Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Купити машину - чому українці все частіше вибирають старі авто

  1. За словами експертів, це прогнозований і закономірний процес
  2. Чому нових авто продають менше
  3. Депутати хочуть зменшити податки на розмитнення авто
  4. Як законопроекти вплинуть на авторинок
  5. Старі автомобілі неможливо утилізувати
  6. АВТОР:
  7. Орфографічна помилка в тексті:

Наша сеть партнеров Banwar

28 вересня 2018, 7:51 Переглядів:

За словами експертів, це прогнозований і закономірний процес

28 вересня 2018, 7:51 Переглядів:   За словами експертів, це прогнозований і закономірний процес   Фото: Pixabay

Фото: Pixabay.

Старих автомобілів в Україну ввозять більше, ніж нових. З початку року в країну завезли 61,9 тис. Б / у авто. Це на 86% більше, ніж в минулому році, говориться в звіті "Укравтопрому".

Нових автомобілів вже купують менше. У серпні українці придбали 7,3 тис. Нових легковиків і 10,3 тис. Б / у авто з Європи. Це новий рекорд для України.

"У порівнянні з серпнем минулого року попит на старі іномарки виріс майже вдвічі", - відзначають в асоціації автовиробників. А якщо порівнювати з 2016-м, то більш ніж в три рази.

Чому нових авто продають менше

У цьому році в Україні вперше ввезли більше старих автомобілів, ніж нових. Рубіж б / у машини перетнули ще в лютому 2018 року. Справа в тому, що з 2016-го розмитнити стару машину стало вигідніше, ніж нову. Тоді парламент прийняв пільгові ставки акцизу для старих машин. Вони повинні відповідати екостандарти Євро-5 .

За перший рік ввезення в країну б / у авто виріс в три рази - з 17,4 тис. До 56,8.

"Це абсолютно прогнозований і закономірний процес, який почав розвиватися з тимчасовим введенням в серпні 2016 року знижених ставок акцизу на імпорт були в експлуатації легкових авто випуском не старші 2010 року. Цього року під ці ставки вже потрапляють машини віком до 8 років, т. е. середній прайс імпортних авто з пробігом значно знизився за останні роки, що розширило коло покупців таких автомобілів ", - говорить Георгій Овсянников, директор департаменту маркетингу і економічного аналізу асоціації" Укравтопром ".

До того ж, цей крок не вирішив проблему "евроблях" . За даними AUTO-Consulting, до кінця літа автомобілі на іноземних номерах вже займали 19% вторинного ринку. Тобто, кожен 5-й старий автомобіль в серпні вже був на Єврономер.

"Автомобілі на іноземних номерах щомісяця відвойовують по 8-12 тис. Клієнтів на українському ринку і стають все більш масовими. Це також не може не відбиватися на ринку нових автомобілів, як і на офіційному ринку старих авто", - зазначає Олена Чепіжко, радник керівника Федерації роботодавців автомобільної галузі.

Пільги на розмитнення закінчуються вже в цьому році - це тільки підігріває ситуацію. Українці поспішають купити б / у авто за зниженою ставкою.

Депутати хочуть зменшити податки на розмитнення авто

І нові, і б / у автомобілі можуть стати дешевше. влітку парламент прийняв у першому читанні два законопроекти, №8487 і 8488 , Які знизять ставки на розмитнення машин. Подешевшати повинні як нові авто, так і старі.

Щоб проекти стали законами, депутати повинні ще прийняти в них зміни і затвердити їх в цілому.

Що змінить законопроект №8487?

Базова ставка акцизу для нового автомобіля з бензиновим двигуном об'ємом 1000 куб. см складе 50 євро, для дизеля - 75 євро. До цієї ставки будуть застосовуватися два коефіцієнта. Один залежить від об'єму двигуна, другий від віку авто.

Розмір акцизу буде визначатися за формулою:

Базова ставка * (об'єм двигуна куб см / 1000) * вік (років) = акциз

Наприклад, розмитнення автомобіля 2001 року випуску з двигуном 1,6 л обійдеться в 50 євро * (1 595 куб. См / 1000) * 17 = 1356 євро.

Зараз депутати пропонують поміняти як ставки, так і коефіцієнти. Наприклад, хочуть змінити коефіцієнт віку на коефіцієнт, що залежить від відповідності екостандарти Євро. Чим нижче стандарт - тим дорожче буде розмитнення. При цьому ввозити в Україну можна буде будь-яке авто, а не тільки відповідає Євро-5, як зараз.

Фото: архів Фото: архів

Що змінює законопроект №8488?

Даний законопроект вводить ряд обмежень. Ввезти "евробляху" без розмитнення стане складніше. А для порушників вводиться більш суворе покарання.

Наприклад, іноземець (литовець або поляк) не зможе ввезти в Україну понад одного автомобіля. За кожен наступний ввезений автомобіль йому треба буде внести заставу - повну суму розмитнення машини.

Автомобіль ввезений в транзитному режимі, не можна буде передавати комусь іншому, за порушення - штраф 34 тис. Грн., Такий же штраф за "Таксування" на Єврономер.

Законопроект вдарить і по "пересічнікам" - штрафи для них виростуть. В транзитному режимі авто на іноземних номерах може перебувати в країні п'ять днів, якщо треба перетнути одну область, якщо більше - дається 10 днів. Цією можливістю користуються жителі прикордонних районів - вони купують машину в сусідній країні і без розмитнення користуються нею. Але для цього кожні п'ять днів треба перетинати кордон. Депутати ж хочуть підвищити розмір штрафів за порушення строків транзиту. За перевищення терміну більш ніж на 10 діб штраф становить 8500 грн. Депутати пропонують встановити штраф за перевищення терміну від 10 до 20 діб - 8500 грн, від 20 до 30 діб - 85 тис. Грн, більше ніж на 30 діб (а також за втрату або розкомплектування машини) - 170 тис. Грн, або конфіскацію авто за рішенням суду.

А поліція отримає повне право зупиняти авто на іноземній реєстрації, встановлювати особу водія і за допомогою автоматизованої системи обміну інформацією перевіряти все, що стосується "евробляхі" - коли вона була ввезена, ким, і всі інші деталі. При виявленні порушення патрульний зможе накласти штраф і передати інформацію на митницю.

Як законопроекти вплинуть на авторинок

Тексти законопроектів до другого читання ще не підготовлені. Кількість і зміст правок, запропонованих нардепами, величезна, тому зараз складно прогнозувати, як вплине на ринок прийняття цих законів, вважає Овсянников.

Законопроекти №8487 і №8488 не вигідні ні автовиробникам, ні офіційним дилерам та імпортерам. Але вигідні українцям, які зможуть ввезти старий автомобіль, розмитнити його і легально їздити на українських номерах. Так само, як і купити новий автомобіль за більш доступною ціною.

"Поки запропоновані законопроекти - це єдина конструктивна спроба врегулювати проблему з неконтрольованим ввезенням автомобілів з іноземною реєстрацією. Тому пропоновані зміни, безсумнівно, матимуть великий вплив на український авторинок. Який саме - важко передбачити. Оскільки сьогодні важливо навіть не те, які саме поступки будуть прописані в законопроектах. Ключовий момент - це те, як будуть виконуватися ці законопроекти, і чи будуть виконуватися взагалі ", - зазначає Чепіжко.

Тому в майбутньому треба створити такі умови, щоб українці не шукали нові лазівки в законодавстві. А щоб їм було вигідно легально придбати автомобіль, заплативши мінімальну кількість податків, і бути офіційним власником такого автомобіля вже на українських номерах.

Старі автомобілі неможливо утилізувати

В Україні, між тим, найстаріші автомобілі в Європі. Середній вік українських авто виріс до 19 років. Одна з причин: в нашій країні ніде утилізувати непотрібні машини. Підігріває ситуацію і завезення в країну все більшого числа старих авто.

Фото: архів Фото: архів

27% автомобілів в Україні старше 30 років, 47% автомобілів віком від 10 до 30 років. Чим старіше автомобіль, тим більше шкоди навколишньому середовищу він приносить: в грунт потрапляють свинець, ртуть, машинне масло, залишки паливно-масляних речовин, іржі. У 2013 році в Україні набув чинності закон про утилізацію транспортних засобів, згідно з яким в країні повинна була з'явитися мережа утилізаційних центрів. Планувалося, що держава буде відшкодовувати вартість утилізації підприємствам, для цього на все нові автомобілі ввели утилізаційний збір. Але вже в 2015 році новий податок скасували через тиск автомобілістів і бізнесу, а система так і не запрацювала, хоча ліцензію на утилізацію авто в 2015 році отримали понад 280 підприємств по Україні.

До того ж, українці не мають стимулу позбавлятися від старих машин. Наприклад, у Франції, якщо громадянин не здасть автомобіль на утилізацію, йому загрожує штраф 75 тис. Євро і два роки ув'язнення. Норвежці платять 350 доларів при покупці авто, гроші повертаються при здачі транспорту на утилізацію. У Німеччині виробник повинен використовувати не менше 95% матеріалів, які можна переробити. А в Україні старий автомобіль, в кращому випадку, розбирають, щось здають на металобрухт, а з шин роблять клумби або облаштовують ними дитячі майданчики.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "В Україну ввозять більше б / у авто, ніж нових: число старих машин буде рости". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Віталій Андроник

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Що змінить законопроект №8487?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов