Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кращі зимові шини назвали казахстанські експерти

Наша сеть партнеров Banwar

Казахстанські експерти провели випробування зимових шин різних марок і склали їх порівняльний аналіз, повідомляє Tengrinews.kz з посиланням на журнал " Автомобілі Казахстан ".

Для масштабного експерименту були обрані два полігону в Фінляндії. Там були проведені апаратні тести на гальмування і розгін по льоду, снігу, сухому і мокрому асфальту, а також тести на аквапланування, Шуга (ковзання по підталому снігу) і керованість. "Ми зібрали шість зимових комплектів" фрікціонкі "і ще парочку шипованих моделей - початкового і крайнього цінового сегмента, щоб порівняти як поводиться" бюджетна "і преміальна покришки. Також ми провели частину тестів на літній гумі. Ми прекрасно знаємо, що наші громадяни іноді не проти проїхати алматинский зимовий сезон на "літо". Ось ми і імітуємо казахстанські умови ", - розповів випробувач Роман Масленников.

Всього було вибрано дев'ять варіантів покришок:

Всього було вибрано дев'ять варіантів покришок:

Випробування на сніговій і крижаній дорозі.

Протяжність кола - 300-350 метрів. Мета даної дисципліни - пройти дистанцію максимально швидко. Швидка покришка має кращий боковий зачіп. Випробувач веде автомобіль, не переходячи межу знесення / занос. Система стабілізації деактивовано, так як при її активації на льоду швидкість авто гасить "електронний нашийник", в деяких випадках практично до зупинки. Цифри проходження дистанції свідчать про рівень зацепа покришок за покриття, і чим цей показник вищий, тим менше час проходження. Дисципліна проводиться шість разів на кожному комплекті.

Дисципліна проводиться шість разів на кожному комплекті

Найгірший результат продемонструвала покришка Nexen.

Тест на керованість.

Випробування проводилися на трьох майданчиках. Перша - лід, друга - сніг, третя - мокра асфальтова траса. Остання сесія пройшла у вересні на літньому полігоні. Всі три локації різної протяжності та конфігурації. Система стабілізації на майданчиках сніг / лід деактивовано.

"Починаємо з нешипованних покришок. Nokian дозволяє проїхати коло досить швидко, машина менше ковзає і впевнено розганяється. Але на Michelin ще швидше. Тут трохи інший характер. Машина більше буксує, але продовжує залишатися керованою. Federal - досить не однозначне комплект, так як грань втрати зчеплення тут практично невідчутна, і це небезпечно. Nexen непогано проходить сніг, але на льоду працює навіть гірше річного комплекту. Ми це перевіряли. Причому на мокрому асфальті Nexen реабілітувався і об'їжджав усіх, в який раз доводячи, що з даним комплектом категорично не варто замовити. Незважаючи на маркування, ці шини годяться максимум на сезони весна / осінь. Шиповані покришки рулятся трохи по-іншому. Тут більше свободи дії, більше простору для помилки. Поведінка автомобіля більш безпечно. І, незважаючи на повільні реакції шин , Kama (середній час) не так вже сильно відстає від Nokian. І це нас здивувало ". - розповів Масленников.

- розповів Масленников

"Чи не сподобалася поведінка комплекту Yokohama. При втраті управління на льоду, виправити ситуацію нам вдається, тільки коли автомобіль мало не зупинився. Страшнувато. На асфальті швидкості вище і тут кожен комплект вимагає різного підходу до пілотування. Nokian, наприклад, дозволяє їхати дуже швидко і безпечно. Причому на даному покритті суб'єктивно розгін на зимовій гумі відчувається більш динамічно, ніж на літній ", - розповів експерт.

Тест на прискорення.

Дисципліна проводилася на двох ділянках. Перший на снігу. Другий - це критий крижаний тунель. Розгін на сніжному і крижаному покриттях дозволив випробувачам зробити висновок, наскільки ефективно покришка чіпляється за зимовий покриття, як працює протектор і технології окремо взятого виробника.

"Наприклад, Federal відмінно гребе по снігу. Але, виїжджаючи на лід, протектор програє сніжному покриттю більш, ніж двічі. Те ж саме стосується і" тропічного "комплекту Nexen. Комплект Nokian, навпаки, показує найближчі результати сніг / лід. Саме такий баланс розгінних властивостей можна віднести до найбільш ефективного. Це також стосується і шипованного комплекту, де різниця в розгоні не досягає і секунди ", - розповів Масленников.

Це також стосується і шипованного комплекту, де різниця в розгоні не досягає і секунди , - розповів Масленников

Тест на гальмування.

Гальмування проводилися на відкритих майданчиках і в тунелі. В останньому були зафіксовані гальмування з 20 кілометрів на годину, на снігу - з 40 кілометрів на годину, на мокрому - з 80, на сухому асфальті - з 100 кілометрів на годину.

"Для того, щоб результати гальмівних заїздів на льоду були стабільними, ми провели гальмування в критому тунелі довжиною 800 метрів. Десять гальмувань на кожному комплекті плюс референсний. Методика наступна: розгін до 20 кілометрів на годину, далі жорстке гальмування. Апаратура фіксує час реакції і швидкість гальмування, після видає результат по кожному комплекту ", - розповів дослідник.

Кращий результат на покритті сніг / лід продемонстрував комплект Nokian. Причому як фрикційний, так і шипований комплекти.

Тест на "Шуга" (ковзання на сльоті)

Шуга - це досить небезпечний стан на дорозі, особливо актуальне для теплих регіонів Казахстану. Поєднання талого снігу, тонкого шару води і можливих крижаних фракцій на поверхні. Даний мікс нерідко призводить до повної втрати керованості. Також слід врахувати, що Шуга більш схильні до покришки із зношеним протектором і некоректно виставленим тиском. Чим вище швидкість, тим більша ймовірність Шуга.

"Нашим завданням було виявити максимальну швидкість, при якій передні колеса починають" спливати "над поверхнею дорожнього полотна і автомобіль втрачає управління. Чим вище швидкість" спливання ", тим безпечніше комплект покришок. Тут також досить цікаво поглянути на показники літньої гуми і порівняти з" зимової "швидкістю", - розповів експерт.

Фрік-ОНЛАЙН.

"Ми хотіли наочно, на цифрах, продемонструвати - скільки метрів і секунд ви втрачаєте, встановлюючи взимку річний комплект. Поставивши на перед шиповані Nokian, на задню вісь Nexen, поведінка автомобіля змінювалося кардинально, в порівнянні з шипами" в коло ". Автомобіль з разношінніцей став смиканим. Попереду у нас був жорсткий зачіп, а на задній осі - "лижі". Навіть при невеликому градусі повороту керма машина ковзала задньою віссю. Електроніка тріщала. В результаті у нас було дві проблеми - розвивається занос і "електронний нашийник", який працюючи, не давав пога сить цей занос діями водія. Звідси висновок - якщо вже "приперло", то ми сподіваємося, як це не дивно, що ваш автомобіль не обладнаний системою стабілізації. Попутний висновок - на сучасному автомобілі подвійно актуально підбирати правильні шини ", - розповів Масленников.

Фото © Алмаз Толеке.

"На дистанції гальмування по люду шипована гума мала результат в 8,9 метрів. Фрикційне - 10,5. Літня - 17,4 метра. На ділі це означає, що різниця шипи / літо радикально збільшує гальмівний шлях. Ми лише хотіли показати, наскільки саме. Не варто забувати, що з ростом швидкості ця різниця буде народжувати все більшу прірву. Адже ми проводили гальмування в тунелі лише з 20 кілометрів на годину, вище просто небезпечно для випробувачів і цілісності самої споруди ", - додав випробувач.

Результати.

Кожен з тестів експерти складали рейтинг по вагомості показників. Далі був виведений результат з розрахунку не тільки характеристик, отриманих в ході тестів. Одним з показників також стала орієнтовна вартість.

Переможцем за балами став комплект фрикційної Nokian Hakkapeliitta R2. Kama Euro 519 взяла перше місце серед шипованих покришок, показавши відмінний баланс якостей і доступної ціни. Повну версію статті з порівняльним аналізом зимових шин можна прочитати в жовтневому номері журналу " Автомобілі Казахстан ".

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов