Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ланцюг не переходить на маленьку зірку. Правильна настройка переднього перемикача швидкостей на велосипеді. Підготовка до налаштування

  1. Як відрегулювати ваш передній редуктор в шість кроків
  2. У переднього перемикача велосипеда існують три головні настройки
  3. Первісна установка задньої задній панелі
  4. Обмежувач крайніх положень
  5. Початкова регулювання задньої перестановки
  6. блокуючі пристрої
  7. Зміна і установка зміни кабелю
  8. Тонка настройка вашої зміни - регулювання індексу
  9. троси
  10. Налаштування переднього перемикача

Наша сеть партнеров Banwar

(Повинна бути можливість перемикати задні передачі ). Налаштування переднього перемикача вимагає хорошого окоміру і трохи терпіння. Перед налаштуванням слід добре прочистити і змастити його рухомі частини.

Але навіть після хорошої настройки переднього перемикача немає гарантій того що він буде перемикати передачі чітко. Це відбувається через специфіку його роботи, він перемикає ланцюг у верхній частині, коли вона знаходиться в напрузі. Для чіткого перемикання передач на слід зменшувати темп педалювання під час перемикання.

Менш драматичним, але майже таким же дратівливим є грубий і измельчающий передній перемикач, який трохи через удар. Чутливі до невеликих змін положення і натягу кабелю, вони можуть зажадати частого уваги. Проте, нещасливий передній перемикач не обов'язково означає поїздку в магазин велосипедів - просто дотримуйтесь наших порад, щоб змусити його працювати гладко знову.

Як відрегулювати ваш передній редуктор в шість кроків

Передній перемикач повинен проходити паралельно цепочечную ланцюгах. Якщо це не так, звільніть болт, що прикріплює його до рами, і переверніть його в правильне положення. Коли прямо над великою ланцюгом, зовнішній край перемикача повинен розташовуватися на 2-3 мм вище зубів ланцюжка. При необхідності перетасувати його вгору або вниз, перш ніж підтягувати болт.

У переднього перемикача велосипеда існують три головні настройки

положення перемикача

Найпершим і основним в налаштуванні переднього перемикача є його установка на раму. Є два аспекти на які треба звернути увагу - кут установки і висота.

1. Для того, щоб встановити передній перемикач велосипеда під правильним кутом, треба подивитися на рамку перемикача зверху. Поворотами його на рамі поставте перемикач в таке становище, щоб вісь його рамки була паралельна осі ведучої зірки. Якщо допустити невеликий зсув передньої рамки всередину (ближче до рами) це може позбавити від зіскакування ланцюга з маленької зірки при перемиканні, однак при русі на великій зірці ланцюг може терти про рамку (коли на касеті стоїть маленька зірка). А якщо допустити зрушення в іншу сторону (коли передня частина рамки повернута назовні), це може допомогти позбутися від тертя ланцюга про раму, однак при перемиканні на меншу зірочку ланцюг може зіскакувати з неї. Правда для зіскакування ланцюга можна встановити обмежувач ланцюга.

Перейдіть в найменшу передню ланцюг і найбільшу задню зірочку . З двох гвинтів зверху перемикача, найближчий до кадру, зазвичай керує нижньою межею. Це диктує, як близько до кадру може переключитися перемикач. Налаштуйте його так, щоб внутрішня пластина сиділа прямо від ланцюга. Повертайте кривошип, щоб перевірити, чи не чіпляє ланцюг.

Від'єднайте кабель, прикріплений до перемикача на анкерному болті. Потягніть кабель якомога сильніше пальцями і затягніть анкерний болт. Спробуйте перейти до більшої ланцюжку. Якщо ланцюг не зрушиться або буде повільною, закрутіть регулювальний циліндр далі по кабелю, щоб збільшити натяг і спробуйте ще раз.

2. Правильно налаштована висота установки переднього перемикача, також позначається на чіткості перемикання передач. Зазвичай між зовнішньою рамкою і верхнім зубцем великої зірки залишають зазор 2 мм, Однак деякі велосипедисти домагаються і більш меншого відстані. Відповідно чим менше відстань, тим чіткіше перемикання передач.

Другий гвинт у верхній частині перемикача передач визначає, як далеко він може рухатися. Можливо, доведеться скасувати його, щоб ланцюг досягла великого кільця. Після включення на найбільшому кільці відрегулюйте гвинт так, щоб перемикач передач міг переміщатися не далі за 1 мм від ланцюга. Це гарантує, що ланцюг не може переміститися і впасти.

Тепер, коли все заблоковано, спробуйте переключитися через шестерні. Використовуйте регулювальник стовбура для точної настройки положення перемикача передач. Повертаючи його проти годинникової стрілки, ви збільшите напруження, зробивши його більш легко переміщається в більшу ланцюжок. Не забудьте також переключитися на задню касету, щоб переконатися, що кожна окрема комбінація передач працює.


Для того, щоб домогтися мінімального зазору при установці переднього перемикача потрібно, щоб вигин його рамки відповідав вигину зірки. Якщо зірка буде занадто великий, ніж розрахований перемикач, тоді його передня частина буде зачіпати зуби і зазор доведеться збільшити. А якщо зірка менше ніж розрахований перемикач, тоді якість перемикання передач не зміниться, але ланцюг, перебуваючи на маленькій зірці, може почати терти про рамку.

Верхова їзда з ланцюгом в найменшій зірочці і найменшою ланцюгом, або найбільшою ланцюгом і найбільшою зірочкою, зношує вашу трансмісію. Задній перемикач передач, який не регулюється, може привести до неправильних зсувів і дратівливим рухам, які не тільки пошкоджують обладнання, але і можуть завдати шкоди. З усіма цими кабелями, шестернями і перемикачами, як ми можемо бути впевнені, що наш задній перемикач передач правильно відрегульований?

Первісна установка задньої задній панелі

Примітка. Це керівництво охоплює всі аспекти заднього перемикача передач від початкової установки до налаштування. Використовуйте заголовки в якості керівництва для отримання інформації, що знаходиться в прямому пошуку. Спочатку все задні перемикачі на гірських велосипедах встановлюються однаково.

Обмежувач крайніх положень

Приступаючи до налаштування крайнього положення переднього перемикача велосипеда, встановіть ланцюг на маленьку зірку попереду і на велику ззаду. Далі слід послабити анкерний болт на перемикачі (який зміцнює тросик), після закриття до упору і послабити на один оборот регулювальний барабан на.

Укрутіть болт заднього перемикача 5 мм в свою вішалку перемикача на вашому рамі. Затягніть болт 5 мм до 8 - 10 Нм. Переконайтеся, що блок вирівнювання знаходиться в правильному положенні, так що перемикач передач розташований правильно на рамі. Розмістіть свою ланцюжок навколо найбільшого кільця вашого кривошипа і найбільшого гвинтика на вашій касеті. Оберніть ланцюг навколо кожного і не пронизуючи через задній перемикач, виконайте це вимір і додайте дві лінії. Тут ви будете скорочувати свою ланцюжок до довжини за допомогою.

Початкова регулювання задньої перестановки

Після того, як ваша ланцюг відрізається до потрібної довжини, протягніть ланцюг через задній перемикач і закріпіть з'єднання. Граничні гвинти на вашому задньому перемикачі регулюють, як далеко ваш перемикач може переміщатися в бік і від вашої касети. Це істотно «обмежує» переміщення заднього перемикача за межі встановленої вами точки, і це запобігає падінню ланцюга з заднього боку касети на спиці або з передньої сторони в раму. Існують незалежні регулювальні гвинти для регулювання низького рівня і високого рівня.



Обмежувач нижніх передач служить для того, щоб не допускати перекидання ланцюга далі найменшої зірочки. Якщо затягнути обмежувач занадто сильно, то переключити передачу на маленьку зірочку буде складно або взагалі неможливо, а якщо затягнути його занадто слабо, тоді ланцюг буде зіскакувати із зірки. Регулювання положення відбувається шляхом обертання регулювального гвинта L, при крученні за годинниковою стрілкою рамка перемикача рухається в сторону рами, а при крученні проти годинникової стрілки рамка рухається в бік великої зірки. Потрібно закрутити обмежувач так, щоб ланцюг знаходилася якомога ближче до внутрішньої частини рамки перемикача, але не зачіпала її.

Низький регулювальний гвинт - відрегулюйте регулювальний гвинт нижньої межі так, щоб верхній шків знаходився відповідно до найбільшим гвинтом на касеті. Вручну витягніть важіль перемикання передач рукою і поверніть кривошипні важелі до упору, щоб виконати цю настройку. Ви повинні відчувати рух перемикача вперед і назад, коли ви змінюєте положення обмежувального гвинта.

Високий регулювальний гвинт - відрегулюйте регулювальний гвинт верхньої межі, щоб верхній шків знаходився на одному рівні з найменшою шестірнею на касеті. Повністю відпустивши задній перемикач передач і повернувши кривошипні важелі, задній перемикач буде сидіти в точці високоточного гвинта. Зробіть свої корективи і подивіться хід перемикання передач.



Після цього потрібно натягнути трос і закріпити його анкерним болтом.

блокуючі пристрої

У деяких випадках, для поліпшення перемикання передач на маленьку зірочку, все-таки доводиться послабити регулювальний гвинт переднього перемикача. Через це ланцюг починає зіскакувати з зірочки, щоб перешкодити цьому, можна встановити спеціальне пристосування - обмежувач. Він кріпиться на підсідельну трубку і фізично не дає ланцюга зіскочити с.

Використовуючи болт на задній панелі заднього перемикача, вам необхідно відрегулювати зазор між верхнім шківом перемикача передач і нижньою частиною касети як на верхньому, так і на нижньому кінці. Зробіть цю настройку, натиснувши задній перемикач передач на найбільший гвинтик вручну. Відкоректуйте найбільшу гвинтівку і подвійну перевірку на найменшому.

Зміна і установка зміни кабелю

Обов'язково перевірте відстань від зубчастого колеса на всіх точках касети, як показано на малюнку. Після того, як у вас встановлений задній перемикач на вашому гірському велосипеді, і початкові налаштування завершені, прийшов час встановити перехідний кабель і точно налаштувати ваше переміщення.

При регулюванні обмежувача високих передач ланцюг встановлюється на саму меленькую зірочку ззаду і найбільшу спереду. Обертання гвинта проти годинникової стрілки рухає рамку перемикача ближче до рами, а обертання за годинниковою стрілкою далі від рами. Обертаючи гвинт, треба встановити перемикач так, щоб зовнішня частина рамки була якомога ближче до ланцюга, але не зачіпала її при крученні педалей.

Тонка настройка вашої зміни - регулювання індексу

Почніть з того, що ваш корпус кабелю перемикання передач надійно закріплений на рамі і правильно прикріплений до заднього перемикача. Після того, як ви все встановили правильно, прийшов час точно налаштувати зміщення на задньому перемикачі. Регулятори стовбура, виявлені на ваших переключающих стручках, затягують і послаблюють ваш переносний кабель і наближають його до ідеальної налаштування.

Поворот регуляторів стовбура за годинниковою стрілкою призведе до цього. На жаль, більшість велосипедів змінюються по-різному на підставці, ніж при навантаженні. Це завжди гарна ідея, щоб вийти і їздити на своєму гірському велосипеді на схилах і квартирах у вашому районі, перевіряючи ваше переміщення під навантаженням.


Це завжди гарна ідея, щоб вийти і їздити на своєму гірському велосипеді на схилах і квартирах у вашому районі, перевіряючи ваше переміщення під навантаженням

Після регулювання крайніх положень, обертаючи педалі, по черзі перемикайте передачі в обидві сторони. Якщо ланцюг погано сходить з великих зірок на маленькі тоді потрібно послабити тросик. Для цього поверніть барабан регулювання троса на манетке за годинниковою стрілкою. Якщо ланцюг погано перемикається з маленьких зірок на великі, тоді навпаки натягайте тросик, обертаючи барабан проти годинникової стрілки.

Замість природного падіння на найменшу шестерню в касеті, вони тягнуть всередину до найбільшого без будь-якого натягу кабелю. Під час налаштування заднього перемикача швидкого підйому вам доведеться вручну натискати задній перемикач передач на найменший зубчастий диск, а не на найбільший. Для отримання кращих пропозицій про перемикачах і інструментах, перевірте.

У нас є кілька варіантів, щоб спробувати. На жаль, є багато можливостей, коли справа доходить до поганої продуктивності перемикання, але, на щастя, це буде легко виправити! Почніть з # 1 і проведіть свій шлях вниз, поки ми його не розібрали.

Будьте уважні, на деяких перемикачах регулювальні болти "L" і "H" можуть бути розташовані навпаки.

Після настройки переднього перемикача, треба перевірити його роботу під навантаженням. Для цього потрібно сісти на велосипед і проїхатися перемикаючи передачі. Якщо ланцюг переходить з однієї зірочки на іншу м'яко і швидко і при цьому не зачіпає рамку перемикача, значить все налаштовано добре. Якщо зачіпає тоді потрібно перевірити паралельність рамки і шестерень, а також самі зірки (вони можуть бути деформовані).

Майже всі сучасні дорожні велосипеди мають відстань 130 мм, а сучасні гірські велосипеди зазвичай мають відстань 135 мм. Якщо кадр не повністю потрапляє в відсічення, можливо, що касета неправильно вирівняна з вашим перемикачем. Щоб перевірити це, скасуйте прискорений випуск тренера і підійміть його на кермові рейки, натискаючи на сидінні. Це просто сумний факт життя. Попросіть велосипедний магазин переконатися, що ваша ланцюг знаходиться в хорошому робочому стані. Якщо ваша ланцюг «розтягнута», вам потрібно буде встановити нову ланцюжок. Нова ланцюжок і зношена касета сильно не забиті, і це призведе до того, що ваша нова ланцюжок буде дуже швидко зношуватися! Ми настійно рекомендуємо замінити зношену касету для досягнення оптимальної роботи. Перевіряйте свою мережу щомісяця і замінюйте її при першій ознаці зносу, що значно подовжить термін служби всього вашого приводу і, в кінцевому рахунку, заощадить вам час, гроші і розчарування в майбутньому. Якщо вам незручно вносити корективи в перемикач передач, ми рекомендуємо мати велосипедний магазин покажіть вам, як. Для велосипедів, які потребують певної налаштування, зазвичай кілька оборотів регулятора стовбура досить, щоб домогтися плавного перемикання , Яке ви шукали!

  • Яка ширина маточини на вашому фреймі?
  • Це дозволить випадання сидіти повністю паралельно осі.

У цій статті буде розглянута базова настройка фронтального перемикача.

Однак зверніть увагу, що якщо ланцюг знаходиться в сильно-діагональних положеннях (наприклад 3-1, 2-9, 1-7, 1-8, 1-9), вона може тертися об рамку перемикача. Це допустимо, так-як такий стан ланцюга небажано при їзді ().

Це допустимо, так-як такий стан ланцюга небажано при їзді ()

При терті ланцюга про рамку перемикача, на останній можуть залишатися вм'ятини, про чітке перемиканні передач при цьому можна буде забути. Тоді ніяка настройка вже не допоможе.

У цій статті передбачається, що перемикач передач сумісний зі зсувними системою і не сильно зношений. Передній перемикач передач просто виштовхує ланцюг з одного переднього ланцюгового кільця і ​​на інше кільце. Клітка, що оточує ланцюг, тягнеться в одному напрямку за допомогою внутрішнього дроту. Пружина в перемикачі повертає клітку в інший напрямок, коли внутрішній провід ослаблений. Правильно відрегульований передній перемикач передач повинен переміщати ланцюг між передніми ланцюговими кільцями, але не відкидати ланцюг з кілець.

троси

Іноді проблеми з перемиканням передач можуть бути викликані занадто керуючих їм, а не налаштуванням перемикачів. Велике тертя може привести до того, що рамка буде повільніше повертатися під дією пружини.

Крім цього, у переднього перемикання швидкостей є дуже неприємна особливість - утруднена робота під навантаженням, якщо вчасно не зрозумів, що для заїзду в гору не вистачає передач на касеті, то знизити передачу спереду може не вийти.

Основними настройками переднього перемикача є висота, обертання, обмежувальні гвинти і внутрішнє натяг. Як правило, непогано змащувати опорну точку переднього перемикача легкої мастилом. Внутрішні дроти кабелю також повинні бути змащені. Якщо ви послабляєте болт кріплення внутрішнього проводу, змастіть ці різьблення. Це близько 10 фунтів зусилля тримайте ключ в 3 дюйми від болта.

Перед перевіркою регулювальних гвинтів перевірте положення перемикача передач. Якщо клітина перемикання передач знаходиться занадто далеко від великої ланцюжка, вона, швидше за все, погано зрушиться. Якщо перемикач передач занадто низький, він може дряпатися з ланцюговими кільцями або застрявати ланцюг при переміщенні.

Багато велосипедистів на власному досвіді знають, що таке Закус ланцюга. Це огидне явище, коли при перемиканні під навантаженням на найнижчу передачу, ланцюг пролітає і заклинює між маленькою зіркою і трубою кареточного вузла . На жаль, іноді це може статися навіть на добре налаштованому перемикачі.

Якщо для звичайного катальца це просто зайва морока, то для велогонщика наслідки такого інциденту можуть бути дуже сумними - голими руками не завжди вдається висмикнути ланцюг з пастки. Таке мертве заклинювання трапляється рідко, але все одно, поки витягнеш ланцюг, чимало помучитися і ізмажешься в грязі і мастилі.

Напевно ті, хто в курсі останніх велоразработок, знають, що сьогоднішній тренд в механіці гірських велосипедів - відмова від перемикання швидкостей на передніх зірках. По суті, передній перемикач - це атавізм, що дозволяє «добрати» крайні передачі щодо середньої зірки.

Нові системи механіки включають в себе одну універсальну передню зірку з кількістю зубів від 32 до 36 і 11-швидкісну касету, з діапазоном 10-42. Може бути, така схема трохи обмежує велосипед за частиною максимальної швидкості , Але швидкості за 35 км / год для гірського велосипеда не настільки актуальні.

Ось така немаленька касета на прикладі SRAM X01

Поки що такі експерименти з трансмісією проводяться тільки в топових гоночних групах веломеханікі, але рано чи пізно ця схема прийде і в середній сегмент. Мінус я бачу тільки один - швидкий знос касети і ланцюги через те, що метал кожної окремої зірки стає все тоншою зі збільшенням кількості швидкостей.

З превеликим задоволенням відмовився б від переднього перемикача, тому що на мій погляд, на сьогоднішній день він виглядає вимушеним милицею.

Налаштування переднього перемикача

Вам знадобляться ті ж інструменти, що і для настройки заднього переклюка - хрестова викрутка і шестигранник. Головна хитрість даної операції - точне виставлення перемикача по висоті і в поперечному напрямку.

На нових девайсах на рамці переклюка наклеєний стікер, за допомогою якого дуже легко знайти висоту над великою зіркою системи. Згідно з інструкціями виробників, відстань від зубів до рамки повинно бути близько 2 мм, постарайтеся виставити його точно.

Відкрутіть шестигранником болт, що утримує трос. Бажано зняти і ланцюг, тому що вона буде вам заважати. Руками висувайте рамку перемикача до себе на максимум, щоб вона виявилася над зубами великої зірки.

Якщо відстань від рамки до зубів більше, ніж треба, то трохи ослабте болт хомута, що кріпить переклюк до підсідельною трубі і, постукуючи гумовим молотком, добийтеся, щоб зазор став правильним.

Далі, вкрай важливо направити перемикач абсолютно паралельно зірками системи, якщо дивитися зверху. Не можна, щоб рамка пішла вправо або вліво хоча б на міліметр, тому що в цьому випадку ланцюг обов'язково буде підтирати.


Тут доведеться покластися на свій окомір, і дивлячись зверху, слабкими ударами гумового молотка добийтеся паралельного зірок положення рамки. Тепер можна затягувати болт хомута. До речі, не перестарайтеся, я читав в інтернетах, як зминали тонку баттированного трубу богатирським зусиллям.

Після цього ставимо на місце ланцюг і переходимо до самої налаштування. Процес дуже простий і не вимагає особливих пояснень, тому я просто дам посилання на розумне відео (раніше тут було інше відео, але в коментарях скаржилися, що там не все зрозуміло):

Генії велосипедної механіки здатні зробити так, щоб у всьому діапазоні середньої зірки системи ланцюг не тре навіть в крайніх положеннях. Це те, до чого треба прагнути, але підкреслю, що мова йде тільки про середню зірці. Ви ніяк не зможете зробити, щоб ланцюг, Обернувшись на великий зірці, що не терла, будучи на найбільшій зірці ззаду.

Буває так, що перемикач вже зношений, люфтит - тоді простіше купити новий, коштує він дуже недорого, хоча б такий, зате прослужить не один рік.

Скажу чесно, я так і не досяг висот в налаштуванні - на крайніх передачах середньої зірки в мене все-таки трохи підтирає ланцюг. Втім, я все одно не використовую їх, щоб не перекошувати ланцюг. Більш докладно про алгоритми ви можете прочитати в замітці

Яка ширина маточини на вашому фреймі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов