Наша сеть партнеров Banwar
До всіх нововведень ставлюся обережно. Повірте, не безпричинно - в порівнянні з тим, що перевірено роками, мудровані дорогі «ноу-хау» часом виглядають далеко не в кращому світлі.
До речі, про нього, про світло, і поговоримо. Зведемо в поєдинку «старі» і «нові» фари: традиційні з галогенними лампами і завойовує все більшу популярність «ксенон».
Серйозний недолік ксенонових фар - висока ціна. Наприклад, власникові «Фольксвагена-Туарег» за біло-блакитне світло, ближній і дальній, доведеться додатково викласти майже 1000 доларів (плюс ще 300, якщо немає омивача). Помітно навіть для того, хто платить за автомобіль більше 50 тисяч «зелених». Може, гідності «ксенону» з лишком перекриють такі витрати?
МЕНІ ВИДНО ВСЕ?
«Ой! Вернись, я не навмисне », - навіть не збирався блимати, а що йде попереду« дев'ятку »ніби вітром здуло в правий ряд. Тепер на собі випробував, як «ксенон» може збільшити середню швидкість - від «Туарега» зі звичайними фарами так не розбігаються. Хочеться думати, це не єдина перевага «крутого» світла, за яке викладають чималі суми ...
Добре взимку: дні короткі, ночі довгі - «ксенону» є де розвернутися. Про переваги нового світла красномовно говорять фото - яскраво-блакитні фари світять яскравіше «галогенок» і вихоплюють з темряви більш широкий шматок дороги. Що до суб'єктивних відчуттів: в темряві з «ксеноном» відчуваєш себе спокійніше. Хоча швидше їхати не варто - далекі кордону світлового пучка такі ж, як у звичайних фар, інакше засліплені зустрічні водії будуть обурено моргати. До речі, спробуємо і дальній - різниця теж помітна.
Ранкова заметіль змусила працювати з новими силами - гріх пропускати відповідну для порівняння погоду. Як почувають себе «туареги» в сніговому шлейфі від попереду автомобіля, що йде? Варто було на десяток метрів відстати від ведучого, галогенні фари виявляються марні в білій пелені. А «ксенон»? Дива не сталося - і він в цій ситуації безсилий.
Правда, на довгій динамометричної дорозі полігону фотограф першими зловив в видошукач наближаються фари з біло-блакитним світлом. Лише через деякий час зі снігової пелени з'явився сірий кузов іншого «Туарега» і вже потім - його жовтуваті «галогенки». На цьому випробування впору було завершувати, присудивши перемогу зручному, хоча і дорогому ксенонового світла. Але ...
А З НАШОГО ВІКНА?
Все-таки варто поглянути на новинку очима зустрічного водія - приймаємо вогонь на себе. Виявляється, твердження про шкоду «ксенону» для оточуючих ... перебільшені. Зустрічні машини з жовтим і біло-блакитним світлом викликають однакові емоції, якщо фари правильно відрегульовані: ні галогенні, ні ксенонові зі справно працюють коректором положення пучка не зліплять. А ось при дальньому світлі різниця є - «ксенон» сприймається більш різко. Тому краще перемикатися на ближнє не за запропоновані ПДР 150 м, а трохи раніше, не чекаючи, поки вас про це попросять.
Важко вловити різницю, коли фари з'являються в дзеркалі заднього виду: галогенні і ксенонові сліплять приблизно однаково. Ситуацію просто виправити, переключивши дзеркало в нічний режим. До речі, в багатьох машинах картинка темніє без сторонньої допомоги. Тоді ніякі промені не страшні.
Але якщо хоча б одна з фар не відрегульована або на автомобілі встановлений «ПсевдоКсенону» - просто потужні лампочки з блакитними колбами ... Тут вже осліплення зустрічному водієві гарантовано! Втім, і порушнику, як правило, видно гірше, ніж навіть зі звичайним, але правильно виставленим світлом.
Звичайно, ксенонові фари не позбавлені недоліків, але їздити з ними все-таки безпечніше, ніж зі звичайним світлом. Чи варті вони своїх грошей? На мій погляд, вкладення в безпеку завжди приносять щедрі дивіденди. Краще витратитися на фірмові «яскраві» фари, ніж на безглуздий (а часом навіть небезпечний!) Пластиковий обвіс або аплікації для приладової панелі «під дерево» або «карбон». Не згодні? Тоді спробуємо так: «ксенон» - це модно і красиво. Нехай краса рятує світ.
Ксенонові фари ефективно, але ДОРОГИ. ДЕШЕВІ підробки - НЕБЕЗПЕЧНІ ДЛЯ ЖИТТЯ, ВАШОЇ І ОТОЧУЮЧИХ.
У ЛУЧАХ ксенон
Система складається з декількох основних елементів. Оптика з ксеноновими лампами, баластний блок, «підпалює» світло і підтримує робоча напруга. Крім того, разом з «ксеноном» обов'язково працює пристрій, автоматично коригуючий положення фар по висоті, щоб ті не били по очах зустрічним водіям. У герметичній колбі, заповненої під великим тиском інертним газом - ксеноном і солями металів, між двома електродами виникає дуговий розряд (до речі, щоб запалити ксенон, потрібна напруга кілька десятків кіловольт). Ця дуга і є джерело яскравого світло-блакитного світла.
Дорогі автомобілі вже хизуються так званими біксеноновими фарами - біло-блакитне світло не тільки ближній, а й далекий. Газорозрядна лампа у такого «ксенону» - одна, а пучки «перемикає» зазвичай електромеханічний пристрій, що зрушує джерело світла щодо рефлектора. До речі, при включеному далекому разом з «ксеноном» загоряється ще й «галогенка». Вона ж працює, якщо ви вирішили посигналити світлом.
МЕНІ ВИДНО ВСЕ?
Як почувають себе «туареги» в сніговому шлейфі від попереду автомобіля, що йде?
А «ксенон»?
А З НАШОГО ВІКНА?
Чи варті вони своїх грошей?
Не згодні?