Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Крихітний танк»: російський всюдихід «Шерп» викликав захват на Заході

Наша сеть партнеров Banwar

На Олексія Гарагашьяна і Сергія Самохвалова слава обрушилася абсолютно несподівано: відеоролик з їх останньою розробкою, всюдиходом «Шерп», став набирати величезну кількість переглядів в Facebook

На Олексія Гарагашьяна і Сергія Самохвалова слава обрушилася абсолютно несподівано: відеоролик з їх останньою розробкою, всюдиходом «Шерп», став набирати величезну кількість переглядів в Facebook. Потім був успіх на YouTube, публікації на сайті Top Gear і на безлічі інших сайтів, присвячених технологіям і автомобілів. RT поспілкувався з авторами проекту і дізнався, чим унікальний новий всюдихід.

Компанія «Шерп» була заснована в 2012 році. Масове виробництво стартувало в 2015-му, а популярність прийшла роком пізніше. Як згадує Олексій Гарагашьяна, головний розробник всюдиходів, зайнявся він цим не від бажання, а від необхідності, тому що в селі, де він тоді жив, всюдихід був єдиним транспортом, на якому можна було пересуватися по важкодоступній місцевості.

«Почав будувати всюдиходи, спочатку на камерах, зі старих мотоциклетних двигунів і іржавих залізяк. Зрозумів сильні і слабкі сторони. Потім отримав замовлення. Зробив. На виручені гроші купив колеса. Потім купив свою майстерню, в ній і роблю всюдиходи. Я їх розробляв, їздив, подорожував, обкатував конструкцію, потім продавав. На виручені гроші купував нові комплектуючі кращої якості, дорожче. Всюдихід ставав краще, швидше, сильніше », - так він описує історію становлення виробництва всюдиходів.

Сергій Самохвалов був одним з натхнених і задоволених замовників всюдихода, коли він запропонував Олексію вкласти гроші в проект, щоб організувати масове виробництво і продаж машин.

Найважливішою частиною «Шерпа», за словами Олексія, є колеса - це його власна розробка. «Колеса - одна зі складових успіху. Вони визначають основну прохідність. Чим легше буде всюдихід, тим менше він буде занурюватися в бруд, болото, легше з води на лід буде виходити », - говорить він. Досить багато часу у творців машини пішло на пошук виробника коліс, в Росії і Китаї.

Величезні колеса висотою 1,6 м відрізняються поперечним перерізом протектора. Олексій Гаргашьян пояснює: «Класична наука про Всюдихідна колесі говорить про те, що воно повинно бути« ялинкою »(як все тракторні колеса, а також колеса вантажівок підвищеної прохідності), тому що колесо буксує і« докопуватися »до твердого - каменів, твердої глини - і тільки після цього починає свій рух. Зверху такі колеса не йдуть, тому що всі ці шини від тракторів і вантажівок призначені для важких машин. Мої шини йдуть за рахунок механічного зачеплення, як шестерня. Вони врізаються в верхній шар грунту або снігу, зачіпляються і рухаються ».
Величезні колеса висотою 1,6 м відрізняються поперечним перерізом протектора

Величезні колеса надає руху полуторалітровий двигун Кубота V1505-t потужністю всього 44,3 к.с. Однак всюдихода цього вистачає з лишком. Механічна п'ятиступінчаста коробка передач дозволяє розігнати машину до 45 км / год, причому по воді вона може пересуватися зі швидкістю 6 км / год.

Зараз Олексій повністю сконцентрувався на розробці нових машин, а Сергій взяв на себе комерційну сторону питання. Він з гордістю говорить про перспективи, хоча і не квапить подій. За його словами, «Шерп» буде цікавий в абсолютно різних сферах. «Для МНС та геологорозвідки, звичайно, ця машина являє колосальний інтерес, тому що всі починають рахувати гроші. Всюдихід значно скоротить витрати на досягнення віддалених місць », - говорить він.

Що стосується покупців, на даний момент це приватні особи. Продається «Шерп» тільки в Росії, але багато заявок надходить і з-за кордону, в тому числі на посередництві і представництво, продовжує Сергій.

Успіх не запаморочив голову підприємцям, вони запевняють, що поспішати не хочуть: «Кілька днів тому наш ролик в Facebook дав нам мільйон переглядів, багато ЗМІ написали про нас. Чесно кажучи, хвиля трохи передчасна, але що робити. У нас ще не настільки велике виробництво. Ми всі хотіли робити вчасно ».

Говорячи про досвід водіння такого незвичайного всюдихода, яким покірна і вода, і лід, і болото, розробник Олексій Гаргашьян так описує реакцію своїх пасажирів: «Люди, які не звикли до такого розвитку подій, коли всюдихід провалюється, у них шок. Потім вже звикають до цього. На перший погляд, екстремальна ситуація - машина вагою більше тонни провалюється під лід ». Але переляк триває недовго, а дивовижні здібності машини стають чимось буденним, але неодмінно зручним. «Потім це сприймається як комп'ютерна гра. Це стає буденним - як на джипі на тротуар заїхати », - продовжує він.

Винахід Олексія настільки змінює підхід до пересування по важкодоступній місцевості, що покупці всюдиходів не відразу можуть звикнути до їх малоограніченним можливостям: «Був ще смішний випадок. Один з моїх попередніх всюдиходів, я його продав знайомому. Він розповідав, що десь в районі Ладоги йшов по льоду і провалився. Товариш, ні секунди не думаючи, стрибнув у воду, проплив скільки-то, вибрався на твердий лід, струсив боброву шапку, повернувся - а вони поїхали погойдується на воді, ніби кажучи: «Ти що, дурень, чи що?»

Зупинятися на цій моделі засновники «Шерпа» не збираються. Олексій Гарагашьяна працює над новою машиною - вантажним всюдиходом. Він запевняє, що такі моделі будуть більш обкатані і в цілому краще попередніх.

Сергій Самохвалов готовий до конкуренції і налаштований критично, проте з позитивом дивиться в майбутнє: «Ми найкращі, але це ж не назавжди».

Мінімальна вартість «Шерпа» - 3 850 000 рублей.

джерело





Новини smi2

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов