Наша сеть партнеров Banwar
Ще півстоліття тому італійська компанія Lamborghini була відома, як виробник сельхоз. техніки. При цьому засновник і власник цієї компанії - Ферруччо Ламборджині славився любителем гоночних авто. Його сварка з Енцо Феррарі, власником компанії Ferrari, привела до того, що Ферруччо вирішив довести, що розбирається в спортивних автомобілях не гірше, ніж в тракторах. Так почалася історія спортивних автомобілів Lamborghini, які і зараз становлять серйозну конкуренцію Ferrari.
Крім випуску спорт-карів, компанія робила спроби і в створенні позашляховиків, хоча і не успішно. Підштовхнуло на створення позашляховиків дану компанію Карибська криза і можливість укладення контракту на поставки позашляховиків американської армії.
Першим позашляховиком стала модель Lamborghini Cheetah, випущена в 1977 році. Але випробування цього джипа з тріском провалилися, що поставило хрест на підписанні контракту.
Але на цьому компанія спроби в створенні позашляховика не зупинилася. Пізніше з'явився позашляховик, який отримав індекс LM001, теж не дуже успішна модель, потім були моделі LM002, LM003 і LM004. Найуспішнішим став у Ламборджині джип LM002, що з'явився в 1986 році. Це єдина модель, яка пішла в серію. Випускалася вона до 1993 року. LM002 - позашляховик хоч і серійний, але кількість автомобілів, випущених за 7 років виробництва, не таке вже й велике, всього 301 автомобіль.
Габарити і зовнішній вигляд
Джип Ламборджині випускався в двох варіаціях: армійському і цивільному. При цьому автомобіль мав як повноцінним критим кузовом, так і кузовом пікап.
Lamborghini LM002
Позашляховик мав досить серйозними габаритними розмірами. Довжина LM002 становила 4,79 м, при ширині в 2,0 м. Висота його становила 1,85 м. Позашляховику дісталася колісна база в 2,95 м. Дорожній просвіт у цього джипа був дуже хороший, становив він 295 мм.
Джип Ламборджині, вид спереду
Джип Ламборджині (фото) вийшов у конструкторів по-військовому брутальним. Кубічні форми кузова, з гострими кутами і значними за розмірами колесами, забезпечує автомобілю більш ніж серйозного виду. При створенні використовувалася просторова рама, яка забезпечила неубиваемость кузова. Багато елементів кузова є алюмінієвими і пластиковими, причому кріпляться вони за допомогою клею.
Lamborghini LM002, вид ззаду
Передок досить простий по зовнішності, але не позбавлений якогось шарму. З боків квадратні ніші, в які встановили круглі невеликі фари. Глибоко посаджена і затягнута сіткою решітка радіатора, перед якою встановлена захисна дуга. Нижче фар, на виступах розташовані комбіновані світлові прилади, що включають в себе поворотники і габаритні вогні. Збереження їх від пошкодження забезпечується захисними трубчастими кільцями.
Бампера як такого немає. Його роль відіграють виступи, центральний - перед дугою безпеки і бічні, на які встановлені світлові прилади. Нижче цих виступів проглядається широка і потужний захист картера і піддона силової установки.
Єдиний джип Ламборджині
Передні крила прикрашені кутасті виступами колісних арок. Ззаду теж є такі виступи, але виражені вони не так значно. Салон, як автомобіля з суцільнометалевим кузовом, так і з кузовом пікап, має 4 двері і розрахований на 4 чоловік. Але якщо у позашляховика з повноцінним кузовом, за задніми сидіннями розташовується внутрісалонне багажний простір, то у пікапа салон за задніми сидіннями закінчується. А задня частина пікапа відведена під невелику вантажну платформу. В армійському виконанні Джип Ламборджині оснащувався лавочками для 4 осіб, що встановлюються на вантажній платформі, а також кріпильними елементами для кулеметів.
інтер'єр
Салон позашляховика був не по-військовому розкішним. Всі автомобілі мали шкіряну обробку салону. Також в базі був кондиціонер і преміальна на той час акустична система, яку розмістили під дахом.
Lamborghini LM002, приладова панель
На приладовій дошці розмістилося 6 різних за розмірами аналогових інформаційних датчиків. Центральній консолі майже немає. А все через високий і габаритного центрального тунелю. Те, що відведено під центральну консоль служить місцем установки центральних дефлекторів кліматичної системи, а також клавіш її управління.
На центральному тунелі розташували важіль КПП і клавіша електросклопідйомників. Важіль підключення повного приводу вивели за межі тунелю, і розмістили його з боку водія.
силові установки
В якості силової установки у цього позашляховика виступав запозичений у спорт-кара Lamborghini Countach. Це був 12-циліндровий мотор об'ємом 5,2 літра, що робило LM002 найпотужнішим позашляховиком в світі. Показник потужності у нього становив 444 к.с. У парі з 5-ступінчастою МКПП цей мотор був здатний розігнати LM002 до 201 км / ч. А до «сотні» джип Ламборджині прискорювався за 7,8 секунди, при тому, що маса автомобіля була близько 3000 кг. Система харчування у цього мотора була карбюраторна, з використання 6 карбюраторів «Вебер». Такі показники потужності і конструктивні особливості двигуна привели до того, що середнє споживання бензину у джипа становила 27 літрів.
Після наявну силову установку замінили на більш потужну. Взяли її теж зі спортивного авто, а саме з Lamborghini Diablo. Це була 5,7-літрова 12-циліндрична установка, з показником потужності в 550 к.с.
Пізніше з'явилася версія позашляховика LM004, яка обладнувалася 12-циліндрової силовою установкою об'ємом 7,2 літра, запозиченої у катера.
вартість
Автомобіль цей вже давно не випускається, та й кількість вироблених дуже мале, що робить цей позашляховик дуже цінним екземпляром. Зараз на єдиний джип Ламборджині ціна коливається від 100 000 $ до 150 000 $. Ось тільки знайти цей позашляховик для подальшого придбання вже дуже складно. Є інформація, що можна замовити у компанії Lamborghini цей позашляховик в індивідуальному порядку і з уже сучасним оснащенням. Ось тільки ціна на нього буде становити 6 000 000 $.