Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Лампочка зарядки акумулятора, чому загоряється або взагалі не горить, як виправити »АвтоНоватор

  1. Контроль за процесом зарядки акумулятора
  2. Відео: система зарядки акумулятора машини
  3. Причини горіння лампочки заряду акумулятора
  4. Відео: причини відсутності зарядки акумулятора
  5. Загальні причини постійного горіння лампи АКБ
  6. Лампочка іноді може спалахнути при включенні сигналу повороту
  7. Лампочка гасне і горить в полнакала
  8. Лампочка горить при збільшенні оборотів
  9. Лампочка загоряється на холостому ходу
  10. Лампочка періодично блимає при роботі холодного двигуна
  11. Лампочка загоряється при включенні фар
  12. Лампочка продовжує горіти при вимкненому запаленні
  13. І лампочка горить, і зарядка йде
  14. Самостійна діагностика систем зарядки акумулятора
  15. Порядок дій при блимаючий, не вимикайте, тухнущей лампочці заряду
  16. Контрольний замір мультиметром
  17. Таблиця: залежність ступеня розрядженого від напруги на клемах АКБ
  18. Відео: генератор не дає зарядки, як знайти несправність і домогтися належної роботи

Наша сеть партнеров Banwar

При включенні запалювання на передній панелі спалахують індикатори приладів. Вони підказують водієві про стан системи управління двигуном і готовності силового агрегату до початку роботи. На одному індикаторі висвічується малюнок акумулятора, згасаючий після запуску двигуна. Ця лампочка контролює систему зарядки джерела постійного струму. Якщо вона не горить під час роботи двигуна, все нормально. Якщо загорілася - потрібно розбиратися.

Контроль за процесом зарядки акумулятора

Щоб правильно розуміти причини нестабільної роботи лампи, яка контролює хід зарядки акумуляторної батареї, потрібно розібратися у взаємодії генератора і джерела постійного струму. При роботі двигуна акумулятор отримує постійну зарядку напругою від 13,6 до 14,2 вольт. Зарядний струм виробляє генератор. Напруга вихідного електрики залежить від числа обертів генеруючого пристрою. Чим обороти вище, тим величина напруги більше. Для обмеження напруги в заданих межах в ланцюг обмоток ротора підключається регулятор. Саме він стабілізує вихідну напругу, яка потім подається на клеми акумулятора для зарядки.

Якщо зарядний струм постійно в заданих межах надходить для підтримки акумулятора в працездатному стані - контрольна лампочка зарядки батареї горіти не повинна. Постійне світіння лампочки говорить про неробочому стані генератора або про обрив дротів живлення. Найчастіше причина відмови генератора - ослабів або порваний приводний ремінь.

Відео: система зарядки акумулятора машини

схема генератора

В основі роботи генеруючого пристрою лежить принцип електричного магнетизму. Конструктивно є дві основні частини, за допомогою яких проводиться змінний струм.

Конструктивно є дві основні частини, за допомогою яких проводиться змінний струм

Ротор і статор генерують струм в бортову мережу автомобіля

Це статор і ротор. Ротор приводиться в обертання за допомогою приводного ременя від колінчастого вала двигуна. Статор нерухомий і складається з обмоток, які кріпляться до корпусу генератора. Разом вони утворюють конструкцію, в якій ротор по центру розташовується всередині статора. Між ними є зазор, який дозволяє ротору обертатися з величезною швидкістю.

Схема роботи генератора і приєднання лампи контролю зарядки

Статор включає в себе 3 обмотки, які утворюють трифазну систему струму. Висновки з обмоток з'єднуються з доданими мостом окремо, як на наведеній схемі.

Ротор складається з безлічі електромагнітів, які в сукупності створюють потужне магнітне поле. Воно перетинає обмотки статора, і в них генерується трифазний змінний струм. Що видається напруга залежить від числа обертів і контролюється регулятором, який вбудований в систему подачі струму на ротор. Для перетворення змінного струму в постійний служить діодний міст, що складається з випрямлячів діодів. Вони пропускають струм тільки в одному напрямку.

Струм на електромагніти обертового ротора подається за допомогою двох мідно-графітних щіток, що контактують з мідними контактними кільцями, розташованих на валу ротора. Реле-регулятор при збільшенні оборотів зменшує струм в роторі, тим самим зменшуючи магнітне поле.

Лампочка контролю зарядки акумулятора під'єднується до набору діодів, які паралельно з'єднані з кожної з трьох обмоток статора. Це окрема ланцюг і величина струму тут невелика, але достатня для запалювання світлодіода. Отже, до лампочки, з одного боку йде позитивний дріт від загальної мережі системи зарядки, а на інший контакт приходить позитивний дріт від замка запалювання. Якщо з обох сторін подається рівне напругу, лампочка не горить. Якщо напруга на одному контакті відсутній, лампочка загоряється. Якщо зарядний струм починає пульсувати або зменшується, лампочка починає блимати або горіти з меншою яскравістю.

Причини горіння лампочки заряду акумулятора

Початок зарядки акумулятора починається з моменту, коли двигун починає працювати. Для цього ключ вставляється в замок запалювання і повертається для включення бортової мережі автомобіля. При подальшому повороті включається стартер і двигун запускається. Якщо при працюючому двигуні автомобіля індикатор зарядки АКБ (акумуляторної батареї) продовжує горіти яскравим світлом або тьмяно світитися, то зарядний струм від генератора до батареї не доходить. У цьому випадку все навантаження з постачання споживачам струмом лягає на акумулятор.

Відео: причини відсутності зарядки акумулятора

Причини незгасаючої лампочки АКБ при працюючому двигуні завжди пов'язані з проблемами в генераторі і бортової мережі.

Загальні причини постійного горіння лампи АКБ

До них відносяться такі випадки:

  • приводний ремінь генератора ослаб, зносився або порвався;
  • перегорів запобіжник на ділянці ланцюга від замка запалювання до контрольної лампочки (в цьому випадку зарядка є);
  • порушений контакт в рознімних колодках монтажного блоку;
  • несправність реле-регулятора;
  • несправність діодного моста;
  • несправність в ланцюзі додаткових діодів;
  • обрив в ланцюзі підведення струму до електромагнітам ротора;
  • порушення контакту на клемах акумуляторної батареї;
  • відсутність живильного струму на виході з генератора;
  • зносилися щітки генератора;
  • немає маси на негативному дроті.

При непрацюючому генераторі на сильному акумуляторі автомобіль в денний час зможе рухатися близько 2,5-3 годин, якщо не включати фари, кондиціонер, двірники, аудіосистему.

При непрацюючому генераторі на сильному акумуляторі автомобіль в денний час зможе рухатися близько 2,5-3 годин, якщо не включати фари, кондиціонер, двірники, аудіосистему

Джерело багатьох несправностей системи зарядки акумулятора - реле-регулятор напруги генератора

Лампочка іноді може спалахнути при включенні сигналу повороту

Найбільш часта причина полягає в неполадках діодного моста, поганого контакту в запобіжниках поворотів, слабкого контакту в масовому проводі щитка приладів. Треба робити ревізію контактів всіх колодок на проводах, що йдуть від генератора. Усунути несправність обов'язково потрібно. Адже в разі неполадки генератора (обрив в одному з трьох діодів) акумулятор перестане отримувати повну зарядку і через якийсь час буде розряджатися повністю при кожному включенні і / або виключенні поворотников.

Лампочка гасне і горить в полнакала

Ледве палаюча в половину напруження лампочка АКБ при працюючому двигуні повідомляє про несправності генератора: пробитий діодний міст або ізоляція в одній з обмоток статора. Рідше буває проблема з замком запалювання. Ключ не може повернутися до упору через накопичилася бруду. Ситуацію розрядять кілька крапель «рідкого ключа» WD-40 в отвір для ключа замка запалювання. Іноді може знадобитися ремонт електропроводки автомобіля і своєчасна діагностика зниження сигналу на індикатори.

Лампочка горить при збільшенні оборотів

Це сигнал про припинення зарядки при натисканні на педаль газу. Найчастіше причиною даної несправності буває знос токос'емноє кілець на валу генератора. Трапляються проблеми з ременем, щітками або підшипниками генератора. Несправність обов'язково потрібно знайти і усунути. В іншому випадку від пропажі зарядки акумулятор може вийти з ладу в самий невідповідний момент.

Лампочка загоряється на холостому ходу

Лампочка загоряється, як тільки заводиться машина. Іноді причина банальна. При працюючому на холостих обертах двигуні включені потужні споживачі струму: кондиціонер, фари, склоочисники. Навантаження на генератор різко зростає і акумулятора елементарно не вистачає зарядки. Лампочка починає періодично спалахувати. Якщо ремінь генератора слабо натягнутий, то при включенні фар або кондиціонера чується вереск буксує ременя. Але палаюча на малих обертах лампочка АКБ може сигналізувати також про несправності реле-регулятора або випрямного моста. У будь-якому випадку несправність потрібно знайти і усунути.

Лампочка періодично блимає при роботі холодного двигуна

Миготлива лампочка АКБ вимагає звернути особливу увагу на генератор. Можливо, у нього зносилися щітки або мідні токос'емноє кільця на валу якоря. Можливо, з'явився поганий контакт в одній з фаз діодного моста. Часто причина цієї несправності полягає в ослабленні гайок кріплення контактів діодного моста або окислення замикаючих поверхонь контактів.

Часто причина цієї несправності полягає в ослабленні гайок кріплення контактів діодного моста або окислення замикаючих поверхонь контактів

Загоряється лампа контролю зарядки АКБ при включенні фар

Лампочка загоряється при включенні фар

Це і є причина, чому генератор не може видавати номінальну напругу при підвищенні навантаження. Потрібно перевіряти джерело змінного струму на предмет виявлення обриву однієї з фаз діодного моста, знос колекторних кілець або щіток.

Лампочка продовжує горіти при вимкненому запаленні

У цьому випадку струм до лампочки може підійти тільки з боку системи запалювання. З найбільшої частки ймовірності можна припустити проблеми з замком запалювання, включеному контакті реле розвантаження запалювання або сигналізації автомобіля.

І лампочка горить, і зарядка йде

В цьому випадку можна припустити пропажа струму в ланцюзі лампи АКБ або на контакті від генератора, або на контакті від замка запалювання. Причини можуть бути різні: провід перебитий або злетів з роз'єму, окислилися або заіржавіли контакти в сполучних колодках. Дуже рідко причиною може стати реле-регулятор.

Самостійна діагностика систем зарядки акумулятора

Набір необхідних інструментів з таких:

  • мультиметр;
  • контрольна лампочка 12 В;
  • пасатижі;
  • викрутки хрестоподібна і плоскошліцевая;
  • ніж;
  • наждачний папір.

Інструмент для діагностики систем заряду АКБ своїми руками

Порядок дій при блимаючий, не вимикайте, тухнущей лампочці заряду

Сучасні автомобілі мають складну електронну систему управління роботою двигуна, яка не терпить аматорського підходу. Категорично забороняється перевіряти справну роботу генератора зняттям одного з клем акумулятора. Через різкого стрибка напруги в бортовій ланцюга з ладу можуть вийти багато елементів системи управління зарядкою акумулятора і роботою двигуна. Найнадійніший, безпечний, результативний спосіб перевірки зарядки акумулятора - використання спеціального вимірювального приладу - мультиметра.

Контрольний замір мультиметром

Хоча цей прилад може вимірювати багато параметрів електричного струму, в цьому випадку нас цікавить тільки одна характеристика - напруга. Знаючи її величину, можна зробити висновок про технічний стан і працездатності генератора.

Знаючи її величину, можна зробити висновок про технічний стан і працездатності генератора

Для вимірювання напруга за допомогою мультиметра, необхідно включити його в режим вимірювання постійної напруги

  1. Спочатку потрібно перевірити напругу за допомогою мультиметра на клемах акумулятора при заглушеному двигуні. Порівнявши показання приладу з даними, можна судити про ступінь розрядженого батареї.
  2. Потім вмикається ближнє світло у фар і грубка обігріву на мінімальних обертах. Знову міряється напруга на клемах. Воно зменшиться, але не повинно бути менше 13,5 В. Якщо значення напруги менше цієї величини - потрібно з'ясувати причину поганої роботи генератора.

    Якщо з електрообладнанням машини все нормально, то через 5-10 хвилин електроніка скине напругу до звичайного: 13,5-14,0 В

  3. Перевірити стан і натяг ременя генератора.
  4. Зняти реле-регулятор з джерела змінного струму і перевірити стан щіток. Якщо їх довжина менше 5 мм, вони підлягають заміні.
  5. Уважно оглянути всі контакти і при необхідності зачистити їх наждачним папером.
  6. За допомогою сигнальної лампочки продзвонити всі ланцюги, які підходять на клеми контрольної лампочки зарядки АКБ.
  7. Потім слід завести двигун і перевірити наявність зарядки, яку видає генератор. Заміри також ведуться на клемах акумулятора при роботі двигуна на холостих обертах. Значення напруги повинні бути рівними 13,7-14,3 В.

Таблиця: залежність ступеня розрядженого від напруги на клемах АКБ

Як скинути помилку «низький заряд АКБ»

Найправильніший рада - загнати автомобіль на СТО. Там досвідчені фахівці все зроблять безпечно, швидко, без шкоди для ніжної електроніки систем управління двигуна і безпеки машини. У деяких моделях іномарок з часом ця проблема зникає (якщо всі елементи системи зарядки функціонують нормально). Можна проблему вирішити і самостійно. Для цього потрібно від'єднати мінусову клему на три хвилини, а потім знову поставити її на своє місце і добре затягнути.

Потрібно знати, що контрольна лампочка зарядки акумулятора своїм горінням, миготінням і іншим аномальним світінням сигналізує про простих несправності. Наприклад, вихід з ладу окремого діода, несправність реле-регулятора, ослаблення приводного ременя. При виявленні палаючої лампочки потрібно обов'язкової знайти і виправити причину відсутності заряду акумулятора. Або незабаром може знадобитися купувати новий генератор або акумулятор.

Відео: генератор не дає зарядки, як знайти несправність і домогтися належної роботи

Несподівані збої в роботі бортової мережі електрообладнання автомобіля можуть привести до серйозних наслідків. Потрібно вкрай оперативно реагувати на світлові сигнали контрольних лампочок самодіагностики систем управління, в тому числі і на загорілася індикатор зарядки акумулятора. На станції діагностики за кодом помилки оперативно встановлять і виправлять будь-яку несправність в системі зарядки джерела постійного струму.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов