Наша сеть партнеров Banwar
Це головна несподіванка Московського автосалону: АвтоВАЗ показав концепт майбутньої Ниви, тобто моделі Лада 4x4 нового покоління. Поки це чистої води концепт-кар, серійну версію потрібно чекати не раніше 2021 року, тому за майбутнє час ще багато що може змінитися. Однак і в цьому виді Лада 4х4 Vision заслуговує пильної уваги.
Дизайнерська задумка нехай і неоригінальна сама по собі, але реалізована добротно: характерні риси класичної Ниви "нанизані» на новий сучасний кузов. В очі кидаються і «брови» поворотников, і довгий прямокутний капот, і графіка задніх ліхтарів в стилі старих «шестерочного» елементів. Ну і звичайно ж, Стів Маттін не забув про ікс-графіку всюди, де тільки можна, в тому числі на бортах.
Нова Лада 4х4 Vision має п'ять дверей, проте ручки задніх стулок замасковані заради «трьохдверного ефекту». Причому, за інформацією Авторевю, ця особливість збережеться і у серійної машини! Більш того, дизайн вже фактично фіналізовано і він не має принципових відмінностей від концепту: зміняться хіба що деякі пропорції.
Про технічну основу нової Ниви ми в Авторевю розповіли ще рік тому : Вітчизняна машина розробляється на платформі Дастера, але не добре знайомої нам машини, а кросовера другого покоління , Який вже з'явився на європейському ринку. Це означає, що Ладі дістануться і допрацьована підвіска, і новий рульовий механізм з регулюванням колонки по вильоту, і (потенційно) розширений набір електроніки.
Найважливіше питання: що з трансмісією? Як нам вдалося з'ясувати, вазовци досі на роздоріжжі. Щоб зберегти прохідність оригінальної Ниви, в Тольятті до сих пір хочуть зробити свою трансмісію з постійним повним приводом і демультіплікатором. Але все впирається в витрати: розробка такої трансмісії для дастеровской платформи влетить в копієчку. Тому висока ймовірність того, що нова Лада 4x4 успадкує повний привід Дастера - з муфтою підключення задньої осі і дуже короткою першою передачею замість окремої поніжайкі.
Про ціну поки говорити дуже рано, але якщо вазовци реалізують всі свої задумки (в першу чергу за частиною трансмісії), то Лада 4x4 виявиться дорожче Дастера, причому вже нового, який, в свою чергу, явно перевершить за ціною нинішню модель. Але навіть якщо техніка цілком перейде з Renault, на серйозний демпінг порівняно з Дастера можна не розраховувати. У будь-якому випадку нова Нива виявиться набагато (приблизно вдвічі) дорожче класичної Лади 4х4, тому з іміджем дешевого всюдихода їй доведеться розпрощатися.
І ще пара слів про бренд Нива, який зараз належить СП GM-АвтоВАЗ. За інформацією Авторевю, незважаючи на погане становище свого тольяттінського заводу і забуття проекту нової Шеви Ниви, в концерні General Motors поки не готові розлучитися з брендом Niva. Але ключове слово - поки! До 2021 року, коли Лада 4x4 Vision повинна перетворитися в серійний автомобіль, все може змінитися. І якщо СП GM-АвтоВАЗ так і не запустить нову модель, завод, ймовірно, доведеться закрити. В цьому випадку вазовци, звичайно, знову спробують повернути собі історичну внедорожное назву, і в разі успіху полноприводник нового покоління вийде на ринок під ім'ям Лада Нива.
Найважливіше питання: що з трансмісією?