Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Лада-кабріолет: Жигулі без даху для Європи

Наша сеть партнеров Banwar

01.11.2015 р о 19:35, Колеса.ру

Імпортери Lada в Європі і за океанами не обмежувалися одними лише «косметичними» доробками радянських автомобілів: існували відкриті версії на базі ВАЗівської Самари, які і сьогодні користуються популярністю у західних шанувальників марки Lada.

Саме так - прагнучи розширити мізерну «кузовную» лінійку першого тольяттінського переднеприводников, німецькі та австралійські Імпортери спочатку перетворили трьохдверний хетчбек в даний ландо! Саме так називається кузов без задньої частини даху.

Lada Samara Fun (таку назву отримала модифікація від Deutsche Lada) силами фахівців фірми Bohse пережила «хірургічну операцію» по ліквідації частини кузова і могла надати заднім пасажирам відчуття їзди на кабріолеті.

Над передніми ж сідоками була передбачена заводська дах - правда, зазвичай з врізаним люком. Багажне відділення німецької версії прикривала пластикова кришка, на відміну від грубуватого м'якого верху, як на австралійському ландо, через що останнім виглядало куди менш естетично.

Однак перший повноцінний кабріолет зробили бельгійці. Компанія Yuroskop в 1987 році підготувала своєрідний пошуковий проект відкритого автомобіля на базі ВАЗ-2108.

В результаті спільної роботи Yuroskop з бельгійською фірмою Гараж Меёс був створений дослідний зразок, який потім «засвітився» на автосалоні в Брюсселі. До його зовнішності має безпосереднє відношення ВАЗОВСКИЙ дизайнер Володимир Ярцев, який вже після переїзду до Європи на ПМЖ виконував подібні замовлення, в тому числі для Scaldia Volga. Відкрита Samara була скроєна за класичною для автомобілів такого типу схемою - днище і дверні пороги зміцнили додатковими силовими елементами, щоб компенсувати неминуче зниження жорсткості кузова без даху, на якій зазвичай «замикається» вся силова структура несучого каркаса.

Ярцев також прибрав рамки передніх дверей, залишивши лише невеликі кватирки в передній частині.

На відвідувачів Брюссельського автосалону 1990 року кабріо-Самара справила сильне враження! Доступний кабріолет вигідно відрізнявся від звичайної «вісімки» і карлотовскім обвісом по периметру кузова, завдяки якому проста і незграбна машинка з СРСР перетворилася на справжній «середземноморський» кабріолет! Потяжелевший на 70 кг автомобіль за рахунок грамотної конструкції зберіг прийнятну жорсткість кузова.

«Дах зносило» не тільки Самари: французький імпортер Poch і все та ж Deutsche Lada переробляли в відкриті версії і Ниву. Причому німецьке кузовне ательє на замовлення Deutsche Lada перетворювало радянський полноприводник не в ландо, а саме в кабріолет без силових елементів даху і задніх стійок! Правда, це помітно підвищувало вартість автомобіля, тому кабріо-Нива користувалася обмеженим попитом.

Переробку «вісімок» в повноцінні кабріолети на замовлення європейських імпортерів виконувала спеціалізована бельгійська фірма EBS, яка c 1990 по 1995 рік модернізувала таким чином 456 автомобілів.

На початку дев'яностих відкрита Самара була популярна у жителів середземноморського узбережжя завдяки своїй доступності - як і звичайна «вісімка», вона помітно поступалася в ціні європейським аналогам зразок Ford Escort Cabriolet або Opel Kadett Сabrio.

Популярність «вісімка без даху» придбала через свого гучного імені Natasha, яке в певному сенсі стало прозивним. Адже саме так в лихі дев'яності в деяких країнах називали (а подекуди називають і досі) наших співвітчизниць ... скажімо так, не дуже важкої поведінки, а в арабській мові це ім'я співзвучне словосполученню «природна любов». Хоча «офіційна» версія стверджує, що такий варіант назви був запропонований голландцями, а ім'я «Natasha» у європейців асоціювалося з жіночністю і ніжністю.

На французькому ринку Lada Natasha коштувала від 80 до 90 тисяч франків без додаткового обладнання - тобто приблизно в півтора рази дорожче, ніж звичайна Самара. Однак це було все одно помітно дешевше, ніж навіть найдоступніші аналоги, тому Natasha з ефектними і красивими «допами» на кшталт спортивного керма і легкосплавних дисків користувалася певним попитом.

Як і автомобіль зі звичайним кузовом, Самара без даху пропонувалася з різними двигунами і широким набором додаткового устаткування - як правило, покупці не скупилися і замовляли майже всі можливі "допи". Втім, разом із згасанням інтересу до «основним» модифікаціям попит на відкриті версії також зійшов нанівець.

Але на цьому історія кабріо-Самари не закінчилася! У 1993 році чеський дизайнер Вацлав Крав представив свій варіант відкритої «вісімки», назвавши її на честь чеського регіону - Bohemia. Треба зауважити, що за типом кузова Богемія була куди ближче до родстер.

Незабаром цей кабріолет зник з поля зору і знову постав перед публікою вже під маркою компанії CS Auto Lada - чеського імпортера ВАЗів, який викупив у Крала документацію і права на виробництво. Втім, далі випуску декількох екземплярів справа не пішла.

Свою версію відкритої Самари зробили навіть на американському континенті: Lada of Canada випустила свій кабріолет, за рішенням корми нагадував новітній на той момент седан моделі 21099.

Лише до 1993 року Самара позбулася даху на історичній батьківщині: компанія ЛЛД-авто представила відкриту версію під назвою Lada Amadeo. Ключова відмінність російського «кабріка» - вварена в кузов несуча рама, а також зовнішній вигляд, абсолютно видозмінений за допомогою пластикових накладок. Машина пропонувалася в двох версіях - двомісної з жорстким дахом і чотиримісній з м'яким верхом.

І, нарешті, кузовні метаморфози Самари відбулися і в самому «серці ВАЗостроітелей» - місті Тольятті. Компанія Техномастер, яку власники ВАЗів знають як виробника «кольорового заліза» для тюнінгу підвіски, в кінці 90-х випустила свою «вісімку-ландо», з вигляду дуже нагадувала Lada Samara Fun. Як водиться, до виробництва, нехай навіть дрібносерійного, проект не дійшов. Було ще кілька подібних по підсумкового результату спроб зробити «російське кабріо» на базі Самари - зокрема, Lada Cabritta (Флексер-ЛогоВАЗ) і навіть родстер (!) Від компанії Агентство Тамара Олегівна.

Сьогодні неабияк понівечені сторонніми накладками і спойлерами Самари від Deutsche Lada зрідка спливають на сайтах безкоштовних оголошень і вулицях деяких міст (переважно - українських). Правда, особливого інтересу до «вісімки без даху» потенційні покупці не виявляють - клімат не той ...

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов