Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кримський фізик створює унікальні паровози

Наша сеть партнеров Banwar

У вільний від роботи час молодший науковий співробітник, що займається твердими тілами на кафедрі фізики ТНУ ім. Вернадського, Антон Яценко створює своїми руками з смоли, пластика і дроту справжні паровози, тільки в зменшеному вигляді. Рахунок кількості деталей в локомотивах, які він робить не тільки для себе, але і для тих, хто їх колекціонує, йде на тисячі. І, за словами майстра, в залізничному моделизме його приваблює не тільки зовнішня, "архітектурна", сторона справи, а й процес складання.

СТАРТ З ДИТИНСТВА. На паровозики Антон "запал" ще в дитячому садку, коли побачив у одного ендеерівську іграшку з заводним ключем. І став у батьків методично клянчити таку ж. "Саме з цього дитсадівського паровоза, мабуть, і почалося моє захоплення залізничним транспортом і моделюванням, - згадує з посмішкою Антон. - До речі, потім, коли ми були вже студентами, він мені його віддав. Заповітна іграшка, яка тоді мене так сильно вразила, до сих пір стоїть на книжковій полиці ". Однак згадав про свою дитячу пристрасті Антон тільки на п'ятому курсі університету. Несподівана думка - а чи не спробувати мені збирати "залізяки" - перетворила його в людини, яка знає практично все про історію залізничного транспорту і її відображення в моделях.

"У нас в країні народ цікавиться найактивніше вітчизняним рухомим складом: більшість колекціонерів збирають тепловозних-електровозну тягу часів СРСР. Чому? Тому, напевно, що вони запам'ятали ці величезні залізні машини ще дітьми. Провінційним містах, на кшталт нашого Сімферополя, в цьому сенсі пощастило більше: ні в Москві, ні в Пітері днем ​​з вогнем вже не знайдеш таких поїздів, а у нас вони все ще працюють, нехай і на другорядних лініях ".

Буває, що замовляють зробити паровози, особливо ті, що використовувалися активно після війни. Наприклад, СУ - Сормовський посилений або "Лебедянський Ворошиловградський - вантажний ЛВ." А якщо для себе, то я люблю паровози, - зізнається Яценко. - Мені подобається кінець їх першої епохи - з 1835 по 1917 роки, коли на російських казенних і приватних дорогах була введена єдина система позначення серій та єдині стандарти забарвлення. Але ця епоха мало кого цікавить ".

Антон про своїх замовників каже, що, як правило, збирачі залізниць і локомотивів - люди вельми заможні і немолоді. І іноді за заповітну "залізяку" вони готові викласти більше $ 1000..

ЯК ЛЕВША. Залізничний моделіст майже все майструє під збільшенням лупи. І короткозорість в роботі тільки допомагає, адже багато доводиться випилювати вручну. А ось заводські іграшки робляться за допомогою програмування: спочатку модель продумують і розраховують на комп'ютері за кресленнями, фрезерують форми верстатами з ЧПУ - числовим програмним управлінням, а потім спеціальні машини все ллють і клепають.

До речі, ходова частина фабричних паровозиків краще, тому буває і так, що доводиться купувати фабричну конструкцію, виймати з неї цю саму частину і додавати в своє, авторське. Процес такої переробки, коли щось відпиляв, а щось приліпив, Антон називає конверсією. Сміється, що раніше міг і з дверцята для холодильника зробити локомотив , А зараз багато матеріалів - працює частіше з пластиком, точніше, з полістиролом. Креслення вишукує в спеціалізованій літературі, обов'язково вивчає фотографії.

"Спочатку робиться глобальна основа, а потім на неї вже все насаджується і наклеюється, - пояснює фізик. - На деяких моделях - до трьох тисяч деталей, вони збираються у вузли, а з них - локомотив. Ток йде по рейках, до металевих колесам підходять контакти, зазвичай змінного типу. І якщо до моторчика подати напругу - локомотив поїде! І все в ньому закрутиться, закрутиться ".

Мініатюрні копії ідентичні справжнім (навіть якщо це, наприклад, модель паровоза споруди Ганноверського суспільства 1896 року) неодноразово: ліхтарики, віконечка, гвинтова зчіпка, тендер, чи то пак причіп, в якому повинні знаходитися вода і нафту чи вугілля, - все є.

40 днів на проект. Якщо говорити про час, який йде на виготовлення однієї моделі, то все залежить від настрою і натхнення. "Одного разу своєму пітерському приятелю робив" лок "майже півроку, а як-то був у мене" творчий запій ", який співпав з відпусткою, так за місяць зібрав не самий, треба сказати, простий паровозик, - розповідає моделіст. - Найголовніше - любити кожну модель, над якою працюєш. Мій особистий рекорд - один місяць і один тиждень ". Буває, що розлучатися зі своїм творінням майстра все-таки шкода. "Але якщо робиш модель на прохання інших, то спочатку знаєш, що расстанешься з нею, що буде вона радувати когось ще, - каже він. - До речі, виставки залізничного моделювання, в яких я беру участь, проходять в Москві і Петербурзі. там же, в столицях, живуть і шанувальники такого хобі, тому що дорого це - дозволити собі захопитися колекціонуванням такого добра. Колекціонери і в Криму знайшлися б, та грошей у нас немає ".

ДОРОСЛІ колекціонери готові купити іграшковий ПАРОВОЗ ЗА ЦІНОЮ! Простой КВАРТИРИ

Заводна модель. 107-річна іграшка дорожче "Мерседеса". Фото: historytoy.com

За оцінками фанатів залізничного моделювання, сьогодні на просторах колишнього Союзу виробляють і колекціонують міні-поїзда близько 4 тисяч серйозних майстрів. Як кажуть самі моделлера, труднощі їх обліку полягає в тому, що багато хто не поспішають вступати в профільні спільноти, а вважають за краще працювати поодинці. Традиційно пальму першості серед творців ж / д-моделей тримає Англія і Німеччина . Варто відзначити, що не тільки створення "рухомого складу", але і їх колекціонування - справа досить витратна. Так, наприклад, в число найдорожчих іграшок світу входить поїзд, виготовлений компанією Mаrklin ще в 1906 році. На аукціоні Christie's він пішов з молотка за $ 179 140.

Мрія будь-якого колекціонера складається з власне поїзда, вагона першого класу, вагона-ресторану з верандою і вагона для курців з багажним відділенням. До слова, попитом у колекціонерів користуються не тільки самі паровози, а й склади в різних варіаціях. Так, на одному з тематичних сайтів можна придбати цистерни або спецвагони для перевезення води.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Підписуйтесь на нашу розсилку

Чому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов