- Огляд Октавії: 2 основних типи кузова
- Вантажний відсік хетчбека і універсала
- Кузов: його сильні і слабкі сторони
Наша сеть партнеров Banwar
Шкода Октавія в новому кузові
Що ж це за машина така, навколо якої стільки ходить історій? Дітище VW автопрому спочатку багатьма сприймалося, як здешевлена і зменшена копія Пасату В5, але виявилося, що автомобіль сучасний, і зібраний він з використанням останніх досягнень німецького автопрому. Тема статті - кузов цього автокара, його характерні риси, способи ремонту і відновлення.
Огляд Октавії: 2 основних типи кузова
УВАГА! Знайдений абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! Не вірите? Автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік! Читати далі"
Вибір кузовів Октавія, в принципі, не настільки і великий. Виробник пропонує два типи кузова - хетчбек або «лімузин», як називає його сам завод і універсал, прозваний «комбі».
«Лімузин» або універсал є ефектний і швидкісний автокар, легко впізнаваний серед потоку інших машин. Дизайн кузова створено під керівництвом самого Breukelen. Завдяки його оригінальним задумом, машину ні з чим не сплутаєш.
Довжина кузова та інші габарити
Незважаючи на бюджетность автомобіля, виробники постаралися виготовити все по сучасному якості. Вони передбачили травмобезпечний кермо, наділений зручними регулюваннями і ремені з преднатяжителями.
З іншого боку, в салоні панує чисто німецька практичність. Сидіння хоч і зручні, але надто жорсткі. Оздоблення як на Фольксвагені, але з більш дешевих матеріалів, хоча і міцних.
Крім відмінностей в типах кузова, Skoda Octavia класифікується своїми модифікаціями. Розглянемо їх докладніше.
- Skoda Octavia а5 - популярний автокар, що випускається з 2004 року. Вважається передньопривідним хетчбеком С-класу, який може бути обладнано як бензиновими, так і дизельними силовими установками. Коробка передач - 6 АКПП або 6 МКПП.
- Інший різновид цієї модифікації а5 fl є рестайлінг версію Октавії 2 покоління. Модернізації на цій версії піддався не тільки салон, але і зовнішній дизайн. Особливо помітно відміну від класичної а5 в передній частині.
Такий же fl кузов застосовувався і на спортивній версії Skoda Octavia а5 2005 року випуску з індексом «RS». Ідеальна версія для шанувальників агресивної манери їзди.
- Skoda Octavia tour - це теж хетчбек з довжиною автоостова 4507 мм. На думку експертів він один із затребуваних автокарів С-класу в країнах колишнього СНД. Шкода Октавія tour завжди тримає стабільний попит, що обумовлено чудовими ходовими можливостями модифікації, низькою вартістю в порівнянні з аналогами і широким вибором двигунів.
Skoda Octavia tour
Вантажний відсік хетчбека і універсала
Багажник автомобіля можна назвати об'ємним на універсалі, якщо трансформувати його шляхом складання задніх сидінь.
Виходить 1512 літрів. В хетчбек трохи менше - 1 328 л, але такий багажний відсік тіснить задніх пасажирів.
Кузов дітища VW виготовлений на платформі самого Ауді А3, що означає застосування цілісного комплексу механізмів і вузлів.
Взагалі вантажний відсік вражає своїми можливостями. Особливо актуально це виглядає на універсалі, на хетчбек ж, як і говорилося, такий багажник вже створює зайві проблеми для пасажирів.
Як стверджують експерти, такий хетчбековскій багажник навряд чи можна зустріти серед інших виробників. А про «універсаловскій» багажник взагалі говорити нічого. Він просто гігантський і ідеально підійде для перевезення довгих предметів. Так, цей вантажний відсік здатний вмістити 72-сантиметровий телевізор разом з блокупаковкой і спортпрінадлежності для активного відпочинку.
Величезний багажний відсік універсала
Сам вигляд кузова універсала знаходить відлуння з активною життєвою позицією. З чуток, в Чехії був проведений тест з ініціативи агенції курйозів. Він полягав у тому, щоб перевірити, скільки людина за певний проміжок часу може втиснутися в автомобіль. Комбі показав рекорд - за 5,1 хвилину в нього вмістилося 34 вершника! І після цього ще машина рухалася своїм ходом близько декількох секунд.
Правда, як і в хетчбек, габаритність багажника змушує обмежуватися в іншому. Зокрема, на параметрах зручності для задніх пасажирів. Їм явно буде мало місця. До речі, експерти пояснюють таку закономірність платформою Ауді А3, на якій побудована Октавія.
Примітно, що виробник врахував цей недолік. Так, з початку випуску 2000 року на моделях стали змінювати форму сидінь. Вони отримали більш гнучкі лінії, були зменшені подушки на задніх кріслах. Завдяки такій модернізації вдалося додати 4 сантиметри зайвого простору ззаду.
Кузов: його сильні і слабкі сторони
Автомобільний остов Шкоди Октавії
Кузов Skoda Octavia зібраний в Чехії, повністю на автономної основі, незважаючи на «аудіовскую» платформу. Ніякого постачання готових запчастин з Дойчланд не було, але це жодним чином не позначилося на якості. Так, Шкода запевняє споживача, що наскрізна корозія не зачепить остов протягом 10 років. На ЛКП гарантія дається на 3 роки.
Незважаючи на такий «прохід» з боку виробника, власнику рекомендується запастися хорошими передніми бризковиками. Вони захистять крила і пороги, які легко зітруться до цинку від піщано-сольового розчину.
Ще одна проблема Октавії - дверні замки, які починають верещати вже через півроку або після 5-тисячного пробігу. Криється причина в грязі. Вона легко проникає на поверхні, що труться механізму і дверної скоби. На жаль, виробник нічого проти цього не передбачив.
Дверні замки Октавія
Щоб усунути виник скрип дверного замка, рекомендується опрацювати механізм рясно мастилом. Робити це потрібно не рідше 3-х разів на рік. Ідеальний склад - lithium або silicone мастило-аерозоль.
На моделях Октавії, випущених до 2000 року, часто виникали проблеми із заднім склом. Воно просто уривався з часом. Ситуація нормалізувалася лише після того, як виробник реформував схему електропровідних комунікацій обігрівача і фіксатора стоп-сигналу.
Вартість кузовних запчастин на Октавію порівняно нижче, ніж на Фольксваген. У плані цін на запчастини автомобіль вийшов майже ідеальним. Хоча і спокушатися не варто, адже оцинкований автомобільний остов і якісне ЛКП змусить власника купувати дорогі склади і фарби, та й самі роботи будуть оцінені в СТО не дешево.
Примітка. Так, на Октавію нове крило встановлюється стандартно, а спочатку садиться на мастику, а вже після приварюється або прівінчівается. Теж і з грунтовками під фарбування - застосовуються тільки спеціальні, з пігментом.
Запчастини на Шкоду
Одним словом, запчастини на кузов Шкоди, хоча і коштують порівняно дешевше деталей класичних німецьких авто, встановлюються в три рази дорожче. З іншого боку, якщо власник буде своїми силами ремонтувати кузов, ніяких зайвих витрат не виникне.
Ще одна корисна рекомендація. Вона полягає в тому, що купується комплектація Октавії з «російським пакетом». Знайти таку можна і в дилерських центрах, і на вторинному ринку у великій кількості. Що ж в них хорошого?
- Дорожній просвіт цих версій збільшений до 170 мм.
- Встановлено більш укріплені пружино-амортизаційна і рульова системи.
- Є пластиковий відсікач на передніх пружинах для їх додаткового захисту від корозії.
- Електроповодка встановлена краща, з підвищеною вологостійкістю.
- АКБ поміщений в спеціальний захисний чохол, куди не проникає пил і волога.
- В якості захисту порожнин кузова використаний пластизол.
- В пластикові чохли одягнена трубопроводка.
- Осікачі бруду встановлені на задні гальма.
- БО силової установки адаптований для роботи з паливом низької якості.
Більш детальну інформацію про ремонт кузова автомобілів Шкода можна почерпнути з статей відповідної рубрики нашого сайту. Вкрай корисними виявляться також фото, таблиці і рекомендації загального характеру.
Втомився платити за штрафи? Вихід є!
Забудьте про штрафи з камер! Абсолютно легальна новинка - Глушилка камер ГИБДД, приховує ваші номери від камер, які стоять по всіх містах. Детальніше за посиланням.
- Абсолютно легально (стаття 12.2);
- Приховує від фото-відеофіксації;
- Підходить для всіх автомобілів;
- Працює через роз'єм прикурювача;
- Не викликає перешкод в радіоприймачі і стільникових телефонах.
Що ж в них хорошого?
Втомився платити за штрафи?