Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кросовер Porsche Cayenne нового покоління повністю розсекречений

Наша сеть партнеров Banwar

Це точно новий Cayenne? Вже наскільки німецькі компанії вміють створювати схожі один на одного автомобілі, але кросовер Porsche третього покоління вельми непросто відрізнити від попередника. Пропорції, силует, приплюснутий передок, навіть нерухомі скляні трикутники на передніх дверях - все як у старої моделі. Дизайнери компанії виправдовуються: мовляв, клієнтам подобається цей характерний образ, а головним завданням при розробці нової моделі була тонка шліфовка ліній і поверхонь. Втім, з корми моделі різних поколінь точно не переплутати: новий Cayenne хизується вузькими задніми ліхтарями і єдиної смугою габаритних вогнів на всю ширину кузова.

Втім, з корми моделі різних поколінь точно не переплутати: новий Cayenne хизується вузькими задніми ліхтарями і єдиної смугою габаритних вогнів на всю ширину кузова

Втім, за знайомим дизайном ховається серйозно перероблена начинка. Взяти хоча б кузов: всі зовнішні панелі, підлогу і передній модуль тепер зроблені з алюмінію. А в силовій структурі переважають сверхвисокопрочние стали. Колісна база така ж, як у попередника (2895 мм), а довжина виросла на 63 мм до 4918 мм. Споряджена маса знижена на 65 кг: базова версія тепер важить тисячі дев'ятсот вісімдесят п'ять кг. Причому 10 кг вдалося скинути тільки заміною великого свинцево-кислотного акумулятора компактним літій-іонним.

Причому 10 кг вдалося скинути тільки заміною великого свинцево-кислотного акумулятора компактним літій-іонним

Поки що представлені тільки дві модифікації. Атмосферник V6 3.6 остаточно пішов в історію. Базовий Porsche Cayenne тепер оснащується турбомотором V6 3.0, який видає 340 к.с. і 450 Нм замість 300 л.с. і 400 Нм у попередника. Час розгону до «сотні» одним махом скоротилося з 7,7 до 6,2 секунди! А з пакетом Sport Chrono можна вкластися в 5,9 с. Максимальна швидкість - 245 км / ч.

Максимальна швидкість - 245 км / ч

Версія Cayenne S оснащується тим же бітурбомотором V6 2.9, що і Panamera. У порівнянні з колишнім двигуном 3.6 потужність зросла з 420 до 440 к.с., але піковий крутний момент колишній (550 Нм). З пакетом Sport Chrono розгін до 100 км / год займає 4,9 с замість 5,4 с у попередника, максималка - 259 км / ч. Відрізнити «еску» від базового Кайена можна за чотирма круглим патрубками випускної системи. Обидві версії оснащуються восьмиступінчастою «автоматом».

Обидві версії оснащуються восьмиступінчастою «автоматом»

Новий Cayenne побудований на платформі MLB Evo, яку вже використовують Audi Q7 і Bentley Bentayga. У Porsche заявляють, що від старої моделі залишилися тільки адаптивні амортизатори PASM, які за умовчанням встановлюються на версію S. Всі інші елементи - нові або допрацьовані. «У базі» - трикамерні пневмостойкі, які в теорії здатні підлаштуватися під будь-які дорожні умови. За доплату - підрулюючим механізм на задній осі (як у Панамери) і активні стабілізатори для придушення крену, причому замість гідравлічних актуаторов тепер встановлені, що діють за 48-вольтової системи харчування. Повноприводна трансмісія з багатодисковою муфтою підключення передньої осі принципово не змінилася, а весь комплекс систем шасі компанія тепер називає Porsche 4D Chassis Control.

Повноприводна трансмісія з багатодисковою муфтою підключення передньої осі принципово не змінилася, а весь комплекс систем шасі компанія тепер називає Porsche 4D Chassis Control

Базові гальма чавунні, пропонуються і вуглець-керамічні механізми, але тепер з'явився ще й третій, «проміжний» варіант. Під абревіатурою PSCB (Porsche Surface Coated Brake) ховаються чавунні диски з покриттям з карбіду вольфраму. Воно збільшує коефіцієнт тертя і знижує кількість пилу від колодок. Такі гальма пропонуються тільки з найбільшими колесами діаметром 21 дюйм і відрізняються білим кольором супортів. До речі, новий Cayenne вперше оснащується шинами різного розміру на передній і задній осях, а базові колеса - 19-дюймові.

До речі, новий Cayenne вперше оснащується шинами різного розміру на передній і задній осях, а базові колеса - 19-дюймові

Що стосується інтер'єру, то кросовер пішов по стопах Панамери. У комбінації приладів - аналоговий тахометр і два семидюймовий дисплея з боків, зображення на яких можна налаштовувати за бажанням. У центрі передньої панелі розташований широкоформатний тачскрін діагоналлю 12,3 дюйма. Медіасистеми підтримує зв'язок зі смартфонами, дає доступ в інтернет і має ще безліч життєвих функцій.

Медіасистеми підтримує зв'язок зі смартфонами, дає доступ в інтернет і має ще безліч життєвих функцій

Сенсорними зроблені і майже всі кнопки на центральній консолі. Однак центральні дефлектори вентиляції, які у Панамери управляються сервоприводом, тут потрібно регулювати вручну. На кермі - вже знайома по спорткарів Porsche манетка перемикання їздових режимів, а кнопка Sport Response в її центрі миттєво активує саму злий настройку силового агрегату на 20 секунд - наприклад, для швидкого обгону. Є й «позашляхові» режими для їзди по бруду, гравію, піску і каменів.

Є й «позашляхові» режими для їзди по бруду, гравію, піску і каменів

П'ятимісний салон став трохи просторіше. Обсяг багажника під шторкою виріс з 670 до 770 літрів, але максимальний обсяг зі складеними задніми сидіннями скоротився 1710 літрів замість 1780 у колишньої моделі. У базову комплектацію тепер входять світлодіодні фари, а за доплату пропонується матрична світлотехніка, яка гнучко регулює світловий пучок, щоб не зліпити інших водіїв. Також є система нічного бачення, чотирьохзонний клімат-контроль, підігрів і вентиляція всіх сидінь (крім центральної секції заднього дивана), панорамний дах, аудіосистеми Bose або Burmester і багато чого ще.

Також є система нічного бачення, чотирьохзонний клімат-контроль, підігрів і вентиляція всіх сидінь (крім центральної секції заднього дивана), панорамний дах, аудіосистеми Bose або Burmester і багато чого ще

У Німеччині вже оголошені ціни: від 74830 євро за базовий Cayenne і від 91960 євро за версію S. Тут продажі стартують вже в кінці року. Російські дилери почнуть прийом замовлень тільки в січні, а живі машини з'являться і зовсім в травні, тому цін поки немає. Колишній Cayenne у нас коштує від 4,83 млн руб.

Колишній Cayenne у нас коштує від 4,83 млн руб

Гамма модифікацій нового кроссовера буде розширюватися поступово. Уже в середині вересня на автосалоні у Франкфурті відбудеться прем'єра модифікації Cayenne Turbo з 550-сильним мотором V8. Ближче до кінця року приспіють і гібридні топ-версії, які, за чутками, будуть мати силові агрегати потужністю до 700 к.с. і можливість підзарядки від розетки. Обов'язково з'являться і дизельні кросовери, але терміни виходу поки неясні, тому що Cayenne минулого покоління недавно став учасником дізельгейта і німецька влада відкликали у нього сертифікат. Однак цей епізод чи позначиться на глобальному успіху моделі, адже зараз на Cayenne припадає третина продажів Porsche, а всього з 2002 року випущено 760 тисяч машин двох поколінь.

Це точно новий Cayenne?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов