Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Лада Калина Крос: ефект дежавю

  1. Лада Калина Крос - зимова вишня
  2. Лада Калина Крос - позашляховик?
  3. LADA KALINA CROSS

Наша сеть партнеров Banwar

Кросовий рецепт Лада Калина Крос простий: кліренс звичайного універсала збільшили на 23 мм, до 183 мм, а кузов по периметру обклеїли чорним пластиком. Підняли машину за рахунок інших елементів підвіски і шин 195/55 / ​​R15. Але, може, є і ще відмінності з універсальної Калиною? Пошукаємо.

Проголосуйте, будь ласка, по Лада Калина Крос, рухайте курсор Індексу МПС за шкалою, яку ми пропонуємо на початку і в кінці статті.

Лада Калина Крос - зимова вишня

Лада Калина Крос - втілення ідеї передостаннього шефа АвтоВАЗу - Бу Андерссона, як швидко і недорого освіжити модельний ряд без радикальних змін курсу на бюджетний автомобіль саме для Росії.

Лада Калина Крос - втілення ідеї передостаннього шефа АвтоВАЗу - Бу Андерссона, як швидко і недорого освіжити модельний ряд без радикальних змін курсу на бюджетний автомобіль саме для Росії

Зовнішні зміни пішли на користь Калині Крос. Автомобіль виглядає цікавіше простого універсалу.

Автомобіль виглядає цікавіше простого універсалу

Заради зовнішнього ефекту новизни додали яскраві кольорові штрихи. У результаті виходила Lada Kalina Cross - такий собі псевдо-кросовер або універсал підвищеної прохідності. Стара модель в новому образі.

Стара модель в новому образі

Зовнішні зміни кросової версії від просто Калини, це рейлінги на даху, молдинги на дверях, пластиковий обвіс і інші бампери.

Зовнішні зміни кросової версії від просто Калини, це рейлінги на даху, молдинги на дверях, пластиковий обвіс і інші бампери

Lada Kalina Cross

Тестова машина в максимальній комплектації Luxe з мотором 106 к.с (1,6 л.) І механічною п'ятиступінчастою трансмісією за 568 600 рублів. Дорожче тільки версія з роботом - за 593 600 рублів. Дивно, але для Лада Калина Крос не доступний класичний автомат, який може бути у звичайній версії в комбінації з мотором потужністю 98 л.с. Всього у версії Лада Калина Крос сім комплектацій, вісім кольорів забарвлення кузова і два варіанти виконань інтер'єру.

З варіантів обробки салону можна вибрати нейтральні сірі тони, а можна молодіжний помаранчевий.

З варіантів обробки салону можна вибрати нейтральні сірі тони, а можна молодіжний помаранчевий

Хтось любить сірий колір, і він є у Калини Крос.

Хтось любить сірий колір, і він є у Калини Крос

Lada-Kalina-Cross: Підсвічування в міру яскрава. Зелений колір не кожному припаде до смаку.

Зелений колір не кожному припаде до смаку

У підстаканники для водія і пасажира не поставити склянку крупніше стандартного з Starbucs, буде заважати переключення передач.

Лада Калина Крос - позашляховик?

Тішити себе ілюзіями про позашляхових подвиги кросової Калини не варто. З офф-роуд арсеналу у неї тільки кліренс. Мотор не дуже тяговит, а привід тільки передній.

Мотор не дуже тяговит, а привід тільки передній

На бездоріжжі, завдяки кліренсу в 183 міліметра, автомобіль веде себе впевнено.

Зворотний бік зрослого кліренсу - поведінка на рівній дорозі. Чим вище швидкість, тим неприємніше їхати. При трасових 100 км / ч піднятий універсал не тримає пряму і змушує постійно підрулювати. На звичайній версії така проблема теж є, але вона менш виражена. Нервозності в їзду додає млява динаміка.

Перші 100 км / ч Калина крос набирає за 10,8 секунд. Обгони і машині, і водієві даються з надривом.

А ще Лада Калина Крос витрачає більше палива, ніж звичайний універсал. Позначається, знову-таки, збільшений кліренс. Бортовий комп'ютер, з підказувачем перемикання швидкостей, допоможе триматися близько до паспортним цифрам витрати палива. За час тесту йшло 10,5 літрів / 100 км - в міському циклі і 6,8 літра - в режимі траса. Це на літр більше заявлених виробником показників. Заправляти Калину Крос потрібно бензином не нижче дев'яносто п'яту.

При уявній універсальності Калина Крос погано пристосована до далеких дорогах і подорожам.

Водій в далекій дорозі на Лада Калина Крос буде сильно втомлюватися не тільки від постійної напруги, але і від поганої ергономіки посадки. Рульова колонка налаштовується тільки по висоті. У крісел немає поперекового підпору, а висота подушки сидіння не оптимальна для водіїв різних комплекцій.

Високим сідокам тісно і за кермом, і на пасажирських сидіннях. Запас простору по висоті і ширині маленький.

Запас простору по висоті і ширині маленький

Незважаючи на практичний тип кузова, місткість багажного відділення невелика - всього 355 літрів.

Організацію простору багажного відділення можна назвати раціональною. Практично кожен літр готовий прийняти якийсь вантаж. Наприклад, в багажник увійде комплект коліс, якщо розставити їх в ряд.

При складеному другому ряді сидінь, які складаються в пропорції 60/40, обсяг зростає до 670 літрів. Але для комфортної експлуатації не вистачає рівної підлоги.

Під навантаженням управляти Лада Калина Крос на трасі стає простіше. Автомобіль краще тримає пряму. Але разом з вільними літрами в багажнику йде прохідність.

Калину Крос оснастили двома фронтальними подушками, ABS, EBD (електронна система розподілу гальмівних сил) і BAS (система допоміжного гальмування), хоча конструкція кузова занадто стара для сучасного рівня пасивної безпеки.

Калину Крос оснастили двома фронтальними подушками, ABS, EBD (електронна система розподілу гальмівних сил) і BAS (система допоміжного гальмування), хоча конструкція кузова занадто стара для сучасного рівня пасивної безпеки

Калина Крос оснащується литими дисками. Запаска - стандартна штампування.

Спочатку планувалося, що ядром покупців Калини Крос буде активна молодь, спрагла подорожей. Але в реальності основна модель, тобто, Калина, виявилася для них занадто стара. Зате збільшений кліренс схвалили дачники і люди старшого покоління - ті, кому важливіше впевненіше почувати себе на грунтовці або заметі, ніж ганяти в місті і по трасі.

Калина крос продається в семи комплектаціях. Ціни від 525 800 рублів до 593 600 рублів.

Незважаючи на велику кількість недоліків, Лада Калина Крос має право на існування. Як нішевий продукт - точно. Наприклад, для дачників. Прямих конкурентів у моделі немає, особливо, якщо враховувати ціни. Але навіть без урахування прайсів, інших універсалів B-класу з кліренсом більше 180 мм у нас просто не пропонують. А маленькі кросовери все відчутно дорожче.

Отже, Лада Калина прикинула на себе модний тренд на ім'я «крос». Дістала з скрині, подарували з чужого плеча або просто сама поправилася? Вибачте, я пам'ятаю скільки надій свого часу ми пов'язували з цим автомобілем, бачив різноманітні його прототипи. І ось сьогодні, дивлячись на Калину Крос, можу сказати тільки одне - десь я вже це бачив. Шкода, що це почуття не пов'язане з конкретним моментом з минулого Калини.

Рекомендую мої тести по Лада Ларгус Крос , Лада Веста Крос

Від автора блогу automps.ru Петра Менших: дякую Романа Харитонова за авторство і допомогу в організації тесту Лада Калина Крос.

LADA KALINA CROSS

Технічні характеристики ЗАГАЛЬНІ ДАНІ Розміри, мм:
довжина / ширина / висота / база 4104/1700/1560/2476 4104/1700/1560/2476 колія спереду / ззаду 1430/1418 1430/1418 Обсяг багажника, л 355/670 355/670 Дорожній просвіт, мм 182 182 Споряджена / повна маса, кг 1160/1560 1160/1560 Час розгону 0 - 100 км / ч, з 12,2 10,8 / 13,1 Максимальна швидкість, км / год 165 177/178 Паливо / запас палива, л А95 / 50 А95 / 50 Витрата палива: міський /
заміський /
змішаний цикл, л / 100 км 9,3 / 6,0 / 6,6 9,0 / 5,8 / 6,5
8,8 / 5,5 / 6,5 ДВИГУН Розташування Спереду поперечно Спереду поперечно Конфігурація / число клапанів Р4 / 8 Р4 / 16 Робочий об'єм, куб. см 1596 1596 Потужність, кВт / л.с. 64/87 при 5100 об / хв. 78/106 при 5800 об / хв. Крутний момент, Нм 140 при 3800 об / хв. 148 при 4200 об / хв. Трансмісія Тип передньопривідна передньопривідна Коробка передач М5 М5 / Р5 Головна передача 3,9 3,9 / 3,7 ходова частина Підвіска: спереду / ззаду Мак-Ферсон / пружна балка Мак-Ферсон / пружна балка Рульове управління рейкове з електропідсилювачем рейкове з електропідсилювачем Гальма : передні / задні дискові вентильовані /
барабанні дискові вентильовані / барабанні Розмір шин 195 / 55R15 195 / 55R15

15. Але, може, є і ще відмінності з універсальної Калиною?
Лада Калина Крос - позашляховик?
Дістала з скрині, подарували з чужого плеча або просто сама поправилася?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов