- Безпечна «база»
- Архітектура салону повністю повторює попереднє покоління Lancia Ypsilon. А ось матеріали салону не...
- Прилади, розташовані по центру торпедо, читаються добре, але при порівнянні з попереднім Ypsilon вони...
- Замаскованими ручками задніх дверей нікого не здивуєш, але на авто В-класу вони рідкість.
- Передні сидіння комфортні, хоча бічної підтримки не вистачає. Кольорову гаму салону і малюнок на спинці...
- Три плюс два
- Італійський «тихоня»
- Де, коли, скільки?
- резюме
- Силовий агрегат і динаміка
- Фінанси і оснащення
- Загальні дані
- двигун
- Трансмісія
- Ходова частина
- експлуатаційні показники
Наша сеть партнеров Banwar
Не варто судити про зовнішність нової Lancia Ypsilon тільки по фотографіях - вона з тих машин, які «вживу» виглядають ... ні, не краще, а значно цікавіше.
Багато в чому дизайн новинки нагадує Lancia Delta, але все ж Ypsilon самобутній. До того ж саме він є найпопулярнішою моделлю марки - чотири покоління хетчбека В-класу розійшлися більш ніж півторамільйонним тиражем. Не дивно, що новинка привертала італійців, адже знайомство з Lancia Ypsilon відбулося на вулицях Туріну. Крайня зацікавленість занадто безпосередніх перехожих часом заважала нашій роботі. Поставиш машину для зйомки, а вона вже оточена місцевими жителями, які, попросивши дозволу тільки поглянути на новинку, не заспокояться, поки не оглянуть і не обмацав її всю. Вперше в історії моделі Ypsilon став п'ятидверним. Рішення додати парочку дверей представники італійської марки пояснили просто: в Європі 69% автомобілів В-класу - як раз п'ятидверний, тоді як «трехдверок» тільки 26%. Якщо порівняти цей показник з даними в Україні, то, впевнений, різниця буде ще більше, - природно, не на користь останніх.
Безпечна «база»
Незважаючи на скромні розміри, всередині досить просторо, не вистачає лише регулювання рульової колонки по вильоту. Через це посадка не ідеальна: кермо занадто далеко, а порухатися ближче бажання немає, так як незручно ногах. Цей автомобіль ідеальний для дівчини. Уже в базі тут є такі необхідні опції, як система стабілізації курсової стійкості і противідкатна система, що утримує авто на підйомі 2 секунди після відпускання педалі гальма. До речі, поки новий Ypsilon не проходив краш-тести EuroNCAP, але розробники стверджують, що він один з найбезпечніших в класі. При його розробці проводилися всі можливі випробування: 100 краш-тестів за допомогою комп'ютерного моделювання, більше 80-ти реальних краш-тестів і перевірені на міцність при зіткненні близько ста різних компонентів авто.
Дісталася нам базова версія машини Silver здалася не такою розкішною, як того чекаєш від бренду. Ще свіжий у пам'яті тест попереднього покоління моделі з салоном з алькантари і стильними приладами в стилі ретро. Тут ні того, ні іншого. Хоча за свої гроші покупець може дооснастити модель величезною кількістю опцій (для Lancia Ypsilon їх пропонується 600). Серед них 16 варіантів кольору кузова, в тому числі чотири комбінованих - двоколірних, різноманітні варіанти колірної гами салону і малюнків на сидіннях, тканинна і шкіряна оббивка салону, скляний дах, біксенонові фари; є такі родзинки, як ключ запалювання, який можна хоч кристалами Swarovski прикрасити.
Архітектура салону повністю повторює попереднє покоління Lancia Ypsilon. А ось матеріали салону не дуже дорогі, хоча і приємні на дотик. Кондиціонером оснащена початкова комплектація Silver, а «клімат» встановлено в більш дорогих Gold і Platinum.
Прилади, розташовані по центру торпедо, читаються добре, але при порівнянні з попереднім Ypsilon вони занадто прості.
Чіткість перемикання передач не ідеальна, а самі ходи великі. Хоча зазначимо, що куліса розташована дуже зручно.
Замаскованими ручками задніх дверей нікого не здивуєш, але на авто В-класу вони рідкість.
Оформлення ключа запалювання - за вами: крім широкої колірної гами, доступні навіть кристали Swarovski ...
Передні сидіння комфортні, хоча бічної підтримки не вистачає. Кольорову гаму салону і малюнок на спинці сидіння покупець може вибирати.
Незважаючи на крихітні розміри машини, мені з ростом 177 см місця вистачало, навіть для колін запас залишався.
Покупцеві Lancia Ypsilon доступні 600 різних опцій, за допомогою яких він зможе створити свою, неповторну машину.
Три плюс два
В оснащення входять лише три двигуни: бензинові об'ємом 0,9 і 1,2 літра, а також 1,3-літровий турбодизель. Два з них дісталися новому поколінню Ypsilon у спадок, хоча трохи модернізовані. А ось найскромніший мотор повністю новий і досить цікавий - він всього двоциліндровий, зате оснащений турбонаддувом, завдяки чому розвиває 85 л. с. При цьому витрата палива в місті становить всього 4,9 літра на 100 км. Саме цей мотор отримав престижні титули «Двигун року» і «Кращий екологічно чистий двигун року». Шкода, але під капотом тестованої машини виявився базовий мотор - атмосферна «бензинка» потужністю всього 69 л. с. в парі з 5-ступінчастою «механікою». Давно я не їздив на таких малопотужних машинах, та ще «затиснутих» під сучасні екологічні норми Євро 5. Динаміки їй вистачає хіба що в місті, та й то в щільному неквапливому потоці машин. Економічність оцінити непросто - витрата палива в змішаному циклі, за даними маршрутного комп'ютера, склав майже 7,0 літра, але навіть на машині з потужнішим і об'ємним мотором можна було проїхати з таким же показником. Адже для 69 «конячок» важкий навіть мало-який підйом, і доводиться включати передачу нижче, викручуючи мотор до «дзвону». Хоча економити нову Lancia Ypsilon «вчать» ще на заводі. Уже в базі новинка оснащена системою start & stop, автоматично вимикає мотор при зупинках. Правда, відзначимо, що працює вона грубувато, а при «смикання» русі, коли доводиться рушати, ледь зупинившись, її краще відключити відповідною кнопкою на торпедо. Не встигає система і вчасно запустити мотор. Крім того, в «базі» є індикатор, що нагадує про необхідність перейти на ту чи іншу передачу, встановлені шини, що мають низький коефіцієнт опору коченню, а значить, економлять паливо.
Якщо покупець може вибрати один з трьох моторів, то трансмісій всього дві - механічна і роботизована, причому обидві 5-ступінчасті. Та й «робот» можна встановити виключно в парі з турбомотором об'ємом 0,9 літра.
Італійський «тихоня»
Відзначимо відмінну шумоізоляцію Lancia Ypsilon. Навіть на швидкості за "сотню" єдине, що проникає в салон, - аеродинамічний шум від зовнішніх дзеркал заднього виду. А ось мотор і колеса взагалі не чути! Достойно машинка справляється і з нерівностями на дорозі, яких в Італії хоч і трохи, але при бажанні знайти можна. Підвіска проковтує їх безшумно і з властивим цій марці благородством. До речі, цю особливість ми відзначали і в попередньому поколінні моделі. Хоча новинка ще більш комфортабельна. Чи не в збиток зручності і керованість машини. Кермо тут робить три обороти від упору до упору і оснащений стала вже традиційною для автомобілів концерну Fiat кнопкою City. Натиснув її - і рульове колесо обертається взагалі без зусиль. Сподобалися чуйні і інформативні гальма. Що-що, а зупиняється малятко куди краще, ніж розганяється.
Роботизована трансмісія доступна тільки в парі з новим бензиновим турбомотором.
Де, коли, скільки?
Варто зупинитися на новому підході італійців до гарантії. Бажаючи підкреслити якість своєї продукції, вони дають можливість власнику Ypsilon за додаткові гроші оформити розширену 8-річну гарантію без обмеження пробігу, причому на всі компоненти авто. За замовчуванням на машину діє трирічна гарантія. Що стосується вартості, то в Старому Світі ціна Ypsilon в базовій комплектації Silver (як у нас на тесті) стартує з позначки 12400 євро, у нас - від 13300 євро. У семи європейських країнах продажу Ypsilon стартували рівно тиждень тому, а до середини листопада модель можна буде придбати в 18-ти країнах Європи. Українцям необхідно почекати до кінця цього року.
А кому ж підійде Ypsilon? Чоловік назвати цю машину язик не повертається, по крайней мере, що тестується версію. Можливо, якщо додати машині «злості» - оснастити її заводським аеродинамічним обвісом, поставити великі колеса з низькопрофільною гумою і пофарбувати в інший колір, вона втратить свою жіночність ...
резюме
Кузов і комфорт
Незважаючи на крихітні розміри Ypsilon, в салоні, на подив, місця достатньо. Місткий для авто такого класу і багажник об'ємом 245 літрів. Покупець сам зможе створити образ своєї машини, розфарбувавши в різноманітні кольори, вибравши безліч аксесуарів і т. Д. За кермом нового Ypsilon важко уявити чоловіка.
Силовий агрегат і динаміка
При спокійній їзді мотор економічний. При нечастих заправках власнику Ypsilon не доведеться морочитися з пробкою бензобака, її тут немає. Двигуна потужністю 69 л. с. вистачає лише в місті. З ним на будь-який гірці потрібно перемикання на нижчі передачі.
Фінанси і оснащення
Навіть базова версія Ypsilon оснащена системою start & stop, заощаджує паливо в міській їзді. Опції та іншої мотор переводять автомобіль в іншу цінову категорію.
Lancia
Загальні дані
Тип кузова
хетчбек
Дверей / місць
5/5
Габарити, Д / Ш / В, мм
3842/1676/1666
База, мм
2390
Кліренс, мм
н. д.
Маса споряджена / повна, кг
965/1500
Обсяг багажника, л
245
Обсяг бака, л
40
двигун
Тип
бенз. з розпод. впр.
Роз. і к-ть цил. / кл. на цил.
R4 / 2
Обсяг, см куб.
1242
Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв
51 (69) 5500
Макс. кр. мом., Нм / об / хв
102/3000
Трансмісія
тип приводу
передній
КП
5-ст. хутро.
Ходова частина
Гальма передні / задні
диск. вент. / барабанний.
Підвіска передня / задня
независ. / полузавіс.
Підсилювач
електро
Шини
185/55 R15
експлуатаційні показники
Максимальна швидкість, км / год
163
Розгін 0-100 км / ч, з
14,5
Расх. траса-місто, л / 100 км
4,1 / 6,4
Гарантія, років / км
3 / без. огр. проб.
Періодичність ТО, км
15000
Євген Сокур
фото автора
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Де, коли, скільки?А кому ж підійде Ypsilon?