Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Корона Британської імперії: Історія забутого повнопривідного купе: Off-road drive

  1. Лиха біда початок
Історія забутого повнопривідного купе

Наша сеть партнеров Banwar

Темза ніколи не потече назад, Біг-Бен завжди буде відраховувати час, як годиться, а королева, дай їй Бог здоров'я Темза ніколи не потече назад, Біг-Бен завжди буде відраховувати час, як годиться, а королева, дай їй Бог здоров'я! - все так само сумлінно і зовні легко виконувати свої обов'язки перед нацією. Але часи світанку британської автомобільної імперії, на жаль, в минулому. Багатьох навіть найяскравіших її представників вже забувають. Серед них - дивовижне купе, що з'явилося майже півстоліття тому ...

Навесні 1980-го стенд концерну Audi став чи ні головним магнітом Женевського автосалону. Натовпи журналістів, та й просто потенційних покупців кружляли навколо незвичайного автомобіля: німці оснастили повним приводом сухорляві спорткупе з потужним мотором. Багато журналів називали модель революційної, і мали рацію. Адже навіть фахівці до 1980-му вже забули, що за півтора десятиліття до знаменитого німецького Quattro по іншу сторону Ла-Маншу стартував концептуально дуже близький автомобіль. Але стенду компанії Jensen в Женеві в той рік не було, фактично не існувала вже і сама компанія. Цей шотландський діамант, як і багато інших, упав з британської автомобільної корони, а сенсаційний для кінця 1960-х повнопривідний Jensen зняли з виробництва за дев'ять років до старту Audi.

І не два, а всі чотири
І не два, а всі чотири   Іронія долі і гримаси капіталізму Іронія долі і гримаси капіталізму! У 1966-му, коли починалося серійне виробництво цього автомобіля, брати Річард і Алан Дженсен, чиїм ім'ям він називався, вже втратили контроль над компанією. А адже Алан попереджав брата: не варто вплутуватися в авантюрний проект.

Компанія Jensen робила купе, нехай і зовсім не масові, зате швидкі і престижні в колах багатих любителів пофорсить, в тому числі художньої богеми. Основну ж касу фірмі приносило виробництво кузовів для автомобілів Austin, а також збірка спортивних Sunbeam Tiger і Volvo 1800. Але Річард не на жарт захопився роботами удачливого виробника тракторів і заводного винахідника Гаррі Фергюсона. Той помер ще в 1960-м, але встиг навернути кількох таких же фантазеровентузіастов, в тому числі Річарда Дженсена і відомого британського гонщика Фредді Діксона (з ним Фергюсон експериментував з повним приводом на легкових автомобілях і навіть планував їх серійне виробництво).

Легковій машині, на думку винахідників, повний привід був потрібен не тільки і навіть не стільки для поліпшення прохідності, скільки для впевненої тяги і хорошою стійкості в л юбих дорожніх умовах. Британських винахідників надихали ще передвоєнні гоночні моделі, зокрема французький Bugatti 53, а також Miller Gulf знаменитого колись американського конструктора-новатора Гаррі Міллера. Те, що жодна з цих машин не принесла творцям гоночної слави, ні Фергюсона, ні його послідовників не бентежило.

У 1965 року на випробування вийшов перший повнопривідний Jensen, побудований на основі купе CV8 з вже застарілим і не раз перелицьованим стеклопластіковим кузовом. Серійна машина, що з'явилася через рік, зовні була зовсім іншою.

Звичайне диво
Звичайне диво   Дизайн легкого сталевого кузова на трубчастому каркасі нової задньопривідної моделі Jensen Interceptor розробили майстра італійського ательє Vignale Дизайн легкого сталевого кузова на трубчастому каркасі нової задньопривідної моделі Jensen Interceptor розробили майстра італійського ательє Vignale. Машина, безперечно, вдалася - довгий, що вселяє повагу до мотору капот, елегантні лінії, величезна скло задніх, багажної, двері. На основі Interceptor і зробили модель зі скромною назвою FF. Букви розшифровували просто - Ferguson Formula. Цікаво, творці Ferrari з тим же позначенням забули Jensen або просто не знали про нього? Щоб вмістити перед двигуном передній диференціал, довелося зрушити мотор назад і подовжити купе на 102 мм. Помітити таку різницю на око було нелегко. Зовні повнопривідні машини можна відрізнити від стандартних лише по другій вертикальної прорізи на передніх крилах. Карданний вал на передок йшов від роздавальної коробки зліва від двигуна. У «раздатке» стояв самоблокирующийся за допомогою фрикційних муфт несиметричний (велика частина тяги йшла назад) диференціал.

Силовий агрегат Jensen FF - традиційний для фірми потужний, але відносно дешевий 8-циліндровий мотор Chrysler, що розвиває 325 к.с. по SAE, доповнений триступінчатим автоматом. передня підвіска - незалежна пружинна, задня - залежна ресорна.

Jensen мав тоді ще досить рідкісне рейкове рульове управління. Але головне - машина оснащувалася вперше застосованої на серійному автомобілі механічної антиблокувальною системою Dunlop's Maxaret. До цього її застосовували тільки на літаках. Британські журналісти кинулися відчувати і описувати дивовижний автомобіль, ледь фірма оголосила про його серійне виробництво. Він потрясав стійкістю при прискоренні навіть на мокрому покритті. У поворотах Jensen FF теж стояв дуже непогано, але часом вимагав від водія, який бажає їхати дійсно швидко, певних навичок - іноді повний привід міняв поведінку автомобіля надто різко. Грубувато працювала і ABS при екстреному гальмуванні. Але це були зовсім не головні недоліки машини. Як (на жаль!) ​​І багато британських автомобілі, в тому числі, на жаль, і спортивні купе, Jensen FF не відрізнявся надійністю, але при цьому коштував шалені гроші ...

Фінал в трьох серіях
Фінал в трьох серіях   У другій половині 1960-х Jensen можна було купити за 5340 фунтів У другій половині 1960-х Jensen можна було купити за 5340 фунтів. Культовий Jaguar Е з кузовом купе про бходілся в 2245 фунтів. На 1530 фунтів дорожче Jensen коштував і седан Rolls-Royce Silver Shadow, але ж це була ексклюзивна і, до речі, дуже надійна машина.

Jensen FF виробляли тільки з «правим кермом» і продавали в основному в Британії. Причому купували машини, як правило, люди настільки ж ексцентричні, як вона сама. Наприклад, FF придбав Мітч Мітчелл - музикант з команди знаменитого Джиммі Хендрікса. Говорили, що і сам Джиммі іноді їздив на машині приятеля.

У 1966-му зібрали всього 2 купе FF, в 1967-му - 22, у 1968-му - 66. А за межі Альбіону пішли і зовсім лічені одиниці. Зате у деяких з них i Лиха біда - початок 7 була цікава доля. Кому дісталися три автомобілі в Швейцарії, історія замовчує. Зате з двох машин, відправлених в ФРН, одну купила компанія Porsche, очевидно, дуже зацікавилася незвичайним спортивним автомобілем. Навіть заокеанський концерн GM, начебто поки ще далекий від європейських автомобільних пристрастей, виписав собі британського красеня для тестів.

Кращим роком для моделі FF став 1969-й, коли випустили 111 автомобілів, в тому числі 6 другій серії, трохи модернізованих. Це крапля в порівнянні навіть з самими рідкісними і дорогими спорткарами конкурентів. Ну а далі все пішло по похилій. Фірма, після відходу братів Дженсеном постійно переходить з рук в руки, котилася в прірву. Останні 49 повнопривідних машин виготовили в 1971-му.

У 1970-х на фірмі ще збирали спортивні Jensen-Healey, але і вони успіху не мали. Кажуть, на замовлення оригіналів навіть в 1980-х ще будували окремі екземпляри Jensen. Але повнопривідна модель FF стала надбанням історії раз і назавжди.

Через 9 років після її відходу тріумфально дебютував Audi Quattro, що дав старт новій епосі повнопривідних машин, від компактних хетчбеків до спортивних купе і престижних седанів. Jensen FF не був першим повнопривідним легковим автомобілем, але гідне місце в історії він точно заслужив.

Як зазвичай відбувається з неординарними дорогими машинами, багато з 320 випущених за 5 років купе збереглися донині. Цікаво хоча б раз випробувати діамант з британської автомобільної корони на ходу. З огляду на, що такі машини на смітник, як правило, не відправляють і грошей на гідне зберігання не шкодують, шанс у мене, думаю, є.

Технічні характеристики Jensen FF Маса споряджена / повна, кг 1905/2470 Довжина, мм 4851 Ширина, мм 1750 Висота, мм 1350 Колісна база, мм 2769 Колія спереду / ззаду, мм Н.д. Дорожній просвіт, мм Н.д. Розмірність шин 205/70 HR15 ДВИГУН Тип і кількість циліндрів Бензиновий, V8 Робочий об'єм, см3 6276 Потужність, к.с. / кВт при об / хв 325/239 при 4500 Крутний момент, Нм при об / хв Н.д. Коробка передач Автоматична 3-ступінчаста, роздавальна 1-ступінчаста Тип повного приводу Постійний Максимальна швидкість, км / год 220 Витрата палива, л / 100 км 24

Лиха біда початок

У 1932 році фірма Bugatti, знаменита нетривіальними підходами до інженерії та дизайну, створила на базі моделі Type 50 повнопривідний гоночний Type 53 з 5-літровим мотором потужністю під 200 к У 1932 році фірма Bugatti, знаменита нетривіальними підходами до інженерії та дизайну, створила на базі моделі Type 50 повнопривідний гоночний Type 53 з 5-літровим мотором потужністю під 200 к.с. Жоден з двох або трьох побудованих примірників особливих успіхів фірмі не приніс, так само як і повнопривідні моделі американського конструктора Гаррі Міллера. Першу спільно з компанією FWD, що спеціалізується на повному приводі, створили в 1932м. В Індіанаполісі автомобіль з мотором V8 об'ємом 4,2 л прийшов до фінішу дев'ятим. Непогано, але особливих переваг повний привід не продемонстрував.

В кінці 1930-х Міллер на гроші нафтової компанії Gulf створив заднемоторний 300-сильний MillerGulf. Автомобіль під управління Джорджа Баллі непогано кваліфікувався в Індіанаполісі і навіть деякий час лідирував, але потім зійшов з траси.


текст: Сергій Канунніков
фото з архіву автора

Цікаво, творці Ferrari з тим же позначенням забули Jensen або просто не знали про нього?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов