- Можливості монстра на гусеницях в справі
- Як же управляти позашляховим монстром?
- А що в салоні?
- У мене Дастер міської, хочу гусениці!
- А як же обслуговувати звіра?
- Що щодо безпеки?
- Зручно, дешево, красиво
Наша сеть партнеров Banwar
Поки все в світі говорять про всесвітній потепління, наші зими з кожним роком стають все більш суворі. Тому кожен третій житель нашої країни пересідає з легкового автомобіля типу седан на кросовер або сани.
У 2012 році компанія Renault випустила свій компактний міський позашляховик Дастер, який доступний для масового покупця. Кросовер став користуватися популярністю; однак, компанія Renault вирішила не зупинятися на досягнутому і поглянути на міський позашляховик під іншим градусом. І тепер вони випустили Дастер на гусеницях!
Ще за радянських часів всюдиходом звали «КрАЗ-255Б». Виглядав він, звичайно, неказисто, ніякого комфорту, проте розсікати лісові просіки КрАЗ міг на раз.
У наш же час Дастер перевершив всі очікування. Новий Дастер оснащений оффроудних пакетом оновлень, а також новим бензиновим двигуном на 1,6 літра, який компанія Renault використала в інших моделях.
Зміни торкнулися не тільки коліс. Рено Дастер на гусеницях також відрізняється про звичайного кросовера накладками на передній і задній бампер; тут захищені пороги, додалася сталева сітка, яка захищає радіатор.
Так як машина такій комплектації більше передбачена для поїздок за містом, по бездоріжжю, для кращої видимості на дах є можливість встановити люстру. Залежно від того, в яких екстремальних умовах планується експлуатувати автомобіль, вибирається потрібний пакет доповнень.
Можливості монстра на гусеницях в справі
Після заміни гусениці замість коліс, Дастер набув статусу всюдихода. Він став схожий на монстра, але зате може впоратися з будь-якими дорожніми і погодними умовами. Через коліс автомобіль став важчим за вагою і з управління.
Сидячи за кермом, вам може здатися, що в машині відсутній гідропідсилювач. За відчуттями на дорозі здається, що ти сидиш в танку VIP класу зі зручним містким салоном, з коробкою автомат, повним приводом і блокуванням диференціалів.
Однак, незважаючи на те, що у Дастер на гусеницях 114 л. с. під капотом, їхати швидше 20 або 30 км \ год не вийде, так як кожна гусениця важить 80 кг. Саме тому встановити замість звичайних коліс гусеничні колеса своїми силами не вдасться. Побачити Дастер на гусеницях в міській пробці - нонсенс.
Покриття кермом і подріфтіть на гусениці теж не вийде, так як її може зачіпати кузов автомобіля. але встановлені броньовані гусениці у Renault надають автомобілю відчуття надійності. Як то кажуть - високо сидиш, далеко дивишся і всюди їдеш.
Як же управляти позашляховим монстром?
Для того, щоб впевнено їхати по бездоріжжю на гусеничному Дастера, потрібно відключити всіх електронних помічників в управлінні автомобілем. Це необхідно для того, щоб машина не пригальмовує в невідповідний момент.
Позашляховий монстр наділений особливою системою блокування приводу, яку не зустрінеш у інших подібних конкурентних кросоверів. Однак, потужності двигуна недостатньо. Через велику вагу гусениць весь автомобіль теж додав у вазі, так і «їсти» став більше. І якщо Дастер міської, без гусениць, поглинає 7 літрів на 100 км, то за кожні 100 км гусеничний монстр з'їдає цілих 25 літрів.
А що в салоні?
Всюдихід і грязеход може похвалитися хорошим комфортним салоном, в якому легко і вільно помістяться 5 осіб. Матеріал салону і сидінь виконаний з особливо якісних зносостійких матеріалів. Водійське сидіння має безліч регулювань для людини будь-якого зростання.
Матеріал панелей оздоблення салону приємний на дотик і виконаний з м'якого пластику, яка не видає зайвих шумів в морозну погоду. Гарна оглядовість і зручні великі бічні дзеркала, завдяки яким водій краще бачить і оцінює дорожню обстановку, також доповнюють стильний «лук» цього авто.
Багажник великий, місткий. Якщо ви каталися по лісі і вам ніде заночувати, то машина стане вашою ліжком. Задній ряд сидінь зручно складається і в багажник стає надувний матрац.
У мене Дастер міської, хочу гусениці!
Перевзутися з літньої гуми на гуму для танків може будь-який автомобіль серії Дастер. Тобто будь-який власник кроссовера Дастер може перетворити свій автомобіль в танк. Для цього досить виявити бажання і звернутися до представників компанії Renault, хоча вартість такої зимової гуми поки формується. Колеса гусеничного типу виробляють як в Румунії, так і в Росії.
На цьому крута модифікація Дастера не закінчується. Підвіска цього монстра продумана настільки добре, що вбити її неможливо, а ваші поїздки завжди будуть проходити комфортно.
А як же обслуговувати звіра?
В обслуговуванні такий автомобіль не потребує багато фінансових вкладень. Компанія Renault завжди відрізнялася простотою і дешевизною обслуговування своїх авто, тому при розробці Дастера інженери не використали хитромудрих механізмів. Окрім цього:
У поїданні масла помічений не був.
Коробка передач чітко прорахована і ніколи не підводить.
Кузов автомобіля надійно захищений від корозії.
Навіть в екстремальних умовах експлуатації, іржу на кузові ви не побачите довгі роки.
Лакофарбове покриття стійке, легко перенесе пробивання через лісові перешкоди, і летить з-під коліс гравій.
Що щодо безпеки?
Інженери компанії Renault подбали не тільки про комфорт, але і про безпеку всіх пасажирів, включаючи дітей і пішоходів. Задній ряд сидінь оснащений безпечним і зручним кріпленням дитячих крісел Isofix. Після проведених краш-тестів кросовер Дастер отримав 3 зірки з безпеки.
Зручно, дешево, красиво
Компанія Renault створила дивовижний продукт, який відповідає багатьом вимогам споживача. Відмінний дизайн, надійність, комфорт, безпека - все це Дастер. Прохідність, стиль, неубиваемость - все це Дастер на гусеницях. По суті, набуваючи Дастер, ви отримуєте 2 в 1.
І головне - доступність автомобіля. Ціна Дастера дозволяє конкурувати з автомобілями подібного класу. Всі ці якості роблять це авто популярним і масовим кросовером, який відмінно підійде як повсякденна машини як для молодих сімей, так і для пенсіонерів.
А що в салоні?А як же обслуговувати звіра?
Що щодо безпеки?
Як же управляти позашляховим монстром?
А що в салоні?
А як же обслуговувати звіра?
Що щодо безпеки?