Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Lamborghini Gallardo: Гормон щастя

Наша сеть партнеров Banwar

Посміхаюся, і не можу зупинитися. Виглядаю як повний ідіот. І не під'їхати до жодного пристойного закладу, гідного цієї машини. Ну, ви тільки уявіть собі картину: підкочує Gallardo до "гранд готелю", швейцар на стрьомі, підбігає, двері відчиняє, а звідти вивалюється такий щасливий суб'єкт, як я зараз. Та й не по телефону тріпається, звідки йому золотоносні біржові зведення повідомляють, а просто так - рот до вух. Адже люди на такі машини не останні витрачають, і на обличчях у них - глибоке усвідомлення власної значущості. Я інший. У мене цей новітній звір із загороди Lamborghini виявився ненадовго, але все дні, які я провів з ним, "мені було щастя". Немов я йшов по дорозі, викладеної з вдалих лотерейних квитків. І справа тут не в тому, що у Gallardo в двигуні п'ятсот коней і повний привід, а в шкіряне крісло утискує, як в казці про Міхаеля і його червоного коня. Просто я відмінно провів час.

Поль, але не Робсон
Ця поїздка в Модену взагалі видалася якоюсь божевільною. За фотографіями з прес-релізів здавалося, що у цього Lamborghini є всі шанси бути проданими в Росії: і звиси короткі, і літраж пристойний - п'ять літрів, і колір незвичайний - не червона і не срібний "металік". Вирішили з'їздити на італійський завод ще до надходження першого російського замовлення. Сказано - зроблено, запрошення отримано, віза готова. І їжу навіть не один, а в компанії Поля Фрер, автомобільного журналіста і гонщика, відомого на весь Старий Світ. Він живе в Монако, а я прилітав до Ніцци, де хотів провідати пару старих знайомих. Добрий Поль виявив максимум європейського гостинності, погодившись забрати мене в аеропорту Ніцци, щоб ми могли потрапити на завод "Ламборгіні" разом. "Поїздка займе години чотири, - попередив Фрер. - Або п'ять, якщо поїдемо повільно". Начебто нічого особливого, але я звільнявся близько сьомої години вечора і знав, що господар червоного "Порше 911" не дуже любить водити по ночах - недавно йому виповнилося 86 років.

Але його вік може ввести в оману лише того, хто не знає, що 43 роки тому саме він виграв Ле-Ман за кермом Ferrari 250 TR. І ще глибше помиляється той, хто думає, що Поль не вміє або боїться водити в нічний час. Моє знайомство з ним було подвійно приємним через обстановки - ми мчали в німецькому спортивному автомобілі по А8 Autostrada, щойно залишивши безпроблемну франко-італійський кордон і ледь пірнувши в перший із сотні з чимось тунелів на шляху в Модену. І розмова - єдиний порятунок від страху, який ненав'язливо накочує, коли Поль влітає в довгий лівий поворот, а стрілка спідометра немов прилипла до позначки 210 км / год ... Але розмова якось не менш божевільний, ніж ця гонка, - тиждень тому Фрер вдалося сісти за кермо боліда Audi R8 , Не залишив нікому шансів на перемогу в 2002 році. І вже на другому колі він встановив новий особистий рекорд класичній дистанції! Небагатослівний чоловік і справжній джентльмен в життя, Поль Фрер не дуже любить говорити про себе або своїх заслугах, одночасно розуміючи, що саме такі історії і зроблять мою статтю цікавою. Тому і бродить по його обличчю посмішка, коли він згадує що-небудь нетривіальне. Наприклад, як треба правильно ганяти по італійським дорогах (це питання було дуже своєчасний: в той самий момент ми з особливим цинізмом порушували вимоги італійських ПДР)? На думку Поля, тільки в Італії можна отримати таке задоволення від їзди "за межею пристойності" і при цьому уникнути будь-яких покарань. Але для цього потрібно лише виконати кілька умов: виграти всесвітньо відому гонку, зробити це за кермом італійського автомобіля червоного кольору і носити в портмоне чорно-білу фотографія себе самого. А ще краще - себе самого поруч з Енцо Феррарі, як у Фрер.

Нічого собі бебі!
Під приємний балаканина ми долетіли до Моденского готелю за п'ять годин, а на наступний ранок нас вже чекав завод компанії Lamborghini - місце для радянської людини що який-небудь Приморськ-54 для Джеймса Бонда. Та й завод по справжньому "кипів", немов там готувалися до зустрічі якогось чиновника Політбюро чи 75-річчя червоного Жовтня. Тестові екземпляри Gallardo, обвішані спеціальним обладнанням, покидали майданчик, немов бджоли свої вулика перед приходом бортника. Але це не повинно було вводити в оману - друге дихання Lamborghini знайшов тільки після приходу нових господарів (VAG придбав контрольний пакет акцій в липні 1998 року). Прийди ми на кілька рочків раніше - не застали б нічого, крім неквапливою ручної збірки та тому подібної "расслабухи". Новий підхід продемонструвала і невелика деталь - на ключі запалювання не було знаменитого бика, але була емблема з чотирьох кілець ... До чого б це? Але не втрачаючи часу на тяжкі думи і багатозначні висновки, ми зайнялися своєю справою, а точніше своєю жовтою 500-сильною іграшкою, першим "бебі-ламбо" в історії компанії. Домовившись, що спочатку я її відзнімемо і тільки потім сяду за кермо, я сам поставив себе на місце людини, який не їв тиждень, а потім був обдарований тарілкою делікатесів з однією умовою - спершу три години фотографуй, а потім помий руки і будеш їсти. Же не манж па сис жур! Коротше, я ледь не пускав слинки, бачачи як поводиться з нею Поль ... Але, чорт забирай, вона була така гарна, що я, як заведений, клацав затвором і ніяк не міг наказати собі зупинитися. Правду сказав хтось: геніальний автомобіль відчуваєш і на відстані. Я буквально шкірою відчував всі нюанси управління цією машиною, знав наперед, як відреагує вона на той чи інший рух кермом, крізь її панелі бачив роботу складних підвісок. Я закохався в Gallardo з першого погляду. Елегантний, грізний, радикальний, швидкий і правильний - таким він мені здався. І розмірчик був "моїм" - коли я водив Lamborghini Diablo , Він розчарував мене своєю масивністю і надмірною вагою. А тут - зайві 200 кг і майже 20 сантиметрів канули в Лету, залишивши мені справжнє задоволення без домішки "калорій".

Загалом, зовсім інша справа.
Коли я нарешті закінчив свою фотороботу, настав час примірятися до нового італійському суперкару. Мій дебют був подвійним - до цього моменту мені ще ніколи не доводилося керувати автомобілем з перемиканням передач в стилі F1 - з важелями на рульовій колонці. І це не просто данина загальноавтомобільного моді - з коробкою з електрогідравлічним приводом E-gear управляти Gallardo як мінімум удвічі цікавіше, ніж зі звичайною кулісою "механіки". Просто тому, що кожна хвилина, проведена за кермом "Галлардо", чітко віддає "Формулою-1". Занадто багато збігів. Двигун V10, 40 клапанів, компоновочная схема ... Та й характеристики на час змусять будь-якого забути про його звичайної, "громадянської", життя.

309 км / год "максималки"! 510 ньютон-метрів "моменту"! Повний контроль над машиною! Я невразливий! І, повірте, вішати на цвях цей привабливий костюм з синього латексу з буквою S на всі груди так не хочеться ... Але хоча б на якийсь час доведеться - у "Галлардо" час від часу прокидається апетит до високооктановому бензину, гальмівним колодкам і низькопрофільною гумі . Цінник тут не може бути низьким, але той, хто купує такий автомобіль, купує Надпрестижний пропуск в світ великих швидкостей, адже "Галлардо" навряд чи спасує перед "Нордшляйфе", Монца або Сільверстоуном.

Техніку-молоді!
Ще на заводі, стоячи перед "напівроздягненим" розібраним Gallardo, я не міг позбутися думки, що бачу перед собою каркас правильного гоночного автомобіля, який готується в гаражі одного з "кільцевих" команд. І їздові відчуття лише підтверджують припущення.

А масивні 8-поршневі супорти Brembo, налаштовані пружини, амортизатори Koni і спеціальні шини Pirelli P Zero підказують, що ми на вірному шляху. "Момент" двигуна в стандартній ситуації реалізується між передніми і задніми колесами в співвідношенні 30/70, а при пробуксовці подається на потрібну вісь за допомогою віскомуфти, що блокує центральний диференціал. При провороте одного із задніх коліс в справу вступає задній диференціал підвищеного тертя, а роль такого ж агрегату спереду грає система ESP. В результаті ми маємо краще від двох світів - повнопривідний автомобіль з повадками задньопривідного спорткара. Але це не єдине нововведення, яке прийшло разом з новими господарями. Перша асоціація зі словом "Ауді" - "крилатий метал". І тепер фахівці Lamborghini на просторову алюмінієву раму навішують легкі алюмінієві панелі. Сталь і кевлар - в минулому. А новий 10-циліндровий мотор тепер має не звичний 72-градусний кут розвалу, а 90-градусний, що допомагає знизити центр ваги і поліпшити розподіл ваги. А ще там є двухдисковое зчеплення і система мастила з сухим картером ... Але хіба це ще кому-небудь цікаво? Може, ви ще й про недоліки хочете послухати? Будь ласка - огляд назад, незважаючи на "знижений" двигун, просто ніякої, передні стійки широкуваті, та й сидіння могли б мати більше бічної підтримки. Але це все, на що можна поскаржитися. Адже якість обробки нового "Ламборгіні" не має нічого спільного з машинами з минулого. Тепер тут практично не знайти приводу для причіпок. Німецький порядок змінив середземноморську недбалість. Аллес гут, так би мовити.

На дорозі з "Галлардо" важко знайти причину не натискаючи на "на всю залізяку".

А ще важче підтримувати обраний темп руху. Тому що цей автомобіль завжди може їхати швидше. 300 км / год? Не питання! А швидше за перевагу. Правда, максимум того, на що я був здатний - 200 км / ч, і все тому, що ширина доріг навколо заводу, за якими я їздив, була не набагато більше колії Gallardo. І нехай найсмачніше я залишив "на потім", на час моєї зустрічі з цим автомобілем на чесній трасі. Нам буде про що там поговорити.

Наприклад, як треба правильно ганяти по італійським дорогах (це питання було дуже своєчасний: в той самий момент ми з особливим цинізмом порушували вимоги італійських ПДР)?
До чого б це?
Але хіба це ще кому-небудь цікаво?
Може, ви ще й про недоліки хочете послухати?
Км / год?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов