Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Купуємо Skoda Octavia A5 за 400 тисяч

  1. Що, де і як шукаємо?
  2. З пластика і палиць: купуємо Peugeot 308 I за 400 тисяч
  3. "Кузов не аварійний і без сколів"
  4. "І фургончик в поле чистому - це наш звичний будинок"
  5. "У калюжах відображаються ..."

Наша сеть партнеров Banwar

В кінці 90-х в Росії в масовому сегменті не було конкурентів вітчизняної Ладі, а Skoda була знайома автолюбителям хіба що по спірній Felicia - першої ластівки від союзу з Volkswagen. На цьому тлі поява Октавії було зустрінуте на ура, а з урахуванням адекватної ціни автомобіль швидко став справжнім бестселером. Пізніше Октавія другого покоління зміцнила позиції моделі на ринку в С-класі, пропонуючи рівень комфорту, близький до батьківського Golf, за більш низьку ціну. І навіть зміна класичної КП на сучасний, але страшний робот не зіпсувала статистику. На тлі дорогих машин третього покоління на вторинному ринку рестайлинговая Октавія другого покоління має величезну перевагу: вона значно дешевше, але при цьому здатна проїхати ще дуже багато. За рідкісним виключенням.

Що, де і як шукаємо?

З умма, який ми маємо в своєму розпорядженні сьогодні (правда, гіпотетично), дозволяє нам шукати машину після рестайлінгу. Втім, знайти дорестайлинговую "другу" Октавію в будь-якому випадку складно: свого часу їх продажу йшли дуже посередньо. Тут Шкода трохи прорахувалася, залишивши на конвеєрі паралельно з новим поколінням машини першого покоління, які коштували помітно дешевше і отримали до імені Octavia доважок Tour. Так що цю машину набагато простіше знайти рестайлінгову, а саме - після 2008 року.

Октавія А5 технічно дійсно дуже помітно відрізняється від попереднього покоління. І не тільки тим, що у неї з'явилася задня підвіска замість балки, але і набором моторів і коробок. Серед них і вдалі, і не зовсім вдалі.

статті

З пластика і палиць: купуємо Peugeot 308 I за 400 тисяч

Що і де шукаємо? Незважаючи на всі сучасні гоніння на автомобілі на «важкому паливі», якщо ви дійсно хочете цей Пежо, то варто пошукати машину саме з дизельним двигуном. По-перше, обидва дизельних мотора ...

14.09.2018

В общем-то, ми вже багато говорили про мотори 1,4 TSI серії ЕА 111. Це не дуже вдалий двигун, який з'явився на другої октави саме після рестайлінгу. Брати машину на вторинному ринку з ним кілька небезпечно.

Також з побоюванням потрібно дивитися на машини з моторами FSI об'ємом 1,6 і 2,0 літра. При великих пробігах можна зіткнутися і з проблемами в паливній апаратурі, і з підвищеною витратою масла.

І ще після рестайлінгу на цих автомобілях з'явилися "сухі" роботи DSG7. У той час вони були ще занадто "сирими" (ось так каламбур), і купувати машину з такою коробкою можна порадити тільки відчайдушним «гусарам».

Разом з тим не можна не відзначити, що на ринку повно машин зі старим добрим 1,6-літровим мотором MPI. До речі, саме ця модифікація користується стабільно високим попитом у нас в Automama . Плюс його - в високому ресурсі. Правда, за це його дуже люблять таксисти, так що на всіх машинах з шильдой MPI сліди "перевізницької" роботи потрібно шукати особливо ретельно.

Ну а чи є альтернатива вищезазначеного "роботу"? Є. По-перше, можна спробувати знайти машину з коробкою DSG6 і "мокрими" зчепленнями. Ще простіше кататися на двох педалях - шукати машину з АКП Aisin TF-60SN. Якщо в ній вчасно міняти масло і не перегрівати, то проблеми з нею бувають рідко. Ну, а для інших є звичайні МКП, які служать довго і щасливо.

Шукати машини будемо, як завжди, в Інтернеті. У продажу машин багато, грошей у нас начебто досить, так що вибір хороший. Подивимося, на що нам вистачить чотирьохсот тисяч.

"Кузов не аварійний і без сколів"

Ох вже ці продавці ... Іноді мені здається, що вони думають, що покупець буде сліпим, глухим і недоумкуватим. Інакше незрозуміло, навіщо писати в оголошенні про ідеальний стан машини, яка без всякого толщиномера своєї кривої мордою видає непривабливі факти своєї біографії? Ось, наприклад, прекрасний (в оголошенні) автомобіль з пробігом в 110 тисяч кілометрів. Мотор - 1,4 літра, МКП. Ціна - 350 тисяч рублів. Не бита і, зрозуміло, не фарбований.

Якщо у вас немає толщиномера, не турбуйтеся: часто наслідки кузовного ремонту можна побачити неозброєним поглядом. Особливо такого паскудного, як тут. Чого варті тільки ці зазори!

Ну а якщо відкрити капот, то тут можна оцінити ще й стан кріпильних елементів кузовних деталей.

Ну а якщо відкрити капот, то тут можна оцінити ще й стан кріпильних елементів кузовних деталей

Загалом, толщиномер дістаємо тільки для того, щоб від душі порадіти нордичної стійкості продавця перед обличчям наочних фактів ..

Машина перефарбована повністю, а всі двері ще й щедро покриті шпаклівкою.

Гаразд, а що там з пробігом? Сто тисяч, говорите? Як би не так!

Все, до чого торкалися руки, пальці і ноги, як би натякає, що ще тисяч сто пробігу кудись з приладової панелі поділися. Думаю, цього цілком достатньо, щоб від машини відмовитися.

"І фургончик в поле чистому - це наш звичний будинок"

Буває таке - людині ніде жити. І зовсім вже погано, якщо у бездомної людини немає Октавії, де він міг би жити сам і утримувати тварин. Але тут людині пощастило - у нього така Октавія є. Судячи по оголошенню і станом, в цій машині якраз жили, а не їздили. Вступні непогані: 2010 рік випуску, сто тисяч пробігу. Ціна - 410 тисяч. Припустимо, зайві десять тисяч ми без особливих зусиль зможемо скинути при торзі. Що хорошого отримаємо взамін (крім мотора 1,6)?

На перший і дуже побіжний погляд, все дуже навіть непогано. Правда, є один фарбований елемент. Але і це не страшно.

Погано, що рідне ЛКП Октавії не може похвалитися міцністю. Арки крил, пороги - все, що зазвичай іржавіє в першу чергу, тут іржавіє досить швидко. Спочатку з'являються бульбашки, ну а потім - іржа.

Якщо ЛКП пошкодити, то "жучки" повзти не будуть - фарба просто почне опадати пластами. До наскрізної корозії справа доходить рідко, але місць, куди треба докласти руки (а також грунт і фарбу), досить.

Ну а тепер подивимося на те, що викликало асоціацію з фургоном бродячих артистів - на салон. Начебто, і кермо і не затертий, і кнопочки все більш-менш збереглися ... Але чохли виглядають дуже сумно.

Найцікавіше, що ззаду вони такі ж. Можна подумати, що вони просто неякісні, але причина не тільки в цьому. Тут ще й возили домашніх тварин - весь салон в шерсті і дрібних подряпинах.

Може бути, перед продажем було б краще викинути ці чохли і зробити хімчистку, але продавець чомусь вважав це зайвим. А дарма. Якщо усунути всі відколи і починається корозію, машина вийде непоганий. У неї стійкий (хоч і не найспритніший) мотор, не дуже великий і, швидше за все, чесний пробіг. Шкода тільки, що ставилися до машини безжально.

"У калюжах відображаються ..."

З жінкою, яка продає останній автомобіль, ми зустрілися на парковці торгового центру. У салоні - двоє дітей в кріслах. Що ж, принаймні, на цій машині навряд чи захоплювалися перегонами. Мотор - 1,6 MPI, механічна коробка, 2010 рік, 390 тисяч рублів.

Тут немає фарбованих елементів, хороша "чиста" історія ... Але дещо пішло не так.
Гаразд те, що власниця виявилася занадто підозрілою, і до зйомки на телефон поставилася негативно, таке буває. Мене більше насторожила калюжа під переднім бампером.

Мене більше насторожила калюжа під переднім бампером

Як не дивно, ця рідина - антифриз. Для корозії зарано, а вдарити радіатор системи охолодження важко - перед ним стоїть радіатор кондиціонера. Може, тече патрубок або помпа, розбиратися я не став - погано видно, краще підняти машину на підйомнику. В цілому замінити радіатор або помпу - не так уже й дорого і складно, можна навіть цілком обгрунтовано поторгуватися, але спочатку потрібно переконатися, що машину не ганяли без антифризу. А бачок виявився якраз порожнім. Машина з можливо перегрітою мотором - то пропозиція, від якого краще відмовитися.

Машина з можливо перегрітою мотором - то пропозиція, від якого краще відмовитися

Рестайлинговая Октавія другого покоління - відмінний варіант бюджетного автомобіля за 400 тисяч рублів . Правда, купити її ще потрібно постаратися: все-таки ці машини в хорошому стані коштують дорожче. І вже точно не варто дзвонити по оголошеннях з низькою ціною, які "висять" тижнями - все хороше знаходить нового власника дуже і дуже швидко. Тим більше, що Октавія дуже популярна, і попит на неї високий.

А перед покупкою все-таки не полінуйтеся перевірити машину на підйомнику. Сильно зношена задня многоричажка може неприємно здивувати вартістю ремонту. І обов'язково перевірте роботу всієї електрики. Вона на всіх машинах, побудованих на платформі PQ35, досить складна, що не заважає деяким товаришам лазити по ній з VAG-com в спробах активувати що-небудь з функцій. Іноді у них це виходить, але ймовірність в майбутньому не вилазити з сервісів і знати в обличчя всіх електриків і діагностів в місті велика.

Опитування

Взяли б собі Октавію А5 за 400 тисяч?

Що, де і як шукаємо?
Що, де і як шукаємо?
Ну а чи є альтернатива вищезазначеного "роботу"?
Інакше незрозуміло, навіщо писати в оголошенні про ідеальний стан машини, яка без всякого толщиномера своєї кривої мордою видає непривабливі факти своєї біографії?
Гаразд, а що там з пробігом?
Сто тисяч, говорите?
Що хорошого отримаємо взамін (крім мотора 1,6)?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов