Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Лада X-Ray Cross

  1. Зміни в екстер'єрі та інтер'єрі
  2. Що відомо про технічну складову

Наша сеть партнеров Banwar

Лада X-Ray досить тепло зустріли автолюбителями. Конструктори непогано постаралися і створили стильний автомобіль з хорошими технічними характеристиками і сучасної «начинкою». Але на цьому АвтоВАЗ вирішив не зупинятися і вже досить тривалий час ходять чутки про випуск моделі підвищеної прохідності - Лада X-Ray Cross. Лада X-Ray досить тепло зустріли автолюбителями

Таке рішення, в принципі, - цілком передбачувано, оскільки випуск версій підвищеної прохідності вже входить в звичайну практику АвтоВАЗ. Раніше моделями з приставкою Cross обзавелися лінійки Лада Калина і Largus.

Інформація про Лада Х-Рей Крос з'явилася ще в 2015 році. Навіть передбачалося, що з конвеєра модель підвищеної прохідності зійде в 2016 році, потім терміни перенесли на рік, тепер же вказується, що дата виходу Лада X-Ray - не раніше 2018 року.

Хоча концепт цієї версії вже представлений, інформації по Х-Рей Крос поки дуже мало. Зате чуток - багато, і вони досить суперечливі.

Зміни в екстер'єрі та інтер'єрі

Почнемо із зовнішнього вигляду. Як і у моделей Крос інших лінійок, відмінною рисою позашляхового варіанту є захисний обвіс. Х-Рей Крос його теж отримав. Додатково конструктори кілька переробили передок.

Дизайнери трохи стилізували хромовані вставки на бампері і бічні ніші. Його низ тепер прикрашає чорна захисна накладка, поверх якої розмістилася гнутих форми срібляста спідниця. Дизайнери трохи стилізували хромовані вставки на бампері і бічні ніші

Колісні арки, пороги і низ дверей обзавелися широкими пластиковими накладками чорного кольору, які досить добре вписуються в зовнішність автомобіля. Колісні арки, пороги і низ дверей обзавелися широкими пластиковими накладками чорного кольору, які досить добре вписуються в зовнішність автомобіля

З явних відмінностей задньої частини Крос від базової Х-Ray можна відзначити кілька видозмінені задні ліхтарі, масивну накладку на задньому бампері з сріблястою вставкою, спойлер чорного кольору, і «плавець» на даху. Також позашляхова модель обзавелася рейлингами на даху, яких так не вистачало звичайної версії.

Також позашляхова модель обзавелася рейлингами на даху, яких так не вистачало звичайної версії

Відзначається, що у цій версії збільшили дорожній просвіт, який і в базовій моделі і так був чималий - 195 мм. Зараз же вказується, що він буде перевищувати 200 мм, хоча точний показник поки не вказується. Відзначимо, що кліренс здебільшого збільшений завдяки новим 17-дюймовим колесам, якими буде комплектуватися цей автомобіль.

Що стосується інших габаритних розмірів - довжини, ширини і висоти, то вони у варіанту Крос якщо і будуть відрізнятися від звичайної версії, то несильно і за рахунок все того ж обважування.

Далі - інтер'єр. У салоні теж є нововведення, але їх небагато. У представленому концепті інтер'єр прикрасили накладками і вставками під колір кузова на передній панелі, картах дверей, сидіннях. Далі - інтер'єр

Також конструктори додумалися встановити центральний підлокітник, який навіть опціально відсутня в базовій версії. Також конструктори додумалися встановити центральний підлокітник, який навіть опціально відсутня в базовій версії

Ще одна відмінна риса - підсвічування приладової панелі під колір кузова і накладки на порогах з назвою версії. Ще одна відмінна риса - підсвічування приладової панелі під колір кузова і накладки на порогах з назвою версії

Але відзначимо, що всі ці особливості присутні в концепті, і чи отримають їх моделі масового виробництва - поки невідомо.

Що відомо про технічну складову

Перейдемо до технічної частини і характеристикам. Почнемо з силових установок. Тут припущень - кілька. Перше з них - на Лада X-Ray Cross «перекочує» вся лінійка силових агрегатів, якими оснащується звичайний Х-Рей, а це 1,6-літровий 106-сильний мотор і установка на 1,8 літра, що розвиває 122 л. с.

Друге припущення - крім зазначених двигунів Ладі Крос буде доступний також абсолютно новий 1,4 літровий турбований агрегат, який видає 150 л. с. Але цей мотор поки тільки в розробці і невідомо, коли він з'явитися.

І третій варіант щодо двигунів, який поки є самим правдоподібним, зводиться до того, що для Крос буде доступна тільки одна установка - на 1,8 літра. Представлений концепт оснащений був саме цим двигуном. І третій варіант щодо двигунів, який поки є самим правдоподібним, зводиться до того, що для Крос буде доступна тільки одна установка - на 1,8 літра

Що стосується КПП, то тут все без змін. Тобто Х-Рей підвищеної прохідності буде доступний з 5-ступінчастою «механікою» від Renault, ймовірно йому також дістанеться і роботизована коробка. Що стосується КПП, то тут все без змін

Найбільша інтрига щодо цієї версії - чи стане вона повноцінним кросовером і обзаведеться повним приводом, або так і залишиться «псевдокроссовер» - хетчбеком з підвищеним кліренсом. Спочатку вказувалося, що для цієї версії запозичать привід від Reno Duster. Але такий крок призведе до істотного збільшення вартості машини.

Потім була інформація, що ніякої системи повного приводу для Х-Рей Крос передбачатися не буде, і ця версія все так же буде передньопривідною.

Сама, мабуть, цікава версія щодо приводу Х-Рей Крос - це використання повного приводу з гідрооб'ємною трансмісією. Але з'явитися така нетрадиційна для легкових авто система - велике питання.

Загалом, багато хто вважає, що перші версії X-Ray Cross будуть передньопривідними, а повний привід якщо і з'явиться, то дата виходу такої версії буде значно пізніше.

Відзначається, що для підвищення прохідності в версії Крос передбачатиметься можливість відключення систем активної безпеки. Але така функція вже передбачається і на звичайних версіях.

Підіб'ємо невеликий підсумок. Отже, з явних змін у Лада X-Ray Cross можна відзначити наявність обважування, великих за розміром коліс, підвищеного кліренсу і стилізованого салону. Загалом, все те ж саме, що і Калина і Ларгус Крос. Що стосується технічної складової, то достовірної інформації поки немає, і невідомо, зупинитися чи АвтоВАЗ тільки на зовнішності, або все ж спробує створити повноцінний кросовер.

Стаття в тему - Огляд кросовера Lada X-Ray

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов