Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кульові шарніри і шарнірні з'єднання


Наша сеть партнеров Banwar

Подшіпнік.ру пропонує зі складу в додаток до підшипників кочення широкий асортимент підшипників ковзання, або кульові шарніри і наконечники на їх основі.

Кульові шарніри, іноді звані шарнірними з'єднаннями (ШС), або, відповідно до принципу дії, підшипниками ковзання, застосовуються для зв'язку елементів машин і механізмів, рухливих відносно один одного, в режимі ковзання. Шарнірні з'єднання використовуються при недостатньо жорстких валах допускають коливання між валом і корпусом механізму, зокрема, коли опори рознесені на значні відстані. Кульові шарніри і наконечники існують в різних виконаннях, з різними поверхнями ковзання для певного застосування. За принципом технічного обслуговування кульові шарніри підрозділяються на шарніри, що вимагають технічного обслуговування в процесі експлуатації і шарніри, які не потребують такого обслуговування (самозмазуючі).

Кульовий шарнір, ЩО ПОТРЕБУЮТЬ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Шарніри даного типу складаються з внутрішнього кільця з опуклою сферичної зовнішньою поверхнею, якому відповідав би зовнішнє кільце з увігнутою сферичною внутрішньою поверхнею. Конструкція враховує можливість шарніра забезпечити самоцентрування між валом і корпусом або можливість переміщення через невеликі перекосів, коли зміна напрямку швидкостей ковзання щодо повільне. Радіальні шарнірні з'єднання, що вимагають технічного обслуговування, мають комбінацію контактних поверхонь типу сталь / сталь і потребують періодичного змащення. Завдяки гарному протистояння поверхонь ковзання зносу дані ШС використовуються, головним чином, при високих навантаженнях змінних напрямків, ударних навантаженнях, а також підвищених статичних навантаженнях. Шарніри з розширеним внутрішнім кільцем часто використовуються для монтажу силових гідро- і пневмо-циліндрів. Зовнішні кільця цих кульових шарнірів мають розлом і під впливом навантаження приймають овальну форму. Тому для коректного вимірювання зазору при монтажі вони повинні бути вмонтовані у втулку, що має внутрішній діаметр рівний номінальному зовнішньому діаметру шарніра. Межі допусків внутрішнього діаметра такої втулки 0 / -0,004 мм.

Інформація щодо межі радіальних внутрішніх зазорів кульових шарнірів типу сталь / сталь може бути отримана у фахівців Подшіпнік.ру.

Подшіпнік.ру пропонує кульові шарніри, що вимагають технічного обслуговування наступних модифікацій:
- шарніри сталь / сталь;
- шарніри сталь / сталь з розмірами в дюймах;
- шарніри сталь / сталь з розширеним внутрішнім кільцем.

Велика частина шарнірів сталь / сталь серій GE і GEZ випускаються як у відкритому, так і в захищеному виконанні. Захищені шарніри мають ущільнення з двох сторін і позначаються індексом 2 RS (GE .. ES -2 RS, GEZ .. ES -2 RS). Ущільнення з кожного боку притискаються (ковзають) по двом крайках з поліефірної смоли або поліуретану. Зовнішня кромка відштовхує великі тверді частинки і захищає внутрішню кромку. Ця внутрішня кромка добре смазивается.Шаровие шарніри сталь / сталь можуть застосовуватися в діапазоні робочих температур від -60 ° С до + 300 ° С, однаконагрузочная здатність ШС знижується при температурах вище + 180 ° С. Область дозволених температур для шарнірів з ущільненнями обмежена робочими температурами матеріалів ущільнення (від -30 ° С до + 130 ° С при ущільненнях з поліефірної смоли і від -20 ° С до 80 ° С для ущільнень з поліуретану). Область робочих температур застосовуваної в шарнірах мастила також повинна бути врахована.

Радіальні самозмащувальної кульових шарнірів.

За своєю конструкцією ці кульові шарніри аналогічні шарнірним з'єднанням, що вимагає технічного обслуговування. Однак, поверхні ковзання цих шарнірів мають спеціальні покриття з сучасних матеріалів, що володіють низьким опором тертю і тому вони не потребують періодичного технічного обслуговування. Дані ШС застосовуються, коли потрібно тривалий період експлуатації шарніра без технічного обслуговування, або коли робочі умови (наприклад, система мастила відсутня) роблять застосування шарнірів сталь / сталь небажаним. Самозмазуючі шарніри принципово призначені для застосування при підвищених навантаженнях і при постійному напрямку навантаження. При змінних навантаженнях здатність навантаження цих кульових шарнірів обмежена. Самозмазуючі шарнірні з'єднання випускаються в трьох комбінаціях матеріалів поверхонь ковзання:
- комбінація сталь / відпалена бронза,
- комбінація сталь / тканина (сітка) PTFE (тефлон),
- комбінація сталь / композит PTFE.

На додаток до шарнірів з твердої хромованою стали, Подшіпнік.ру пропонує зі складу шарніри з нержавіючої сталі, здатні протистояти корозії в окислювальному середовищі.

Комбінація поверхонь ковзання кульових шарнірів сталь / бронза - кульові шарніри цієї серії мають зовнішнє кільце зі сталі, внутрішня поверхня якого облицьована бронзою, покритої PTFE, що містить дисульфід молібдену. Зовнішнє кільце шарніра змонтовано на внутрішньому кільці і має проріз. Внутрішнє кільце шарніра виготовлено з твердої хромованою стали, загартоване, відшліфовано. Поверхня ковзання внутрішнього кільця шарнірного з'єднання хромована.

Самозмазуючі радіальні кульові шарніри з комбінацією поверхонь сталь / бронза можуть використовуватися при температурах від -50 ° С до + 150 ° С. При чисто статичної навантаженні температура може бути збільшена навіть до + 280 ° С, але здатність навантаження ШС при цьому знижується.

Комбінація поверхонь ковзання кульових шарнірів сталь / композит PTFE - кульові шарніри цієї комбінації поверхонь ковзання випускаються в двох серіях різних за структурою поверхонь ковзання.

Самозмазуючі радіальні кульові шарніри з комбінацією поверхонь сталь / композит PTFE можуть працювати в області температур від -40 ° С до + 75 ° С і протягом короткого часу навіть до 110 ° С. Однак здатність навантаження ШС знижується при досягненні температури 50 ° С.

Комбінація поверхонь ковзання кульових шарнірів сталь / тканина (сітка) PTFE (тефлон) - шарніри GEP .. FS мають загартоване і відшліфоване внутрішнє кільце з твердої вуглецевої сталі. Поверхня ШС покрита твердим хромом і відшліфована. Зовнішнє кільце виготовлено з термічно обробленої сталі, його увігнута внутрішня поверхня повністю покрита сіткою з пластика, що містить PTFE (тефлон) і посиленого скловолокном. Сітка утримується бічними буртиками, щільно прилеглими до її зовнішньої поверхні. Поверхня ковзання на основі композиту PTFE має дуже хороші механічні властивості, особливо при підвищеній статичному навантаженню, гарне протистояння зносу і слабо чутлива до забруднення. Шарніри цієї серії компактні і в порівнянні з шарнірами інших серій можуть витримувати підвищені радіальні навантаження і, найголовніше, підвищені осьові навантаження. Шарніри змащуються на заводі. Для поліпшення герметичності і опірності корозії вони можуть бути змащені мастилом нормальної консистенції на літієвої основі, відразливою воду. Для полегшення мастила шарніри мають мастильну кругову канавку і отвори для мастила на внутрішньому і зовнішньому кільцях, а також аксіальні канавки на поверхні ковзання. Ці канавки призначені також для осадження частинок зносу і інших забруднень.

Самозмазуючі радіальні кульові шарніри з комбінацією поверхонь сталь / тканина (сітка) PTFE можуть використовуватися при температурах від -50 ° С до + 150 ° С. Матеріал ущільнень ШС обмежує область температур до -30 ° С ─ + 130 ° С для версії 2 RS і до -25 ° С ─ + 120 ° С для версії шарнірів 2 LS.

Радіально-упорні кульових шарнірів

Радіально-наполегливі кульові шарніри мають кільця, сферична поверхня яких виконана під деяким кутом до осі шарніра. Це дозволяє шарнірним з'єднанням сприймати комбіновані навантаження (радіальні і осьові). Кожен шарнір призначений для застосування при дії навантаження тільки в одному напрямку. Радіальні навантаження породжують в шарнірі осьову силу, яку необхідно компенсувати силою тієї ж величини, але діючу пенсійну систему протилежному напрямку. Тому такий шарнір, як правило, встановлюється навпроти другого шарніра. Якщо два шарніра встановлені таким чином, що центр їх сфери збігається, отримують шарнір здатний витримувати підвищені радіальні і осьові навантаження, що діють в двох напрямках. Стандартно радіально-наполегливі шарніри виготовляються в комбінації поверхонь ковзання сталь / композит PTFE і є самозмащувальної. Для поліпшення герметичності і захисту проти корозії рекомендується заповнювати обсяг навколо шарніра літієвої мастилом консистенції 2 або 3, відразливою воду і є інгібітором корозії.

Кільця радіально-наполегливих шарнірів виготовляються із загартованої хромованої сталі і шліфуються. Покриття поверхні ковзання з композиту PTFE нанесено методом інжекції на внутрішню поверхню зовнішнього кільця. Поверхня ковзання внутрішнього кільця ШС виконана з твердого хрому і покривається літієвої мастилом.

Область допустимих робочих температур цих шарнірів лежить в діапазоні від -40 ° С до + 75 ° С, але протягом обмеженого часу вони можуть працювати при температурі до 110 ° С. Однак, в цих випадках, при досягненні температури 50 ° С навантаження на ШС повинна бути знижена.

Кульові шарніри ОСЬОВІ

Осьові шарніри схожі на радіально-наполегливі шарніри, так як поверхні ковзання кільця осі і кільця корпусу утворюють деякий кут з віссю підшипника. Тому вони застосовуються головним чином при осьових навантаженнях, але в деяких межах можуть працювати і при комбінованих навантаженнях. У цих випадках радіальна складова навантаження не повинна перевищувати 50% діючої в той же час осьового навантаження. Стандартно осьові шарніри самозмазуючі і випускаються в комбінації поверхонь ковзання сталь / композит PTFE.

Кільця осьових шарнірів, виготовлені з хромової сталі, загартовані і відшліфовані. Пластикове покриття поверхні ковзання ШС містить PTFE, посилено скловолокном і нанесено методом інжекції прямо всередину кільця-корпусу. Поверхня ковзання кільця-осі хромована твердим хромом і покрита літієвої мастилом. Шарніри розбірні, що дозволяє монтувати їх елементи окремо.

Область допустимих робочих температур цих шарнірів лежить в діапазоні від -40 ° С до + 75 ° С, але протягом обмеженого часу вони можуть працювати при температурі до + 110 ° С. Однак, в цих випадках, при досягненні температури + 50 ° С навантаження повинна бути знижена.

ВИБІР кульових шарнірів

Вибір типу шарніра

Вибір належного типу шарніра для конкретного застосування залежить від цілого ряду чинників. Тип шарніра (радіальний, з косим або осьовим контактом) залежить, перш за все, від напрямку прикладеної навантаження. Вибір комбінації поверхонь ковзання залежить від способу впливу цього навантаження (односпрямована або знакозмінна).

· При радіальному навантаженні слід використовувати радіальний тип шарніра. Він допускає в деякій мірі і осьову навантаження.
· У випадку осьового навантаження необхідно застосовувати осьової шарнір, але в деякій мірі допускається і радіальне навантаження.
· У випадку комбінованої навантаження (радіальна і осьова складові приблизно рівної сили) необхідно застосовувати радіально-наполегливі шарніри. У разі комбінованої навантаження, коли осьова складова менше радіальної, можна використовувати радіальний і осьовий шарнір відокремлено. Щоб осьової шарнір був навантажений тільки осьовим навантаженням, він повинен монтуватися в корпусі з деякою свободою радіального переміщення.
· Якщо навантаження завжди діє в одному напрямку і шарнір схильний динамічному впливу, переміщення поверхонь ковзання стають ширшими. У цих випадках переважно застосовувати самозмазуючі шарніри. При незначних осьових переміщеннях (квазістатичні умови), коли навантаження дуже велика і під час цих рідкісних переміщень відбуваються удари, слід використовувати шарніри з поверхнями ковзання сталь / сталь.
· При знакозмінному навантаженні найбільш прийнятними є шарніри з поверхнями ковзання сталь / сталь. Самозмазуючі шарніри при таких навантаженнях можуть бути застосовані тільки при певних умовах.
· В умовах, при яких навантаження діє в одному напрямку, потім миттєво змінює напрямок, потрібне застосування спеціальних шарнірів.

Допустимий кут відхилення залежить від серії, виконання і розмірів шарніра. Шарніри з відносно великою поверхнею ковзання внутрішнього кільця, наприклад шарніри серії GEH, допускають більший кут відхилення. Ці кути для кожного типу шарніра і наконечника можна знайти в каталожних матеріалах.

Подшіпнік.ру може запропонувати вам зі складу цілу гаму шарнірів, адаптованих до різних умов.

Вибір розмірів шарнірів

Коли ви вибрали необхідний вам тип шарніра, необхідно визначити його розмір. Для цього необхідно знати необхідний термін служби. Цей термін пов'язаний з типом механізму, умовами роботи, вимогами до експлуатаційної надійності. У першому наближенні для визначення розміру можна скористатися індикаторної величиною коефіцієнта навантаження С / Р, наведеною в каталожних матеріалах, щоб визначити необхідну базове навантаження С. Потім відповідний шарнір може бути обраний за таблицями розмірів шарнірів. Далі за допомогою діаграм pv, виконаних для різних комбінацій поверхонь ковзання необхідно перевірити, чи може обраний шарнір бути застосований в реальних умовах роботи (навантаження, швидкість ковзання). Якщо перша перевірка, виконана за допомогою діаграм pv, показала, чтовибранний шарнір може бути застосований, можна розрахувати передбачуваний термін служби за допомогою спеціальних формул, і якщо виявиться, що розрахований термін служби нижче необхідного, необхідно вибрати шарнір великих розмірів і повторити розрахунок. Якщо ж перша перевірка виявила, що область pv перевищена, необхідно взяти шарнір з більшою здатністю навантаження. Розміри шарнірів часто визначаються розмірами прилеглих до нього компонентів механізму (машини). У цих випадках, перш за все, по діаграмах pv потрібно підтвердити можливість використання цього шарніра.

на складі Подшіпнік.ру постійно в наявності шарнірні з'єднання різних типів провідних фірм:

GE ... UK-N, GE ... DO, GE ... E-GE ... ES, GE ... DO-2RS, GE ... ES-ES ... 2RS, GE ... UK, GE ... C, GE ... UK-2RS, GE ... TE-2RS-TA-2RS, GE ... LO, GEG ... ES, GE ... HO-2RS, GEM. ..ES-2RS, GE ... FO, GEN ... ES, GE ... FO-2RS, GEN ... ES-2RS, GE ... SX, GE ... ZO, GEZ ... ES, GEZ ... ZO-2RS, GEZ ... ES-2RS, PFE ... D, PFE ... U, PRG, PFI ... D, PFI ... C, 4FP ... C, PF ... C, CF, 4FP, PFT, CF, R, PR ... CE, SIQG ... ES, F, PF, PR ... S, SIJ ... ES, PR ... U, SIR ... ES, PR ... U-LO, PR ... N, SIRD ... ES, MA ... D, MA ... D-FO, FT, BO,

FU ..., R ..., S ... N, SCF ... ES, PN ... CE, GK ... LO, FD ..., FF, FS, S ... C, SC ... ES, S ... C-FO, S ... C-LO, TXM, ESI ... 2RS, FI ... D, SI ... ESI ... ES - SIA .. .ES2RS, FE ... D - FE ... D - 2RS, SA ... E - SA ... ES - SAA ... ES2RS, FI ... U, SI ... C-SIA .. .TE2RS, FI ... U-2RS, FE ... U, SA ... C - SAA ... TE2RS, FE ... U-2RS, SF ... D, SB ..., SI. .., SE ...

Продаж підшипників >>
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов