Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кращі акустичні системи, Klipschorn Floorstanding Speaker, підсилювач, ресивер, вінтаж, high-End, hi-fi, вінілові платівки, вінтажна електроніка, LP, класична музика, джаз, рок, поп, блюз, вінтаж, звукоізоляція, електропроводка, електроживлення

акустика >

Наша сеть партнеров Banwar

12 найзначніших акустичних систем всіх часів>

Роберт Харлі (Robert Harley). Джерело: Absolute Sound

Головний редактор журналу «The Absolute Sound» Роберт Харлі автор фундаментальної праці «Енциклопедія Hi-End Audio» викликав жвавий інтерес у світовому середовищі аудиофилов. The Absolute Sound, часто згадується в скороченому написанні «ТАS» є американським щомісячним журналом, який в своїх оглядах розглядає різне обладнання для запису і відтворення і орієнтований на аудиофилов.

The Absolute Sound, часто згадується в скороченому написанні «ТАS» є американським щомісячним журналом, який в своїх оглядах розглядає різне обладнання для запису і відтворення і орієнтований на аудиофилов

Журнал був заснований в 1973 році Гаррі Пирсоном (Harry Pearson), який був головним редактором до середини 1990-х років і як і раніше є головою редакційної ради.

Absolute Sound небезпідставно вважається авторитетним виданням, де друкуються: публікацій експертів, опису і технічні характеристики електронних компонентів, а так само коментарі, присвячені якісному звуку. З 1973 року TAS є виробником стандартів для якості звуку і музики. Журнал, допомагає формуванню попиту при виборі високоякісного аудіо для ентузіастів і любителів, такі компоненти відтворюють звуки, які можна почути тільки в хорошому концертному залі.

The Absolute Sound це щомісячний журнал. Випускається в друкованому та цифровому форматі. Він є місцем для тих, хто щиро зацікавлений в покращенні звуку, це співтовариство меломанів і любителів музики.

Віце-президент: Джим Ханон (Jim Hannon)

Головний редактор: Роберт Харлі (Robert Harley)

Цифрові технології та маркетинг: Гарет ВІТЕН (Garrett Whitten)

В енциклопедії представлено весь спектр питань, що мають відношення до високоякісної звуковідтворювальної електроніці. Книга корисна для широкої аудиторії, написана живою і захоплюючою мовою.

Разом з тим, глибина дослідження порушених тем робить енциклопедію цікавою для всіх фахівців в цій області.

Ажіотажний попит на енциклопедію перевищив можливості першого тиражу і видавництво «Арт-Аудіо» випустило повторне видання.

Для того що б найбільш уважно вибрати дюжину акустичних систем першорядної важливості я запросив думку по кожному гучномовцю, які зробили найбільший вплив на high-end аудіо у наших найавторитетніших рецензентів.

Всі ці акустичні системи були виготовлені із застосуванням нових технологій, які в подальшому змінили ринок, мали істотний вплив на майбутні проекти або виявили деякі раніше невідомі аспекти якості звуку.

Хоча кожен рецензент працював в ізоляції, проте, індивідуальний вибір кожного продемонстрував чудові одностайність.

Наш остаточний вердикт представлений в порядку зростання значущості акустичних систем (№ 1 ставитися до найістотнішим системам).

Роберт Харлі.

При виборі переможців «Absolute Sound» керувався консенсусом найбільш авторитетних фахівців, «12 найбільш значущих акустичних систем всіх часів».

[12]: Підлогові акустичні системи Klipschorn [12]: Підлогові акустичні системи Klipschorn

Компанія Klipsch & Associates революційно змінила hi-fi індустрію, постійно встановлюючи стандарти якості відтворення звуку.

Майже 70-річна історія розвитку компанії Klipsch - це наочний приклад розробки акустичних систем, нерозривно пов'язаної з ім'ям свого творця.

Незважаючи на величезний прогрес в області електроніки і носіїв інформації, вимоги до акустичних систем, як закінченого вироби не змінюються практично з моменту появи.

Це максимально широкий робочий діапазон частот, мінімальна нелінійність частотної характеристики і широка спрямованість.

Почавши свою діяльність в невеликому приміщенні, заснована легендарним інженером Полом Кліпш компанія приступила до проектування рупорних акустичних систем.

Для озвучування кінотеатрів і концертних залів вже давно застосовувалася акустика рупорного типу. Однак ці гучномовці були надзвичайно громіздкими.

Деякі з них мали в довжину більше дев'яти метрів, були занадто великими і зовсім незручними для використання в домашніх умовах. Рішення запропоноване компанією Klipsch полягало в тому, щоб відносно невеликий за розміром рупор, розташувати в кутку.

[11]: MBL 101 E

Акустичні системи MBL 101E це не тільки задоволення для слуху, але і естетичне. Акустичні системи MBL 101E це не тільки задоволення для слуху, але і естетичне

Живий природний звук важко замінити чимось іще. Це незвичайно складно отримати, дуже реалістичний звук MBL 101E обволікає слухача з усіх боків.

Грають в концертному залі пронизливі скрипки, або як частина навколишнього середовища викидається своїми спотвореннями рок-концерт, акустичні системи завжди на вершині відтворення.

У нашому суспільстві, акт живого звучання займає важливе місце в якості чуттєвого досвіду культури. Щоб піти в концертний зал слухати музику для цілісності сприйняття, кожен раз необхідно, також забезпечити собі гарне місце.

Природно дуже важко отримати вдома розкішний звук, такий же, як в концертних залах. Це дуже важко досягти навіть при використанні самих високоякісних акустичних систем, тому що на відміну від концертних інструментів, гучномовець випромінює звук в одному напрямку, тільки вперед.

Протягом тривалого часу компанія MBL прагнула подолати недоліки звичайних динаміків. MBL 101E стала акустикою нового типу, яка найбільш достовірно випромінює звук в усіх напрямках, будь то вокал або музичні інструменти.

У співпраці з доктором Гербертом доктор Фріц Штернберг, професор кафедри аерокосмічної техніки, Берлінського університету, ламаючи звичні фізичні обмеження звичайного корпусу акустичної системи, розробив нову концепцію це MBL 101E.

Завдяки інноваційній структурі у вітальні будинку можна створити тривимірний звук, схожий на звук концертного залу. Ця революційна ідея в теорії дуже проста. Замість односпрямованого випромінювання радіальні динамік випромінює звукові хвилі у всіх напрямках, як музичний інструмент.

MBL 101E є твором природного елегантності. Не будучи, схильними до впливу моди, акустичні системи протягом тривалого часу залишаються сучасними і демонструють скромну привабливість незвичайного дизайну.

Чарівний контраст матового чорного рояльного лаку знаходиться в повній гармонії іншими квітами. З внутрішньої сторони акустичні системи мають водяні знаки. Підкреслені особливості, елегантний акцент і витончені жалюзі надають MBL 101E відчуття розкоші і підкреслюють значущість.

Генрі Клосс (1929 - 2002) був видатним американським інженером електронщікомі і бізнесменом, який починаючи з 1950-х років, проектував високоякісну акустику і працював над створенням нових технологій в області радіоелектроніки. Клосс навчався на фізичному факультеті в Массачусетському технологічному інституті (1953), але так і не отримав диплом. Він був автором безлічі винаходів, в тому числі і в акустиці. У 2000 році Генрі Клосс був одним з перших в «Залі Слави» в асоціації «Consumer Electronics».

У 2000 році Генрі Клосс був одним з перших в «Залі Слави» в асоціації «Consumer Electronics»

Він отримав премію «Emmy Award» за його участь у розвитку телебачення.

В ході своєї кар'єри, Клосс заснував або був співзасновником кількох знаменитих компаній виробників аудіо та відео обладнання, більшість з яких знаходиться в Кембриджі, штат Массачусетс.

У 1954 році Генрі Клосс зі своїм учителем Едгаром вільчури створив корпорацію Acoustic Research (AR). Разом вони розробили модель акустики AR 1. AR-1 був першою комерційною акустичною системою з підвісним динаміком.
Десять років (1957-1967) Клосс працював в компанії KLH.

Генрі Клосс заснував корпорацію Advent (прихід по латині) в 1967 році. Близько 1968, Клосс конструював недорогу технологію проекційного телебачення, але виникли проблеми фінансування зажадали швидкого вирішення і щоб заробити трохи грошей, він вирішив побудувати високоякісну акустику The Advent Loudspeaker.

Система складалася з здвоєного 38 мм високочастотника з магнітом з залізо / нікель / кобальт / алюміній / мідного сплаву «Алнико» і 250 мм динаміком для відтворення низької частоти.

Отримав після введення меншого гучномовця Advent, популярність як Великий Advent.

Large Advent по звуку змагався, з гучномовцем верхньої серії Acoustic Research Corporation моделлю AR 3а з трьома драйверами, але коштували акустичні системи The Advent Loudspekers приблизно в півтора рази дешевше.

[9]: KLH Model Nine - електростатична акустична система.

Заснована в 1957 році корпорація KLH займається дослідженнями і розробками в аудіо індустрії, вона розташована в Кембриджі, штат Массачусетс, США. Корпорацію KLH заснували Henry Kloss, Malcolm S. Low, і J. Anton Hoffman.

Спочатку KLH виробляла гучномовці.

Обсяг продажів KLH склав $ 17 млн. На корпорації, працювало більше 500 чоловік і реалізовано понад 30000 динаміків. Пізніше KLH була куплена Electro Audio Dynamics Inc. і переїхала до Каліфорнії в 1980 році.

Потім KLH придбав японський конгломерат Kyocera Ltd, і виробництво було перенесено за кордон. У 1989 році Kyocera вирішив припинити виробництво аудіо продукції, і шукав покупця на KLH. В даний час компанія відома як KLH Audio Systems, вона розташовується в Santa Ynez, Каліфорнія. Раніше відомий як Wald Sound and Verit Industries.

Модель Nine була випущена в 1964 році, і вона мала вартість за пару $ 1100. Незважаючи на те, що акустика представлена ​​під маркою KLH, вона була розроблена Артуром Дженсзеном.

А. А. Janszen під час 2-ї світової війни брав участь в розвитку і удосконаленні технології гідрофону, обробки сигналу і управління системами для виявлення і самонаведення на звуки ворожих судів.

Заключний етап визначив переваги застосування високоточних електростатичних гучномовців необхідних для тестування гідрофонів з набагато кращою точністю, ніж у раніше доступних перетворювачів.

А. А. Janszen розробив ряд легендарних продуктів, найвідоміший це ймовірно високочастотний гучномовець, застосовуваний в акустиці Acoustic Research AR-1.
У 1959 році активи лабораторії JansZen були передані компанії KLH, а А. А. Janszen став її віце-президентом. У своїх рекламних виданнях щодо The KLH Nine компанія пише, щоб створити найточніший звук того часу і при конструюванні не шкодувала видатків, виробництво було дійсно виключно трудомістким.

The KLH Nine використовує ті ж високочастотники як і у Janszen Z-130. НЧ панелі є унікальними. KLH-9 відтворюють дуже хороший звук в області середніх і низьких частот, але твитер Jantzen безумовно не вистачає легкості.
У той час, більшість моделей електростатичних динаміків були невдалими і ніколи не були представлені для реалізації. Хоча деякі, такі як KLH Модель 9 і Quad ESL, був легендами серед ентузіастів аудіо.

Найімовірніше електростатична акустика KLH є найбільш успішним і ефективним конкурентом акустики зі звичайними динаміками. Але акустика KLH Модель 9 була дуже великою, вибагливої ​​і дорогий, і вона погано гармоніювала з рештою серією акустики KLH. В результаті, продажу були скромними, і в кінцевому підсумку модель 9 була знята з виробництва.

З випуском акустики KLH Nine настав переломний момент, що дав старт повно спектральної електростатичного акустики. З тих пір модель Nine стала прикладом і натхненням для практичного проектування всіх плоских гучномовців.

[8]: Infinity IRS V

З метою досягнення найвищої продуктивності і чудової якості відтворення звуку, об'єднуючи всі фірмові технології, компанія Infinity сконструювала цю акустику.

З метою досягнення найвищої продуктивності і чудової якості відтворення звуку, об'єднуючи всі фірмові технології, компанія Infinity сконструювала цю акустику

Акустична система складається з 4-х корпусів заввишки близько 2,3 м і має масу трохи менше ніж 700 кг.

Для відтворення середніх і високих частот в акустичній системі Infinity IRS V використовуються дві масивних панелі з округленими сторонами у вигляді еліпса кожна заввишки 2280 мм.

Для відтворення високочастотного діапазону в IRS-V встановлено 36 електромагнітних твитеров, виготовлених за власною технологією EMIT.

Твітери є тонкою електропровідну діафрагму, розташовану між потужних магнітів зі сплаву самарію та кобальту. Така конструкція забезпечує високочастотник EMIT супер швидкий спосіб роботи і кристально чисті високі частоти.

Тарілки мають неймовірну чіткість, яку ви навряд чи почуєте у інших акустичних систем.

Але така конструкція високочастотних гучномовців EMIT може привести до крихкості. Щоб змусити високоякісну акустику правильно працювати потрібна велика кількість енергії і для цього слід застосовувати потужний підсилювач.

Тип: на підлозі 3-х смугова акустична система.

Частотний діапазон: 15 Гц ~ 45 кГц ± 2 дБ.

Частота розділу кросовера (настроюється): 70 Гц і 4500 Гц.

Номінальний імпеданс: 4 Ом.

Низькочастотна секція: 6 гучномовців конічного типу діаметром 300 мм.

Середньочастотна секція: 12 спеціальних гучномовців EMIM.

Високочастотна секція: 36 спеціальних гучномовців EMIT.

Виробляється посилення для низькочастотної секції: 2 кВт на кожен канал (RMS).

Необхідна посилення для високої і среднечастотной секції: 100 ~ 500 Вт на кожний канал (RMS).

Розміри акустики для відтворення високої і середньої частоти: Висота: 2280 мм; Ширина: 1190 мм; Глибина: 430 мм.

Розміри акустики для відтворення баса: Висота: 2280 мм; Ширина: 520 мм; Глибина: 730 мм.

Вага системи: 681 кг.

Аксесуари: підсилювач потужності (2 кВт), кросовер управління і сервопідсилювач.

[7]: Magnepan 1-U / 1-D

Magnepan Tympani 1 плитка акустична система. Компанія «Magnepan» виробляє акустичні системи високого класу. Технологія була задумана і реалізована в 1969 році інженером Джим Вайні (Jim Winey).

Технологія була задумана і реалізована в 1969 році інженером Джим Вайні (Jim Winey)

Дизайн акустичних систем Magnepan, що продаються під маркою Magneplanar, відрізняється від звичайних динаміків. В акустиці Magneplanar застосовуються плоскі випромінювачі, що встановлюються в панель.

Механізм відтворення акустичних систем включає в себе тонкі дроти або смужки фольги прикріплені до тонкого аркуша з майлара, що знаходиться в магнітному полі, створюване вертикальним рядом смуг з постійних магнітів.

Сигнал з підсилювача подається на провідники, отримані електричні сили вступають в реакцію з магнітним полем і змушують рухатися плівку з покриттям з майлара, яка відтворює дипольний звук. В принципі, це та ж концепція звукової котушки, але в Magneplanar звукова котушка приклеєна безпосередньо до поверхні, що випромінює.

Звук проектується з передньої і задньої частини поверхні, що випромінює. Випромінюється звук, задньою частиною динаміка відбивається від передньої стінки в зоні прослуховування. Ця технологія сприяє ефективному розширенню звукової сцени, дає відчуття простору, реалізм, залучення і розширену динаміку. Дизайн «Magneplanar» з використанням пасивного магніту, не є унікальним, хоча він був першим у своєму роді. Американська компанія «Eminent Technology», грецька «Analysis Audio» і інші виробники також використовують пасивні магнітні конструкції. В цілому, цей метод класифікується як акустика з плоскими магнітами.

З найбільш часто згадуваних недоліків слід відзначити відносно низьку ефективність і з огляду на відсутність корпусу, складність при відтворенні дуже низьких частот.

Існують і інші подібні конструкції динаміків. Електростатичні гучномовці Martin-Logan і Quad Electroacoustics є ще однією варіацією на тему дипольної акустики. Але електростатичні динаміки працюють за іншою технологією.

Для отримання глибокого баса обидві технології повинні використовувати дуже велику випромінює панель. Magnepan так і робить, його велика випромінює поверхня виробляє більше басів. Martin-Logan проблему баса вирішує шляхом установки звичайного конусного драйвера.

Опис: дипольная плоска панель, з магнітним приводом.

Частота розділу кросовера: 3,2 кГц. Частотний діапазон: 32 Гц ~ 40 кГц ± 4 дБ.

Номінальний імпеданс: 4 Ом. Максимальна вхідна потужність: 500 Вт.

Розміри: одна акустична система складається з 3-х панелей. Ширина однієї секції: 457 мм. Висота однієї секції: 183 мм. Глибина однієї секції: 51 мм. Вага кожної панелі: 32 кг.

Ціна однієї пари: $ 795 (1973); $ 3800. (1984). З 2005 року більше не виробляється.

Виробник: Audio Research Corp, Minneapolis, (1973). Magnepan, Міннесота, США.

[6]: Dahlquist DQ-10

Легендарна акустика Dahlquist DQ-10 більше не виробляється. Її можна виявити тільки на Ebay або інших вантажних майданчиках.

Її можна виявити тільки на Ebay або інших вантажних майданчиках

Тільки-но з'явившись, акустика Dahlquist DQ-10 зробила революцію в промисловості високої точності, вона була вперше представлена ​​на Hi-Fi Show в Нью-Йорку в 1972 році.

Спільна розробка відомого електронщика Сола Маранца (Saul Marantz) і молодого інженера Джона Далквіст (Jon Dahlquist), але в найменуванні однієї з найкращих акустичних систем ім'я Маранца відсутня.

Терміни стерео образ (stereo image) або звукова сцена (soundstage) раптом спливли серед аудиофилов, з'явилася можливість точного позиціонування різних інструментів, не тільки лінійно зліва направо, але в глибину і ця реальність стала доступна, прослуховуючи музику за допомогою акустики Dahlquist.

5-ти смуговий, підлоги акустична система з чотирьох динамічних гучномовця і п'єзоелектричний супертвітер.

Частотна характеристика: від 37 Гц до 27000 Гц.

Рекомендована потужність підсилювача: 50-100 Вт.

Точки розділу кросовера: 400 Гц, 1 кГц, 6 кГц і 12,5 кГц.

Номінальний опір: 8 Ом.

Ширина: 775 мм. Висота (з підставкою): 978 мм. Глибина: 228 мм. Вага: 27,24 кг.

Ціна пари: $ 395 (1974). З 2008 більше не доступні.

Виробник: Dahlquist, Inc, NY.

[5]: Magico Mini II -

полична акустична система. полична акустична система

Завжди існує дилема "Що все-таки краще?". Без кваліфікації дуже важко мандрувати по цій туманності. Кращий автомобіль, в цілому, це Aston Martin, але безглуздо думати, що він підійде кожному. Є безліч причин, за якими більшість навіть про це і не замислюється.

Отже, що краще? Від чого може залежати правильний вибір!

Однак, коли справа доходить до розглядання поличних акустичних систем з підставками, Magico Mini II не залишає сумнівів в суперництві, хто «кращий». Це просто - акустика Magico Mini II найкраща у всьому.

По-перше, щоб отримати найкраще з кращого, вам потрібно найкраще посилення. Magico Mini II володіє чутливістю 87 дБ і номінальним опором 4 Ом і за заявою виробника потребує посилення потужністю між 50-250 Вт. Підсилювачі не повинні бути дуже дорогими, але вони повинні володіти достатньою потужністю.

Звичайно, в реальності, якщо розглядати в комплексі акустику вартістю 35000 фунтів стерлінгів, то, швидше за все не варто використовувати бюджетний підсилювач за 350 фунтів стерлінгів. Підсилювач або принаймні підсилювач потужності повинен бути транзисторним, а якщо використовувати ламповий підсилювач можна не отримати потужного повного баса, при цьому ціна не буде грати, визначальне значення.

Кімната для прослуховування так само повинна бути підготовлена. Це помилка, що поличні акустичні системи, які мають власні підставки призначені для невеликих кімнат. Це істотне оману і Mini II є ідеальним руйнівником цього міфу. Для того щоб змусити розігратися Mini II потрібна велика кімната.

Подумайте в якості відправної точки про приміщенні зі сторонами 6x4,5 м. Необхідно розміщувати акустику подалі від задньої і бічних стін. Маючи солідну масу 90 кг в заміському будинку найправильніше встановлювати акустику на першому поверсі, якщо розташувати її на нагорі, то в деяких будинках, можна отримати негативні резонанси.

Велика вага акустики 90 кг є одним з ознак, чому Mini II є одними з кращих поличних гучномовців.

Причиною такого виключного ваги полягає в конструкції корпусу. Корпус виготовляється з масиву, що складається з 16 горизонтальних шарів товщиною 25 мм і 17 шарів фанери балтійської берези. Все це в нутрії корпусу має поперечні зв'язку, але це тільки початок.

Металеві частини (передній і задній панелі) виготовляються з товстого анодованого алюмінію, який використовують при будівництві літаків, і для зменшення дифракції мають вигнуту форму.

[4]: Wilson Audio Tiny Tot (WATT)

WATT / Puppy Series 8, чергова модифікація акустичної системи компанії Wilson Audio. WATT / Puppy Series 8, чергова модифікація акустичної системи компанії Wilson Audio Вперше представлена ​​в 1988 році і практично стала її візитною карткою, була випущена під своєрідним і частково зухвалим девізом: «Краса і Природність». Його значення полягає в тому, що тепер Вам доступний унікальний симбіоз практичного і емоційного аспектів процесу сприйняття музики, здатний наповнити Вас істинним і багатогранним задоволенням від її прослуховування. Ця магічна гармонія протилежних начал є результат поєднання багатьох вихідних компонентів, серед яких новий високочастотний акустичний випромінювач (запозичений у моделі MAXX Series 2) і модифікований корпус WATT, виготовлений з революційного поєднання матеріалу «X» (відомий низьким рівнем власних резонансів і привнесених тональних спотворень) і матеріалу «M» (високо цінується за забезпечується їм виразність відтворення звуку в області середніх частот) і відрізняється витонченою внутрішньою конструкцією. Технологія виготовлення розділових фільтрів, вперше освоєна в процесі розробки моделі MAXX Series 2 і відтепер для приготування напоїв моделі System 8, дозволяє досягти цілісності відтворюваного звуку у всьому спектрі частот і значно підвищити лінійність і динамічність звуку в області низьких частот. У конструкції моделі System 8 використовується високочастотний акустичний випромінювач, розроблений для моделі MAXX Series 2. Його конструкція забезпечує значне зниження рівня високочастотних шумів і відсутність зайвої різкості відтвореного звуку. Багато авторитетні джерела визнають модель MAXX Series 2 еталонним продуктом індустрії аудіотехніки. Тепер і модель WATT / Puppy має право вважатися подібним еталоном. Відчуття обсягу і масштабності відтвореного звуку, що відрізняється м'якістю і ненав'язливість, зумовило перевагу моделі WATT / Puppy над усіма акустичними системами подібної конструкції, представленими в даній області ринку. Технологія запобігання вібрацій (anti-jitter technology), використана при розробці розділових фільтрів для моделей MAXX Series 2 і Sophia Series 2, була також застосована в процесі створення моделі System 8.
[3]: Rogers / BBC LS3 / 5a

На початку 1970-х років мовної корпорації «The British Broadcasting Corporation (BBC)» за межами своєї основної студії під час виїзних сесій для контролю запису потрібні були невеликі монітори. З цією метою BBC доручили проектній групі своїх інженерів розробити такий компактний динамік, який буде відповідати цьому призначенню. В результаті з'явився високоякісний монітор LS3 / 5a, який потім для виробництва іншими комерційними компаніями був ліцензований.

Заснована Джимом Роджерсом в 1947 році компанія Rogers International Ltd. У 1970 році на замовлення BBC почала промислове виробництво найвідомішого студійного монітора LS3 / 5a. Крім компанії Джима Роджерса, іншими виробниками LS3 / 5a за ліцензією BBC так само були компанії Chartwell, AudioMASTER, Spendor і Harbeth.

Крім компанії Джима Роджерса, іншими виробниками LS3 / 5a за ліцензією BBC так само були компанії Chartwell, AudioMASTER, Spendor і Harbeth

LS3 / 5A стали найуспішнішими моніторами, і на сьогоднішній день у всьому світі їх виготовлено понад 50000 пар.

Характеристики BBC LS3 / 5a: 2-х смуговий, з полицями монітор.

Конструкція: закритий корпус.

Високочастотний динамік: 25мм з куполом з майлара.

Низькочастотний динамік: конус 110 мм з «Bextrene».

Частота розділу кросовера: 3 кГц.

Частотний діапазон: 80 Гц ~ 20 кГц ± 3 дБ на відстані 1 м з гратами.

Чутливість: 82 дБ.

Номінальний імпеданс: 16 Ом (1977-1984), 10 Ом (1989). Вимоги до підсилювача: максимум 50 Вт.

Висота: 305 мм. Ширина: 190 мм. Глибина: 158 мм. Вага одного монітора: 5,3 кг.

Ціна пари: $ 430 (1977), $ 450 (1984), $ 650 (1989), $ 999 (1993), $ 1295 (1996), $ тисячу шістсот дев'яносто п'ять (2007).

Виробники: Rogers Loudspeakers Ltd., Англія (1977-1989); Spendor loudspeakers, Англія (1984); Harbeth Acoustics, Англія (1993). KEF, Англія (1996). Stirling Broadcast Англія (2007).

[2]: Acoustic Research AR3a

Оригінальна AR-3 була проведена в 1957 році і була першою акустичною системою в світовій історії hi-fi, яка має високочастотний і середньочастотний динамік з м'яким куполом і 305 мм сабвуфер володіє довгим ходом дифузора. Свого часу система здавалася дивом за здатність при такому компактному корпусі відтворювати музику в широкому діапазоні частот. У 1964 році оригінальна акустика AR-3 зазнала значні поліпшення. Сьогодні AR-3a вважається вінцем твори Acoustic Research. На думку багатьох аудиофилов ця система є ідеальним уявленням "Новий англійський звук".

На думку багатьох аудиофилов ця система є ідеальним уявленням Новий англійський звук

Через 50 років після свого дебюту AR-3a як і раніше високо цінується і рекомендується за високу позачасове якість звуку. У 2002 році журнал Stereophile вибрав AR-3a як один із сотні найвідоміших high end компонентів. Акустика AR-3a представлена ​​в музеї «Museum of American History».

Заслужений статус AR-3a є класичним, оскільки ця високоякісна акустика досі є еталоном. Багато з дорогих сучасних акустичних систем, що продаються сьогодні не може навіть доторкнутися до AR-3a.

Акустична система дуже чиста і прозора на всьому діапазоні частот, бас глибокий, дуже музичний і детальний, середній і високочастотний діапазон дуже гладкий. AR-3a це безперечно одна з кращих акустичних систем, а так само це частина світової аудіо історії.

Система: 3-х смугова полична акустика.

Низькочастотний динамік: з конусом діаметром 305 мм.

Середньочастотний динамік: купольного типу діаметром 38 мм.

Високочастотний динамік: купольного типу діаметром 19 мм.

Частотний діапазон: 30 Гц ~ 20 кГц. Номінальний опір: 4 Ом.

Підводиться потужність: 25 ~ 100 Вт. Частота розділу кросовера: 575 Гц і 5 кГц.

Ширина: 355 мм. Висота: 635 мм. Глибина: 292 мм. Вага: 26,5 кг.

[1]: Quad ESL-57 -

електростатичний акустична система.

Що можна сказати про гучномовцях, які назавжди змінили світ аудіо? Це частина історії, класика. «Продукт всіх часів» так відгукнувся про появу електростатичного акустики Quad ESL 57 британський щомісячний журнал "Hi-Fi News".

Приємно думати, що це чудове творіння сера Пітера Джеймса Уолкера має відмінну характеристику "Найближчий підхід до оригінального звуку".

У 1956 році компанія Quad продемонструвала перший полноспектральний електростатичний гучномовець.

Цей чудовий продукт (згодом відомий як ESL 57) в якості рухомий між двома зарядженими пластинами діафрагми використовується пластикова плівка з дуже низькою власною масою.

У порівнянні з акустичними системами використовують гучномовці з рухомої котушкою, 57 ESL був практично вільний від небажаного фарбування і спотворень.

Ця знаменна продукт залишався у виробництві, практично без змін, протягом 28 років.

До сих пір Quad ESL-57 є найуспішнішою електростатичного акустикою за всю історію аудіо індустрії.

У 1981 на зміну Quad ESL-57 прийшла найбільш відома модель ESL 63, при її конструювання була вирішена проблема вузької діаграми спрямованості випромінювання.

Завжди існує дилема "Що все-таки краще?
Отже, що краще?
Що можна сказати про гучномовцях, які назавжди змінили світ аудіо?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов