною світу В.В. Путіним. Що робить його найціннішим артефактом в колекціонуванні вітчизняних ретро автомобілів.

Технічні характеристики:

  • Довжина, мм - 4735;
  • Ширина, мм - 1800;
  • Висота, мм - 1490;
  • Маса, кг - 1420;
  • Максимальна швидкість, км / год - 145;
  • Вантажопідйомність, кг - 400;
  • Двигун - бензиновий;
  • Об'єм двигуна, см3 - 2445;
  • Потужність, к.с. - 95;
  • Кількість циліндрів - 4;
  • Кліренс, мм - 174;
  • Роки випуску - 1968-1992;
  • Рік випуску - +1972.
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов