Наша сеть партнеров Banwar
Дочекалися! Через п'ять років після того, як на європейський ринок вийшов успішний паркетник Opel Mokka, компанія Volkswagen зважилася випустити свою модель аналогічного класу. Якщо довжина «першого» Тігуана - 4426 мм, а в другому поколінні зросла до 4486 мм, то новий кросовер Volkswagen T-Roc між бамперами налічує 4234 мм. Різниця з паркетниками Opel Mokka або Hyundai Creta не більш 50 мм, а хетчбек Volkswagen Golf найдовша на 24 мм. Ширина паркетника - 1820 мм, висота - 1573 мм, колісна база - 2603 мм (на 13 мм більше, ніж у Крети).
T-Roc побудований на тій же платформі модульної MQB, що і Golf, але від донора відрізняється не тільки кроссоверним пропорціями і збільшеним дорожнім просвітом. Працюючи над машиною, дизайнери дозволили собі куди більше вольностей. Так-так, приївся фірмовий стиль нікуди не подівся, але придивіться уважніше. Тривимірна решітка радіатора, нова форма фар, опуклі плечі задніх колісних арок ... Ходові вогні суміщені з поворотниками і виконані у вигляді контурних вставок на бампері. А двоколірна забарвлення має на увазі десять відтінків для кузова і чотири для даху. T-Roc запросто посперечається з ліфтбек Arteon за звання самого дизайнерського Фольксвагена!
Салон в стилі останніх моделей компанії оновлений контрастними вставками в колір кузова. Центральна консоль помітно повернена до водія, а по центру красується мультимедіасистема з сенсорним екраном діагоналлю від 6,5 до 8,0 дюйма, хоча для Гольфа пропонується ще більший тачскрін на 9,2 дюйма. Центр розваг володіє всіма сучасними функціями (зрозуміло, є Apple CarPlay і Android Auto), а до того ж, розпізнаючи підключений мобільник, він може визначати водія і включати його персональні настройки, збережені з минулої поїздки.
На вибір запропоновано виконання Style і Sport, які відрізняються характерним декором, дизайном коліс і формою передніх сидінь. У наступному році повинна з'явитися комплектація R-Line з ще більш «спортивним» обвісом. Обсяг багажника - 445 літрів під полицею і 1 290 літрів зі складеним заднім рядом. Для порівняння: показники Крети - від 402 до 1 396 літрів.
Уже в базовій комплектації Volkswagen T-Roc має системи стеження за розміткою і автоматичного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів. Набір опцій по-німецьки великий: клімат-контроль, панорамний дах, бездротової зарядник для телефону, адаптивний круїз-контроль, автопарковщік, система контролю сліпих зон, камера заднього виду, кнопка запуску двигуна і багато іншого.
Пропонується і віртуальна комбінація приладів - практично така ж, як у представленого недавно кросовера Skoda Karoq : Можна вибрати дизайн основних шкал, прибрати їх зовсім (швидкість буде відображатися цифрами), вивести карту навігаційної системи або поєднати всі варіанти в одному. При цьому шкали топливомера і температури охолоджуючої рідини виконані окремо по краях щитка. Серед «технічних» опцій - адаптивні амортизатори DCC і рульовий механізм із змінним кроком зубів на рейці (бублик в цьому випадку здійснює менше оборотів від упору до упору).
Шайба управління режимами роботи повнопривідної трансмісії
На вибір - шість двигунів, вже відомих по інших моделях Volkswagen. Це бензинові мотори 1.0 TSI (115 к.с.), 1.5 TSI (150 к.с.) і 2.0 TSI (190 к.с.), а також дизелі 1.6 TDI (115 к.с.) і 2.0 TDI (150 або 190 к.с.). Механічні коробки передач - тільки для моторів потужністю 115 і 150 сил, а семиступінчастий преселективний «робот» DSG встановлюється на версії з віддачею 150 і 190 сил. Аналогічне розділення і за типами приводу: трансмісія 4Motion з багатодисковою муфтою підключення задньої осі покладається тільки паркетникам з моторами на 150 і 190 «коней». Причому поєднати повний привід з «механікою» можна, тільки вибравши дизель.
Найпотужніший Volkswagen T-Roc 2.0 TSI розганяється до «сотні» за 7,3 с, максимальна швидкість - 228 км / ч. А пізніше повинен з'явитися «заряджений» T-Roc R, який буде мати під капотом приблизно 300 «коней».
Виробництво Ті-року вже почалося на заводі Volkswagen Autoeuropa в Португалії: кросовер змінив на конвеєрі трехдверку Scirocco, яка залишилася без спадкоємця. Також в компанії вже анонсували збірку в Китаї: вона почнеться в наступному році. На європейському ринку продажі стартують в листопаді, ціни в Німеччині - приблизно від 20 тисяч євро. Для порівняння: Golf тут коштує від 17850 євро, а Tiguan - від 26575 євро.
Чи з'явиться T-Roc в Росії? На це питання відповіді поки немає. Зате європейців Volkswagen незабаром порадує ще більш компактними паркетниками: в 2018 році очікується модель T-Cross на базі Polo, а ще через два роки - зовсім маленький T-Track на основі хетчбека Volkswagen up!
Чи з'явиться T-Roc в Росії?