Наша сеть партнеров Banwar
Контактний замок запалювання відмовив і що робити ...
Привіт шановні, читачі блогу RtiIvaz.ru. Сьогодні я хочу в рубрики «Авто поради досвід» продовжити тему про замок запалювання ваз. Контактна група замка запалювання ваз те саме командиру, так як командує практично всіма ланцюгами машини. Тому нерідкі випадки складних відмов, коли розібратися в чому ж причина буває не так-то просто, як вам здається. Корисні поради бувалих водіїв підкажуть, як краще зорієнтуватися в непростій ситуації, який вихід можна знайти такому випадку.
Розглянемо реальний випадок, що стався на дорозі. Автомобіль переганяли з України в республіку Татарстан. Проїжджаючи район Альметьевска автомобіль одного разу не запустився після чергової зупинки. Всі спроби завести його закінчилися невдачею. Подумавши, все списали на яко б вийшла з ладу котушку, а за відсутності запасного було прийнято рішення - буксирувати автомобіль.
Шлях не близький, поки автомобіль дістався до Набережних Човнів, а саме тут була встановлена причина, водієві довелося змінити п'ять машин, які погодилися його буксирувати попутно. До того ж він заплатив немало грошей за це, так би мовити, «задоволення» або «незадоволення». Водія до буксирували до в'їзду міста Челни, він знову вирішив шукати попутних водіїв .
Навпаки, через дорогу виявилося СТО, куди звернувся господар несправної машини з питанням, - чи немає на продаж котушки запалювання «Бабін». Авто електрик відповів, негативно махнувши головою, але поцікавився розпитавши, що трапилося? Коли ж відкрили капот автомобіля, то дійсно котушка запалювання на перший погляд виглядала несправною. Один з висновків проводу котушки бовтався, що йдеться, висів на волоску.
Авто електрик все ж вирішив перевірити справність ланцюга і швидко визначив тестером виходячи зі свого авто досвіду, що вона знаходиться в робочому стані справний. Почав з ланцюга шукати причину несправності і дійшов до самої контактної групи замка запалювання ваз.
Виявилося наступне ...
При повороті ключа в положення «все включено», все візуально спрацьовувало, т. Е. На щитку приладів спалахували лампи акумулятора і масла, кажучи про справність самої ланцюга. При включенні стартера, двигун крутився, не показуючи ознак життя, тобто не заводився і авто електрик звернув увагу, що в положення стартер, пропадала іскра. При поверненні в положення «запалювання» воно то, з'являлося, то зникало раптово.
Підозріла контактна група замка ваз була знята з місця установки і причина була відразу ж виявлено. Оплавився внутрішній пластмасовий вкладиш, який розподіляє напруження по електричних ланцюгів. При повороті ключа в положення «стартер» оплавлений вкладиш розмикав контакти і стартер крутив вже розірваний ланцюг.
Вихід знайшовся дуже швидко. Провід на контактній групі замку запалювання ваз просто зняли і з'єднали між собою, при першому ж пуску двигун заробив, тепер при необхідності зупинки дроти контактної групи замка розмикали між собою.
Авто досвід говорить про те, що безвихідних ситуацій майже не буває і несправність, часто лежить на поверхні у вас на очах, необхідно лише вміти її знайти.
Взяти аналіз крові, може будь-яка лаборантка, виміряти тиск здатна будь-яка медсестра, а ось як зробити автомобіль робота здатним - знає далеко не кожен, а лише лікар з авто досвідом.
Вам так само буде цікаво дізнатися:
З чого складаються гумові суміші
Рада бувалих автомобілістів по пойску іскри
Поради автомобілістам, коли відмовив замок запалювання
Швидко гріється двигун
Поділитися в соціальних мережах
Авто електрик відповів, негативно махнувши головою, але поцікавився розпитавши, що трапилося?