Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кращі позашляховики для полювання і риболовлі

Наша сеть партнеров Banwar

Ну дуже складне питання в якому всі рекомендації "професіоналів" завжди були строго оплачуваних товаром, і вірити ніколи і нікому було абсолютно не можна. Для демонстрації цієї заяви приведу класичний приклад "об'єктивної" огляду на спеціально створеному для цього сайті: "Днями були підведені підсумки голосування Щорічної професійної премії автомобільних журналістів« Позашляховик року 2009 »".

Для демонстрації цієї заяви приведу класичний приклад об'єктивної огляду на спеціально створеному для цього сайті: Днями були підведені підсумки голосування Щорічної професійної премії автомобільних журналістів« Позашляховик року 2009 »

В черговий раз премія довела - інтерес до автомобілів підвищеної прохідності в Росії з кожним роком тільки зростає. Це пов'язано як з традиційною якістю російських доріг, так і з постійною модернізацією випускаються позашляховиків. Втім, не можна забувати і про ментальні особливості нашої країни, про особливий статус володарів цих автомобілів.

До складу Професійного журі 2009 увійшло двадцять один журналіст, більшість з яких працює на автомобільному ринку більше десяти років. Саме професіоналізм журі, а в нього увійшли тест-пілоти і головні редактори провідних автомобільних мас-медіа, з самого початку став важливою відмінністю «Позашляховик року» від інших проведених в Росії автомобільних премій. Як завжди враховано і думку «народної аудиторії» премії, небайдужої до теми «4х4», що становить «Велике журі» (в цьому році кількість анкет перевалило за 57 тисяч).

Треба відзначити, що в цьому році серед членів «Великого журі» проводився конкурс - Мій рейтинг. Сенс його полягав в тому, щоб відвідувачі офіційного сайту www.vned.ru могли не просто віддати свій голос за вподобаний автомобіль, але і спробувати себе в ролі автомобільного експерта. Призи чекали тих, чий список переможців максимально співпаде зі списком «Професійного журі». Ідея сподобалася.

Зведена таблиця переможців Щорічної професійної премії автомобільних журналістів «Позашляховик року 2009» - Професійне журі і Велике журі.

НОМІНАЦІЯ

ПРОФЕСІЙНЕ ЖУРІ

ВЕЛИКЕ ЖУРІ

Преміум-клас

Audi Q7 Mercedes-Benz GL-class Повнорозмірний кросовер Lexus RX350 / 400h Infiniti FX 35/50 Кросовер Audi Q5 Nissan Qashqai SUV Land Rover Discovery 3 Chevrolet Niva Класичний позашляховик Jeep Wrangler 4 dr UAZ Patriot Пікап Mazda BT-50 Mazda BT- 50 Універсал підвищеної прохідності Volvo XC70 Volvo XC70 Прем'єра року Audi Q5 Chevrolet Niva

Підсумки підбито, голоси підраховані. Оргкомітет Щорічної професійної премії автомобільних журналістів «Позашляховик року 2009» дякує шанованих членів журі, фахівців департаментів pr і маркетингу автомобільних представництв, партнерів та всіх ентузіастів «4х4» ".

Живі перекази, але віриться насилу. Зовсім щось не віриться.

Отже, що ж ми бачимо? Ми бачимо класичну рекламну компанію, сам зміст якої видається за об'єктивний огляд. Для початку навіть не стукіт самі "класи", і "незрозуміло що" потрапляє в розряд "класичних позашляховиків", а "повнорозмірні кросовери" насправді взагалі нікуди не проїдуть ніколи і ні за що.

У той же самий час моделі, які єдині тюнінг професіональному спеціалізованими компаніями, які розробляють тільки обладнання для реального "офф-роад", - взагалі ні в якому рейтингу не значаться.

"Незацікавлені" опитування представників фірм-конкурентів дозволяють нам отримати трохи інше уявлення про "кросовери" і "позашляховиках" багатше на деталі. Наприклад, одностайна думка простих співробітників про кросовери Audi, BMW, Mazda, ... - "жіночий автомобільчик для міста на алюмінієвих підпорах".

У той же самий час, все шанобливо відгукуються про американський "Додж-Калібр", одночасно згадуючи, що з таким салоном ця машина затребувана не буде. В одному салоні мені навіть розповіли історію, коли "Газпром" для початку оптом закупив для своїх "північних територій" Мазди, а через півроку, коли вони були "розбиті в мотлох", - замінив їх на Доджі "і вже третій рік їздить без питань ".

"Лідери рейтингів" спеціалізованих сайтів, на перевірку, в народних форумах костять як Бог на душу покладе. Гірше відгуків ніж про Мерседесі взагалі важко придумати. Резюме тут може бути тільки одне - "не за свою справу не берися". Ну не вміють робити "мерини" позашляховиками. Не дано.

"Лексус" і "Інфініті" в топах рейтингів жодним чином виявитися взагалі не можуть. Це відвертий PR, ніякого відношення до практики не має. Всі клуби "офф-роад" в один голос говорять, що на сьогоднішній день крім як "Хаммер" (та й то не всякий), "Ніссан-Патруль", та вже не випускається "Тойота", - по-справжньому "офф- роад "зватися ніяк не можуть. При цьому серед мають таку думку є і власники "Лексусів" і "Інфініті". Але "тачки" потрібно продавати, ось "ефір" і заповнюється різного роду "експертизами" і "порадами професіоналів".

Як "Кашкай" потрапив в ТОП - незрозуміло, хіба що за масовістю продажів. У той же самий час, - все хвалять X-Trail. Машина вийшла на стільки вдалою, що її вже багато років істотно не змінюють. І вона користується стійким попитом, вдаючи із себе практично оптимальну машину для комфортної "полювання-рибалки", чому сприяє і маса деталей (починаючи від комп'ютеризованої системи 4х4, закінчуючи "начинкою, куди входять хоч реллінги з додатковими фарами, хоч найбільший в класі верхній люк, хоч всюдисущі підстаканники з підігрівом-охолодженням ...)

Безперечно, машина хороша, і салон "упакований" дуже пристойно. Однак, тільки що Nissan оголосив про відкликання 108 тисяч своїх автомобілів моделей Qashqai / Dualis і X-Trail, повідомили в середу японські ЗМІ. Як передає РІА Новости, відкликанню підлягають автомобілі цих двох моделей, вироблені в Японії з липня 2007 року по липень поточного року, а також автомобілі Qashqai / Dualis, вироблені у Великобританії з січня по грудень 2007 року. Причиною відкликання стали неполадки в системі рульового управління. Як сказав один з менеджерів "Мейджер-Авто", - "так прокладку там одну замінюють і все, з ким не трапляється, інші теж відкликають".

Раніше Nissan Motors вже проводив масштабні акції по відкликанню 466 000 позашляховиків X-Trail, проданих по всьому світу. На підводить трубці паливного бака, що відкликаються внаслідок неякісного матеріалу, з якого виготовлений паливопровід, може утворюватися іржа, яка, в свою чергу, може стати причиною витоку палива. Даний дефект був виявлений на деяких автомобілях 2000-2004 модельних років. Автовиробник вже отримав 49 скарг на неякісні підводять трубки. 177 000 X-Trail буде відкликано на європейському ринку і 142 000 - в Японії, решта позашляховики були продані на інших ринках світу. Поки невідомо, чи потрапляють в це число X-Trail, реалізовані на російському ринку.

Який такий лідер "УАЗ" - абсолютно не ясно. Хіба що лідером він є за масштабом державної участі в своїй долі, як і весь вітчизняний автопром. 24 грудня, компанія "УАЗ" оголосила про початок сервісної кампанії з ремонту автомобілів UAZ. Під відкликання потрапило 1870 машин, проданих в період з листопада по грудень поточного року і оснащених бензиновим двигуном. Про це йдеться в офіційному прес-релізі. Моделі, які підпадають під відкликання, не уточнюються.
У автомобілів, що відкликаються виявлено прихований дефект масляного фільтра, в разі відмови якого відбудеться падіння тиску масла в двигуні. Всі власники несправних позашляховиків можуть звернутися в офіційний сервісний центр компанії для проведення безкоштовної заміни фільтра.
Гамма моделей UAZ складається з позашляховика Hunter, Patriot і його версії з кузовом "пікап". Автомобілі пропонуються з бензиновим 2,7-літровим мотором ЗМЗ-40904 потужністю 128 кінських сил, а також 116-сильним дизелем Iveco (для Patriot) і 92-сильним дизелем ЗМЗ-5143.10 (для Hunter).

І що з цими "Нивами" робити - зовсім незрозуміло, хоча організатори рекламних акцій швидко знайшли їм застосування, - тепер "Ниви" як найдешевший "позашляховик" виставляють в якості призу за будь-якого приводу, наприклад, в найдешевших продуктових мережевих магазинах "Пятерочка ", а до недавнього часу вони стояли перед переважною кількістю залів з" однорукими бандитами ", в якості призу за Джек-пот. Прибрали автомати, прибрали і "Ниви". Куди поділи - незрозуміло, тому як їздити на цьому зовсім не хочеться.

Так що для остаточного з'ясування питання "який позашляховик краще", - я Вам просто раджу йти не в салон з продажу автомобілів, а в майстерню по їх "офф-роад обвеске". Ось що із задоволенням тюнингуют, - то і краще, а на що гарантії ніхто не дає, - то й гірше.

Андрій Шалигін

Для того, щоб залишити коментар увійдіть через соціальний сервіс.

Отже, що ж ми бачимо?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов