Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Контент / Ремонт / Заміна сайлентблоков нижнього важеля на Шевроле Нива (ВАЗ-2123)

Наша сеть партнеров Banwar

Постаріли і занепали нижні сайлентблоки на моїй улюбленій ШНівке (Шевроле Нива ВАЗ-2123). Треба міняти. Почитав інтернет і справа представилося для мене ні таким вже й складним. Міняти вирішив сам.

Що мені знадобилося для заміни нижніх сайлентблоков:

  • два домкрата;
  • дві стяжки пружин;
  • ключ на 24 для розкручування / закручування гайки осі нижнього важеля;
  • два ключа на 13 для розкручування болтів кріплення нижніх кульових опор;
  • два ключа на 17 для розкручування болтів кріплення амортизатора;
  • комплект сайлентблоков;
  • дві нові подушки стабілізатора;
  • дві нові обойми подушки стабілізатора;
  • балончик з ведешкой (WD-40);
  • графітова мастило.

Попередньо, за день до самої операції з видалення старих сайлентблоков і імплантації нових, я грунтовно, кілька разів за день, пролив всі з'єднання, які будуть розкручуватися, і вісь нижнього важеля, "ведешкой" або по науковому - технічним аерозолем універсального призначення WD- 40. Думаю, це на багато полегшило мені задачу по відкручування гайок.

Насамперед я встановив машину над ямою так, щоб був зручний доступ до вузлів підвіски. Включив швидкість, поставив машину на ручник, поставив упори під задні колеса (підстрахувався по повній).

Послабив гайки кріплення колеса.

Не знаю як по науці треба робити, але я порахував, що крутити закислі гайки на вузлах машини набагато безпечніше і легше, коли машина стоїть на колесах. Тому всі необхідні гайки (осі нижнього важеля, кріплення кульової опори, нижнього кріплення амортизатора, обойми подушки стабілізатора) я «стронул» ще до установки машини на домкрат.

Далі, домкратом, поставленим під штатне місце, підняв машину до моменту відриву колеса від статі . Остаточно відкрутив гайки кріплення колеса і зняв його. Для того щоб в самий невідповідний момент машина не впала на пузо з домкрата, затиснувши голову ну або інші більш цінні частини тіла, я завжди кладу зняте колесо під днище машини, в області лонжерона. Додатково кладу на колесо дошки. Якщо раптом машина вирішить впасти, то вона впаде на дошки і колесо.

Якщо раптом машина вирішить впасти, то вона впаде на дошки і колесо

Встановив другий домкрат під нижній важіль і максимально підняв важіль вгору (треба стежити, щоб не захопитися і не підняти всю машину звільнивши перший домкрат), тим самим стиснувши пружину.

Встановив другий домкрат під нижній важіль і максимально підняв важіль вгору (треба стежити, щоб не захопитися і не підняти всю машину звільнивши перший домкрат), тим самим стиснувши пружину

Встановив стяжки пружин. Потрібно стежити за тим, щоб стяжки надійно зачепилися за витки пружин і були розташовані навпроти один одного. У разі, якщо стяжки злетять і пружина «вистрілить», мало не здасться. Можливі серйозні травми. Чіпляти стяжки слід по можливості ближче до кінців пружин. Так буде легше стягнути їх. Після установки стяжок і триразовою перевірки я при їх допомоги ще трохи стягнув пружини.

Після установки стяжок і триразовою перевірки я при їх допомоги ще трохи стягнув пружини

Після того, як пружини були зафіксовані, я з допомогою другого домкрата максимально опустив нижній важіль. Це необхідно зробити для того, щоб послабити «зведений» стабілізатор.

Розкрутив 2 гайки на обоймі подушки стабілізатора. (Одна з гайок приржавела і при відкручування я зірвав різьбу. При проведенні робіт на другій стороні передньої підвіски, один з болтів обойми я взагалі зламав при відкручування. Тому мені довелося поміняти обидві обойми. Також поміняв я і подушки стабілізатора.) Зняв обойму і подушку стабілізатора.

Відкрутив гайку кріплення нижнього кінця амортизатора до нижнього важеля. Витягнув болт і звільнив амортизатор.

Відкрутив 3 гайки кріплення нижньої кульової опори до важеля.

Відкрутив 3 гайки кріплення нижньої кульової опори до важеля

Прибравши додатковий домкрат, я обережно, щоб не зачепити пильовик кульової, провернув важіль вниз.

Прибравши додатковий домкрат, я обережно, щоб не зачепити пильовик кульової, провернув важіль вниз

Витягнув і прибрав подалі пружину.

Витягнув і прибрав подалі пружину

Відкрутив гайку осі нижнього важеля. Часто вісь нижнього важеля прикипають до втулок сайлентблоков. У цьому випадку простіше взяти болгарку і розпиляти вісь прям по сайлентблоки. У моєму випадку, хоч в машині схоже з народження сайлентблоки не змінювалися, осі вийшли легко і слідів корозії не мали.

Обережно витягуючи вісь однією рукою, я притримував другою рукою пакет регулювальних шайб. Їх обов'язково потрібно все поставить на місце при складанні точно в тій кількості і в ті місця, як і до розбирання. Товщина пакета шайб підбирається на заводі. Змінювати число і розташування шайб допустимо лише при необхідності відновлення геометрії підвіски.

Ось повністю витягнув, зловив важіль, зв'язав ниточкою обидва пакети регулювальних шайб, щоб не розкотилися.

Приступив до процесу випрессовкі сайлентблоков. Спочатку пробував скористатися знімачем сайлентблоков, яким я користувався на ВАЗклассіке. Чи не потягнули вони, слабенькі виявилися для таких щільних посадок нівовського сайлентблоков. Спробував, як радять багато в інтернеті, сильніше постукати молотком. Не вийшло. Після цього знімачем для класики витягав внутрішню втулку сайлентблока з гумою, а потім молотком і зубилом вибивав зовнішню втулку. Хоч і довго провозився, але все ж витягнув все зайве і важіль при цьому не постраждав. Але запресувати нові сайлентблоки у мене ну ніяк не виходило. Пробував і знімачем задавлівать, і стукати кувалдою сильніше. Не вийшло. Знайшов у друзів великі лещата і після цього справа пішла. Випресування і запресовування двох сайлентблоков на одному важелі за часом у мене займала 15 хвилин. Правда, довелося виготовити проставки з труб відповідного діаметру. Перед запрессовкой зовнішню втулку сайлентблока я змащував мовіль.

Перед запрессовкой зовнішню втулку сайлентблока я змащував мовіль

На фото зверху видно розвідний ключ і на нього одягнена труба. Таким важелів я крутив лещата. Без такого довгого важеля крутити лещата дуже і дуже важко.

Збірку всіх розібраних вузлів машини виконував в зворотній послідовності. Перед установкою осі важеля і всіх болтів, різьблення змащував графітової змазкою. Подушки стабілізатора і їх обойми я встановив нові. При установці пружини необхідно простежити, щоб її кінця встали перед упорами в чашках.

Затягування гайки осі нижнього важеля необхідно виконувати на навантаженої машині. Тому я спочатку повністю все зібрав і простягнув (виключаючи вісь нижнього важеля), поставив машину на колеса і після цього вже затягнув гайку осі.

Ось загалом я і описав весь процес заміни нижніх сайлентблоков на автомобілі Шевроле Нива (ВАЗ-2123). Сподіваюся, що ця стаття допоможе іншим.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов