Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Lamborghini LM002: Позашляховик, який обігнав час

  1. Пентагон проти
  2. Схід - справа прибуткова
  3. Lambo Rambo

Наша сеть партнеров Banwar

В історії Lamborghini Automobili Srl 1975 рік ледь не став останнім

В історії Lamborghini Automobili Srl 1975 рік ледь не став останнім В історії Lamborghini Automobili Srl 1975 рік ледь не став останнім. Тільки-тільки стало на ноги дітище Тракторобудівників Ферруччо Ламборгіні насилу пережило карибська криза, яка спричинила обвал попиту на дорогі спорткари. Пережило - ціною втрати незалежності. Як виявилося, нові господарі Жорж-Анрі Росетті і Рене Леймер абсолютно не уявляли, що робити з дешево дісталася фірмою, у якій продажу падали на очах.

Тому коли партнери Росетті з Chrysler запропонували йому участь в тендері на поставку для армій НАТО «багатоцільового тактичного автомобіля» (в разі перемоги обіцяла мінімум $ 60 млн.), Швейцарці тут же кинули на новий проект LM (Lamborghini Military) всі сили фірми. Включаючи «антикризовий» транш італійського уряду.

Пентагон проти

Так в Женеві в 1977 році поряд з футуристичними Countach і Urraco з'явився баггі-переросток Cheetah, названий на честь самого бистробегающего підвиду африканського гепарда. На жаль, рішення будувати армійський позашляховик по суперкаровскім канонам виявилося утопією. Причому хитромудра просторова рама (а не загальноприйнята тоді сходова) і наддорогі углепластіковиє панелі - ще куди не йшло. Але ось рішення згрупувати величезні «крайслеровскіе» V8 ​​і автоматичну КП перед задньою віссю виявилося фатальним.

Через вкрай невдалою розваговки Сheetah (5900 см куб., 183 л. С., 2042 кг, 167 км / год, 11 с) на показових виступах стрибнув з трампліна і, зробивши зворотний петлю, звалився на ніс. У присутності вищих пентагонівських чинів. Пластик розсипався в різні боки, важкий мотор зірвало з подушок, раму повело ... Гірше того, дізнавшись, що прототип будували італійці (формально в тендері брало участь MTI, придворне крайслеровскій експериментальне КБ), та ще й фірма, що стоїть на межі банкрутства, вояки взагалі не допустили MTI до тендеру. І коли через 4 роки Lamborghini представив на суд військових новий позашляховик LM001 (4750 см куб., 382 л. С., 180 км / год) - той же Сheеtah з дверима, дахом і V8 від American Motors - вони навіть не розглянули заявку італійців .

Як у воду дивилися: влаштовані в тому ж році покатушки для впливових шейхів в Аравійській пустелі виявили купу недоліків LM001, головним з яких була перевантажена задня вісь. Через неї пікап задирав ніс і при різкому розгоні, і при швидкісному маневруванні.

Схід - справа прибуткова

Показаний в Женеві в 1982 році Lamborghini LMА (4800 см куб., 322 л. С., 188 км / год) був результатом ретельної роботи над помилками. Зайва буква в індексі (Аnteriore c італійського - «попереду») вказувала на розташування V12, запозиченого у Countach LP500S. Звичайно, подібні тактико-технічні характеристики для армійського позашляховика - надто, але нові господарі фірми, брати Мімрам, вже не сподівалися на військові замовлення, які незабаром дісталися Hummer. Цільовою аудиторією LMА стали розбагатіли на нафті араби.

Восени 1985 року було підготовлено серійна версія LMА (5167 см куб., 455 л. С., 201 км / год), до того моменту перейменована в LM002. Вона отримала V12 з двома розподільними і шістьма вертикальними карбюраторами від щойно дебютував Countach quattrovalvole, схематично схожу з «кунташевской» незалежну підвіску обох осей на гвинтових пружинах, відключається передній привід і посилену КП від ZF, підсилювач рульового управління і кондиціонер.

Свої недоліки примхливий ненажерливий позашляховик компенсував безмежним запасом потужності, величезним крутним моментом і високою прохідністю: завдяки максимально підгорнутим під «черево» трансмісії кліренс збільшився з 262 до 295 мм. Правда, тільки на піску, під який створювалися покришки Scorpion розмірністю 345/60 R17, спеціально «зварені» Pirelli для найшвидшого позашляховика світу. Тому основна маса з 311 «нуль-нуль-друге» пішла на Близький Схід.

Lambo Rambo

Другим за значимістю ринком для повнопривідного Lamborghini стали США. Спеціально для них в тому ж 1985-му розробили відразу дві модифікації LM002. Перша, LM / american, була просто її більш комфортабельною версією, знайшла належні ціною і марці вишуканість і шик. Шкіряна оббивка від Conolly, горіхові панелі, ворсисті килимки, безліч електронних пристроїв і сервоприводів, дорогущая аудіосистема класу Hi-End.

Друга - LM 004 (7300 см куб., 495 л. С., 550 Нм, 220 км / год, 7с) була вершиною серії: вона оснащувалася циклопічним V12, встановлювалися на гоночні катери королівського класу UIM. Обидві моделі пішли в виробництво в 1987 році, коли компанія потрапила під контроль старого знайомого Chrysler.

«Четвірка» стала найдорожчим імпортним автомобілем в Північній Америці і залишалася таким аж до 1992 року, коли його виробництво згорнули синхронно з розлученням Lamborghini і Chrysler. Останній з 112 примірників «американця», який до того моменту оснащувався інжекторним V12 від Diablo (5707 см куб., 492 л. С., 580 Нм, 210 км / год) в березні 1993 року придбав чемпіон світу Ф-1 Кеке Росберг.

До тихого божевілля на позашляховиках вищого класу залишалося якихось п'ять років ...

Загальні дані

Тип кузова пікап Число дверей / місць 4/4 + 4 Габарити Д / Ш / В, мм 4950/2010/1850 Маса повна, кг 2950 Обсяг бака, л 270 Трансмісія Тип приводу подеколи. повний КП 5-ст. хутро. Двигун Тип бенз, карб. Роз. і к-ть цил / кл. на цил. V12 / 4 Обсяг, см куб. 5167 Потужність кВт (к.с.) / Об. хв 334 (455) / 6800 Крутний момент, Нм / об. хв 500/4500 Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. Рама трубчаста сталева Підсилювач керма гідро Шини 345/60 R17 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 201 Розгін 0-100 км / ч, з 8,5 Витрата палива, л / 100 км 35 Ціна базової версії 65000 у. е. * * Ціна в 1985 році

Сергій Суховський
фото Lamborghini

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Сергій Суховський Сергій Суховський

Редактор відділів «Автоспорт» і «Мототехніка» У «Автоцентрі» я з 2002 року, редактором відділів «Автоспорт» і «Мототехніка». Чому саме вони? Тому що це два з трьох моїх найбільших увлеченій.Кольцевие автогонки, класичне ралі, ралі-рейди. Часто-густо грубі порушення техніки безпеки і основ прикладної фізики. Про автоспорті завжди говорили як про закрите маленькому світі широковідомих у вузькому колі осіб. Але саме тут я знайшов вірних товаришів, саме тут зрозумів, що насправді означають звичні літературні штампи на кшталт «тріумф перемоги», «гіркоту поразок», «біль втрати». Мотоцикли, аквабайки, снігоходи, квадроцикли, скутера ... Як жартує Андрій Волощенко: «все що між ніг - це до СУХОВСЬКИЙ». Дивно, що ніхто в редакції більше не поділяє мого другого захоплення. Вся ця спецтехніка дарує таке задоволення від водіння, яке не дано звичайним автомобілям. Тільки на гідроциклі можна «вкладатися» з відкритим дроселем в 90-градсний поворот, тільки квадроцикл «управляється» практично в польоті, тільки скутер дає можливість не помічати київських пробок і доїжджати з Оболоні до Шулявки за 8 хвилин. Тому убийте в собі пафос: залиште свої п'ятиметрові «лексуси» для вечірніх поїздок і уїк-ендів і виїжджайте в місто на скутері або мотоциклі. І пробки розсмокчуться самі собою.

Інші матеріали автора:

Чому саме вони?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов