Наша сеть партнеров Banwar
Навряд чи буде перебільшенням сказати, що презентація даного автомобіля стала одним з найбільш очікуваних подій 2014 р Нагадаємо, що мова йде про зарядженому хетчбек, над зовнішністю якого чаклував сам Стів Маттін.
В результаті йому вдалося створити образ, який вийшов куди більш динамічним і агресивним, подивіться - http://www.lada-smavto.ru/cars/novaja-lada-kalina/ . Про спортивний характер калини недвозначно говорить цілий ряд деталей, серед яких в першу чергу необхідно відзначити наступні:
- аеродинамічні накладки на пороги;
- пластиковий обвіс;
- легкосплавні колісні диски;
- зменшений кліренс;
- спойлер і т.д.
В результаті вийшов автомобіль, чия зовнішність багато в чому нагадує гоночний болід. Що стосується його габаритів, то в цьому відношенні описувана модель нічим не відрізняється від базової версії. Єдиним значущим нововведенням є зменшений кліренс, який відтепер становить 125 мм замість 145 мм.
Оформлення салону в загальних рисах нагадує топову версію базової модифікації. Однак істотна відмінність полягає в тому, що сидіння виконані в спортивному дусі і на кожному з них вишиті слова Sport або NFR.
Зрозуміло, що одного лише рестайлінгу було б недостатньо для того, щоб носити горде звання спортивного автомобіля. Саме тому творці вирішили запропонувати більш «просунутий» двигун. В якості базової розглядається 1,6-літрова силова установка, оснащена 16 клапанами і системою розподіленого уприскування палива. Її потужність становить 118 к.с. Щоб розігнати автомобіль до 100 км / год, цьому мотору потрібно всього 9,5 сек.
Для модифікації NFR передбачена установка форсованого бензинового двигуна потужністю вже 140 к.с. Відповідно для розгону «до сотні» йому потрібно менше часу - 8,5 сек.
В обох випадках силові агрегати планується комплектувати п'ятиступінчастою механічною коробкою передач з тросовим приводом, в той же самий час її налаштування будуть дещо відрізнятися, що в свою чергу має позначитися на динаміці розгону.
При створенні спортивної модифікації була використана колишня платформа. У той же самий час окремі елементи конструкції були істотно посилені. Це стосується в першу чергу гальмівних дисків і шасі. Рульове управління піддалося перенастроюванні.
Не можна не відзначити, що творці описуваної моделі приділили особливу увагу безпеці. В результаті автомобіль обзавівся цілою низкою систем, які до сих пір залишаються «рідкісними гостями» для продукції вітчизняних автовиробників. Серед них обов'язково слід згадати ABS, EBD, електропідсилювач керма і ін.
________________________________________________________________________