Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Курилки можуть повернутися в аеропорти в 2019 році

  1. Довідка

Наша сеть партнеров Banwar

Боярський Сергій / Фото: ПГ / Юрій Паршінцев

Вирішення питання про повернення курилок в російські аеропорти давно назріло, їх відсутність ставить нас в невигідні умови при конкуренції за транзитних пасажирів. Таку думку висловив перший заступник голови Мінтрансу Інокентій Алафінов в листі на запит депутата Держдуми Сергія Боярського - автора законопроекту про повернення курилок в російські аеропорти. На думку відомства, наявність приміщень для куріння є важливою послугою, яка є в більшості аеропортів світу, і їх відсутність в російських повітряних гаванях погано позначається на їх привабливості.

Про те, який ефект справила підтримка Мінтрансу і коли законопроект може бути розглянутий у першому читанні, «Парламентській газеті» розповів автор ініціативи Сергій Боярський .

- Сергій Михайлович, ніж ви обумовлює необхідність повернення курилок в аеропорти?

- Майже п'ятирічна практика правозастосування показала необхідність вдосконалення антитютюнового закону. Адміністративна заборона куріння на території та приміщеннях аеропортів на практиці привів ні до бажаних результатів, але до ситуації, в якій палять громадяни змушені піддаватися впливу тютюнового диму. Деякі люди порушують заборони і курять в туалетах, так, їх штрафують, але шкода здоров'ю некурящих все одно наноситься.

Хочу підкреслити, що перебуваю на стороні МОЗ Росії в частині захисту громадян від впливу навколишнього тютюнового диму, і допустивши можливість організації спеціально обладнаних місць для куріння в «чистих» зонах аеропортів, спільними зусиллями ми зробимо крок вперед до захисту оточуючих від впливу тютюнового диму.

- Коли ваш законопроект може бути винесений на обговорення в першому читанні?

- Це залежить від декількох факторів. По-перше, ще необхідно отримати внутрішню позицію Комітету Держдуми з охорони здоров'я. Потім Рада Думи буде вирішувати коли законопроект за рекомендацією комітетів можна буде включити в розклад розгляду. Зі свого боку я всіляко пропонувати розглянути законопроект якомога швидше.

Рішення проблеми давно назріло. Крім того, законопроект продовжує користуватися дедалі більшою підтримкою, про яку говорить, зокрема, відповідь Мінтрансу. В ідеалі я б хотів, щоб ми в першому читанні розглянули його вже в цю осінню сесію і він міг би вступити в силу в 2019 році, якщо, звичайно, для нього знайдеться місце серед інших важливих і необхідних країні законопроектів.

- Які його шанси на успішне прийняття після наданої Мінтрансом підтримки?

- Про шанси говорити не можна, прийняття законів - це не тоталізатор. Підтримка урядового відомства, це, безумовно, добре. Я працюю над законопроектом і впевнений у своїй правоті, але далі вже спільно рішення буде приймати наша палата парламенту, на те ми і Державна Дума, тут існують і враховуються думки депутатів, фракцій і комітетів. Я буду дотримуватися тієї логіки з якої виходив ще на рада фракції «Єдина Росія», де мене підтримали, і продовжу відстоювати свою позицію, яку вважаю вірною.

Довідка

Заборона на куріння в аеропортах діє з 2013 року відповідно до антитютюновим законом. Щоб закурити, слід відійти від входу в аеропорт на 15 метрів. В ході проведеного в 2015 році опитування ВЦИОМ серед пасажирів ряду аеропортів 37% опитаних повідомили про триваючі порушення заборони на куріння в аеропортах.

Нове дослідження ВЦВГД, організоване в травні 2016 року, також показало, що 33% росіян не дотримуються заборони на куріння в громадських місцях, зокрема, в аеропортах як курилок використовуються туалети. У середині листопада 2017 року Сергій Боярський вніс до Держдуми законопроект, що пропонує повернути приміщення для куріння в аеропортах в спеціально відведених для цього зонах. 8 лютого цього року депутат представив оновлений варіант свого законопроекту.

У новій редакції уточнювалося, що курилки повинні бути ізольованими приміщеннями з системами вентиляції, розташованими в аеропортах в зонах, «призначених для знаходження зареєстрованих пасажирів після проведення передпольотної огляду, а також в зонах, призначених для пасажирів, які прямують транзитом».

Сергій Михайлович, ніж ви обумовлює необхідність повернення курилок в аеропорти?
Коли ваш законопроект може бути винесений на обговорення в першому читанні?
Які його шанси на успішне прийняття після наданої Мінтрансом підтримки?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов