Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кременчужани скаржаться на низьку напругу і його перепади

Наша сеть партнеров Banwar

Як і кому грамотно сформулювати свої претензії   За внутрішньобудинкові мережі відповідають керуючі компанії Як і кому грамотно сформулювати свої претензії

За внутрішньобудинкові мережі відповідають керуючі компанії. Але заміри напруги на вимогу споживача повинен робити постачальник електроенергії - "Полтаваобленерго". «Телеграф» з'ясовував, як відстоювати свої права на якісну послугу.

«Телеграф» з'ясовував, як відстоювати свої права на якісну послугу

Показники (1 фото - 19 січня, в 19.08, друге - 19 січня, в 20.43, третє - 20 січня, в 06.22)

У кременчужанина Костянтина, що проживає на вулиці Героїв Сталінграда, 74, встановлено прилад "Зубр" - реле, яке захищає побутову техніку від високої напруги. На табло висвічується, скільки вольт «прийшло» в квартиру. Останнім часом замість стандартних 220 вольт для побутових споживачів прилад фіксував 19 та 20 січня 135-145 вольт. Костянтин сфотографував показання приладу і передав знімки до редакції.
Ми розповіли про скаргу на низьку напругу Сергію Андрієвському, начальнику Кременчуцької філії «Полтаваобленерго»
- Такого напруження не може бути! Електроприлади не працюватимуть при напрузі нижче 150 вольт. Я не готовий коментувати це фото. До нас ніхто з мешканців цього будинку не звертався. На хати заходить три фази - проблем зі вхідною напругою немає. Якщо у одного споживача така проблема, можливо, це «перекіс» фаз на вводі в його квартиру. Нехай звернеться в керуючу компанію, яка відповідає за внутрібудинкову проводку: нехай вони перевірять контакти на щитової, - такою була реакція пана Андрієвського.
А тим часом і інші кременчужани скаржаться, що напруга низька. Вікторія, мешканка вулиці Зарічній, каже, що на її вулиці напруга 190 вольт - за щастя, зазвичай прилад показує 150-155.
А ось що пишуть кременчужани на нашому сайті

Ілля:
Якість поставляється напруги огидне. Через скруток, недожатих контактів на вул.Київська постояно в квартирах моргає світло ... вічні підгоряння Контата на недожатих болтах. Полтавабленерго нічого не робить абсолютно.
barkas:
Купив в Комфі вимірювач напруги з отключателямі (або навпаки). Видає з ранку 235 до вечора просідає до 205 ...
Як правильно скаржитися


За «недожатие» контакти (тобто внутрібудинкову проводку) відповідають керуючі компанії: заявки споживачів обслуговують їх електрики. Для початку можна зателефонувати в «аварійки» компаній. Але ви в праві пред'явити претензію на низьку напругу або його стрибки безпосередньо виконавцю послуг з постачання електроенергії: компанії «Полтаваобленерго», з якою у вас укладений договір. Якщо параметри напруги «танцюють» не з вини самих енергетиків - вони швидше вас з'ясують відносини з керуючими житла.
«Правила користування електричною енергією для населення» передбачають, що на вашу вимогу постачальник електроенергії повинен перевірити якість електричної енергії. Якщо вона не відповідає нормі, складається акт-претензія. Якщо представник енергопостачальника відмовляється підписати акт, достатньо підписів трьох споживачів - документ буде дійсним. Енергопостачальник зобов'язаний в 10-денний термін з моменту отримання акту усунути претензії або надати обгрунтовану відмову. (Див. Пункти 50-53 Правил)
А якщо енергокомпанія не хоче заміряти напругу?
«У разі відмови енергопостачальника провести необхідні заміри параметрів якості електричної енергії споживач має право сам організувати проведення таких замірів. Проводити заміри параметрів якості електроенергії може організація, що має відповідні повноваження або дозволи. У цьому випадку енергопостачальник повинен відшкодувати витрати споживача. »(П. 52 Правил) Слід мати на увазі, що чинний стандарт на якість електроенергії дозволяє відхилення до 10%. Тобто напруга 200 замість 220 ще не привід скаржитися.
Корисні телефони
Якщо вам не вдається вирішити питання "мирно" з енергокомпанією, можна поскаржитися в Держенергонагляд. Телефони: 77-88-93, 5-17-68, керівник - Харченко Едуард Борисович. Краще подавати письмову скаргу, адреса: бульвар Автокразовській, 22.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов