Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Купівля BMW 3 Серії (e90): на що дивитися

Наша сеть партнеров Banwar

Як відомо, більшість автовиробників преміум-класу застосовує тонкий маркетинговий хід - розширює модельний ряд за рахунок створення автомобілів в нижчій ціновій категорії. І такий крок виявився цілком виправданим - кількість бажаючих стати власниками преміальних автомобілів в невисокому ціновому сегменті стає дедалі більше. Гідною альтернативою купівлі нових преміальних, хоча і відносно недорогих моделей може стати покупка уживаного преміального автомобіля, початкова вартість якого ще кілька років тому для багатьох автолюбителів була непідйомною.
Як відомо, більшість автовиробників преміум-класу застосовує тонкий маркетинговий хід - розширює модельний ряд за рахунок створення автомобілів в нижчій ціновій категорії
Такий варіант покупки ми вирішили розглянути на прикладі BMW 3 Серії в кузові Е90, випуск якої був припинений в 2009 році. Серед автомобілів у віці від 4 до 8 років на вторинному ринку найчастіше зустрічається саме ця модель. Що стосується вартості такого автомобіля, то розкид цін може бути дуже суттєвим - від 450 000 до 1 500 000 рублів і залежить від року випуску, стану автомобіля, його пробігу та комплектації, а так же типом продажу (терміново / НЕ терміново).

Як середньостатистичного уживаного БМВ ми вибрали 2.0-літровий BMW 318 на «автоматі». Його 136 кінських сил з піковим крутним моментом 180 Нм здатні розігнати седан до першої «сотні» менш ніж за 11 секунд і забезпечити максимальну швидкість 208 кілометрів на годину. За паспортними даними, витрата палива у цієї модифікації в місті і по трасі складає 11,1 і 5,9 літрів відповідно. До слова, за відгуками багатьох власників, паспортні дані по витраті палива дуже близькі до реальних показників.

Перше, з чого починає практично кожен потенційний покупець уживаного БМВ - це вивчення вартості його змісту та можливі поломки. Спробуємо зібрати найбільш поширені «хвороби» BMW 3 Серії в кузові Е90 і дати деякі рекомендації. Як правило, при правильному обслуговуванні чотирициліндрові мотори BMW до 100 000 кілометрів не доставляють ніяких труднощів. При більш «солідному» пробігу нерідко виникає підвищена витрата масла, причиною якого є втрата еластичності сальників клапанів (маслос'емних ковпачків).

Справа в тому, що з міркувань екологічності і економічності (хоча і не суттєвою), робоча температура нових моторів БМВ знаходиться в межах 120 ° С і в таких умовах гума маслос'емних ковпачків не може довго зберігати свої первинні властивості. Саме через високу робочої температури двигуна не варто нехтувати такою процедурою як мийкою радіатора зі зняттям його з автомобіля. І хоча такої процедури немає в офіційному регламенті ТО, умови російської експлуатації з осінньо-весняній брудом, зимової сіллю і річної пилом роблять її вкрай необхідною. Якісно очистити радіатор без зняття з автомобіля неможливо, тому рано чи пізно він може стати причиною «хронічного» програв, який суттєво знизить ресурс мотора.

Крім цього, на автомобілях з великим пробігом причиною перегріву може стати і керований термостат, ресурс якого закінчується як раз після 100 000 км. Справа в тому, що на відміну від традиційних термостатів, в конструкції керованого термостата є додатковий нагрівальний елемент у вигляді спіралі, який управляється електронікою і примусово відкриває велике коло охолодження, тим самим запобігаючи перегрів мотора. Виявити момент, коли спіраль перегорає практично неможливо, і двигун буде постійно перегрітий.

Наступний підводний камінь - офіційні рекомендації по інтервалах міжсервісний обслуговування, який може досягати 25 000 км. Слід пониматья, що такі рекомендації розроблялися з урахуванням ідеальних умов експлуатації автомобіля. В реальних умовах цей інтервал потрібно зменшувати як мінімум удвічі. Наступною «неприємністю» в чотирициліндрових моторах БМВ після пробігу в 100 000 км є витягування ланцюга газорозподільного механізму, яка тягне за собою «відхід» фаз газорозподілу, що в свою чергу стає причиною падіння потужності і нестабільної роботи на холостих обертах. У шестициліндрових моторів даної проблеми немає завдяки кращій сбаланірованності. Ще один вузол, який слід перевірити при купівлі вживаного BMW з бензиновим мотором - це обгону муфта генератора. Зношена муфта може заклинити і провернути барабан приводу ГРМ. У дизельних моторів N57 ця «хвороба» відсутня.

Не варто забувати продіагностувати роботу Vanos. При несвоєчасній заміні масла попереднім власником цей вузол може піднести таку несправність як «механічне заїдання». При виборі більш потужної модифікації з шестициліндровим двигуном N52 крім перевірки Vanos потрібно звернути увагу на стан ланцюга ГРМ і системи Valvotronic.

Незважаючи на свою економічність, сучасні чотирициліндрові бензинові мотори БМВ виявилися на порядок «вередливими» своїх попередників, тому при виборі уживаної «трійки» є сенс віддати перевагу шестициліндровим або дизельним модифікаціям. Дизельні версії BMW 3 Серії в кузові Е90 комплектувалися 2,0 і 3,0-літровими моторами N47 і N57, які незважаючи на більш короткий міжсервісний інтервал, на порядок надійніше бензинових «побратимів», але до 200 000 км на 3,0 літровому агрегаті майже гарантовано буде потрібно заміна турбіни і демпфера крутильних коливань.

Що стосується вибору типу трансмісії, то на сьогоднішній день переважна більшість автомобілістів схиляють свій вибір на користь «автомата», в той час як ще буквально кілька років тому такий варіант багатьох відлякував через дорогий ремонту даного агрегату. Сьогодні можна з упевненістю стверджувати, що дане судження було помилковим. E90 оснащувалися надійним шестідіапазонним «автоматом» ZF, який при правильному обслуговуванні без проблем виходжує більше 200 000 км.

Запорукою довгої безвідмовної роботи «автомата» є справність системи охолодження, яка «підв`язана» до системи охолодження двигуна. При перегрів масло в коробці нагрівається до 130-140 ° С і втрачає свої властивості. При цьому відбувається інтенсивний знос фрикційних. Але найцікавіше, що при цьому коробка не подає ніяких ознак несправності. Вся справа в тому, що при зносі фрикційних в масло потрапляють абразивні частинки, які роблять його більш густим. В цьому і криється «секрет» відмови коробки після «невинною» заміни масла. Тому перед покупкою настійно рекомендуємо провести комп'ютерну діагностику коробки, яка в тому числі покаже і температуру масла.

По частині електроніки «трійка» в кузові E90 може піднести проблему з переднім токораспределітелем, який розташований під бардачком, а так само веде до нього проводом від акумулятора. Так само слід звернути увагу на роботу вентилятора відсіку керуючої електроніки, несправність якого може «спалити» електронний блок управління.

В цілому, при виборі «правильного» екземпляра BMW 3 Серії в кузові E90, автомобіль гарантовано буде дарувати своєму новому власнику задоволення від водіння і преміальний статус, а витрати на його придбання і усунення дрібних "косяків" не перевищить вартість нового бюджетного авто.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов