Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Купувати чи гібрид: за і проти

  1. двигун продажів
  2. Сюрпризи під капотом

Наша сеть партнеров Banwar

В українських реаліях гібридні автомобілі все ще залишаються розкішшю, а не засобом пересування

В українських реаліях гібридні автомобілі все ще залишаються розкішшю, а не засобом пересування

У світі стрімко зростають продажі гібридних авто, що поєднують переваги двигуна внутрішнього згоряння і електричного мотора. Крім турботи про навколишнє середовище, автолюбителів приваблює можливість заощадити на паливі, адже виробники обіцяють зниження його споживання на 25-45%. Але в Україні, де на відміну від інших країн не існує державних програм субсидування екологічного транспорту, цей плюс перекреслює занадто висока ціна модних новинок. Так що поки гібриди залишаються іграшкою для просунутих або ідейних водіїв.

двигун продажів

Зростаючі ціни на бензин змушують автолюбителів все активніше шукати способи заощадити на паливі. В якості альтернативи машинам з двигунами внутрішнього згоряння світові концерни в останні роки намагалися просунути електрокари. Саме їм компанії пророкували статус транспорту майбутнього, виділяючи багатомільйонні бюджети на все нові і нові розробки.

Але благородна ідея наповнити вулиці "зеленими" електричними машинами та не забруднюють навколишнє середовище і не залежними від кон'юнктури нафтового ринку, не витримала випробування практикою. Навіть найбільш просунуті водії, з захопленням розглядають електричні моделі на виставках, не поспішають їх купувати. Адже в Європі і США інфраструктура обслуговування таких автомобілів (СТО, заправки і ін.) Поки тільки розвивається, а в інших країнах і зовсім відсутня. Та й по ходовим характеристикам новинки поступаються традиційному транспорту.

На останньому Паризькому автосалоні більшість світових виробників дали зрозуміти, що охололи до електрокарів. Тепер вони захопилися гібридними авто. Такі концепти представили практично всі провідні марки (Mitsubishi, Volvo, Peugeot, BMW, Toyota, Kia, Honda і ін.). Причини цього лежать на поверхні. Гібридні машини хоч і є менш "чистими", ніж електрон-тричних, але завдають набагато менше шкоди навколишньому середовищу на відміну від традиційних авто.

І головне, вони дозволяють добитися істотного зниження споживання бензину, що покупці вже оцінили. У минулому році в світі було продано близько 500 тис. Гібридів, а в цьому сезоні тільки концерн Toyota планує реалізувати близько 1,2 млн таких моделей. Загальний же обсяг "гібридних" продажів за підсумками 2012 р в порівнянні з минулим роком має всі шанси потроїтися. За прогнозами фінансової корпорації JPMorgan, до 2020 р ємність сегмента гібридних машин перевищить 11 млн штук на рік, що дозволить йому претендувати на 13,5% всього світового авторинку.

У чималому ступені попит підстьобують турбуються про екологію влади. Наприклад, в ЄС і США покупцям гібридних авто виплачують субсидії в розмірі до $ 3 тис. Крім того, їх звільняють від сплати дорожнього збору, а в деяких містах і від плати за паркування. У нашій країні про подібні пільги поки можна тільки мріяти. Не в останню чергу саме тому успіхи продавців гібридів в Україні більш ніж скромні.

За даними AutoСonsulting, за вісім місяців нинішнього року вітчизняні автолюбителі придбали всього 99 таких моделей, що склало 0,07% від загальних продажів машин в країні. Втім, динаміка зростання інтересу покупців до гібридів вселяє в дилерів оптимізм. Адже за аналогічний період 2011 р їм вдалося прилаштувати всього близько десятка таких авто. Намагаючись закріпити успіх, автосалони активно розширюють пропозицію і не шкодують грошей на рекламу, розраховуючи, що вже в наступному році їх продажі зростуть в рази.

На сьогоднішній день у вітчизняних мережах представлено більше десяти гібридних моделей різних виробників (Toyota Prius, Toyota Camry, Lexus RX 450h, Mercedes S400h, BMW7, Honda CR-Z і ін.). Левова частка продажів (понад 60%) припадає на продукцію японського концерну Toyota. Але, з огляду на велику кількість автомобільних новинок, які з'являться в Україні вже в 2013 р, список лідерів може істотно змінитися.

Натисніть, щоб збільшити
Натисніть, щоб збільшити

Гроші відразу, економія потім

Головне ноу-хау гібридних автомобілів полягає в тому, що вони комплектуються двома моторами: бензиновим і тяговим електричним. Стартуючи на звичайному двигуні внутрішнього згоряння, машина заряджає електричну установку, так що необхідності підключати акумулятор до розетки, як у випадку з електрокарами, у водія немає. Отже, питання наявності спеціальних заправних станцій відпадає сам собою.

Якщо традиційний двигун працює на низьких оборотах (наприклад, в міських пробках), в справу вступає електричний мотор, що витрачає встигла накопичитися в акумуляторної батареї енергію. Бензиновий двигун при цьому відключається, отже, паливо не витрачається, а вихлопні гази не забруднюють навколишнє середовище. Водій також може в будь-який момент відключити двигун внутрішнього згоряння самостійно і їхати тільки на електричній тязі.

Правда, запас ходу в цьому випадку відносно невеликий і навіть у самих просунутих моделей ледь перевищує десяток-другий кілометрів. Зате, рухаючись "на батарейках", можна сповна насолодитися усіма перевагами електрокара, зокрема безшумністю і динамічністю. При роботі в екстреному режимі (обгоні, їзді під гірку і т. Д.) Задіюються обидва мотори, що значно збільшує потужність авто.

Головним аргументом виробників, що просувають гібридний транспорт, є його економічність, яка недосяжна для звичайних бензинових моделей. В середньому двомоторні авто витрачають на 25-40% палива менше, ніж аналоги з традиційним двигуном. Скажімо, якщо Toyota Corolla з бензиновим мотором об'ємом 1,6 л "з'їдає" при змішаному режимі експлуатації приблизно 6,9 л на 100 км (в місті - 8,9 л, на трасі - 5,8 л), то аналогічна з технічних параметрам гібридна модель Toyota Prius "їсть" всього 3,9 л на 100 км (економія 45%).

Правда, у більш потужних машин ця різниця не виглядає настільки вражаючою. Наприклад, традиційний Lexus RX 350 з об'ємом двигуна 3,5 л споживає близько 14,5 л палива на 100 км, а його гібридний аналог Lexus RX 450h - близько 10 л на 100 км, або майже на 30% менше.

У звичайній і гібридній варіацій дволітровою Audi Q5 різниця в споживанні бензину досягає 25% (9 і 6,9 л на 100 км в змішаному циклі відповідно). На трасі економія ще менше, тому що при їзді на високій швидкості працює в основному бензиновий двигун. Проте середньостатистичний житель мегаполісу, намотувальний по 30-50 км в день, має можливість скоротити щоденні витрати на паливо на 15-20 грн. За рік сума економії складе понад 7 тис. Грн.

На перший погляд, це досить вагомий аргумент на користь гібридних машин. Якби не один нюанс. У вітчизняних автосалонах вони коштують значно дорожче звичайних бензинових моделей. Наприклад, якщо ціна Toyota Corolla з двигуном 1,6 л стартує з позначки $ 21,7 тис., То Toyota Prius обійдеться від $ 37,5 тис., Тобто на 70% дорожче. Різниця між звичайною і гібридною моделлю Lexus складе як мінімум $ 20 тис. ($ 69 тис. І до $ 90 тис. В базовій комплектації), або на 30% більше.

Самі виробники пояснюють дорожнечу новинок більшою собівартістю. Крім недешевої електробатареї (до $ 6 тис.), Гібрид комплектується потужним бортовим комп'ютером з недешевим програмним забезпеченням, адже інакше добитися того, щоб авто саме переходило на той чи інший режим роботи, нереально. Крім того, гібриди позиціонуються як моделі преміум-класу, отже, їх "фарширують" по максимуму.

У країнах, де діють державні програми підтримки екологічних автомобілів (пільгове оподаткування виробників, дотації покупцям і ін.), Різниця у вартості менш помітна і не перевищує декількох тисяч доларів. Наприклад, в США максимальна ціна Toyota Prius становить близько $ 24 тис. (Toyota Corolla коштує близько $ 18 тис.).

В цьому випадку гібриди дійсно можна вважати вигідною покупкою, адже економію в грошах власник бачить вже через пару років експлуатації. Але у нас ситуація інша. Елементарні підрахунки показують, що окупити цю різницю в ціні за рахунок паливного фактора можна не раніше, ніж через вісім-десять років. Для активних водіїв, накочувалися великі кілометражі, цей термін менше - п'ять-шість років.

Але, як показує практика, українці вважають за краще міняти авто частіше (раз в три-п'ять років). За цей час нереально навіть відбити підвищену вартість гібрида, не кажучи вже про те, щоб відчути всі принади роботи економного движка.

Крім того, поки невідомо, як буде відбуватися ціноутворення на ринку старих двомоторних машин. Багато в чому це залежить від того, чи сподобаються новинки вітчизняним автолюбителям. Якщо їх популярність виявиться нижчою за очікувану, машини будуть дешевшати швидше, ніж аналогічні моделі з бензиновими двигунами. Хоча поки б / у гібридів виставлено на продаж зовсім небагато, простежується саме остання тенденція.

Скажімо, Lexus RX 450h 2010 р випуску з пробігом всього 9 тис. Км в базах спеціалізованих інтернет-майданчиків виставлений за $ 51 тис., Що майже на 45% менше, ніж в салоні. Бензиновий Lexus RX 350 такого ж віку, але з пробігом 30 тис. Км коштує $ 55 тис. (Дешевше нового всього на 20%).

Сюрпризи під капотом

Вітчизняний автолюбитель, що спокусився покупкою модної новинки, не застрахований і від інших неприємних несподіванок. Якісно обслужити гібридну машину поки реально хіба що на офіційних СТО, фахівці яких пройшли відповідну підготовку. Навіть великі незалежні автомайстерні побоюються маловідомої їм техніки, яка до того ж буквально напхана складної електронікою.

Про дрібних сервісних станціях, а тим більше гаражники і говорити не доводиться. Це вже відбилося на цінах. Техобслуговування гібрида обійдеться як мінімум на 10-15% дорожче бензинового аналога. У салонах різницю в ціні пояснюють необхідністю закупівлі додаткового обладнання для обслуговування двомоторних машин, а також великим переліком робіт. Зрозуміло, що тут не обходиться і без спекулятивної складової.

Є проблеми і з поставками комплектуючих: при таких мізерних обсягах продажів гібридів, як в Україні, масово їх не завозять, а під замовлення запчастини доведеться чекати не менше місяця. Справжнім відкриттям для власника стане і заміна батареї (це доведеться робити через п'ять-десять років експлуатації в залежності від виду електродвигуна), вона обійдеться в $ 5-6 тис. Додатково доведеться оплачувати послуги з установки, а це ще як мінімум $ 500.

Замовчують виробники і про особливості експлуатації подібних авто. В холоду електробатареї мають властивість промерзати, через що ламається вся схема взаємодії моторів. У таких випадках доведеться пересуватися тільки на бензині. Існують і свої особливості їзди на гібридах. Розганятися потрібно плавно, по місту бажано не перевищувати швидкість в 80 км на годину, а по трасі - 120-140 км на годину, інакше обіцяна виробником економія палива буде не настільки відчутна.

Додатковий електродвигун важить близько 200 кг, що робить машину більш стійкою, але менш швидкісний. Так що з урахуванням вітчизняних реалій гібриди поки вибирають лише просунуті автолюбителі, які бажають підкреслити свою технологічність і прогресивність.

Але в міру розширення лінійки двомоторних моделей ситуація може змінитися. Вже зараз світові концерни шукають спосіб здешевити вироблені ними гібридні машини. Деяким з виробників вдалося скоротити вартість електробатареї майже втричі - до $ 1,8-2 тис. Зіграти свою роль має і посилення конкуренції між автомобільними холдингами, які напевно спробують відвоювати місце на ринку за рахунок цінових поступок.

Незабаром у продажу масово з'являться і бюджетні моделі китайської, корейської та навіть російського виробництва. Вже до 2014 р ВАТ "АвтоВАЗ", співвласником якого є французький концерн Renault, повинен представити свою версію гібрида, яку він розробляє на замовлення міністерства промисловості і торгівлі Росії (сума контракту, отриманого заводом, становить близько 500 млн руб.). Поки не уточнюється, чи отримає новинка новий кузов або ж вона буде створена на базі однієї з бензинових моделей. Чи не називається і ціна російського гібридного "тазика", але вона в будь-якому випадку навряд чи перевищить $ 10-12 тис.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов