Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Land Rover Discovery Sport: Сніговий караван

Наша сеть партнеров Banwar

Тільки потім ми дізналися, що швидкість вітру в ці години перевищувала 200 км / ч - "наша" буря виявилася найсильнішою в Ісландії за останні 40 років

Jaguar Land Rover

Паспортні данні

Land Rover безповоротно йде в преміум. Це стосується не тільки його люксового бренду Range Rover, але і автомобілів під маркою Land Rover, і новий Discovery Sport - ще одне тому підтвердження. За словами гендиректора компанії Jaguar Land Rover Ральфа заспівати, у Land Rover три стовпи: Range Rover (у якого люкс-трансформація після запуску нових моделей вже відбулася), Discovery (який буде виступати в ніші активного відпочинку і для якого нова модель Discovery Sport - перша "люкс-ластівка") і Defender (він залишиться "чесним" позашляховиком, але трансформація йому теж належить).

Discovery Sport йде на зміну моделі Freelander 2 (з'явиться і "просто" новий Discovery, який змінить нинішню модель). За нашими оцінками, Freelander 2 повноправно претендував на місце серед автомобілів преміум-класу (див. тест-драйв в "Ведомости. Як витратити", грудень 2007 р ), Але Discovery Sport перевершує його за всіма статтями - по суті, спільного у автомобілів хіба що розміри (Discovery Sport став трохи крупніше) та двигуни (стали потужнішими і ефективніше).

Звичайно, дизайн - річ суб'єктивна, але на мій смак, останні Land Rover, зроблені під керівництвом головного дизайнера марки Джеррі Макговерн (Range Rover, Range Rover Sport, Evoque), - одні з найбільш привабливих автомобілів на ринку. Discovery Sport - чергова дизайнерська удача Макговерна і його команди. Всередині автомобіль виглядає чи не краще, ніж зовні. Деякі журналісти навіть задавалися питанням: навіщо Discovery така шикарна обробка? Але це вже інше Discovery, що стоїть на вищому щаблі еволюційного розвитку. І для нього передбачені обігрів керма, передніх і задніх сидінь, п'ять варіантів підсвічування салону, аудіосистема Meridian, адаптивні ксенонові фари, система автономного екстреного гальмування ... Управління багатьма опціями зашито в мультимедійну систему і здійснюється через сенсорний екран, щоб не перевантажувати кнопками центральну консоль . Але вимикачі підігріву сидінь на ній залишилися (конструктори виправили помилку, допущену в Jaguar XF): довгої російської взимку власники Discovery Sport цю деталь напевно відзначать.

Звичайно, рафинированность обробки Discovery Sport не дотягує до Range Rover (такого завдання і не ставилося), але за якістю матеріалів і виконання Discovery Sport набагато ближче до Range Rover, ніж до Freelander 2 і нинішньому Discovery.

Один з центрів тяжіння уваги в салоні нового Discovery Sport - шайба-перемикач режимів АКПП (вона нова, 9-ступінчаста). Ця шайба вже стала фірмовим знаком всіх нових Jaguar і Land Rover. Розповідають, що королева Великобританії досі водить Range Rover і, коли їй було доставлено автомобіль нового покоління, висловила незадоволення цієї самої шайбою і попросила повернути їй звичну ручку АКПП. У Land Rover задумалися над виконанням монаршої волі, але слідом з Букінгемського палацу прийшло нове повідомлення: "Її Величність розсмакували шайбу, іншого не бажає".

У нового Discovery Sport просунута мультимедійна система, яка серед іншого сполучається з програмними навігаторами, встановленими в планшетах і смартфонах: в цьому випадку карти відображаються на екрані планшета або смартфона, а голосові підказки йдуть через динаміки автомобіля. Правда, максимальну кількість пристроїв, яке можна одночасно підключити до автомобіля, всього два: за словами розробників, більшу кількість під'єднані здорожує систему. Але Ральф Спет, почувши про це в ході тест-драйву, обіцяв розібратися і усунути несправедливість (Land Rover Discovery Sport може бути п'яти- або семимісцевим).

У перший день тест-драйву в околицях геотермальної станції нам було запропоновано невеличкий позашляховий ділянку. Таким його можна було назвати з великою натяжкою - одна з учасниць тест-драйву порівняла його з дорогою на свою підмосковну дачу. Проте слід визнати, що позашляхові системи Discovery Sport - Terrain Response і Hill Descent Control - працюють дуже інтелігентно і адекватно, своєчасно пригальмовуючи або прискорюючи автомобіль, на крутому звивистому спуску водієві залишається лише крутити баранку. А ось система автоматичної рециркуляції повітря тест провалила: хоч вона і була активована, але не змогла перешкодити ісландському сірководню проникнути в салон автомобіля.

На другий день нас чекав великий 200-кілометровий маршрут, який пролягає, серед іншого, через природний парк Тінгведлір, що входить до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Тінгведлір знаменитий також як місце засідання найстарішого парламенту в Європі - народне віче збиралося тут з 930 р і аж до 1798 р, коли було заборонено датчанами. Але ні природних, ні історичних пам'яток Тінгведлір нам було побачити не судилося. Коли ми піднялися на цей гірський масив (висота знаходиться тут вулкана Генґітль - 803 м), почалася снігова буря.

Погода змінювалася з неймовірною швидкістю, як в справжніх горах. Тільки що був легкий сніжок, тестові машини йшли в долину одна за одною з інтервалом в 25 м. Але три останніх Discovery Sport, серед яких була і машина кореспондента "Ведомостей", спуститися на рівнину не встигли: інтенсивність снігопаду збільшилася до кінематографічних масштабів, дорогу моментально завалило, а видимість впала до нуля. "До нуля" - це не фігура мови, а буквальне опис ситуації, гірськолижники мене зрозуміють - так буває, коли в'їжджаєш в щільну хмару: не тільки не бачиш власних лиж, але і не розумієш, під яким кутом розташований схил. Те ж саме було і тут: не видно ні зги, повзеш вперед, намагаючись розгледіти, що у тебе перед переднім лівим колесом, і прислухаючись до власного вестибулярному апарату: автомобіль йде по рівній поверхні або вже почав сповзати на узбіччя?

У якийсь момент я глянув на навігацію і зрозумів, що дорога йде уздовж ріки з дуже відповідним ситуації назвою YOксара - її було зовсім не видно, і тому стало ще тривожніше. На щастя, ніяких слів на букву "е" нам в той день кричати не довелося. Хоча спочатку наш караван з трьох машин остаточно встав. Дві години ми провели, марно очікуючи, коли розпогодиться. Потім ми дізналися, що швидкість вітру в ці години перевищувала 200 км / ч - "наша" буря виявилася найсильнішою в Ісландії за останні 40 років. Кожен раз, відкриваючи двері, я боявся: не зірве її вітер з петель? Але конструкція Discovery Sport виявилася міцною.

За винятком сили вітру ситуація дуже нагадувала московську зимову пробку (температура повітря була мінус 6). І в ній Discovery Sport заслужив гарну (але не відмінну) оцінку. Вібрації від дизельного двигуна в холостому ходу в салон проникали, але в порівнянні з Freelander 2, здається, стали набагато менше (втім, в бурю нам було не до вібрацій). Роздільний клімат-контроль підтримував задану температуру, скла не запотівали, водійське крісло виявилося досить комфортним - до того моменту я провів за кермом вже близько трьох годин, але у мене нічого не затекло. А ось нагрівальні елементи зі своїм завданням не впоралися: і заднє скло, і бічні дзеркала, і двірники вкрилися товстою кіркою льоду. Хочеться сподіватися, що до початку серійного виробництва Discovery Sport цей недолік буде усунений.

"Кінець простий: прийшов тягач // І там був трос, і там був лікар". У нашому випадку роль тягача виконав Land Rover Defender з навісним снігоочисником. Звичайно, повністю дорогу йому було очистити не під силу - він знімав лише верхній шар снігу, а далі наші повнопривідні Discovery Sport (в Росію будуть поставлятися тільки такі, хоча в інших країнах будуть пропонуватися і передньопривідні версії), взуті в звичайну шиповану гуму, показали хорошу прохідність: загрузли всього два рази, і обидва рази Defender без праці їх висмикнув. Але видимість як і раніше була мінімальною, і попереду нашого каравану йшов співробітник Land Rover, що вказував дорогу: ні дати ні взяти погонич. Який при такому снігопаді і вітрі став схожий на альпініста - краю капюшона і вуса у нього моментально обледеніли.

Коли ми нарешті спустилися на рівнину, видимість стала краще, снігопад майже стих і на шосе ми змогли трохи розігнатися. І все одно: бічний вітер був такої сили, що краплі води з лобового скла зносило не вгору, а в бік, паралельно дорозі - навіть на швидкості 70 км / год!

На задньому сидінні мені покататися не вдалося, але, сівши сам за собою, я з радістю виявив, що від спинки переднього сидіння до колін є ще 10 см, а центральний тунель практично відсутня. Сидіння другого ряду (у нас на тесті був 5-місцевий варіант) не тільки складаються в пропорції 2: 1, але також і зсуваються, дозволяючи варіювати як простір для задніх пасажирів, так і розмір багажника.

Про "спорт" (є у Discovery Sport і такий режим) я в цей раз нічого розповісти не можу: з огляду на погодні умови, розганятися вище дозволених в Ісландії 90 км / год у мене не було ні бажання, ні можливості. Залишимо цю вправу до Москви.

Але вже зараз можна констатувати, що новий Discovery Sport - одне з кращих, а можливо, і краща пропозиція в класі: у автомобіля відмінний баланс позашляхових якостей і комфорту, практичності і гламурності, за кермом Discovery Sport будуть однаково органічно і комфортно відчувати себе чоловік і жінка, шанувальник активного відпочинку на природі і любителька міських тусовок. Discovery Sport можна було б з легкістю прогнозувати відмінні продажу в нашій країні. Якби не політична і економічна кризи в Росії і супутня їм паніка на валютному ринку, що роблять рубль все дешевше, а імпортні машини - все дорожче ...

Деякі журналісти навіть задавалися питанням: навіщо Discovery така шикарна обробка?
Кожен раз, відкриваючи двері, я боявся: не зірве її вітер з петель?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов