Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Лада Гранта Люкс З АКПП Відгуки Власників

  1. Лада Гранта з АКПП люкс. відгук власника
  2. Відгук про Lada (ВАЗ) Granta
  3. Лада Гранта - відгук власника
  4. Пройшов рік.
  5. Коментарі
  6. Лада Гранта - відгук власника

Наша сеть партнеров Banwar

»   Новинки І Концепт   лада гранта люкс з акпп відгуки власників   Лада Гранта з АКПП люкс » Новинки І Концепт

лада гранта люкс з акпп відгуки власників

Лада Гранта з АКПП люкс. відгук власника

Збережені авторські орфографія і пунктуація

Доброго часу доби всім форумчанам!

Купувала Гранту Люкс з АКПП 30 травня цього року. Тому, машинка моя відносно нова. Пробіг майже 6000 км. Вважати якісь поломки поки рано.

Хочу написати ось про що.

У червні зважилися ми на першу поїздку на південь на машині. Гранточка витримала добре. 3600 км через сім областей по просторах нашої неосяжної Батьківщини.

Коли поїхали пробіг був 2001 км.

На дорозі машина поводиться добре. При вимкненому кондее витрата радує. Навіть показував 6,1 л. Чесно.

Що сталося за поїздку:

1. відкрутити водійський двірник. А чемоданчик з ключами ми як на зло забули вдома. У Краснодарському краї зупинялися у всіх магазину запчастин, що траплялися на дорозі. У них якийсь катастрофічне становище з ключами. НЕ ПРОДАЮТЬСЯ. В якомусь сервісі дали ключик у тимчасове користування)))

2. Ще витрушуючи килимок, виявила, що під ним накопичується конденсат. По поверненню додому довелося просушувати машину.

3. Їхали з чоловіком по черзі. Спати на задньому сидінні лежачи дуже шумно. Вухом прослуховується кожен камінчик, чутна вся робота задньої підвіски. Шумка ніяка.

4. Разів зо три зависала магнітола. Ну як я читала відгуки, це у Гранти хвороба.

Зависала в момент, коли вставляєш картку SD. Хотіли фотки переглянути на екрані. Більше не ризикую.

5. Заскрипіла задня права стійка. Потім скрип пропав. Що було не зрозуміло.

Відгук про Lada (ВАЗ) Granta

Загальне враження

Загальне враження висловлю швидше про вітчизняному автопромі, ніж про конкретну машіне.Купіл Гранту ліфтбек в травні г.Пробег 5 км.В причини відсутності великих коштів для покупки іномарки і в намаганнях забути хоч на якийсь час про поїздки в сервіс на ремонт своєї старої ваз 2115.Вибор був зупинений саме на ній.

І що ж ви думаєте.

Пробіг 256 км. Задеренчала якась залізяка в районі коробки передач.С'езділ в сервіс.Поднялі машіну.Сказалі Чи не беспокойтесь.Все хорошо.Открутілся болтик з якогось там кожуха (не вдавався в подробиці) .Прікрутілі новий болт.Уехал.

Пробіг 1930 км. Задеренчало в правих передніх дверей (тяга замку) .С'езділ в сервіс.І знову Чи не беспокойтесь.Она ослабла або открутілась.Все вже хорошо.Езжайте далі.

Пробіг 2260 км. Необхідно їхати на ТО.Для регулювання клапанів після обкатки.

У мене питання до людей які роблять цю машину і людям які позиціонують її як прорив у вітчизняному автомобілебудуванні.

Я що купив машину щоб до вас клоунів 1 раз в 2 тижні їздити і витрачати свій час? Крім нервів і тих грошей які я вже витратив.

Лада Гранта - відгук власника

Колір кузова: Синьо -Сірий (Одісей)

Пройшов рік.

Підписками можуть користуватися тільки зареєстровані учасники автоспільнота Drom.ru.

Коментарі

Санкт-Петербург

Повідомлень: 8420

unnada: Імхо без АБС без різниці барабани ззаду або диски. Один фіг взимку знос корми забезпечений. Єдине за зносом дискових гальм стежити зручніше. Хоча у мене за 90тис км задні колодки в барабанах ще на 50% живі :)

PS а як подивиться техогляд на такі переробки.

- Тих огляд без проблем. Якщо хтось захоче бабла зрубати, але показуєш сертифікат відповідності, який в комплекті йде. (На калині спорт дискові гальма в коло, йдуть з заводу, про госту)

- Ніякого зносу корми на справній машині не буває, хоч з АБС, хоч без. Якщо це відбувається, налаштовуй регулятор гальмівних зусиль, що б перед завжди брав раніше задка. На зубилах, він знаходиться з ліва під днищем.

--- Якщо ще питання є, питай.

Головне з висновки помилкові, стверджувати не поспішай.

Лада Гранта - відгук власника

Ось і настав той момент, коли фраза Будь проклятий той день, коли я сів за кермо цього пилососа! стає актуальним для будь-якого власника авто. А, значить, пора настала позбавлятися від відслужило своє пепелаца. Позбавляються я від авто зазвичай швидко. Цього разу за добу від моменту подачі об'яви до моменту отримання грошей. І, природно, постав вибір: А що ж купити щось ?! Бо пішки ходити, коли в родині троє дітей, зовсім не варіант.

Зрозуміло, що час Х настав не водночас, а відразу. І хоч кількість відвіданих салонів і протестованих тачок було чималим, але вибір так і не було зроблено. А все чому. А тому, що завдання було поставлене спочатку наступна:

- авто повинен бути новим (бо частина суми в кредит, брати бу в кредит це та ще російська рулетка)

- авто повинен бути на акпп (і це як аксіома, оскільки дружина на механіці не їздить)

Все інше варіювалося в досить широких межах, але як і всім нормальним людям, мені хотілося іномарку з сображеній надійності, комфорту і інших радощів життя. Ну і хетч або універсал, бо сімейний авто, кліренс вище (бо в наших краях все більше напрямки, особливо взимку, коли дороги чистять не скрізь). Це основа вибору.

Далі - хотілося, щоб машинка в мороз прогрівається за 5 хвилин, бо пересування в основному по місту малими перебіжками. Щоб витрата був чим менше тим краще (ну для цього і обгрунтувань не треба, і так зрозуміло). Знову ж, зима, а взимку треба зад тримати в теплі, а це значить підігрів сидінь (хоча б передніх) в обов'язковому порядку. Ну і т.д. всього вже не згадаєш, бо чим більше є, тим більше хочеться, а розмір кредиту не здається таким великим, коли його озвучує симпатична дівчинка з банку.

Тут я, мабуть, зроблю ліричний відступ, щоб вам було зрозуміло, як я докотився до такого життя і пишу відгук про грант. Купив я якось нову шкоду з салону (ну а куди ж без шкоди - треба ж на чомусь їздити!). За свої кровні, ні копійки не взяв у банку. Проїздив я на ній два роки і порахував всі витрати (ну абсолютно все, враховуючи і падіння в ціні за час володіння, бензин та інші дрібниці, на зразок каско) Так вийшло, що витратив (і втратив) на авто якихось жалюгідних 400 тисяч за пару років. Ні фіга собі, подумав я. 400 тисяч це приблизно 16700р в місяць на пересування в просторі. Запам'ятайте цю цифру!

Опустимо перерахування тих тачок, які у мене були, бо було їх до х. і більше, і прулек і рулек і простих і не дуже. З самих наворочених лексус рх 300, з найпростіших ваз 2104. Так що порівнювати я буду не з тим, що було, а з тим, що продавалося в салонах на момент покупки і розглядалося мною як авто на найближчі пару-трійку років виходячи з моїх потреб і фінансових можливостей. Так-то більше двох років я взагалі на машинах не їжджу, навіть на самих чудових.

Спочатку думалося про Степвей, але любовний човен розбився об побут, бо:

- авто за ціну заводу (525) очікувалося не раніше квітня (а не пішли б ви на фіг зі своїми штучними чергами, а?)

- Стьопка в наявності (всього один!) Коштував якихось жалюгідних 610 тисяч!

Це треба бути фанатом рено, щоб купити це м за такі гроші! Не, реально! Пежо 408 коштувало приблизно в такій же комплектації, в наявності. кольори на вибір, всього 639 т.р. Всього на тридцятку дорожче! Ну так 408 це машина! Посидьте, прокотитеся, відчуйте різницю! Так, можливо 408 не так фатально надійний, але це машина, а не уг.

У мінус 408 - хотілося хетч або універсал, а це седан, а хетч 308 це вже зовсім інша машина! Але! Думка щодо седанів якось непомітно проникла в мозок. Мовляв, ну і нічо страшного, найбільше ми вже відвозили, раз на рік можна і газель орендувати і т.п. А багажник то у 408 ого-го який! Ще один істотний мінус 408-го - для мене ціна його була вже за межею добра і зла.

Ще був, як варіант, ріо хетч, але низький передній звис з їх мудрими протитуманними фарами (або що у них там у вигляді ікла) і жорстка підвіска змусили задуматися. І задуматися міцно, і тут вже 408 зовсім в'ївся в мозок, бо за моїми відчуттями (а будь-який відгук по будь-якій машині є всього лише розповідь про себе, я так думаю) і тут пежо вигравав за всіма статтями.

Але, як то кажуть, реклама двигун торгівлі, і всім обридлі ролики про лачетті нарешті досягли якоїсь критичної маси в моєму мозку. І ось ми вже в салоні шевроле і. і ставимо, і ставимо їм градусники. тобто тестів і Тестим ці шевроле, банки пробивають нас по кредиту - все чисто, бери хоч зараз! Причому на шевроле думка про седані оформилася остаточно - лачетті хетч і лачетті седан можна порівняти за ціною, але седан краще комплектацією, місткістю, фари інші, морда особи, попогрев є і навіть мляво музика вже стоїть. Але грошей з собою на покупку немає, треба їхати додому. Їдемо, тут же лізу в інет на предмет косяків цих лачетті, з'ясовується - прогрівається довго, підвіска жорстка, кліренс низький. А з салону вже надзвонюють і всяку смакоту пропонують навздогін і абсолютно безкоштовно, але момент упущений - аля-улю, гони гусей!

Чи замислюємося міцно про 408-мом. Але думи все більше про побут, дім і сім'ю, бо треба ще і баню будувати і таке інше по дріб'язку. Коротше, машина це звичайно добре, але працювати тільки на неї одну не дуже то й хочеться. А хочеться як зазвичай - і на ялинку влізти і колготки не порвати. І згадується мені тут ця сума, яку я вище озвучував, і при всіх інших, сума яку довелося б платити по кредиту щомісяця виходила б приблизно така ж і так три роки. Підсумовують і отримую, що явно і неявно рублів 30-35 в місяць тільки на авто буде вилітати з бюджету. А сім'я, а будинок? Відпочивати теж хочеться не в городі догори раком, а в який ніякої Туреччини зовсім в іншій позі.

І, на тлі всього цього роздраю, згадується мені, що по осені заходив я в Ладовский салон потестить гранту на акпп, поки моя машинка ТО проходила в сусідньому салоні. Ну по приколу, че! Так-то я до тазам років десять взагалі не підходив бо нєфіг, а тут така подія - лада на акпп! І вобщем тоді вона здалася мені не зовсім вже убогим авто. Принаймні підвіска і движок в парі з акпп залишили цілком приємне враження. Шумки звичайно ніякої і ергономіка так собі, але вже на порядок краще тих ВАЗів, які у мене колись були. Зовнішній вигляд на любителя, ну так це з усяким авто. Всередині не гірше, а де й краще степвея (а якщо пам'ятаєте, на нього і був спочатку націлений вибір). Їде і нормально так, не зовсім вже овоч. І багажник там великий, навіть Антропофф про це писав, а його то важко здивувати після Октаху. (Спасибі, до речі, Леха, за відгук про гранту люкс і за спілкування в личку, допоміг визначитися у виборі!)

Вирішено! Наступаємо на горло своєму недовіри і ще дуже багатьом НЕ (а таких нелегко набереться по відношенню до ладів - непрістіжни, некомфортні, ненадійні, небезпечні, немає багатьох опцій в принципі, тісні, шумні і т.д. і т.п. та й взагалі - на цих грантах у нас вже півміста їздить) і їдемо тестувати гранту вже вдвох з дружиною.

М-да. Дружина то звичайно проти (ще б пак, вона на тазах взагалі ні в жисть не катався - починала з прулек з моєї легкої руки). Ну не те щоб зовсім вже проти - все таки авто на акпп, і причому на японському, і досить жвава, що їй вобщем подобається. Сидіти їй зручно цілком і огляд хороший і вперед і по дзеркалах (зростання 161см). А по технічній частині її взагалі мало що хвилює - на це чоловік є. Тільки кермо на гальмі в положенні Д якось дрібно і підло тремтить, ну і взагалі, менеджер салону пригнічує своїм бажанням продати автомобіль. До слова, таке ж приблизно відношення було й у менеджерів рено - знають же, що уг продають, і їм мабуть соромно. Ну теж люди, совість є, зрозуміло. Та й гранту в комплектації норма (а саме такі у всіх салонах на тестах) взагалі не вражає.

Знову додому і знову в інет. Перелопачую все відгуки про грант, тобто взагалі все, а не тільки на акпп. З'ясовується, що основні косяки - коробка на ціпку, генератор з неправильно натягнутим ременем. Ага, лізу в відгук Льохи про гранту люкс - ну з коробкою зрозуміло япона мать, цей гена від Боша, гальма від трв, блок абс теж від Боша, движок наш. Ну й добре, він вобщем і цілому хоч і сопливих з усіх щілин, але принципових заперечень проти нього немає - досить бадьорий і економічний двигун. Основний косяк - акпп на пару сантиметрів знижує кліренс своїм піддоном. Офіційно 16, а з акпп - 14. Добре так стирчить, чекає чогось. І захист не продають поки, та й з нею кліренс буде ще на пару сантиметрів менше. Вашу ж маму ...

(... ну вобщем зрозуміло, беремо гранту! Скриплячи зубами і всіма іншими частинами тіла ... Брали по системі «Лада-Фінанс». Завод з сберіком давали знижку перед НГ в 7.5 відсотків, якщо брати кредит на п'ять років (це важливо, інакше максимальну знижку не дадуть). Погасити можна через місяць, тільки каско в навантаження, ну я б її і так взяв.

Ну взяли так і взяли, тоді плавно переходимо з вибору в відгук ...)

Добре, а що з усім іншим? А ось інше вражає наявністю бо на вазах начебто не було. Причому різниця між нормою і люкс вельми істотна, а за ціною всього в тридцятку. Що маємо за цю тридцятку? Значить так, що згадаю:

- штатна мультимедіа з сенсорним екраном і без інструкції (шукайте в інеті, сказали в салоні при продажу - ну я ж не дурень, я знаю що беру - давно знайшов уже хоча інструкція там нафіг не потрібна, і так все зрозуміло)

- подушки дві (в нормі теж)

- попогреви передніх сидінь (регулювання тільки по запаху, ну як підгорати почнуть)

- кермо вгору-вниз (ну це і в нормі теж)

- вставки фарбовані в веселенький сіренький колір і ручки дверей, хоч щось

- регулювання і підігрів дзеркал (а ось це вже цікавіше)

- все склопідйомники (а не тільки спереду, як в нормі)

- ц.з. управління клавішею водієм

- заборона на маніпуляції зі склом

- кнопка багажника в салоні (а ось бензобак взагалі без кнопки)

- ключ з трьома кнопочками - двері открзакр і багажник, плюс штатна противоугонка

- повітроводи до ніг задніх пасажирів

По салону начебто все, ну є ще фігня для окулярів замість водійських ручки, на ручках гачки для одягу. попільничка, изофикс, підголівники ззаду все три, сидіння розкладаються 6040, а нижні сидухи можна взагалі прибрати і тоді буде ну майже рівну підлогу. Багажник досить доставляє, зручний. Стіл з Ікеі в метр сорок (розібраний естесно) і двометрову ялинку перевіз із закритою кришкою. Влізли на ура! В бардачок влізе все, зверху нього є ніша, куди дійсно можна покласти рукавички. Про грубку все пишуть, що гуд, по мені так вище двійки гуде нещадно, нижче - починає тихцем затягувати вікна, хоч кондей включай. Але реально вище двійки і не треба - гріє нормально і прогрівається швидко. В -25 вже випробував.

Це по салону, тепер що зовні:

- ДГЗ в фарах (ну це теж у всіх)

- туманки (без туманок за світло трійка з +, з туманками веселіше набагато)

- дзеркала в колір кузова

- скла атермальние начебто, по крайней мере зелененьким відсвічують

- бризковики в штаті

- лиття (прости господи, але воно є)

- штатні парктроніки (зав'язані на музику - включаєш задню музика приглушається)

- абс з бас (типу повинен дотискати при екстреному гальмуванні, поки не давав про себе знати)

Коротше, за тридцятку не варто метушитися - однозначно треба брати люкс. Менеджери в салоні теж так говорили - люкс беруть, а норму на акпп майже немає.

Це щоб ви зрозуміли, чому люкс взяли. Зі знижкою заводу і кредитом вийшло 375, ну ще каско за 17, затонувати відразу в салоні. Килимки та інші дурниці на ринку - дешевше на 50% Щітки відразу поміняв на безкаркасні бо знав про проблему з інету.

Що здивувало, так це майже повний бак омиває рідини, причому не мерзла в морози. Що не здивувало - бензин скінчився ще у дилера на стоянці, поки прогрівали. Тут же прибіг мужичок з каністрою.

З усіма справами приблизно 400 і вийшло. Чи варто овчина вичинки? Найближчі конкуренти у вигляді Логанов стоять трохи дорожче, це якщо чекати надцять місяців. Якщо не чекати, то сума цього чуйна залежить від жадібності дилерів. У наших чет жадібність зашкалювала, а тому ну його нафіг. Чи варто переплачувати за пару зайвих візитів в сервіс по гарантії кожен вирішує сам виходячи зі своєї ситуації. Особисто я віддаю собі звіт в тому, що ваз непереможний. Ніякі рено-Ніссан його не беруть. Це позначається і на всій мережі продажу-обслуговування і на якість збірки і опрацювання авто. Не, так зрушення є, але ще слабенько. Наприклад, якого х ... концевики в люксі є скрізь, а спрацьовує датчик сигналізації відкритих дверей тільки у водія? І сигналізація не пристебнутого ременя теж? Або чому мультимедіа з екраном, а ні камери ні навігації не передбачено і немає можливості? Або якого х окремо треба не забути вимкнути прикурювач (точніше те, що в нього встромлений) і музику? Невже не можна було зробити відключається все, коли просто витягаєш ключ із замка? Чому мультимедіа підтримує ЮСБ, але роз'єму ЮСБ немає? Зате є режим енергозбереження і він вимикає підсвічування в салоні і на кнопочках склопідйомників. Забавно.

З косяків, что Вже виявило до пробігу в 1500км - буває в машині на оборотах з 1500 до 2500 неначе включаються бормашину - вібрації з двигуна йдут на кузов. Нестрашно, но непріємно, кажуть у всех так. Про запотівання скла на одінічці я вже сказав. Щось неголосно скрипить в водійських дверей практично з народження. Спереду справа теж уже Щось скрипить в підвісці. Буває з'являються зовсім Вже дивні дзіжчання и звуки, но проходять. Толі від температури грає чи то від якості дороги # 61514 За хорошій дорозі звуковий комфорт в салоні Досить непоганий. До речі, достовірно не знаю, але здалося, що з Шумков в люксі теж краще в ніж в нормі. Шипов, наприклад, взагалі не чути, ніж дуже здивований, а може гума така чарівна. Покриття на підлозі постелено з рук геть погано. Вобщем і цілому для мене це дрібниці. Звикаєш до всього швидко. Головне, щоб авто їхало.

Ось багато пишуть, що у них кермо криво стоїть, так у мене чомусь прямо - косяк! :)) Гуму поставив Гудріч - гальмує і розганяється нормально, а ось повороти не тримає на снігу і льоду. З коліями теж особливо не дружить.

Поки авто проходить обкатку (до 3т.км), але вже відчувається, що підірвати може. Бюджетно підірвати, естесно Взагалі настройка пари ДВС-акпп у мене викликає тільки приємні почуття. Добре налагоджено і працює так як треба. Я на акпп вже років десять катаюся, претензій немає.

Посадка для мене не дуже - 185 ріст, 86 вага, ноги довгуваті, а руки закороткі до керма діставати Як так виходить не знаю. Але в цілому сидіти можна, недавно проїхав 200 км, не втомився. Але на межі регулювань, а значить ззаду мене сидіти не зручно.

Підвіска пружна, що не плавна, енергоємна, а в цілому нормально, для наших доріг саме. Черевом теж поки нічого не чіпляв, але про піддон АКПП пам'ятаю, а тому особливо не лізу куди не треба (дружина б ще про це пам'ятала).

На пластик в салоні мені пофіг - і що жорсткий і що дряпається. Як сказав один знайомий, у лад є одна незаперечна перевага - їх не шкода

Ще пишуть, що щітки по сухому склу труть. У мене жодного разу такого не було, щітки спрацьовують із затримкою, тобто спочатку рідина потрапляє на скло, потім тільки щітки приходять в рух. Права вище, це як у всіх мабуть. Та й пофіг.

Ну і вистачить на це. Будуть якісь питання цікаві з задоволенням відповім. Інформаційні приводи будуть, теж постараюся доповнити.

Джерела: http://www.ladagranta.net/opinion/758-lada-granta-s-akpp-lyuks-otzyv-vladelca.html, http://cars.mail.ru/reviews/lada_vaz/granta//69178 /, http://reviews.drom.ru/lada/granta/83339/, http://reviews.drom.ru/lada/granta/69269/



Коментарі: 1


Я що купив машину щоб до вас клоунів 1 раз в 2 тижні їздити і витрачати свій час?
І, природно, постав вибір: А що ж купити щось ?
А не пішли б ви на фіг зі своїми штучними чергами, а?
А сім'я, а будинок?
Добре, а що з усім іншим?
Що маємо за цю тридцятку?
Чи варто овчина вичинки?
Концевики в люксі є скрізь, а спрацьовує датчик сигналізації відкритих дверей тільки у водія?
І сигналізація не пристебнутого ременя теж?
Або чому мультимедіа з екраном, а ні камери ні навігації не передбачено і немає можливості?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов