Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Лада Гранта Тест Драйв За кермом

  1. Lada Granta: економія без фанатизму. Тест-драйв Лада Гранта
  2. Lada Granta: перший тест серійної машини
  3. Перевірка на треку
  4. серпантин
  5. Обійшлося без жертв
  6. Драйв малою кров'ю
  7. Тест-драйв Lada Granta: нова надія автограду

Наша сеть партнеров Banwar

»   Що Ми Вибираємо » Що Ми Вибираємо? наше Авто

лада гранта тест драйв за кермом

Lada Granta: економія без фанатизму. Тест-драйв Лада Гранта

Це автомобіль, якого чекали всі. І нехай хтось не збирається його купувати або навіть ятрить з приводу ВАЗівської новинки, але, так чи інакше, всім цікаво: що ж буде з себе представляти машина вартістю 229 тисяч рублів? Майбутній бестселер, наданий Автоцентром ІНТЕЙ. детально вивчив оглядач АВТОСАЙТ bibika.ru Андрій Чепелев.

Зовнішність: практичність і родзинки

Зовнішній вигляд Лада Гранта. напевно, більшість читачів встигло оцінити вже давно, коли в пресі і Інтернеті з'явилися перші шпигунські, а потім і офіційні фотографії. Залишається тільки підтвердити: машина зовсім не виглядає неповноцінною. хоча по ній помітне прагнення творців досягти максимальної практичності. І спереду, і ззаду автомобіль виглядає гідно. Особливо порадували плавні лінії, що йдуть від ліхтарів по кришці багажника. Відмінна деталь, що додає дизайнерську родзинку до не надто емоційного зовнішнім виглядом.

«Дефлектори, як на моїй Alfa Romeo», - кажу директору проекту Lada Granta Олегу Груненкова. Ми разом їдемо на новому тольяттинском ліфтбек. «Нічого дивного», - несподівано відповідає Груненков. Дефлектори на замовлення АвтоВАЗу випускає компанія, яка співпрацює і з концерном Fiat.

На цьому іноземне в новій Granta не закінчується. У салоні ще є, наприклад, елементи, що поставляються з Японії. Але головний козир новинки, за твердженням топ-менеджерів компанії, - це дизайн. «Натхнення ми черпали від Audi A7», - заява Груненкова вражає своєю абсолютною щирістю. АвтоВАЗ дуже старався зробити гарний автомобіль.

Президент компанії Бу Андерсон, який має репутацію залізного управлінця, під час виступу з нагоди запуску нової Granta в серію не зміг приховати хвилювання. А на заводі в Іжевську так ретельно готувалися до презентації, що не встигли визначитися, як же називати машину: ліфтбек або хетчбек. На коробках з комплектуючими написано «хетчбек», а на офіційних плакатах - «ліфтбек».

Lada Granta: перший тест серійної машини

реновація

По дорозі до Червоної Поляну - відправну точку тесту - монітори автобуса демонструють програмний ролик про народження «Гранти». Весь пафос відеосюжету коротко формулює директор проекту Lada Granta Олег Груненков: «Щоб створити гідний продукт, ми економили на всьому, при цьому зберігаючи високі споживчі якості автомобіля».

Тольяттинці пишаються тим, що початок розробки Granta і старт продажів розділяють всього два роки - рекордні для сучасного автоваза терміни. Груненков перераховує основні досягнення, пов'язані з появою нової моделі, побудованої на основі Kalina. Перш за все оновилася панель постачальників. Партнери з Renault допомогли провести внутрішній аудит російських компонентщіков, після чого від деяких відмовилися на користь іноземних фірм. Спеціально для машини розроблено 400 оригінальних комплектуючих.

Базова ціна Granta - 229 тисяч рублів - далася непросто: економили за рахунок зменшення кількості деталей. Так, бампер, обшивка дверей, торпедо зроблені з мінімально можливого на сьогодні числа компонентів. І незліченні кривляння по мелочевке: вже не зустріти звичних датчиків витрати бензину, температурної шкали або класичного витратоміра. «Навіщо, наприклад, стежити за тим, як нагрівається автомобіль? Тільки зайвий привід для хвилювання, - з усмішкою пояснює Груненков. - Тепер ці свідчення виводяться на електронне табло бортового комп'ютера ».

Починаючи з комплектації «Норма» доступний бензиновий двигун 1,6 літра (90 к.с.) з полегшеною шатунно-поршневий групою. Для поліпшення охолодження з'явився радіатор зі збільшеним перетином, плюс зазор між двигуном і радіатором збільшився за рахунок витягується переднього свеса.

Стільки корисних змін, чому ж раніше на АВТОВАЗі не практикували нічого подібного? Керівник заводу Ігор Комаров дипломатично уникає відповіді на це питання, розумно пояснюючи, що не може відповідати за те, що було до нього.

Перевірка на треку

Перше коло їжу не поспішаючи. Двигун не особливо галасливий, його сухий шелест не докучали. Проходячи черговий крутий «тещин язик», не раз перехопити кермо. Втім, у порівнянні з «Калиною» тут кермо помітно гостріше. Передачі «механіки» встромляються чітко. Аж до 2,5 тисячі об / хв тяга наростає рівномірно, потім динаміка помітно додається.

Кузов Granta на 12% жорсткіше на крутіння, ніж у «Калини». Як цей відсоток відчути фізично, не знаю, зате він обіцяє додати стійкості в поворотах. Звички характерні для передньопривідною легковика: під скидання газу машина повертається на задану траєкторію. У заметі з контрсмещеніем корми слухняно проходить радіус. Хіба тільки верескливі покришки Amtel Planet-2P псують задоволення, рано зриваючи передню вісь в ковзання.

При гальмуванні в підлогу на мокрому асфальті Granta без ABS йде юзом, хоча треба віддати належне - корми йде з траєкторії не відразу і можна встигнути зреагувати. Переставку проходжу на швидкості 50 км / ч. Відчувається, що це не межа можливостей.

серпантин

Випробувавши Granta на сочинському треку, вирушаємо в Лазаревське. По дорозі можна більш детально оцінити споживчі якості машини. Передні крісла здаються досить зручними, але як тільки починаємо петляти по серпантинах, доводиться утримувати торс - бічні валики занадто м'які і не фіксують спину. За запевненням заводчан, є другий варіант крісел, де набивка жорсткіше.

Обійшлося без жертв

Не забуваючи про обмеження в бюджеті, інженери і дизайнери все-таки внесли чимало змін, перетворюючи трьохоб'ємний кузов в двохоб'ємний. Оригінальний передній бампер з чорними вставками зробив машину візуально ширше - незайва доопрацювання для представника В-класу з великим кліренсом і високим салоном. Така ж деталь скоро дістанеться і седану, але з одним винятком: Granta в комплектації «Стандарт» збереже колишній нефарбований бампер. Змінено бічні дзеркала. У топової комплектації на них переїхали дублери покажчиків поворотів, як це вже зроблено на «Пріорі». Пізніше такі ж дзеркала з'являться і на трехоб'емнік.

На тлі повністю переробленої корми не всі звернуть увагу на задні двері лифтбека. Від тих, що на седані, їх відрізняють піднята на 12 мм підвіконна лінія і опущена на 8 мм верхня кромка. Профіль став динамічнішим, але стеля над пасажирами другого ряду трохи знизився. Забігаючи вперед, відзначу, що при зростанні 186 см ніякого дискомфорту на гальорці я не відчув.

Задня частина кузова повністю оригінальна, за винятком статі багажника, цілком взятого від седана. У процесі роботи були різні пропозиції, в тому числі використовувати ліхтарі трьохоб'ємна «Гранти». Затвердили інший варіант і, на мій погляд, не прогадали. Уніфікована оптика заощадила б копійки, адже все одно всі інші елементи розробляли з нуля. А так вийшло цілком собі гармонійно.

Драйв малою кров'ю

Від комплектації лифтбека залежить технічна начинка. У версії «Стандарт» йдуть підвіска від попереднього покоління «Калини», «довга» рульова рейка (підсилювача у таких машин немає) і мінімальна шумоізоляція. В «Норми», де вже є ЕУР і «коротка» рейка, передня підвіска має збільшений кастер, а також розширено пакет шумоізоляції. Нарешті, «Люкс» може похвалитися більш жорсткими підвісками і найповнішим набором «антішумкой». Тому дуже доречним на тесті опинилися дві «Гранти» в різних комплектаціях. На «Нормі» ніяких одкровень: всеїдна ходова частина поєднується з перенастроєним, але все ще далеким від ідеалу електропідсилювачем. Крім того, вазовци згадали про новий вакуумному підсилювачі і головному гальмівному циліндрі. Глобальних поліпшень в гальмуванні я теж не помітив.

У нетерпінні пересаджуюся в «Люкс» - і не розчарувався. Ну, по-перше, помітно присутність додаткової шумоізоляції. Ходова частина жорсткіше, але при цьому дискомфорту немає. Машина стала приємніше і надійніше в управлінні, переставши пританцьовувати на купині. Налаштування підсилювача ті ж, однак коригувати траєкторію порожненьким кермом вже немає необхідності. Плюс до цього менше крен в поворотах. Хоча пару раз я все ж згадав про машину зі звичайною підвіскою. Правда, сталося це на зовсім вже «убитому» асфальті.

Тест-драйв Lada Granta: нова надія автограду

Фактично, нова Lada Granta - це «стара» Lada Kalina плюс 400 нових деталей. Але назвати Гранту всього лише рестайлингом «Калини» язик не повернеться. Автомобіль дійсно змінився і насправді став краще колишніх продуктів АвтоВАЗу. Але спочивати на лаврах тольяттинцям ще рано. Kolesa.Ru з'ясували, чому.

Сюрпризи чекали ще до пробної поїздки на Lada Granta. Провівши мене до машини, співробітник автосалону пояснив мені як користуватися брелоком додаткової сигналізації: «Якщо натиснути на цю кнопку і трохи потримати, двигун заведеться!» Натискає. Тримає. Не заводиться. «Напевно це через вашого колеги, який відкрив задні двері, поки я тиснув на кнопку».

Двері закрили, ще пару раз поставили-зняли з охорони. Знову не заводиться. «. Ми спеціально для вас машину вчора помили, а вночі мороз вдарив - напевно замерзла ». Менеджер був явно стривожений, але тримався молодцем, і я насправді повірив його подив несподіваною накладці. На третій раз Granta завелася! Для переконливості заглушили мотор і повторили процедуру: двигун нової Лада без проблем запустився одним натисканням кнопки.

Втім, навіть якщо б трюк з брелоком не вдався - претензії були б не до АвтоВАЗу, а до установників допоборудования, адже сигналізація з дистанційним запуском йде як опція, причому не заводська.

Джерела: http://www.bibika.ru/info/content_80, http://www.autonews.ru/test_drive/news/1780005/, http://www.zr.ru/content/articles/370663-lada_granta_pervyj_test_serijnoj_mashiny /, http://www.zr.ru/content/articles/655977-lada-granta-liftback-uv-silitel-vkusa/, http://www.kolesa.ru/article/test-drayv-lada-granta -atstskoe-vedrotachko - 01-30



Коментарів поки немає!

І нехай хтось не збирається його купувати або навіть ятрить з приводу ВАЗівської новинки, але, так чи інакше, всім цікаво: що ж буде з себе представляти машина вартістю 229 тисяч рублів?
«Навіщо, наприклад, стежити за тим, як нагрівається автомобіль?
Стільки корисних змін, чому ж раніше на АВТОВАЗі не практикували нічого подібного?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов