Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

LADA Kalina 2: знайома незнайомка

Наша сеть партнеров Banwar

Але перш ніж поділитися враженнями від першого офіційного 400- кілометрового тест-драйву LADA Kalina 2 , Варто нагадати кілька фактів з життя цієї вазовской моделі. Перша «ягідка» (ВАЗ-1118) «дозріла» на конвеєрі в листопаді 2005 року, остання (першого покоління) - в березні 2013. За вісім з гаком років із заводських воріт вийшли на російські і зарубіжні дороги 760 000 екземплярів моделі у версії седан , хетчбек і універсал. Модель дуже швидко стала бестселером серед бюджетників свого класу, «народним» автомобілем, а в 2011 - посіла перше місце з продажу на російському ринку нових легкових авто .

нових легкових авто

Ще б. Модель для заводу і всього вітчизняного автопрому була проривний. За якістю проектування, технологічного виконання, збірці, споживчих властивостей. LADA Kalina створювалася (вперше на заводі) методом математичного моделювання. У важкі «нульові» роки на АВТОВАЗі під цю модель побудували сучасні виробництва зварювання, фарбування і складання з використанням новітнього імпортного устаткування.

Визнаємо, що екстер'єр LADA Kalina не відзначався дизайнерськими знахідками, але розроблений в стилі «биодизайна», цілком відповідав міжнародній моді 90-х років і в цілому виглядав симпатично, дружелюбно і цілком впізнається. Всередині, як то кажуть, модель була більше, ніж усередині і в цьому одна з причин її популярності. Разом з тим, в ній ще були помітні «родимі плями» радянського автопрому, коли справа доходила до якості комплектуючих, збирання та сервісу - ці огріхи помаленьку виправляли протягом усіх восьми років її виробництва. Проте, любов до народного авто не згасала і це стало особливо помітно, коли було оголошено, що ось-ось гряде поява його другого покоління. Тому під час тест-драйву LADA Kalina 2 ми намагалися знайти і відповіді на основні «образи», які власники «ягідки» висловлювали в попередні роки випуску моделі.

Наша група журналістів прийшла в Тольятті до урочистого моменту: 16 мая губернатор Самарської області Микола Меркушин і президент ВАТ АВТОВАЗ Ігор Комаров перерізали стрічку, натягнуту перед першою офіційно сходила з конвеєра LADA Kalina 2. Вона була пофарбована в металік цегельного відтінку - колір «магма» по заводський класифікації. Схоже, що колір вибрали не випадково - заводчани оптимістично висловлювалися в тому дусі, що новинка матиме на ринок і потенційного покупця таке ж вулканічне вплив, як і її попередниця. Ігор Комаров так і заявив: випуск нової LADA Kalina - ще одна значуща віха в історії заводу і в ній постаралися зберегти все краще, що було в першій версії моделі.

Наші десять машин у вищій комплектації «Люкс» (п'ять хетчбеків і п'ять універсалів - у версії компактного бюджетного седана на платформі Kalina тепер виступає LADA Granta), підготовлені для тест-драйву по маршруту Самара-Казань були свіжі і білі, як нареченої і цей колір дуже їм до лиця. Вони взагалі в цілому з першого ж погляду явно виглядали симпатичніше попередниці.

Вони взагалі в цілому з першого ж погляду явно виглядали симпатичніше попередниці

LADA Kalina 2 підросла по довжині на 44 мм, у неї рельєфний капот, піднятий вгору в середній частині; крила від Granta; нові бампера (причому передній злегка висунутий вперед на ці 44 мм, щоб прикрити новий імпортний радіатор) з «акулячої пащею» фальш-решітки і великими вирізами з боків для протитуманних фар, підкреслених хромованими «бровами»; нові оригінальні п'яті двері; грановані головні вогні винесені по саму кромку капота. А ще оригінальні задні ліхтарі, рейлінги на даху універсалів і нові за формою дверні ручки, пофарбовані під колір кузова, як, втім, і «лопухи» бічних зовнішніх дзеркал; оригінального дизайну легсплавние диски на 14-дюймів (обіцяють і 15-дюймові). Коротше, екстер'єр стильний, гармонійний, динамічний, цілком в сучасному дизайн-тренді малих авто, вишуканий, без зайвих деталей і «виточок». Одним словом, машина залишає враження міцно збитою, якийсь пружною.

Кілька незвична тонка нижня кромка переднього бампера: а чи витримає покладені ударні навантаження? Запевнили: чи витримає, у нього є що підсилюють ребра жорсткості. Розбурхує і вид витончених задніх ліхтарів хетча, витягнутих вгору на всю довжину заднього скла. Шикарно, але наскільки практично для компактного бюджетника?

І вся ця краса побудована на старій добрій вазовской платформі 2190, вона ж у Granta. І на ній же, як нам повідомили, економний «Nissan» має намір будувати моделі свого бюджетного бренду «Datsun» . Так що радують душу масового російського автовласника внутрішні розміри салону у новій Kalina не стали менше. Справедливості заради зазначимо, що прикметник «новий», яким вазовци нагородили Kalina 2, не точний: насправді модель піддалася глибокому рестайлінгу, без зменшення розмірності кузова.

А що ж з силовими агрегатами? Споживачеві пропонуються три двигуни. Два з них нам знайомі. Це, по-перше, новий для Kalina мотор 11186/2116. Він 8-клапанний об'ємом 1,6 л (87 к.с. - могутніше старого на 6 к.с.) з полегшеною шатунно-поршневий групою для комплектації «Стандарт» і «Норма». Тестові авто в комплектації «Люкс» були оснащені або 16-клапанним двигуном 21116 (1,6 л, 98 л.с.), який поєднується (вперше на Kalina) з АКП з гідротрансформатором японської фірми «Jatco» (дочка «Nissan») , або з 16-клапанним мотором 21127 (1,6 л, 106 к.с ..). Цей движок - родзинка проекту, оскільки є тим же 98-сильним мотором, який піддався модернізації по методикам альянсу «Renault-Nissan» і отримав в результаті так звану систему динамічного наддуву, яка як би дозаряджати циліндри паливної сумішшю. Він агрегатується з новою МКП з тросовим приводом. (Прощайте труднощі з 1-2 передачами та інші проблеми старої коробки з тягами!). Додамо, що 127-й мотор дуже чуйний в діапазоні самих робочих оборотів від 1000 до 2500 об / хв, а прибавка в потужності особливо відчувається після 2500 об / хв. Норма токсичності всіх двигунів відповідає стандарту «Євро-4».

Норма токсичності всіх двигунів відповідає стандарту «Євро-4»

Модернізації піддалася і шасі Kalina. Для того, щоб підвищити керованість, стійкість при русі в обраному напрямку, забезпечити більш комфортну їзду, конструктори зробили задню балку з негативним розвалом коліс. У передній підвісці збільшили поздовжній кут нахилу осі повороту коліс (кастер), як у LADA Kalina Sport, посилили кріплення рульового механізму. Але і ця оновлена ​​підвіска - перехідна. Зараз спільно з інженерами «Renault» вона буде допрацьовується з тим, щоб наблизити Kalina по керованості і комфорту водіння до рівня Logan.

Але пора освоїтися з салоном. Він не став тісніше, він такий же просторий, але зовсім інший, ніж старий. Тобто цілком сучасний, ергономічний, затишний в межах, дозволених ціною питання. І в той же час, як оголосили вазовци, як і вся машина, «з повним фаршем». У «люксі» око відразу ж зупиняється на великому сенсорному екрані непоганий мультімедійні системи - кольоровий дисплей піднято на самий верх центральної консолі, водієві не доведеться шукати його очима, що важливо, так як він не тільки призначений для управління системою, але і незабаром стане навігаційним «оком». «Мультімедіка» дозволяє слухати радіо, аудіфайли, переглядати фотографії і відеофільми - є слот для SD-карти, а в об'ємному «бардачку» USB-роз'єм, тобто все «по-дорослому».

На консолі і великі ручки управління продуктивною і малошумною системою вентиляції та опалення. Кліматична система автоматично підтримує задану температуру, регулює інтенсивність і напрямок повітряних потоків. Система отримує інформацію від салонних датчиків, серед них і датчик сонячної радіації. До роботи системи, включаючи американський автоматичний кондиціонер Visteon, під час тест-драйву питань не було, вона тонко регулювала температуру і холодить в залежності від того, як палило сонце.

Дверні панелі отримали широкі підлокітники від Granta, водій - окулярник, передні і задні сідоки - підстаканники. Передні ремені безпеки з контрольним зумером; ближнє світло фар реагують на датчик зовнішньої освітленості; склоочисники - на датчик дощу; є і парктроник. Електропідігрів є тепер не тільки у заднього скла, а й, увагу, лобового! А ось сидіння, хоча і нового покрою, все ж розчарували: м'якуваті, боковини утримують водія слабенько, немає і грантової підтримки попереку, як і регулювання сидінь по висоті (їх, правда, обіцяють). І за традицією, безліч функціональних поличок, ніш, ящиків для дрібниці. У задніх дверей - електропривод з кнопкою на панелі.

У задніх дверей - електропривод з кнопкою на панелі

Тепер, мабуть, рушимо в дорогу. Маршрут пропонував повний набір «достоїнств» російський доріг - від вельми середніх в Самарській губернії, огидних в Ульяновської, до відмінних в Татарії, з затяжними підйомами і довгими спусками. Відразу наголошую, що в салоні стало тихіше на всіх режимах - працює додатковий комплекс шумо- і віброізоляції. Стало більше заглушок прихованих порожнин кузова; кілька потужніше і пакет шумоізоляції днища і щитка передка. На шляху вібрацій з'явився додатковий глушник з м'яким сильфоном; силовий агрегат посадили на нові опори; попрацювали зі скрипом передній панелі і обшивки.
І ці зусилля спеців заводу підвищити виброакустический комфорт Kalina, на мій погляд, не пропали даром. Можна, звичайно, побурчати про те, що після 120 км / ч загули повітряні потоки, наткнувшись на передні стійки, рейлінги, зовнішні дзеркала. А на підвищених обертах при різкому прискоренні помітно бурчить мотор, іноді раптом починає підвивати коробка, голосно клацають численні реле; Але скажу так: по-перше, у зарубіжних однокласників, що продаються в тій же ціновій вилці, шуму в салоні не менше, а боротьба з шумом, як відомо штука дорога. І по-друге, ми їздили над передсерійних машинах, а товарні, звичайно ж, стануть ще тихіше за всіма параметрами.

І по-друге, ми їздили над передсерійних машинах, а товарні, звичайно ж, стануть ще тихіше за всіма параметрами

Врубаєм першу, потім другу і до п'ятої. Перемикаються передачі чітко, легким рухом руки (відчутно знижено зусилля на кулісі). Ходи короткі, як сказав би Остап Бендер - коробочка «Європа А»! Спасибі німецької компанії «Shaeffler». До речі, задня передача тепер «навпаки п'ятої», а не «лівіше першої», як було раніше. Для мене тепер звичніше. Механізм вибору передач винесений з масляної ванни, так що мороз коробці більше не перешкода.

І з АКП виходить цікаво. Суттєвого зниження динаміки немає. Швидкість розгону помітно змінюється від того, як «палиш» педаль газу. Як кажуть вазовци, «як тиснеш, так і їдеш». Однак при різкому посиленні чотириступеневий «автомат» все ж кілька замислюється і переключається з клацанням. За словами заводчан, вони застосували "драйверские" настройки АКП. При різкому прискоренні після 90 км / ч, наприклад на обгоні, коробка скоренько переключаться вниз, вибираючи оптимальний режим розгону, що трохи дратує. До речі сказати, при агресивному швидкісній їзді ці переходи передач особливо відчутні, однак «автомат» машину не тупить, що приємно. Від Ками до Казані веде відмінна автострада. Порушуючи (вже простить мене ДАІ) ПДР і дивуючи місцевих, в цілому досить дисциплінованих водив, я легко розсікав на автоматі по 140-150 км / ч, з торможениями і різкими прискореннями. Все на «відмінно»!

До слова про гальма: вони більш ефективні і передбачувані, ніж на старій версії моделі. Починаючи з комплектації «Норма», на авто встановлюється ABS з підсилювачем екстреного гальмування (Brake Assist System) - вельми корисна річ навіть на міському компактному авто, призначеним для спокійного сімейного їзди! Щоб закінчити питання про рівень безпеки оновленої моделі, то - вперше на серійних авто автоваза - у неї з'явиться і відключається система стабілізації курсової стійкості (ESC) працює в парі з ABS від «Bosch». У кожної версії Kalina 2 подушка безпеки водія, в «люксі» і біля переднього пасажира. Обіцяють і бічні штори.

Хід автомобіля у всіх режимах став менш хитким, підвіска і раніше енергоємна, погана дорога з дрібними і середніми вибоїнами долається комфортно, його реакція помітна тільки на глибоких ямах або високих нерівностях, на «лежачих поліцейських» особливих стукотів не виникає. А щоб «пробити» підвіску треба постаратися.

Що стосується більш жорсткого рульового управління, то вібрації на «бублику» стали менше, а інформативність підросла. Електричний УР працює безвідмовно (сподіваюся, що старі його болячки зникли назавжди). Правда, в центральному положенні є зона низької відповідної реакції, а ось встановлена ​​коротка рульова рейка дозволила знизити число оборотів керма «від упору до упору» до 3,1.

Підведемо риску. Рестайлінг LADA Kalina вдався! Звичайно, від передсерійних авто, на яких проводився тест-драйв, і важко було очікувати стабільності в роботі агрегатів і пристроїв, заявленої економічності двигунів і т.д, але все хороше в оновленій моделі вже виразно проявилося. У шанувальникам моделі і неофітам в клубі її фанів є хороший привід для радості здобуття. Погодимося з думкою президента Татарсіана Рустама Мінніханова , Котра знайшла нас під час тест-драйву біля президентського палацу в казанському Кремлі. Повідомивши, що він прекрасно знає продукцію АВТОВАЗа, так як їздив на всіх його моделях, дійшла висновку: LADA Kalina II - «абсолютно інша машина. За такі гроші такий автомобіль - знахідка! ».

І залишається додати, що продажі нової "Калини" почнуться в червні, ціна - від 324 000 до 452 000 рублей.

Кілька незвична тонка нижня кромка переднього бампера: а чи витримає покладені ударні навантаження?
Шикарно, але наскільки практично для компактного бюджетника?
А що ж з силовими агрегатами?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов