Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Lada Нива Urban 4x4 - модель позашляхового автомобіля | Лада Нива 4х4 Урбан - відгук, огляд, думка на позашляховик

  1. Технічні характеристики Lada Urban
  2. Спочатку про недоліки
  3. Нова пісня про старе
  4. Відмінності від Ниви
  5. Переваги Lada Urban
  6. Наш чи це АвтоВАЗ

Наша сеть партнеров Banwar

Імпортозаміщення, імпортозаміщення - ось що ми чуємо на кожному кроці. Необхідні в зв'язку з західними санкціями заходи щодо впровадження на вітчизняний ринок свого продукту толком не приймаються, тому що крах власного виробництва був настільки виразним, що нема чого дивуватися відсутності російських товарів на полицях. Правда, «АвтоВАЗу» на цей рахунок є що сказати. Іномарок незабаром має стати набагато менше, а це дає простір для діяльності нашого автопрому.

Технічні характеристики Lada Urban

Тип кузова: хетчбек
Колісна база: 2200мм
Двигун: чотирициліндровий, рядний, бензиновий, об'ємом 1690см³
Мощн: 83л.с.
Макс. КМ: 129/4000
Трансмісія: 5-ступінчаста механіка
Привід: повний, постійний
Гальма: передн - диск, задн. - барабан
Дорож. просвіт: 205мм
Швидкість: 142 км / год
Час розгону: з 0 до 100 км / год 17с.
Витрата палив. (середній): 10/100 в

Спочатку про недоліки

Після серйозної модернізації в 90-і роки сутність моделі не сильно змінилася. Тут все той же спірний екстер'єр, а-ля «розгодована копійка», трохи вдосконалена, але все та ж приладова панель і незмінне колесо під капотом, яке перетворюється в смертельний снаряд в разі аварії. А ще - всюдисущі люфти зі скрипом і не дуже стабільна поведінка на трасі, від якого не цілком рятує навіть АБС. Завершують картину вад розгін до сотні без малого за 20 секунд і витрата палива понад 10 літрів.

Нова пісня про старе

Звичний по радянських фільмів і реальності 90-х років силует «Ниви» / »Lada 4 × 4» повинен бути збережений - так вважають конструктори «АвтоВАЗу» . В принципі обгрунтована думка, враховуючи, що продукт буде націлений виключно на внутрішній ринок. Російський автопром не володіє особливою винахідливістю на зовнішній вигляд автомобілів, тому доводиться робити ставку на те, що вже давно винайдено раніше, намагаючись додати хоч трішки змін. Рівне таким і буде кінцевий продукт під брендом «Lada 4 × 4 Urban» . Повнопривідний монстр, що зарекомендував себе як всюдихід, тепер націлився і на міські вулиці. Причому нічого спільного з відгалуження у вигляді «Niva Chervrolet» у моделі не буде. Зовнішній вигляд більше схожий на радянський варіант, ніж на модифікації окремого по суті проекту «General Motors».

Не залишилося й сліду від колишньої убогості контрастних в порівнянні з основним кольором автомобіля бамперів. Тепер пластикові бампери одного і того ж відтінку, що і сама машина, створюючи ефект плавного переходу від корпусу безпосередньо до коліс. «Urban» напханий електронікою, дотримуючись віянь сучасних трендів в автомобільній промисловості. Також наголошено на комфорт водія і пасажирів: в наявності, крім кондиціонера, нові зручні крісла. Від колишньої жорсткості і дискомфорту при знаходженні в автомобілі не залишилося і сліду.

Як движка обраний 1,3-літровий фіатовскій «MultiJet», який поставляється з Польщі з фірмового заводу концерну. 85 «конячок» повинні будуть забезпечені за рахунок дизельного двигуна, в цьому і плюс «MultiJet» для массринка. Але щоб встановити такий движок, доведеться значно пропрацювати саму комплектацію і складання автомобіля, так як досить-таки потужні для «Lada 4 × 4» двигуни не залишають місця для всього іншого (в тому числі і звичного запасного колеса). Можливо, зовнішній вигляд капота зміниться і буде помітно відрізнятися від нині представленого прототипу. Доробки також вимагає і коробка передач - слова самих конструкторів. Прогнозується випуск движка на 1,6 літра, але ці плани будуть здійснені тільки після капітальної доробки нинішнього досвідченого зразка.

Орієнтовна ціна - 400 - 500 тис. Рублів.

Відмінності від Ниви

За ідеєю приставка «Urban» в назві машини повинна вказувати на її міський характер. Але, як зазначає більшість експертів, це англійське слово - не більше ніж рекламний хід, причому не дуже вдалий. Адже незначні нововведення явно не роблять машину більш міський. Вона як і раніше безкомпромісна трудівниця, Володарка заміського бездоріжжя.

Найважливіше принципова відмінність авто від свого попередника - зменшений кліренс, який зробив машину трохи більш стійкою на швидкості. При цьому запасу простору під «пузом» досить, щоб кинути виклик серйозним вибоїнах і снігові замети. Крім того, чисто зовні тут впадає в очі велика кількість пластику, який замінив хром на ручках дверей і бампері.

Заглянувши в салон, ми також не побачимо революційної новизни. Приладова панель і елементи обробки не сильно змінилися з 90-х років, а ось сидіння приємно змінилися. По крайней мере, передні стали стильний зовні і більш зручними. Що стосується задніх пасажирів, для них пропонується не дуже комфортний диван. Хоча, треба віддати належне виробникам, він тепер виглядає значно привабливіше.

Крім того, Ладовский позашляховик оснащений кондиціонером, підігрівом стекол і сидінь, електричними склопідйомниками і іншими приємними «дрібницями».

Загалом Lada Urban - це по суті осучаснена модифікація «Ниви» з усіма її достоїнствами і недоліками.

Переваги Lada Urban

Ми описали зовсім райдужну картину, але не будемо забувати, що у цього модернізованого дива радянського автопрому існує величезна армія відданих фанатів, які на всі недоліки призводять один, але залізобетонний аргумент: «Нива починається там, де закінчується дорога». І це чистісінька правда. Варто Lada Urban
виїхати на пересічену місцевість, куди і дівається її знаменита жорсткість, нестабільність та інші недоліки. Машина з легкістю розбирається з будь-якими ямами та іншими перешкодами, не вимагаючи при цьому ні блокування диференціала, ні понижувальної передачі. Мабуть приказку «Більше швидкість - менше ям» придумали теж власники «Нив».

До того ж «Лада Урбан» - це як і раніше геніальна простота конструкції і безмежні можливості для самостійного ремонту.

Ну і ціна трохи більше півмільйона за практично повноцінний позашляховик, - погодьтеся, не так погано.

Наш чи це АвтоВАЗ

Чесно кажучи, дуже здивувалися, коли натрапили на матеріал про керівництво компанії. Скоро буде 2 роки, як генеральним директором (а заодно і президентом) концерну є іноземець - Бо Андерсен. Новина про іноземне інвестування і багатомільйонних контрактах з компанією «Reanault-Nissan» вже давно не секрет, але пости керівників залишалися за нашими співвітчизниками. Але, мабуть, закордонним інвесторам набридло даремно давати гроші і дивитися, як ті випаровуються в невідомому напрямку при повному потуранні керівництва. А єдиною панацеєю для вирішення проблем (у тому числі і пов'язаних з банкрутством) колишнє правління вважала - жебрацтво грошей у держави і масштабні звільнення штату (причому в основному роботяг). Так що не дивно, що відтепер кермо влади в руках іноземців. Погано це чи добре - важко сказати. Так, неприємно, що російський автопром в руках іноземців, але що робити, коли недбалість і неефективне витрачання бюджету колишнього керівництва залишило «АвтоВАЗ» в передбанкрутному стані.

Зважаючи на відсутність виробництва необхідних деталей у нас в країні, деякі види комплектації машин виходять мало не на 100% іноземного «помелу». Так що дивна картина видається - у нас умовно НЕ буде автомобілів іноземного виробництва, зате будуть автомобілі російського виробництва з іноземними деталями та іноземним керівництвом підприємства. Ось тобі і санкції.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов